אודותינו

משרדים חתונה אזרחית:

המשרדים שלנו נמצאים ברחוב אחד העם 1

בניין משרדים "לב רחובות"

קומה ראשונה

רחובות

שעות פעילות המשרד:

מענה טלפוני בין השעה 9:30- 18:00

מענה מהיר באיימלים עד השעה 18:00 ניתן לפנות אלינו במייל :

 איך הכל התחיל? 

כמו כל רעיון טוב הכול קרה במקרה בתהליך החתונה שלנו בקפריסין.

כאשר אני ואשתי החלטנו להתחתן בקפריסין רצינו לעשות זאת במהירות ובזול אבל לא הצלחנו למצוא את המדריך שיעזור לנו לעשות זאת בקלות.

התהליך שצריך להיות פשוט הפך למעצבן מרגע לרגע. לא כי התהליך מסובך אלה כי היה לנו הפתעות בדרך שבעיקר התבטאו במחירים יקרים הרבה יותר ממה שצפינו.

אז בתור שני יזמים החלטנו לתעד את המסע שלנו לחתונה בקפריסין שלב אחרי שלב תוך כידי בדיקה מקיפה ביותר של השוק המקומי ומציאת פתרונות איכותם וזולים.

המדריך שלנו התחיל לפני כשלוש שנים כמדריך קטן וצדדי שצבר תאוצה מדהימה בעיקר בעזרתכם.

כיום אנחנו האתר הגדול ביותר בארץ לחתונות אזרחיות בעיקר לקפריסין.

אנחנו מנצלים את הכוח שנוצר לנו כידי לעזור לכם להתחתן בחו"ל בקלות ובזול, וכיום אנחנו עובדים רק עם גופים המספקים לכם שירותים איכותיים ממדרגה ראשונה ובמחירים שלא ניתן למצוא באף מקום אחר.

אנחנו נעזור לכם ככל שנוכל להתחתן בקלות ולמצוא לכם ספקים איכותיים בתחומים שונים :

  1. הכנת המסמכים לחתונה אזרחית, תרגום מסמכים, חתימת נוטריון ואפוסטיל – ככוח קניה גדול מצאנו לכם נוטריונים שמוכנים לתת לכם תוספות חינם או במחיר מוזל כמו תרגום המסמכים, חותמת אפוסטיל ומשלוח המסמכים.
  1. חבילות חתונה בקפריסין – כחלק מכוח הקניה הגדול שלנו אנחנו מספקים חבילות חתונה בקפריסין לקבוצות מאורגנות החל מ-10 זוגות הכוללת מדריך ישראלי במחירים מוזלים וכוללים כל מה שאתם צריכים כידי להתחתן בקלת.
  2. חתונות למשפחה ולחברים – כחלק מכוח הקניה שלנו יצרנו קשר עם מספר ספקים המוזילים לכם את עליות ארגון החתונה לחברים ולמשפחה.
  3. ליווי אישי של מדרכים ישראלים בקפריסין – במקרה ואתם מעוניינים לטוס לבד אבל בכל זאת מעוניינים לקבל ליווי אישי מישראלי מקומי , נוכל לקשר בינכם ובין ישראלים המתגוררים בקפריסין שיעזרו לכם בתהליך.

אתם לא יכולים להרשות שמשהו "יתפקשש". ארגון נישואים אזרחיים הינו תהליך אמנם לא מסובך במיוחד, אולם נושא אחריות כבדה.

קפריסין כיעד המושך זוגות רבים מכל רחבי העולם לטקסי "חתונה אזרחית", תומכת ותורמת רבות לייעול ופשטות התהליך, וכן מתאפשר לחזור לארץ אף מייד עם תעודת הנישואים כשהיא מאושררת ועם חותמת אפוסטיל אפילו עם יצאת לחבילת נישואים ביום אחד. כן כן, ניתן לצאת לחתונה אזרחית בקפריסין בשעות הבוקר ולחזור עוד באותו היום למי שממש ממהר לחזור.

זוגות אחרים היוצאים להתחתן בקפריסין משלבים את טיסתם באחד מבתי המלון באי המקסים, ונהנים מכל מה שהוא מציע- חופי ים מדהימים, אוכל טוב, אנשים מקסימים, נופים עוצרי נשימה, וכל זאת ממש ממש קרוב. עקרונית, חתונה אזרחית בקפריסין ניתן לארגן במהירות, ואם שלחתם אלינו את המסמכים הנכונים היום, תוכלו לצאת מחר לנישואים אזרחיים. משרדנו נמצא בקשר ישיר ויומי עם הרשויות המתאמות בקפריסין, וביכולתנו לדאוג לתיאום טקס הנישואים שלכם במהירות וביעילות רבה. כל אחד מעובדי המשרד הינו בעל נסיון רב והיכרות אישית עם כל הגורמים, ואנו נשמח לתת מענה מהיר ולסייע ככל האפשר בארגון יום הנישואים האזרחיים שלכם.

בנוסף נמשיך לעשות מאמצים כידי למצוא לכם שירותים נוספים ולעזור לכם תמיד לקבל את המחיר הטוב ביותר בלי להתפשר על איכות העבודה. תמיד נשמח לשמוע כיצד להשתפר ולעזור לכם בכל שאלה.

 

תמיד נשמח לשמוע מספקים המעוניינים לתת הנחה אמיתית לגולשים שלנו.

 

אודות עו"ד אירנה פיין – נוטריון מוביל 

עו"ד אירנה פיין סיימה תואר ראשון ותואר שני במשפטים באוניברסיטה העברית, והתקבלה כחברה בלשכת עורכי הדין בשנת 1990 . היא בעלת הישגים רבים הן בין כתלי בתי המשפט והן בעולם האקדמיה. היא כתבה את הספר "המשפט הפלילי בצה"ל", שמצוטט על ידי בית המשפט העליון ונמצא בכל אוניברסיטה ובכל ערכאה צבאית.

כיום עורכת דין פיין מתקדמת בתחום הנוטריוני במגוון שפות ובתחום דיני המשפחה ובעיקר בצוואות (השירות ניתן בשפות שונות) והסכמי ממון בין בני זוג (בשפות שונות), התרת נישואין, תביעות אבהות, עימותי חתימה, תרגומי מסמכים מכל סוג (רפואיים ומשפטיים).עו"ד אירנה פיין שולטת היטב בשפות הבאות: רוסית, אנגלית, צרפתית ואוקראינית, ומעניקה שירותים גם בשפות אלו.

 

אודותינו חתונה בקפריסין

    נשמח ליצירת קשר 

  • ניתן ליצור איתנו קשר בכמה דרכים. 
  • דרך הטופס המצורף
  • דרך המייל [email protected]
  • בטלפון – 0515544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד