דילים לחתונה אזרחית בחו"ל

צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

Nikita Khalimonenkov
Nikita Khalimonenkov
2023-09-08
אלופים אלופים אלופים !!!! כל התהליך נעשה באופן סופר זריז ומקצועי !! תודה רבה !!!
avital bard
avital bard
2023-08-27
עזרו לנו לקבל את כל האישורים הנדרשים במהירות רבה! שירות מצויין תודה רבה לכם!
זהר רוגל
זהר רוגל
2023-08-03
עדיין בתהליך אבל עד עכשיו, וואו שירות נדיר והכי שטוב שקיבלתי ever בהערכה זוהר ר.

חתונה אזרחית בחו"ל היא אחת הדרכים השכיחות בארץ להינשא. נישואין בישראל מחייבים טקס וחותמת של מוסדות הדת. זוגות אשר, מסיבות כאלו ואחרות, אינם מעוניינים או יכולים להינשא בארץ במסגרת טקסי החתונה הקיימים נאלצים לפנות לפתרונות אלטרנטיביים – טקסים חילונים, רפורמיים או קונסרבטיבים אשר אינם מלווים בתוקף חוקי, הוכחת זוגיות במסגרת הסטאטוס ידועים בציבור אשר מזכה במרבית הזכויות בדומה לזוגות נשואים אבל אינו מזכה את הזוגות ברישום בתעודת הזהות כזוג נשוי. אפשרות נוספת היא מעקף על חוקי מדינת ישראל דרך נישואים אזרחיים המתקיימים בחו"ל. כיוון שמדינת ישראל כבולה לחוקים בינלאומיים, על משרד הפנים לקבל נישואים חוקיים שנעשו בארץ זרה ולרשום את הזוג שנישא בנישואים אזרחיים בחו"ל כזוג נשוי בתעודת הזוגיות.

זכויות זוג שנישא בנישואים אזרחיים בחו"ל זהות לאלו של זוגות ידועים בציבור, שוות כמעט לחלוטין שאלו של זוגות נישואים. הפערים היחידים הקיימים נוגעים בעיקר לנושא אימוץ, פונדקאות והתאזרחות אם אחד מבני הזוג אינו ישראלי ומעוניין לקבל אזרחות ישראלית בזכות הזוגיות. כיוון שזוגות אלו רשומים בתעודת הזהות כנשואים, ההתייחסות במס הכנסה לזוגות אלו היא כאל זוגות נשואים לכל דבר.

מה כרוך בקיום חתונה בחו"ל

חתונה זה לא עסק זול, אפילו אם מקיימים אותה בארץ. ישנם רכיבים פיננסיים ובירוקרטיים שזהים בין כל חתונה וחתונה: עלויות הפקת המסמכים הנדרשים לצורך החתונה, הכנת המסמכים הללו על ידי תרגומם לשפה מקובלת בארץ שבה החתונה מיועדת להתקיים, אישור נוטריוני לתרגום שנעשה, החתמת המסמכים בחותמת אפוסטיל אשר מקנה למסמכים תוקף בינלאומי מוכר גם בארץ שבה מתחתנים, אגרות שיש לשלם עבור רישיון החתונה האזרחית בחו"ל ואגרות עריכת טקס הנישואים, עלויות הפקת העתקים מאושרים נוספים של תעודת הנישואין והכנת התעודה כך שתתקבל על ידי פקידי משרד המשפטים בארץ: החתמת התעודה בחותמת אפוסטיל בארץ שבה נישואים, תרגום לעברית או אנגלית, אישור נוטריוני לתרגום ורישום במשרד הפנים.

מלבד עלויות אלו, ישנן עלויות נוספות שמשתנות בין טקס לטקס. מרבית הזוגות מעוניינים לתזכורת מצולמת לטקס החתונה. במקרים רבים הדבר דורש שכירת צלם מקומי שיצלם את הטקס וידאג לערוך ולשלוח את צילומי החתונה (ולעתים גם צילומים נוספים) חזרה אל בני הזוג. ישנם זוגות הבוחרים להתחתן במקומות שאינם בית העירייה ודורשים תיאום מראש של תאריך, קייטרינג וכדומה. יש את נושא רכישת הטבעות, חליפה לחתן ושמלה לכלה, איפור ותסרוקות. ישנם זוגות שמעוניינים ללוות את טקס החתונה באירועים נוספים: שייט, טיול ג'יפים באזור החתונה וכדומה.

כאשר החתונה מתקיימת בחו"ל ישנן עלויות נוספות: רכישת כרטיסי טיסה, הזמנת חדרי מלון לבני הזוג, המשפחה והחברים שישתתפו בטקס החתונה.

יתרונות וחסרונות של קיום חתונה בחו"ל

לקיום טקס חתונה בחו"ל יש יתרונות וחסרונות לעומת חתונה בארץ, מלבד הפן החוקי. כאשר החתונה מתקיימת בחו"ל נהוג לרב לקיים חתונה קטנה בהרבה מחתונה המתקיימת בארץ. אם חתונה שאליה מוזמנים 100 איש נחשבת לחתונה קטנה יחסית, כאשר מדובר על קיום חתונה בחו"ל לרב מספר האורחים המקובל מצטמצם לבין 20-30 איש בלבד. כבר אין את האיש המוזר המופיע בכל תמונות החתונה ולאף אחד אין מושג מי הוא. בחתונות בחו"ל כל אורח הוא חבר אמת, בן משפחה קרוב. חתונה אינטימית יכולה להיות חוויה ייחודית וחיובית יחסית לחתונה ישראלית מקובלת שלרב יצאה מקו ייצור משותף ותחושה תעשייתית משהו.

עלויות חתונה נובעות מהרכיבים שנבחרים עבור הטקס והאירוע הנלווה וכמות האורחים. כאשר מדובר בחתונה קטנה עם מספר אורחים מצומצם, אפשר לקיים תמורת אותו התקציב אירוע מרשים בהרבה מאשר חתונה מרובת אורחים בארץ. אפשר גם להצטמצם בתקציב ולהתחתן יחסית בזול, למרות שהחתונה מתקיימת בחו"ל ודורשת הוצאות של מלון וטיסה.

למרות היתרונות הרבים של קיום נישואים אזרחיים בחו"ל, ישנם גם כמה אתגרים עליהם יש להתגבר, בראש ובראשונה קיים מחסום השפה. שפה יכולה להוות אתגר בארגון החתונה לא רק בנושא ההתנהלות המנהלית עצמה אלא גם בארגון האירוע מול ספקים מקומיים. לעתים, ארגון האירוע ידרוש טיסה מוקדמת או הגעה מוקדמת לאזור האירוע כדי להחליט סופית, לדוגמה, על הדברים שיוגשו על ידי הקייטרינג המקומי או בחירת מסעדה מקומית טובה שאליה אפשר להזמין את האורחים לאחר הטקס עצמו.

אתגר נוסף הוא זיהוי ספקים אמינים, מוצלחים ולא יקרים במיוחד בארץ זרה.

אפשרויות ארגון חתונה אזרחית בחו"ל

יש כאלו הבוחרים לארגן את סידורי החתונה בעצמם. אפשר לארגן את המסמכים הנדרשים לחתונה כתעודת רווקות (שנקראת גם תמצית רישום ממשרד הפנים), תעודות לידה ממשרד הפנים (לילידי ישראל) או מהשגרירות של הארץ שבה הנישאים נולדו, תעודות גירושין ופטירה במידה והם נדרשים. בנוסף, אפשר לרכוש חבילת תרגום-אישור  נוטריוני וחתימה בחותמת אפוסטיל למסמכים לאחר שהושגו, לפנות לאתרים דוגמת בוקינג  כדי להזמין מראש חדרי מלון לבני הזוג ולכל יתר האורחים, ולמנועי חיפוש טיסות דוגמת גוליבר כדי להשיג טיסות טובות וזולות.

רבים אחרים בוחרים להשאיר את נושא ארגון החתונה למומחים. יש סוכנויות נסיעות רבות אשר מארגנות נסיעות למטרות חתונה וקיימים הבדלים ניכרים בין החברות השונות. ישנן חברות אשר דואגות להסדר טיסה ומלון בלבד, אחרות שידאגו לא רק לטיסות ולמלון אלא גם בנושאים הבירוקרטיים: הכנת המסמכים בארץ, התנהלות מול בתי העירייה או המקומות בהם יש להירשם לקראת חתונה אזרחית בחו"ל, תשלום האגרות וכדומה. חברות אחרות יודעות לארגן את החוויה השלמה: לצד הצדדים הבירוקרטיים ודילים לחדרי מלון וטיסות הם ידעו לארגן צלמים אמינים, הסעה למקום הטקס וחזרה ממנו, ליווי צמוד של מתורגמן, ידעו להמליץ על מקומות אלטרנטיביים מומלצים לקיום, מסעדות טובות שישמחו לארח אתכם ואת אורחי החתונה ואפילו לטפל בבעיות שמתעוררות ברגע האחרון: אורחים המעוניינים להחליף חדרי מלון, צורך במגבות נוספות וכדומה.

איפה רב הישראלים בוחרים לקיים חתונה אזרחית בחו"ל?

עבור מרבית הישראלים ארץ היעד המועדפת לקיום חתונה ישראלית בחו"ל היא ברורה: קפריסין. לקפריסין יש יתרונות רבים עבור ישראלים. מצד אחד, הקרבה של קפריסין לארץ מאפשרת לבצע גיחות קודמות לקפריסין בלי בעיה מיוחדת. הטיסות לקפריסין זולות יחסית ותכופות, ולרב ניתן בהתראה קצרה  להשיג טיסה לגיחה של יום או יומיים ללא בעיה מיוחדת. כלכלת קפריסין בנויה במידה רבה על תיירות, ובפרט על תיירות אלו אשר באים להתחתן בה מארצות זרות. בתי העירייה מתורגלים בטיפול בזרים וכבר מוכנים עם כל התשובות והשירותים להם מתחתנים זרים ישראלים זקוקים להם. לדוגמה, חתונה בלרנקה: ניתן לקיים חתונת בזק בה טסים בבוקר, מתחתנים וחוזרים בערב ארצה, אפילו ללא שהייה במלון. אחת הסיבות שהדבר מתאפשר הוא בזכות שירות שקיים בבתי העירייה של משלוח תעודות הנישואין באמצעות שליח לעיר ניקוסיה של השליח מחתים אותן בחומת אפוסטיל בבית המשפט ומחזיר אותן תוך מספר שעות לבית העירייה בלרנקה.

קפריסין מציעה מגוון של מקומות ללון בהם: אפשר לשכור חדרים במלון, החל מחדרים זולים המיועדים לקבוצות גדולות וכאלה במלונות פאר. קפריסין גם מציעה מגוון וילות להשכרה לתקופות קצרות שבהן אפשר לשכן את בני הזוג וכל אורחיהם לתקופה קצרה של מספר ימים ולקיים אירוע שהוא לא רק ייחודי אלא גם אינטימי, כזה שכל המשתתפים בו יזכרו אותו לשנים רבות.

 

חתונה אזרחית בקפריסין

בשנים האחרונות, לאור ביקוש הולך וגדל לטקסי נישואין אזרחיים, הפכה קפריסין ליעד תיירות מבוקש גם בקרב זוגות רבים המעוניינים לקיים טקס אזרחי שיהיה מוכר על ידי רשויות החוק בישראל. ברחבי קפריסין תוכלו להינשא במסגרת טקס אזרחי  באמצעות חותמת ה-אפוסטיל, המאפשרת לכם לחיות כזוג נשוי גם בישראל.

כיום, זוגות המעוניינים לקיים טקס חתונה אזרחי בקפריסין, יוכלו למצוא עוד בישראל, מגוון חבילות נופש המשלבות את כל סידורי הטקס הפורמאלי לקיום הנישואים האזרחיים לצד חופשת ירח דבש חלומית ומפנקת. החבילות המיוחדות לצרכי קיום החתונות האזרחיות בקפריסין מעניקות לכם את כל הסדרי החופשה והחתונה במקום אחד, החל מארגון טקס אזרחי מרשים ונוצץ, דרך חבילת נופש ופינוק חלומית ועד להסדרי טיסות, בתי מלון, ביטוחים וכדומה.

דילים לחתונה אזרחית בחו"ל

    הכנת המסמכים לחתונה אזרחית בקפריסין

       למה להתחתן דרכנו?

  • אנחנו משרד עורכי דין מוביל בתחום
  • תרגום תמציות רישום ניתנת ללא תשלום 
  • חותמת נוטריון לפי העלות הממשלתית
  • חותמת אפוסטיל – שירות שליחת ללא תשלום
  • משלוח מהיר לנקודות חלוקה דרך UPS
  • הכנת מסמכים לזוג רווקים ב927 ש"ח בלבד  

לקבלת השרות יש למלא את הטופס


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    לאחר שליחת המסמכים הצוות המקצועי שלנו לחתונה בקפריסין יבדוק את המסמכים.
    ניצור איתכם קשר תוך זמן קצר לתחילת הליך מסודר.
    ההליך כולל הכנת המסמכים לקפריסין. תרגום תמציות הרישום + חותמת נוטריון ואפוסטיל.
    תשלום לחתימת מסמכים הוא לפי המחירון הממשלתי ללא פערי תיווך!
    תרגום מסמכים ושירות החותמת אפוסטיל ניתנים ללא תשלום
    שירות ללא תשלום למי שמבצע אצלנו את המסכים:
    הסבר מסודר על הרישום בעירייה
    מערכת לקביעת תורים ללא תשלום.
    הסבר מפורט של שלב אחר שלב ולווי מקצועי טלפוני
    הסבר ראשוני להסכם מוון לפני החתונה
    בכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון
    051-5544300
    או במייל

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה