חתונה אזרחית בלונדון

חתונה אזרחית בלונדון כולל חתונה גאה – לפרטים צרו קשר 051-55-44-300

אומרים שלונדון מלאה ערפל אבל דווקא בכל מה שנוגע לחתונות אזרחיות בלונדון – השמיים כחולים (עם עננות קלה), צלולים ובהירים והדרך סלולה. מרבית הישראלים שמעוניינים להתחתן בחתונה אזרחית בחו"ל בוחרים להתחתן בקפריסין: הקרבה והמחיר עושים את שלהם. למרות זאת, זוגות רבים אחרים שאינם יכולים או שלא מעוניינים להתחתן בחתונה דתית בארץ בוחרים לתחתן במקומות אחרים. ישראלים הבוחרים להינשא לאזרח מקומי, ישראלים המתגוררים במדינות אחרות, ישראלים שנסעו ללימודים במדינות שאינן ישראל. אנגליה קורצת מאד עבור ישראלים רבים כמדינת יעד למגורים ולימודים. מצד אחד היא קרובה מארה"ב ונמצאת רק כחמש שעות טיסה מישראל, ומצד שני השפה המדוברת בה היא אנגלית – שפה שישראלים רבים שולטים בה.

בין אם אתם ישראלים שגרים בלונדון או שזה שהאדם איתו אתם מעוניינים להינשא אנגלי, לונדון היא בחירה מצוינת לקיים בו את החתונה שלכם. אם מדובר בזוג חד מיני היתרון הוא כפול – בריטניה היא אחת מחמשת המדינות בה הם יוכלו להינשא באופן חוקי, גם אם אף אחד מהם אינו אזרח המדינה.

מסמכים שצריך להכין בארץ

בתור ישראלים תזדקקו למסמכים: דרכונים כדי להוכיח שאתם מי שאתם טוענים שאתם, תעודת לידה כדי להוכיח שאתם בגיל כשיר לנישואים ותעודה שמעידה שאתם רווקים. לפני שנוסעים ללונדון וודאו שהדרכונים שלכם בתוקף למשך של חצי שנה לפחות מיום הנסיעה, ודאגו לצלם עותק או שניים של הדרכון, זה אף פעם לא מזיק.

תעודת לידה ואישור רווקות אפשר להוציא באותו המקום, במידה ונולדתם בארץ. המקום להוציא תעודות אלו הוא משרד רשם האוכלוסין ותעודה בה מצוין שאתם רווקים נקרא "תמצית מרשם אוכלוסין". אם הייתם בעבר בקשרי נישואים אחרים או ששיניתם את שמכם – בקשו את התמצית המורחבת ואל תשכחו לציין לצורך מה התמצית נדרשת. במידה ונולדת בארץ אחרת תצטרכו להשיג תעודת לידה מהמקום שבו נולדתם, שגרירות המדינה בה נולדתם עשויה לעזור לכם בכך.

את תמצית הרישום ניתן להשיג דרך האינטרנט בחינם, במידה ואתם גרים בארץ. גם בן משפחה מדרגה ראשונה יוכל להוציא טפסים אלו עבורכם, ללא עלות. לצורך כך הם יצטרכו להגיע ללשכת האוכלוסין וההגירה עם תעודות זהות שלהם ושל המבקש. באתר אפשר לבדוק את מיקומי הלשכות הקרובות אליכם וכן את שעות הפתיחה. תעודות לידה בדרך זו ניתן להשיג עבור אלו שנולדו לאחר שנת 1950.

סידור נוסף שתזדקקו לו הוא להשיג ויזה מיוחדת לנישואים באנגליה. ללא ויזה זו לא תוכלו להינשא בלונדון.

את כל המסמכים הללו יש צורך לתרגם לאנגלית ולאשר את התרגום באישור נוטריוני. בנוסף, יש להחתים את המסמכים בחותמת אפוסטיל על מנת שיהיה להם תוקף חוקי. אפשר לבצע את כל השלישייה בהנחה משמעותית ובלי כאבי ראש והתרוצצויות ישר דרך האתר הזה – המסמכים יגיעו אליכם במהירות ישירות אל הבית בכתובת שציינתם.

איזה ויזה צריך כדי להתחתן בלונדון?

מי שאינו אזרחי בריטי יכול להתחתן בלונדון אם יש ברשותו אחד משני סוגי הוויזות הבאות: ויזת נישואים או ויזת משפחה נלווה לאזרח בריטי. ההבדל בין שתי הוויזות הוא שוויזת נישואים מיועדת לתיירים המעוניינים להינשא באנגליה בעוד שוויזת משפחה נלווה מיועדת עבור מי שמתכוונים להשאר ולגור באנגליה גם לאחר הנישואים. וויזת משפחה נלווה מאפשרת להתחיל לעבוד באנגליה מהיום הראשון. לפני שפונים לבקש וויזה כדאי לקחת בחשבון כי לא ניתן להמיר סוג וויזה אחד בשני כל עוד אתם באנגליה. ניתן להוציא וויזה רק מחוץ לגבולות אנגליה.

איך מקבלים ויזת נישואים לבריטניה?

חתונה אזרחית בלונדוןכדי להשיג וויזת נישואים או וויזת משפחה נלווה יש למלא בקשה באתר האינטרנט של לשכת הוויזות הבריטית, לשלם אגרה בגובה של 89 פאונד (לוויזת נישואים. האגרה לוויזת משפחה נלוות משתנה בהתאם לנסיבות ועומדת על בסביבות 1500 פאונד). ניתן להירשם לקבלת וויזה לכל המוקדם שלושה חודשים לפני הנסיעה המתוכננת.

לאחר תשלום האגרה יש לקבוע ראיון בחברה פרטית אשר מבצעת שירותי עזר למשרד הוויזות הבריטי.  בקביעת הריאיון חשוב לשים לב שהריאיון המבוקש הוא בסניף הישראלי של החברה שממוקם בתל אביב, במגדל אלקטרה, ברחוב יגאל אלון 98. שעות הפתיחה הן בימים שלישי ורביעי בין השעות 09:00-13:30. בזמן הגשה הבקשה יוקצה לכם מספר GWF – רשמו אותו ושמרו עליו כי תצטרכו אותו בהמשך. רישום לאתר מותנה בתשלום אגרה נוספת בגובה של 59 פאונד לחברת TLSContact.

לאחר הגשת הבקשה באינטרנט יש להכנס לאתר חברת העזר בתל אביב ולהירשם באתר. בזמן הרישום תצטרכו לספק את מספר ה- GWF שקיבלתם. תוכלו לרכוש מהחברה (TLSContact) שירותי פרמיום בתשלום נוסף: שירות בעדיפות גבוהה (184 פאונד) יבטיח טיפול בבקשה שאינה בעייתית תוך חמישה ימים (לאחר הריאיון) והבקשה תטופל בקדימות המרבית בכל שלב, שירות כניסה ללא תור (60 פאונד) יאפשר לכם לקבל את הוויזה במועד מוקדם מכפי שנקבע על בסיס "מצליח" – תגיעו, ואם מוכן – תקבלו את הוויזה. שירות זה גם יאפשר לכם לקבל את הוויזה אם תאחרו למועד או השעה שנקבעו עבורכם. אם אתם זקוקים לעזרה במילוי הטפסים, בחברה ישמחו לתת עזרה כזו תמורת 50 פאונד. אפשר גם להירשם למסלול הכסף – כניסה ללא תור ועזרה במילוי הטפסים תמורת 100 פאונד.

בזמן ובמועד שנקבע לריאיון יש להגיע למשרד חברת TLSContact בתל אביב ולהציג בפני הפקיד בעמדת הקבלה דרכון בתוקף, העתק של הדואל בו נקבע לכם מועד לריאיון ואישורים על תשלומי האגרות ושירותי הפרמיום, אם רכשתם כאלו. חשוב: לא לאחר! איחור יגרור קביעה של מועד חדש לקיום הריאיון.

יש להגיע לחברת TLSContact עם כל המסמכים הנדרשים לשם קבלת דרכון: דרכון בתוקף, הוכחת יכולת קיום פיננסית בזמן השהייה בבריטניה, מכתב מהמעסיק המעיד כי אתם מועסקים בארץ ומתכוונים לחזור ארצה לעבוד (אם רלוונטי), הצגת כרטיסי טיסה הלוך ובעיקר שוב וכל מסמך אחר המעיד שאין בכוונתכם להשתקע בבריטניה. את כל המסמכים יש לצלם על דף A4 ולדאוג שהם אינם עם סיכות. בזמן הריאיון יילקחו מכם טביעות אצבע ותצלום פנים לצורך רישום ביומטרי. הריאיון עצמו נועד כדי לאמת את מטרות הנסיעה – מהות וכנות הקשר, משך השהייה הצפוי, היכן בכוונתכם להתגורר בזמן השהייה בבריטניה ואיך אתם מתכוונים לכלכל את שהותכם שם.

קטינים בני פחות מ-18 שנים ילוו על ידי הורה או אפוטרופוס בכל התהליך בחברה.

המסמכים והעתקים (כולל הדרכון) נסרקים ונשלחים למשרד הוויזות הבריטי שבבריטניה באמצעות שליח. כל האגרות אינן תלויות בתוצאה והן לא יוחזרו גם אם התשובה לקבלת הוויזה היא שלילית. ההחלטה האם לתת או לא לתת וויזה תלויה רק במשרד הוויזות הבריטי. ייתכן והמשרד ידרוש מסמכים או ריאיון נוסף.

כאשר מתקבלת תשובה (מתקבלת הודעה בדואל) ניתן להגיע ולקחת את הדרכון והוויזה ממשרדי TLSContact – יש להביא את רשימת התיוג ואמצעי זיהוי או צילום שלו. רשימת התיוג משמשת כקבלה עבור המסמכים המקוריים שנשלחו עם הבקשה למשרד בבריטניה. הרשימה ניתנת לאחר הריאיון. אם שולחים נציג לקחת את המסמכים יש לצייד אותו בייפוי כח. בנוסף, אפשר להשתמש בשירותי שליחויות – לפרטים יש לברר עם TLSContact.

בעלי אזרחות אירופאית יכולים גם הם להתחתן בבריטניה – כדאי לפנות TLSContact לגבי הפרטים המדויקים הנדרשים על מנת לא להתקל בקשיים לאחר מכאן במחלקת ההגירה.

השגרירות הבריטית בארץ ממוקמת ברחוב הירקון 192, תל אביב, דואל: [email protected] מספר טלפון:  – 03-7251222. השגרירות אינה מטפלת בכל נושא הוויזות.

זה נשמע מסובך, בטוחים שלהתחתן בבריטניה זה פשוט?

באופן מפתיע – כן. הרישום הכפול לצורך קבלת הוויזה נשמע מסובך אך בפועל הרישום לאתר החברה המסחרית מאפשר דרך קלה לעקוב אחר בקשת הוויזה.

מרגע קבלת הוויזה – החיים הרבה יותר קלים. אחרי רכישת כרטיסי טיסה, טיול קצר לנהר התמזה וחזרה למלון ניגשים לבית העירייה, משלמים אגרה לרישיון הנישואים (לרוב  35 פאונד) ונגשים אל האולם לביצוע הטקס (הטקס עולה 46 פאונד נוספים אם הוא מתקיים בבית העירייה). הטקס עצמו קצר ונמשך בין עשר דקות לרבע שעה. יש איסור על הימצאות אלמנטים דתיים או בידוריים בטקס עצמו – ללא מוסיקה, ללא קישוטים וללא שטויות. הטקס כולל החלפת נדרים, רצוי לדבר מראש עם מי שינהל את הטקס לגבי הנדרים שיוחלפו. לאחר הטקס, על בני הזוג ושני העדים לחתום על תעודת הנישואים. חשוב להגיע עם עדים שמכירים את בני הזוג – או לפחות עד אחד לכל אחד משני בני הזוג שמכיר אותו.

לאחר הטקס ניתן להשיג עותק של תעודת הנישואים בעלות של 4 פאונד אם התעודה מופקת ביום הטקס או 10 פאונד אם היא מופקת לאחר מכן. נקודה אחרונה שחשוב לזכור היא שלפני החזרה ארצה יש להחתים את תעודת הנישואים בחותמת אפוסטיל בלונדון על מנת שפקיד משרד הפנים בארץ יכירו בה וירשמו את הנישואים בתעודת הזהות.

 

חתונה אזרחית בלונדון

    הכנת המסמכים לחתונה לונדון

  • תרגום תמציות רישום
  • חותמת נוטריון
  • חותמת אפוסטיל
  • משלוח מהיר

לקבלת השרות יש למלא את הטופס


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה