חתונה בקפריסין הכל כלול

צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

Nikita Khalimonenkov
Nikita Khalimonenkov
2023-09-08
אלופים אלופים אלופים !!!! כל התהליך נעשה באופן סופר זריז ומקצועי !! תודה רבה !!!
avital bard
avital bard
2023-08-27
עזרו לנו לקבל את כל האישורים הנדרשים במהירות רבה! שירות מצויין תודה רבה לכם!
זהר רוגל
זהר רוגל
2023-08-03
עדיין בתהליך אבל עד עכשיו, וואו שירות נדיר והכי שטוב שקיבלתי ever בהערכה זוהר ר.

קפריסין היא גן עדן לאלו שמבקשים להתחתן בנישואים אזרחיים בתחומה. ישראלים רבים מנצלים את קבלת הפנים החמה של הקפריסאים, הקרבה של קפריסין ארצה והתהליך הנינוח שאינו מערים קשיים רבים מדי על זרים שבאים להתחתן בקפריסין. למרות הקלות היחסית של נישואין בארץ זרה, עדיין קיימים לא מעט חסמים הגורמים לרבים לחשוש מפני כניסה להרפתקה שבמידה ושוכחים דבר או שניים בדרך, הדרך לתיקון עלולה להתגלות כקשה במיוחד.

כמות הישראלים המתחתנים בנישואים אזרחיים בחו"ל היא גבוהה, אפילו גבוהה מאד. אחד מתוך חמישה זוגות שבאים להתחתן בוחרים לעשות זאת דרך נישואין אזרחיים בחו"ל. מדינת ישראל היא הדמוקרטיה היחידה שאינה מאפשרת לאזרחיה להתחתן בנישואים אזרחיים, עובדה שמשאריה רבים עם רצון או צורך למצוא תחלופה חוקית והולמת לנישואים חוקיים בארץ – כאלו המנהלים על ידי בתי הדין הדתיים והרבנות.

למה דווקא קפריסין?

רב הישראלים שבוחרים להינשא בנישואים אזרחיים בחו"ל בוחרים לעשות זאת בקפריסין. יש לכך סיבות מצוינות: קפריסין קרובה מאד לארץ. אפשר להגיע אליה בשיט תוך יום וטיסה לקפריסין באחד המטוסים המסחריים אורכת פחות משעה.

המרחק הקצר בין ישראל וקפריסין מאפשר לזוגות לבקר ביקור מקדים בקפריסין, לקצר את משך השהות בחו"ל לצורך החתונה ואפילו לצאת לחתונת בזק שבה טסים בשעות הבוקר המוקדמות, מתחתנים וחוזרים עוד באותו הלילה.

מלבד המרחק לקפריסין יש יתרונות נוספים עבור אלו אשר בוחרים להתחתן בתחומה. כלכלת קפריסין נשענת במידה רבה על תיירות, חלק ניכר הוא למטרות חתונה. קפריסין מכירה בכך והופכת את כל תהליך הנישואים האזרחיים לתיירים לידידותי במיוחד. במרביתה עיריות פועל פקיד מיוחד המטפל בנושא נישואי תיירים, עונה על שאלות בדואר אלקטרוני ובטלפון, ואפילו בודק ומאשר את המסמכים עוד לפני ההגעה הפיזית לקפריסין. העיריות ערוכות להפקת תעודות נישואים באנגלית ומוכנות לצורך הקיים אצל מרבית נישואי התיירים להחתים את תעודת הנישואים בחותמת אפוסטיל שמקנה לתעודה מעמד בינלאומי.

הפקידים בעיריות מוכנים עם רשימות ספקים שישמחו להעניק שירותים נוספים, ועובדי העירייה מתורגלים לשמש כעדי הנישאים ואפילו צלמים לעת מצוא.

מה הבסיס, ההתחלה?

מזל טוב! החלטתם להתחתן ואפילו הגעתם למסקנה שתעשו זאת בקפריסין. קיים תהליך שיש לעבור לפני שאפשר לצאת לדרך. הכל מתחיל מהשגת המסמכים הנדרשים לצורך ביצוע החתונה. ישנם שני דברים שחייבים להכין מראש – דרכון ותמצית רישום ממרשם האוכלוסין. על מנת שרשויות המכס בקפריסין לא יעשו בעיות בכניסה לקפריסין, על הדרכון להיות בתוקף בזמן הכניסה לקפריסין ולמשך חצי שנה נוספת לפחות. לאחרונה שונה נוהל הוצאת הדרכון בארץ ועל מנת להוציא דרכון יש לקבוע זמן מראש באחת מלשכות משרד הפנים. הדרכון שמתקבל הוא דרכון ביומטרי שמכיל לאחר שבזמן הפגישה נערך צילום ונלקחות טביעות אצבעות.

תמצית רישום של מרשם האוכלוסין היא למעשה שקולה ל"תעודת רווקות". מדובר בתעודה רשמית המעידה על הסטאטוס המשפחתי ופרטים אחרים כפי שהם ידועים למדינה. אם אתם בפגישה במשרד הפנים ניתן להוציא אחת כזו במקום באחת המכונות האוטומטיות במקום או להזמין דרך האינטרנט בחינם. התעודה מגיע לכתובת הרשומה בתעודת הזהות.

מלבד שני מסמכים אלו ישנם מצבים שבהם ידרשו מסמכים נוספים: תעודות לידה, גירושין, התרת קשר או פטירה (במקרה והיה קשר משפחתי קודם), אישור מההורים במידה ומדובר בבני זוג שאחד מהם הוא בן למטה מ18 שנים. אם אחד מבני הזוג שינה את שמו במהלך חייו לכל צורך שהוא (כולל קשר נישואין קודם) יש לבקש תמצית רישום מורחבת שכוללת שינויי שמות.

אחרי שיש בידכם את המסמכים הדרושים יש להכין את כל המסמכים לקראת הנסיעה לקפריסין: תרגום של כל המסמכים לאנגלית, קבלת אישור נוטריוני על תרגום המסמכים וקבלת חותמת אפוסטיל על המסמכים והתרגומים.

גם אחרי השלב הזה הנושא לא מסתיים – בשלב הזה יש ליצור קשר עם העירייה שבה תרצו להתחתן וקבל אישור על המסמכים ולשריין תאריך וזמן לרישום וביצוע טקס החתונה.

דברים שיכולים להשתבש

יש מספר דרבים שיכולים להשתבש בדרך לחתונה. ראשית, אם אין בידכם את כל המסמכים הנדרשים. מרבית האנשים למשל לא בהכרח ישימו לב לפרטים שמהווים חלק מחייהם כגון שינוי שם כחלק מתהליך אחר (עלייה או נישואין), השגת תעודות כאשר התעודה הוצאה בארץ שאינה ישראל. שנית, הכנת המסמכים אינה נעשית תמיד כנדרש – לפעמים מדובר בחותמת אפוסטיל חסרה, או באישור נוטריוני חסר. ייתכן שהתאריך המבוקש תפוס או שבמקרה הוא נופל על חג קפריסאי שבו לא מתבצעות חתונות, או שהעירייה שנבחרה אינה מנהלת טקסים בכל יום. דבר נוסף שעלול להשתבש הוא נושא המתורגמן. במקרים רבים העירייה דורשת שבני הזוג ידברו שניהם אנגלית היטב או ישתמשו במתורגמן לפני שתסכים לחתנם.

צריך לשכוח שאת כל עניין התזמון יש לתאם היטב עם הזמנת טיסה ומקומות לינה במלון או השכרת וילה. לרב מקובל לשלוח הזמנות לחברים קרובים ומשפחה שרוצים שישתתפו בחתונה ולהקדים אותן בשליחת save the date באמצעות הדואל. צריך להזמין טבעות, להכין בגדים לחתונה, לארגן עדים, ולא לשכוח השכרת צלם ואולי צילומי וידאו. לעתים רוצים לבצע את הטקס שלא בבית העירייה. תמורת תשלום נוסף העיריות שמחות לשלוח נציג לביצוע הטקסים במקומות שאינם בית העירייה אולם אז כמות התיאומים הנדרשת גבוה אף יותר: יש לבחור מקום לביצוע הטקס, להזמין קייטרינג ולבחור מנות, אולי לשכור אפשרות לטיפולי איפור או ספא ביום החתונה. לפעמים רוצים לארגן לאורחים ימי טיולים וכיף סביב טקס החתונה או להכין מזכרות לכם ולאורחים שמייחדות את הטקס והחתונה שלכם.

כל ההתארגנות והתיאומים הללו אינם כה פשוטים: הרי אינכם נמצאים בקפריסין וההיכרות שלכם עם ספקים מקומיים אינה רבה, מה עושים כדי לפשט תהליכים?

 

חתונת הכל כלול בקפריסין

כאשר לבני הזוג יש ילדים, אחת האפשרויות לחתונה וכל הנלווה סביבה היא ללכת על חבילת הכל כלול, חבילה שכל כך הרבה ישראלים אוהבים מאד. בגישה הזו כל ההוצאות ידועות מראש וכבר כלולות במחיר החבילה. חבילה כזו גם מאפשרת ליהנות מחופשה מפנקת שבה הילדים והמבוגרים מועסקים בשלל פעילויות שאותן המלון מציע ושהן כבר כלולות במחיר החבילה. לא צריך לדאוג לחפש מקומות לאכול בהם, לחשוב איך למלא את היום בפעילויות או לדאוג לאף אחד מהפרטים הקטנים שהופכים את החופשה והחתונה לחוויה אמתית.

חברות רבות מציעות חבילות חתונה ואפילו חבילות הכל כלול לחתונה בקפריסין. ישנן חבילות הכוללות טיסות, מלונות והסעות אחרות מציעות מבחר רחב בהרבה אשר כולל כל דבר מחופשת הכל כלול עם הילדים באתר נופש שנבחן ונמצא מתאים ועד לחתונה מדוקדקת בהתאמה אישית מדויקת כאשר חברה הנופש היא זו הדואגת לכל הפרטי הקטנים, התיאומים ויישור ההדורים המתעוררים. מרבית החבילות מעניקות אפשרויות נוספות הנוגעות להכנת המסמכים הנדרשים לפני ואחרי הטקס – תרגום, אישור והחתמה בחותמת אפוסטיל כאן ובקפריסין. לפני הבחירה בחבילה הרצויה כדאי לבדוק היטב מה החבילה כוללת ולשאול גם מה אינה כוללת ולמה על בני הזוג לדאוג בעצמם.

איפה יש חבילות הכל כלול בקפריסין?

מרבית חבילות הכל כלול המוצעות בקפריסין הן באזורי לימסול ופאפוס. כדאי לקחת בחשבון שלעתים חבילות הכל כלול מתבררות שהכל כלול, לפעמים. למשל גלידות חינם – אבל רק לילדים, או משקאות חופשי אבל רק בלובי ובבריכה ורק בשעות מסוימות. כדאי לברר מה בדיוק כלול ב"הכל כלול" מראש (ורצוי באתר המלון ולא דרך סוכן הנסיעות) – ולא פחות מזה מה לא כלול (למשל תשלום עבור מגבות בבריכה

 

חתונה בקפריסין הכל כלול

במשרדנו, המוביל בתחום עריכת דין, אנו מציעים שירותים לחתונה בקפריסין:

  • תרגום תמציות רישום בחינם.
  • חותמת נוטריון בעלות הממשלתית הקבועה.
  • חותמת אפוסטיל: שירות שליחים ללא תשלום.
  • משלוח מהיר דרך UPS לנקודות חלוקה מועדפות.
  • הכנת מסמכים לזוגות רווקים במחיר ממשלתי.


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    לאחר שליחת המסמכים הצוות המקצועי שלנו לחתונה בקפריסין יבדוק את המסמכים.
    ניצור איתכם קשר תוך זמן קצר לתחילת הליך מסודר.
    ההליך כולל הכנת המסמכים לקפריסין. תרגום תמציות הרישום + חותמת נוטריון ואפוסטיל.
    תשלום לחתימת מסמכים הוא לפי המחירון הממשלתי ללא פערי תיווך!
    תרגום מסמכים ושירות החותמת אפוסטיל ניתנים ללא תשלום
    שירות ללא תשלום למי שמבצע אצלנו את המסכים:
    הסבר מסודר על הרישום בעירייה
    מערכת לקביעת תורים ללא תשלום.
    הסבר מפורט של שלב אחר שלב ולווי מקצועי טלפוני
    הסבר ראשוני להסכם מוון לפני החתונה
    בכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון
    051-5544300
    או במייל

    סקירה זו בוחנת מבט מקיף על חבילות החתונה הכל כלול הזמינות בקפריסין לשנת 2024. היא בוחנת את האפשרויות השונות הזמינות, מבחירת מקום לקייטרינג ובידור, ומספקת תובנה מפורטת לגבי תכנון חתונה ללא רבב באי הים התיכון היפהפה אומה.

    1. 'למה קפריסין?' – מבט על היעד

    קפריסין, עם הנופים עוצרי הנשימה, ההיסטוריה העשירה והתרבות התוססת שלה, התגלתה כיעד אידיאלי עבור זוגות המחפשים חווית חתונה בלתי נשכחת. השוכן במזרח הים התיכון, האי הקסום הזה מציע שילוב ייחודי של יופי טבעי ושירותים מודרניים. מקו החוף המדהים שלה עם המים הצלולים ועד לכפרים המקסימים והחורבות העתיקות שלה, קפריסין מציעה מגוון רחב של הגדרות לחתונה חלומית.

    עם האקלים החם שלה ולמעלה מ-300 ימי שמש בשנה, קפריסין מספקת את הרקע המושלם לחגיגה בחוץ. דמיינו לעצמכם החלפת נדרים על חוף בתולי או בכרם ציורי מוקף בצמחייה עבותה. האווירה הרומנטית של האי והשקיעות המדהימות יוצרים אווירה בלתי נשכחת עבור זוגות ויקיריהם.

    בנוסף ליופי הטבעי שלה, קפריסין מתגאה בתעשיית חתונות מבוססת הנותנת מענה לצרכים ולרצונות הספציפיים של זוגות. האי מציע מגוון רחב של מקומות לחתונה, ממלונות מפוארים ואתרי נופש ועד לכנסיות היסטוריות ווילות מסורתיות. זוגות יכולים לבחור מבין חבילות שונות המותאמות להעדפותיהם, מה שמבטיח תהליך תכנון נטול לחץ. יתר על כן, קפריסין ידועה באירוח המעולה שלה, עם מקומיים ידידותיים ומתכנני חתונות מקצועיים המוכנים לסייע בכל שלב בדרך.

    מעבר לנוף המדהים שלה ולשירות ללא דופי, קפריסין נגישה בקלות גם משדות תעופה בינלאומיים גדולים, מה שהופך אותה ליעד נוח לזוגות ולאורחים שלהם. התשתית המפותחת של האי ואפשרויות התחבורה האמינות מבטיחות חווית נסיעה חלקה וחלקה. בין אם האורחים מגיעים מאירופה, אסיה או מעבר לכך, קפריסין מציעה קישוריות מצוינת לחתונה ביעד.

    1. תמונה המציגה את היופי החופי עוצר הנשימה של קפריסין, עם המים התכולים והחופים הזהובים.
    1. תמונה המציגה את היופי החופי עוצר הנשימה של קפריסין, עם המים התכולים והחופים הזהובים.

    2. 'הכל תחת קורת גג אחת' – היתרון הכל כלול

    בכל הנוגע לתכנון חתונה, האופציה של הכל כלול מציעה שפע של יתרונות, וקפריסין אינה יוצאת דופן. עם חבילות החתונה הכל כלול שלה, זוגות יכולים ליהנות מהנוחות של כל מה שהם צריכים ליום המיוחד שלהם ממוקם בנוחות במקום אחד. ממקום הטקס ועד לינה, קייטרינג ואפילו בילוי, קפריסין מציעה חווית חתונה חלקה ונטולת מתח.

    על ידי בחירה בחבילה הכל כלול, זוגות יכולים לחסוך זמן ואנרגיה שאחרת היו מושקעים בתיאום ספקים ופרטים שונים. אפשרויות הכל כלול של קפריסין מספקות מתכנן חתונות מסור שיטפל בכל הלוגיסטיקה, ויבטיח שכל היבט של החתונה יבוצע בצורה מושלמת. זה מאפשר לזוגות להתמקד בלהנות מהיום המיוחד שלהם וליצור זיכרונות מתמשכים עם יקיריהם.

    יתרה מזאת, היתרון של הכל כלול משתרע על אירוח הן עבור בני הזוג והן עבור האורחים שלהם. קפריסין מציעה מגוון מלונות ואתרי נופש מפוארים המתמחים באירוח חתונות. על ידי בחירת חבילת הכל כלול, זוגות יכולים להבטיח תעריפים מוזלים לאורחים שלהם, מה שמקל על כולם להשתתף בחגיגה. נוחות נוספת זו מבטיחה שכל האורחים יוכלו ליהנות במלואם מחגיגות החתונה ללא הטרחה של מציאת מקום לינה נפרד.

    היתרון של הכל כלול משתרע גם על החוויה הקולינרית. קפריסין ידועה במטבח המענג שלה, וחבילות הכל כלול כוללות לעתים קרובות מגוון רחב של אפשרויות תפריט כדי לתת מענה לטעמים שונים ולדרישות תזונתיות. ממנות קפריסאיות מסורתיות ועד למטבח בינלאומי, זוגות יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהאורחים שלהם יזכו לחוויית אוכל בלתי נשכחת.

    3. האם החוויה הקולינרית יכולה לענות על הציפיות שלך?

    כשזה מגיע לתכנון חתונה, אחד ההיבטים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא החוויה הקולינרית. אחרי הכל, האוכל המוגש בחתונה יכול לעשות או לשבור את חווית האורחים הכוללת. במקרה של חתונה בקפריסין, זוגות יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהציפיות הקולינריות שלהם יתגשמו ואף יעלו.

    קפריסין ידועה במסורות הקולינריות העשירות והמגוונות שלה, המשלבת טעמים ים תיכוניים עם השפעות מהמזרח התיכון ואירופה. בין אם זוגות מעדיפים מנות קפריסאיות מסורתיות או מטבח בינלאומי, יש מגוון רחב של אפשרויות זמינות שיתאימו לכל חיך. ממזסים מעוררי תיאבון ועד בשרים צלויים עסיסיים ופירות ים טריים, ההיצע הקולינרי בקפריסין בטוח ישמח אפילו את אניני האוכל הבדיניים ביותר.

    בנוסף לטעמים הטעימים, הצגת האוכל בחתונה קפריסאית היא חגיגה לעיניים. שפים וקייטרינג מומחים בקפריסין מתגאים מאוד ביצירת מנות מדהימות מבחינה ויזואלית שנעים להסתכל עליהן כמו שהן לטעום. ממגשים מסודרים להפליא של פירות וירקות צבעוניים ועד למנות עיקריות בציפוי אלגנטי וקינוחים מענגים, כל פרט נשקל בקפידה כדי ליצור חוויה קולינרית בלתי נשכחת.

    יתרה מכך, חבילות החתונה הכל כלול בקפריסין מציעות לעתים קרובות תפריטים הניתנים להתאמה אישית כדי לתת מענה לדרישות והעדפות תזונתיות שונות. בין אם לאורחים יש הגבלות תזונתיות ספציפיות או העדפות לאפשרויות צמחוניות או טבעוניות, הצוות הקולינרי בקפריסין מצויד היטב כדי לספק את הצרכים הללו. זה מבטיח שכל האורחים יוכלו ליהנות מארוחה מענגת המותאמת להעדפותיהם האישיות, ולא משאירה אף אחד מאוכזב.

    3. מגוון מפואר של מטבח קפריסאי מסורתי ומנות בינלאומיות, המוגש באלגנטיות בקבלת פנים לחתונה.
    3. מגוון מפואר של מטבח קפריסאי מסורתי ומנות בינלאומיות, המוגש באלגנטיות בקבלת פנים לחתונה.

    4. 'יום לזכור' – הקסם של חתונה קפריסאית

    חתונה קפריסאית היא באמת יום לזכור. מהרגע שהזוג אומר את נדריהם ועד לחגיגה המשמחת שאחריה, הקסם של חתונה קפריסאית מורגש. המורשת התרבותית העשירה של האי והאירוח החם יוצרים אווירה קסומה שמכינה את הבמה לחגיגה בלתי נשכחת.

    חתונות קפריסאיות ספוגות מסורת, עם מנהגים וטקסים שהועברו לאורך דורות. מה"סטולימה" המסורתית (החלפת מתנות בין משפחות החתן והכלה) ועד לריקוד ה"קומבארוס" התוסס (הגבר הטוב ביותר), כל רגע חדור משמעות וסמליות.

    גם הנופים הטבעיים המדהימים של קפריסין מוסיפים לקסם של חתונה קפריסאית. בין אם זה הנופים עוצרי הנשימה של הים התיכון, כפרי החוף המקסימים, או תפאורות ההרים הציוריות, זוגות יכולים לבחור מתוך מגוון מקומות מדהימים כדי ליצור את מסגרת החתונה החלומית שלהם.

    יתר על כן, חתונות קפריסאיות ידועות באווירה התוססת והחגיגית שלהן. החגיגות יכולות להימשך שעות, עם מוזיקה, ריקודים ומופעי עם קפריסאים מסורתיים שמוסיפים לאווירה השמחה. האורחים מוזמנים להצטרף לחגיגות, ליצור תחושת אחדות ואושר משותף.

    גם החום והאירוח של האנשים הקפריסאים תורמים לקסם של חתונה קפריסאית. מהרגע שהאורחים מגיעים, הם מתקבלים בזרועות פתוחות וגורמים להם להרגיש חלק מהמשפחה המורחבת. הטיפול האמיתי והקפדה על הפרטים הקטנים שמפגינים מארגני החתונה וצוות המקום מבטיחים שכל אורח ירגיש מוערך ומוקיר.

    חתונה הכל כלול בקפריסין מציעה שילוב מעולה של יופי נופי, שירות מעולה ונוחות שאין שני לה. עם תכנון קפדני ובחירה נכונה של חבילה, זה יכול להפוך את החלום של חתונה מושלמת למציאות.

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה