במשרדנו, המוביל בתחום עריכת דין, אנו מציעים שירותים לחונה בקפריסין:

  • תרגום תמציות רישום בחינם.
  • חותמת נוטריון בעלות הממשלתית הקבועה.
  • חותמת אפוסטיל: שירות שליחים ללא תשלום.
  • משלוח מהיר דרך UPS לנקודות חלוקה מועדפות.
  • הכנת מסמכים לזוגות רווקים במחיר ממשלתי.

    שם + משפחה של צד א (חובה)

    שם + משפחה של צד ב (חובה)

    האימייל: (חובה)

    מספר טלפון לבירורים

    מתי הייתם רוצים לטוס?



     חבילת חתונה בקפריסין

    חתונה אזרחית בקפריסין מהיום למחר

    Nikita Khalimonenkov
    Nikita Khalimonenkov
    2023-09-08
    אלופים אלופים אלופים !!!! כל התהליך נעשה באופן סופר זריז ומקצועי !! תודה רבה !!!
    avital bard
    avital bard
    2023-08-27
    עזרו לנו לקבל את כל האישורים הנדרשים במהירות רבה! שירות מצויין תודה רבה לכם!
    זהר רוגל
    זהר רוגל
    2023-08-03
    עדיין בתהליך אבל עד עכשיו, וואו שירות נדיר והכי שטוב שקיבלתי ever בהערכה זוהר ר.

    מעונינים לבצע טקס חתונה בחו"ל צרו איתנו קשר עכשיו – 0515544300

    חבילת חתונה בקפריסין ב-24 שעות, חתונה אזרחית בחו"ל

    כמו שכבר דיברנו עליו במדריך המלא לחתונה בקפריסין,אני ואשתי החלטנו להתחתן בקפריסין ולא ברבנות כי פשוט לא התחשק לנו לעבור את סיוט הרבנות. שחיפשנו את הדרך לקלה לחתונה לא היה פשוט לנו למצוא חומר מסודר כיצד להתחתן בקפריסין. בהתחלה מאוד חששנו לטוס לבד ולחזור בסוף לא נשואים.

    חיפשנו חבילת נישואין בקפריסין שתתן לנו את כל מה שצריך ללא מאמץ מיוחד,הצלחנו למצוא כמה חבילות חתונה כאלה בחברות שונות שנתנו חבילות שונות במחירים שונים.

    ממוצע עלות חבילת חתונה בקפריסין בחברות אחרות היה 6000 שקלים לזוג בחורף ו8000 שקלים בקיץ.

    הבעיה הייתה שהתחלנו לשאול שאלות כמו האם חבילת החתונה כולל נציג במקום? חלק אמרו רק בלרנקה, חלק אמרו שזה בתוספת של 150 יורו, וחלקם אמרו את הבדיחה הכי גדולה שיש נציג אבל הוא זמין רק בטלפון….

    שאלנו האם המחיר כולל העברות? כן מהשדה למלון (את זה יש בכל חבילת נופש ) מה לגבי מונית למקום החתונה? אז התחילו לגמגם, זה קרוב מרחק הליכה של 20 דקות מהמלון או שהמחיר של המונית זניח ועולה רק כמה יורו לכיון.

    מה לגבי האפוסטיל שאלנו ? כי ללא חותמת אפוסטיל כל מה שעשינו לא שווה כלום. יש תשובות שעדיף לשמור לעצמנו ולא לפרסם כאן את רמת הזלזול של החברות באינטליגנציה שלנו.

    התחלנו להבין שחבילת חתונה בקפריסין היא לא חבילה והמחיר יקר ולא מוצדק. וכנראה שבסופו של דבר עדיין יהיה לנו צורך להבין מה קורה שם ולהשלים חוסרים לבד.

    חיפשו דרך לפתור את כל הבעיות הללו ולתת לכל מי שמעוניין פתרון אמיתי של חתונה אזרחית בקפריסין שכוללת כל מה שצריך .

    רשמנו מדריך מפורט של איך לבצע את החתונה לבד אבל קיבלנו הרבה תגובות של אנשים שמבקשים שנעזור להם קצת יותר. אז החלטנו למה שלא נעזור לכם בכוח שיש לנו בידיים כידי למצוא מחירים זולים בהרבה ממה שיש היום בשוק.

    חבילת חתונה מוזלת לקפריסין – חתונת אקספרס ב24 שעות

    החלטנו להשתמש בכוח הקניה המוזל והחברתי ולמצוא לכם מחירים מיוחדים לחבילת חתונה בקפריסין. הפתרון שלנו הוא לא למי שמחפש נופש בקפריסין אלה לכאלה שרוצים להתחתן בחתונת אקספרס של נסיעה בת 24 שעות בקפריסין בעיר פאפוס.

    תהליך חבילת חתונה אקספרס לקפריסין

    הדבר הראשון שנעשה הוא לסדר לכם את כל המסמכים לנסיעה לקפריסין. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק לשלוח לנו את הצילומים של תמציות הרישום שלכם ואנחנו כבר נדאג לתרגם את תמצית הרישום לאנגלית ולהעביר אותם לנוטריון כידי שסגור לכם את כל המסמכים הדרושים דרך חבילת נוטריון המוזלת שלנו הכוללת גם  אפוסטיל.

    את כל המסמכים שלכם אנחנו מעברים לעירייה לפני הטיסה ומקבלים אישור שאין בעיה.

    הכל מאורגן בחבילת חתונה בקפריסין

    חבילת חתונה בקפריסין אנחנו משתדלים להוציא קבוצות מתחתנים בין פעם לפעמיים בחודש. הקבוצה היא עד 10 זוגות מתחתנים. המחירים משתנים לפי כמות האנשים והעונה.לדוגמה בזמן החורף המחירים הם בסביבות ה3000 שקלים לזוג ובקיץ בסביבות ה4000 שקל לזוג.

    ניתן לראות כאן איך להזמין מלון וטיסות זולות לקפריסין

    את הקבוצה מלווה מדריך ישראלי המגיע איתכם מהארץ וידאג שתהליך החתונה יהיה קל ,נעים ומהיר משלב הנחיתה ועד לשלב החזרה.

    את חבילת החתונה אנחנו משתדלים לבצע בימי חמישי בערב כידי שאתם שלא תפסידו ימי עבודה. נגיע לקפריסין למלון נקי ומוסדר (בין 3 ל 4 כוכבים) ונעביר שם את הלילה.

    ביום שישי לאחר ארוחת הבוקר תחכה לנו הסעה לבית העירייה בפאפוס. בבית העירייה בפאפוס כל זוג יתחתן לפי תורו, תוך כידי נצלם את הטקס שלכם שתהיה לכם מזכרת נחמדה. לאחר החתונה אתם תהיו משוחררים עד לשעות אחר הצהרים ותוכלו לטייל קצת בשוק העתיק של פאפוס ולעשות קניות. אנחנו נדאג לכם ביתיים לכל המסמכים הדרושים כולל חותמת אפוסטיל.

    וזהו חזרה לארץ שאתם נשואים.

    בקפריסין ניתן להתחתן בכמה מקומות שונים ניתן לקרוא עוד על חתונה בעיריות: לימסול, איה נאפה, ניקוסיה, פאפוס ולרנקה 

     ניתן לקרא עוד על ארגון חתונה בקפריסין לכל המשפחה והחברים כאן

    חבילת חתונה בקפריסין , יום שכל אחד ואחת רוצים לנצור כזיכרון מתוק .

    חבילת חתונה בקפריסין מתויגת כאחד מחבילות החתונה המובילים לתיירים מכל העולם, ובשנים האחרונות התקדמה והפכה להיות מקום אידיאלי לנישואין לאלפי זוגות המבקשים להחליף נדרים ולחוות ירח דבש רומנטי.  עיריית פאפוס זכתה במשך למעלה מ 20 שנה , בכבוד להיותה מקום בוא אלפי זוגות מכל העולם בחרו להתחיל את חייהם המשותפים בחתונה אזרחית. פאפוס היא מקום הלידה של אפרודיטה, אלת האהבה והיופי היוונית.  העיר פאפוס ממוקמת לחופה המערבי של האי, והיא המקום הפופולארי במדינה לחופשה וחתונות . עיר בעלת היסטוריה ותרבות, מקום של יופיי יחודי, מקום נופש קוסמופוליטי, סביבה נעימת סבר ומזמינה ; פאפוס היא בהחלט מפלט מאתגר, חלופה חלומית לאלה המבקשים לבלות את הימים היקרים בחייהם במקום נופש מיוחד ועוצר נשימה. בין אם אתם מתכוונים להתחייב לחיים חדשים ביחד ובין אם אתם רוצים לחדש את נדריכם, בפאפוס מובטחת לכם חתונה וירח דבש בלתי נשכחים.

    מידע כללי למתחתנים בעיר פאפוס

    פאפוס היא מקום נישואין מוביל בקפריסין, ומתקיימות בה מעל 1000 חתונות כל שנה לזוגות מכל העולם.

    הסיבות העיקריות מדוע פאפוס הפכה ליעד כה פופולארי לזוגות:

    א. החתונה היא חוקית לחלוטין ומוכרת בעולם כולו

    ב. התהליך הוא פשוט ומהיר

    ג. הזדמנות מושלמת לשלב חתונה, ירח דבש וחופשה

    לפי הוראות חוק נישואין אזרחי

    כל אדם המעוניין לחגוג את נישואיו יכול לפנות אישית למשרד לנישואין אזרחיים בעיריית פאפוס, הממוקמת בהיכל העיר פאפוס. החתונה יכולה להיערך תוך 3-1 ימי עסקים. התהליך המפורט מוסבר באתר עיריית פאפוס.

    התהליך החתונה בפאפוס קפריסין, צעד אחר צעד.

    לפני הזמנת תאריך חתונה ראשית, עליכם להחליט על סוג הטקס (טקס דתי או חילוני). לאחר מכן יש להחליט על מקום החתונה בגבולות העיר.  האפשרויות העומדות לרשותכם הן בהיכל העיר פאפוס, באחד ממלונות הפאר, על יאכטה, בטירה הביזנטית של פאפוס, בפארק העירוני או במוזיאון האתנוגראפי.

    הצעד הבא הוא לתכנן את היום כולו, את טקס החתונה וקבלת הפנים..

    שריינו את תאריך החתונה ללא קשר לסוג טקס החתונה או מיקומו, הגשת בקשה, נעשת באמצעות משרדי הנישואין בעיריית פאפוס. ניתן לשריין תאריך לחתונה או לבקש מידע באתר זה תחת שריינו תאריך או באמצעות דוא"ל, טלפון או פקס. אין שום צורך להיות נוכח במקום כדי לשריין תאריך

    מסמכים לחתונה בפאפוס קפריסין

    השיגו את המסמכים החוקיים הנדרשים מספר חודשים לפני החתונה. עליכם לעבור על הניירת הנדרשת ולוודא כי בידכם כל המסמכים החוקיים לפני הגעתכם לקפריסין. אם לא יהיו ברשותכם כל המסמכים המתאימים, הנישואין עלולים להיות מבוטלים. משרד הנישואין האזרחי שלנו עומד לרשותכם או לרשות מתכנן החתונה על מנת לוודא כי המסמכים שברשותכם הנם חוקיים ותקפים.

     

    תהליך ההרשמה לפני החתונה בקפריסין

    תהליךההרשמה עליכם להגיע למשרד לענייני נישואין אזרחיים של עיריית פאפוס לפחות יום עסקים אחד לפני יום נישואיכם עם כל המסמכים החוקיים הנדרשים ולמלא את טופס הבקשה. שעות הקבלה הם יום שני – שישי מ  8:30עד 10:30(  זמן מקומי ).

    אין צורך לקבוע פגישה לצורך מילוי הטופס.

    לתשומת לבכם: הנוכחות הפיסית של שני בני הזוג בזמן הגשת הטופס היא חובה . דמי ההרשמה הם בסך €281.92, החתונה תארך לא יותר משלושה חודשים מיום הגשת הטופס,את  דמי הרישום עליכם לשלם בזמן מילוי הטופס במזומן או כרטיס אשראי. במידה והחתונה נערכת במקום השונה מאולם העירייה (מלונות, יאכטות, הטירהה ביזנטית, הפארקה עירוני או המוזיאון האתנוגראפי) תידרשו לשלם דמי הרשמה נוספים.

    טקס הנישואים בקפריסין

    חגיגת החתונה טקס החתונה נערך על ידי פקיד הנישואין במקום בו בחרתם לחגוגו תעודת הנישואין ניתנת ישירות לבני הזוג לאחר תום הטקס. תעודה  נוספת  או יותר יסופקו בתמורה לתשלום של 67€  לתעודה. העתק של התעודה יועבר לשגריר או לקונסול של מדינות האם של בני הזוג. דרישות משפטיות ניתן להתחתן בטקס דתי, אזרחי או שניהם. שני הטקסים חוקיים לחלוטין ומוכרים בעולם כולו. לשני הטקסים נדרשת אותה הניירת. הטפסים המקוריים הנדרשים לצורך הגשת הבקשה הם כדלקמן:

    • דרכונים
    • תעודת רווקות התקף לפחות לששה חודשים
    • עותק דרכון של שני עדים בגירים
    • תעודה המעידה על שינוי שם
    • תעודת פטירה של בן/בת הזוג
    • אישור הורים במידה ואחד מבני הזוג אינו בגיר (מתחתלגיל 18)

    רשימה זו תקפה למדינות : קפריסין, בריטניה, אירלנד, סקוטלנד, רוסיה וישראל לאזרחויות אחרות ניתן לפנות למשרד לענייני נישואין אזרחיים.

    טקס חתונה דתי בקפריסין

    במידה והזוג מעוניין בטקס דתי, נדרשים אותם מסמכים הנדרשים לטקס אזרחי. בנוסף, המהלך תהליך הבקשה, הזוג מקבל "אישור לקביעת תאריך ומקום לטקס הנישואין" אשר מאפשר להם לערוך טקס דתי בכנסייה בגבולותה עירוניים של פאפוס. הכנסיות האפשריות לעריכת טקס ינישואין בפאפוס הן כדלקמן :

    • הכנסייה ליד עמוד הקדוש פאולוס Agia Kyriaki Chrysopolitissa
    • כנסיית ג'ורג' הקדוש במלון ג'ורג' הקדוש במלון אליסיום
      • Virgin Life Giving Source כנסיית הבתולה המעניקה חיים
    • כנסיית סאוואס הקדוש בכפר התיירים שבחוף קפאלוס
    • כנסיית כל הקדושים במלון אסיה
    • כנסיית קטרינה הקדושה במלון אינטרקונטיננטל.

    עיריית פאפוס מציעה מגוון רחב של אפשרויות לטקסים שיתאימו לסגנון ולתקציב של כלזוג וזוג. האפשרות לקיים את הטקס במקום שונה מבנין העירייה, מאפשרת את קיום הטקס באותו מקום בו נערכת קבלת הפנים או המקום בו תתגוררו.

    עיריית פאפוס ממוקמת בלב העיר והנו הבחירה הפופולארית ביותר לקיים את טקס הנישואין האזרחי. ההיכל נבנה ב 1955 בסגנון קלאסי, והוא מוקף במגוון של מבנים היסטוריים. היכל העיר הוא הבחירה האלגנטית ביותר לחגיגת הנישואין שלכם. אין צורך בתשלום נוסף. מלונות נופש החתונה יכולה להיערך באחד ממלונות הפאר בעיר. המלונות ממוקמים לאורך קו החוף ומשקיפים על הים התיכון. כל המלונות מציעים אתרים מקושטים במיוחד לחתונות, בגנים או בחופים הצמודים אליהם.

    מקומות שניתן להתחתן בפאפוס קפריסין בתשלום נוסף

    חתונה ביאכטות

    יאכטות לחוויה מיוחדת באמת, ניתן לשכור יאכטה פרטית לקיום החתונה. החתונה מתקיימת על סיפון היאכטה בנמל פאפוס ולאחריה ניתן לצאת להפלגה רומנטית לאורך החוף.

    הטירה הביזנטית בפאפוס

    הטירה הביזנטית בפאפוס אם חפצתם במיקום אקסקלוסי ביל חגוג בוא תחתונתכם, הטירה הביזנטית בפאפוס היא בחירה מיוחדת.  ממוקמת לחופו של הים התיכון, סמוך לנמל הציורי של העיר, טירת פאפוס היא סימן נוף של העיר ומהווה נקודה ייחודית ויוצאת דופן לקיום חתונה אזרחית.

    המוזיאון האתנוגראפי

    המוזיאון האתנוגראפי של פאפוס הוא מקום מושלם לחתונה מסוגננת עם נגיעה של היסטוריה מקומית . בשטח מקושט במיוחד מחוץ למבנה תוכלו לזכות בחתונה פרטית באווירה מקומית.

    הפארק העירוני

    החתונה יכולה להיערך בסביבה פסטורלית באמת, בין עצים ופרחים, ממוקמת רק דקות ספורות מהיכל העיר.

    בתי מרחץ טורקיים ממוקמים ליד השוק

    בתי המרחץ הטורקיים הם בחירה מושלמת לאלה הרוצים לחגוג את חתונתם באווירה המשלבת בין הישן לחדש בהרמוניה מושלמת. בתי המרחץ מתפקדים כיום כמרכז תרבות יעירוני, ושטח פתוח עוצב במיוחד כך שיענה ע להתנאים הנחוצים לקיום טקס נישואין מיוחד.

    חבילת חתונה בקפריסין
    חבילת חתונה בפאפוס

    סקירה זו מספקת ניתוח מעמיק של המגמה המתפתחת של חתונות אזרחיות בקפריסין, המכוונת לזוגות המחפשים חוויה זוגית ייחודית, מהירה וציורית. מהשינויים האחרונים בחוקי הנישואין ועד למגמה הגוברת של חתונות יעד, סקירה זו חושפת את הפיתוי של חתונות אזרחיות קפריסאיות משנת 2024.

    "האם קפריסין היא הנקודה החמה החדשה לחתונות אזרחיות?"

    בשנים האחרונות, קפריסין התגלתה כיעד פופולרי עבור זוגות המחפשים טקס חתונה אזרחי. עם הנופים המדהימים, האקלים הים תיכוני החם והדרישות המשפטיות הנוחות, אין זה פלא שיותר ויותר זוגות בוחרים בקפריסין כיעד החתונה שלהם. המוניטין של האי כמיקום רומנטי וציורי הפך אותו לבחירה מצוינת עבור זוגות מכל העולם. בין אם זה החופים היפים, הכפרים המקסימים או האתרים ההיסטוריים, קפריסין מציעה מגוון רחב של אפשרויות לזוגות המעוניינים לקשור את הקשר בצורה ייחודית ובלתי נשכחת.

    יתרה מכך, קפריסין ייעלה את ההליך המשפטי שלה עבור חתונות אזרחיות, והופכת את הנישואין לקלה ונגישה יותר עבור זוגות. המדינה פשטה את הניירת והתיעוד הנדרשים, והפחיתה את הלחץ והטרחה שמגיעים לרוב עם תכנון חתונה. התהליך היעיל והפשוט מאפשר לזוגות להתמקד באירוע המשמח במקום להיקלע לעניינים ביורוקרטיים. זה, בשילוב עם היופי הטבעי המדהים של האי, הפך את קפריסין לבחירה מושכת עבור זוגות המחפשים חווית חתונה ללא טרחה.

    בנוסף, קפריסין מציעה מגוון מקומות ושירותים לחתונה כדי לספק את ההעדפות והתקציבים של כל זוג. מאתרי נופש מפוארים ועד סביבה אינטימית על חוף הים, יש משהו לכולם. גם תעשיית החתונות באי פרחה בשנים האחרונות, עם מערך של מתכנני חתונות, צלמים וקייטרינג מקצועיים שמוכנים לסייע לזוגות ביצירת חתונת החלומות שלהם. הפופולריות הגוברת של חתונות אזרחיות בקפריסין הובילה לעלייה בזמינות ובאיכות של שירותי חתונה, מה שמבטיח לזוגות חוויה חלקה ובלתי נשכחת.

    זוג מחליף נדרים בנוף קפריסאי ציורי, המסמל את הפיתוי של חתונות אזרחיות בקפריסין.
    זוג מחליף נדרים בנוף קפריסאי ציורי, המסמל את הפיתוי של חתונות אזרחיות בקפריסין.

    "מניירת לגן עדן: תהליך של חתונה אזרחית בקפריסין"

    תכנון חתונה אזרחית בקפריסין הוא תהליך חלק ופשוט, המבטיח שזוגות יכולים להתמקד בלהנות מהיום המיוחד שלהם בגן עדן. כדי להתחיל, זוגות צריכים להגיש את המסמכים הנדרשים, כולל דרכונים תקפים, תעודות לידה ותעודת אי-מנע (CNI) ממדינת הולדתם. מסמכים אלה חייבים להיות מתורגמים לאנגלית ומאומתים על ידי הרשויות הרלוונטיות. לאחר השלמת הניירת, זוגות יכולים להמשיך בהזמנת תאריך ומקום החתונה שלהם.

    בקפריסין, חתונות אזרחיות יכולות להתקיים במגוון מקומות, כולל בתי עירייה, בתי מלון ואפילו מקומות חיצוניים כמו גנים או חופים. לזוגות יש את הגמישות לבחור מיקום המתאים להעדפותיהם ולאווירה הרצויה. הטקס מנוהל על ידי פקיד נישואין המוודא כי כל הדרישות החוקיות מתקיימות. ניתן להתאים אישית את הטקס עם קריאות, נדרים ומוזיקה, מה שהופך אותו לאירוע משמעותי ובלתי נשכח באמת.

    ביום החתונה, זוגות נדרשים להצטייד בשני עדים, שיכולים להיות חברים או בני משפחה. הטקס נערך באנגלית, אך ניתן לתאם מתרגמים במידת הצורך. לאחר החלפת נדרים וטבעות, פקיד הנישואין מציג לבני הזוג תעודת נישואין, המוכרת בינלאומית.

    "הפנים המשתנות של נישואים: כיצד התפתחה המגמה בשנת 2024?"

    בשנת 2024, מושג הנישואין היה עד לשינויים משמעותיים, וקפריסין הייתה בחזית האימוץ של שינויים אלה. מגמה בולטת אחת היא העלייה בנישואים חד מיניים, כאשר קפריסין היא אחת המדינות שמכירה ומנהלת באופן חוקי איגודים כאלה. עמדה מתקדמת זו משכה זוגות מכל רחבי העולם, שחיפשו יעד שבו ניתן לחגוג את אהבתם ולהכיר בה כחוק.

    טרנד נוסף שתפס תאוצה בשנת 2024 הוא העדפה לטקסים אינטימיים ומותאמים אישית. זוגות מתרחקים מחתונות אקסטרווגנטיות ומשוכללות, ובמקום זאת בוחרים במפגשים קטנים ומשמעותיים יותר. קפריסין מציעה מגוון של מקומות העונים על מגמה זו, ומאפשרים לזוגות להחליף נדרים באווירה רומנטית וציורית מוקפים במשפחה ובחברים הקרובים ביותר.

    יתר על כן, הרעיון של חתונות יעד הפך לפופולרי יותר ויותר בשנת 2024. זוגות מחפשים כעת מקומות ייחודיים ואקזוטיים כדי לחגוג את אהבתם, וקפריסין התגלתה כבחירה מובילה. עם הנופים המדהימים, המים הצלולים והתרבות התוססת שלה, קפריסין מציעה את הרקע המושלם לזוגות ליצירת זיכרונות מתמשכים. הקלות של ארגון חתונה אזרחית בקפריסין, בשילוב עם יופייה עוצר הנשימה, הפכו אותה ליעד מבוקש עבור זוגות המעוניינים לקשור.

    בנוסף, זוגות בשנת 2024 מתמקדים יותר בהתאמה אישית ובשילוב המסורת התרבותית שלהם בטקסי החתונה שלהם. קפריסין, עם ההיסטוריה העשירה והאוכלוסיה המגוונת שלה, מספקת הזדמנויות רבות לזוגות להחדיר את המורשת שלהם ביום המיוחד שלהם. בין אם זה באמצעות מוזיקה מסורתית, מנהגים או מטבח, זוגות יכולים ליצור חווית חתונה המשקפת את הזהות והרקע הייחודיים שלהם.

    גרף המציג את העלייה בחתונות אזרחיות בקפריסין ב-2024.
    גרף המציג את העלייה בחתונות אזרחיות בקפריסין ב-2024.

    "חתונות קפריסין: שילוב של מסורת ומודרניות"

    חתונות קפריסין הן שילוב מושלם של מסורת ומודרניות, ומציעות לזוגות את הטוב משני העולמות. עם המורשת התרבותית העשירה והמתקנים המודרניים שלה, קפריסין מספקת סביבה ייחודית שבה מסורות עתיקות ואלמנטים עכשוויים מתחברים בהרמוניה.

    היבט אחד שבו מסורת ומודרניות משתלבים זה בזה הוא בבחירת מקומות החתונה. קפריסין היא ביתם של כנסיות היסטוריות, חורבות עתיקות ונופים ציוריים המשמשים כתפאורות מדהימות לטקסים מסורתיים. מצד שני, האי מתהדר גם במלונות מפוארים, אתרי נופש על החוף וחללי אירועים מודרניים הנותנים מענה לזוגות המחפשים אווירה עכשווית יותר. מגוון רחב זה של מקומות מאפשר לזוגות לבחור את התפאורה המייצגת בצורה הטובה ביותר את החזון שלהם, בין אם זו חתונה מסורתית בכנסייה או חגיגה אופנתית על חוף הים.

    טקסי החתונה בקפריסין משקפים גם את השילוב הזה של מסורת ומודרניות. בעוד שזוגות רבים עדיין בוחרים במנהגים מסורתיים כמו החלפת טבעות ונדרים, האי מאמץ גם טרנדים מודרניים כגון נדרים מותאמים אישית, נושאי חתונה ייחודיים וקישוטים יצירתיים. זוגות יכולים להחדיר את הסגנון וההעדפות שלהם לטקס שלהם, מה שהופך אותו לשיקוף של סיפור האהבה והאינדיבידואליות שלהם.

    יתר על כן, המטבח בקפריסין מדגים בצורה מושלמת את המיזוג של מסורת ומודרניות. מנות קפריסאיות מסורתיות, כמו מוסקה וסוולאקי, משולבות לרוב בתפריטי חתונות, מה שמאפשר לזוגות להציג את המורשת הקולינרית של האי. במקביל, גם טרנדים גסטרונומיים מודרניים וטעמים בינלאומיים מאומצים, המציעים מגוון רחב של אפשרויות להנאת זוגות ואורחיהם.

    חתונות אזרחיות בקפריסין, מהיום למחר 2024, הוכחו כשילוב יפה של נוחות ומשיכה אסתטית. כיעד עם עושר תרבותי עצום ונופים עוצרי נשימה, הצליחה קפריסין למשוך זוגות מכל העולם. עם זאת, המסע אינו חף מאתגרים, וחיוני לזוגות להיות מודעים ומוכנים היטב.

    יש לכם שאלות לגבי חבילת חתונה לקפריסין?

    התחתנתם איתנו ואתם אוצים לספר איך היה ?

    זה המקום בשבילכם