"במשרדנו, המוביל בתחום עריכת דין, אנו מציעים שירותים לחתונה בקפריסין:

  • תרגום תמציות רישום בחינם.
  • חותמת נוטריון בעלות הממשלתית הקבועה.
  • חותמת אפוסטיל: שירות שליחים ללא תשלום.
  • משלוח מהיר דרך UPS לנקודות חלוקה מועדפות.
  • הכנת מסמכים לזוגות רווקים במחיר ממשלתי.


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    לאחר שליחת המסמכים הצוות המקצועי שלנו לחתונה בקפריסין יבדוק את המסמכים.
    ניצור איתכם קשר תוך זמן קצר לתחילת הליך מסודר.
    ההליך כולל הכנת המסמכים לקפריסין. תרגום תמציות הרישום + חותמת נוטריון ואפוסטיל.
    תשלום לחתימת מסמכים הוא לפי המחירון הממשלתי ללא פערי תיווך!
    תרגום מסמכים ושירות החותמת אפוסטיל ניתנים ללא תשלום
    שירות ללא תשלום למי שמבצע אצלנו את המסכים:
    הסבר מסודר על הרישום בעירייה
    מערכת לקביעת תורים ללא תשלום.
    הסבר מפורט של שלב אחר שלב ולווי מקצועי טלפוני
    הסבר ראשוני להסכם מוון לפני החתונה
    בכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון
    051-5544300
    או במייל

    חתונה אזרחית בעיר פאפוס קפריסין

    מעונינים לבצע טקס חתונה בחו"ל צרו איתנו קשר עכשיו – 0515544300

    Nikita Khalimonenkov
    Nikita Khalimonenkov
    2023-09-08
    אלופים אלופים אלופים !!!! כל התהליך נעשה באופן סופר זריז ומקצועי !! תודה רבה !!!
    avital bard
    avital bard
    2023-08-27
    עזרו לנו לקבל את כל האישורים הנדרשים במהירות רבה! שירות מצויין תודה רבה לכם!
    זהר רוגל
    זהר רוגל
    2023-08-03
    עדיין בתהליך אבל עד עכשיו, וואו שירות נדיר והכי שטוב שקיבלתי ever בהערכה זוהר ר.

    התהליך למתחתן בעירייה פאפוס ואיפה כדאי לבקר? 

     

    מחוז פאפוס הוא אחד המחוזות היפים ביותר בקפריסין ואחד היעדים המועדפים על זוגות המעוניינים להינשא בחתונה אזרחית. הרבנות מגדירה זוגות רבים כפסולי חיתון – זוגות מעורבים, זוגות בהם אחד מבני הזוג מוגדר כחסר דת, נישואי כהן וגרושה או נישואים חד מיניים. חתונה אזרחית אינה אפשרית בארץ אך מוכרת אם היא התקיימה בחו"ל. חתונה אלטרנטיבית לאלו שאינם יכולים להינשא בארץ או שאינם מעוניינים בחתונה דתית היא להינשא בחתונה אזרחית בחו"ל ולהגיע ארצה כשהם כבר נשואים. בית המשפט קבע שעל משרד הפנים לרשום זוגות שנישאו בחו"ל כנשואים לכל דבר ועניין. המרחק, המחיר וההליך הפשוט, הופכים את פפוס, קפריסין לאחד היעדים המועדפים על ישראלים המחפשים אפשרות לקיים חתונה אזרחית בחו"ל.

    אילו מסמכים נדרשים כדי להתחתן בפאפוס?

    המחוז שבו נישאים רב הזוגות בנישואים אזרחיים הוא מחוז פאפוס – ולא סתם! מדובר במחוז היפה ביותר בקפריסין ובתהליך שהוא פשוט יחסית. בכל מקרה כל מה שדרוש הוא לארגן כמה מסמכים, לתרגם ולהחתים אותם בחותמת בינלאומית (אפוסטיל), להגיש בקשה בעירייה שבה תרצו להתחתן – ואתם מוכנים.

    פאפוס מתאימה במיוחד לשילוב חתונה וירח דבש כי בין הרישום בעירייה לטקס עצמו עוברים בין יום לשלושה. כל מה שנשאר זה להחליט האם תעשו את כל הסידורים לבד או תבחרו בחבילה? גם אם תבחרו בחבילה, את המסמכים תצטרכו להשיג בעצמכם. איזה מסמכים? אז ככה – אישור רווקות ממרשם האוכלוסין, תעודות לידה, תעודות גירושין \ פטירה \ אישור על שינוי שם \ אישור מאפוטרופוס (אם אחד מהם רלוונטי), דרכונים בתוקף למשך חצי שנה לפחות, צילומי פספורט עדכניים, וצילום של דרכוני העדים (אם אתם מביאים כאלו מהבית). אל תשכחו להביא גם צילומים של כל המסמכים, המקוריים ואחרי תרגום ואישור.

    את המסמכים צריך לתרגם לאנגלית, לקבל אישור נוטריון ולהחתים בחותמת אפוסטיל. אם תבחרו לבצע את כל השלבים עצמאית – מדובר בשלושה שלבים שונים ודברים עלולים להסתבך. למשל, נוטריונים עלולים לא לאשר את התרגום ולדרוש שתעשו את התרגום דרכם, בתשלום נוסף. אפשר ללכת על שירות המציע שילוב של השלבים שנעשים באופן מרוכז ויכולים לחסוך לכם לא מעט זמן וכסף. גם אם בחרתם ללכת על "חבילת נישואין אזרחית" – שימו לב שהחבילה אכן כוללת תרגום, אישור וחותמת כי החבילות שונות זו מזו ולא כולן כוללות את כל מה שנדרש.

    ומה עושים כשכבר ארגנתם את כל המסמכים ובחרתם תאריך לחתונה? מגישים בקשה לשריון התאריך בעירייה, מגיעים (לא לשכוח זוג טבעות נישואין! בלעדיהן לא תוכלו להתחתן), משלמים אגרה בהתאם למיקום שבחרתם ו.. מתלבשים יפה.

    למדריל המלא למתחתנים בקפריסין לחץ כאן

    הליך הנישואין בקפריסין הוא פשוט. נדרשים מעט מסמכים ואפשר לקבל אישור על תקינותם לפני שמגיעים. השהייה הקודמת הנדרשת היא קצרה מאד ואורכת בין יום לשלושה. חשוב להקפיד על קיום ותקינות כל המסמכים לפני ההגעה כדי להמנע ממצב לא נעים בו מגיעים ולא מקבלים אישור להינשא.

    תהליך החתונה האזרחית בקפריסין והמסמכים הנדרשים

    • אישורי רווקות – רווקים אזרחים ותושבי ישראל משיגים אישור זה על דרך: בקשה לתמצית מרשם האוכלוסין. מעל לגיל 18 ניתן להוציא מידע עצמי בחינם. ציינו בטופס הבקשה מה הסיבה להגשת הבקשה ומה המידע הדרוש. הטופס מגיע לכתובת הרשומה במרשם האוכלוסין תוך כשבועיים. תושבי חו"ל יכולים לקבל את מסמך באמצעות השגרירות. על שני בני הזוג להצטייד במסמכים אלו. כדי להתחתן בקפריסין, על אישורי הרווקות להיות בני לא יותר מחצי שנה.
    • תעודת גירושין – במקרה בו אחד הצדדים או שניהם גרושים יש להמציא תעודות גירושין או החלטת בית משפט.
    • תעודת פטירה – במקרה בו אחד הצדדים או שניהם אלמנים יש להמציא תעודות פטירה.
    • אישור על שינוי שם – במקרה בו אחד הצדדים שינה את שמו יש להגיע עם אישור רשמי על שינוי השם.
    • אישור אפוטרופוס במידה ואחד הצדדים או שניהם בני מתחת ל-18 שנים, יש להגיע עם אישור מהאפוטרופוס המתאים לקיום החתונה.
    • תעודות לידה – חלק מהעיריות במחוז דורשות הצגת תעודות לידה מקוריות.
    • תרגום המסמכים – תרגום כל המסמכים הנדרשים לשפה האנגלית, תוך הקפדה על חוקי התרגום המקצועיים הרלוונטיים לכל אחד מהמסכים. יש להשתמש בשירותיו של איש תרגום מקצועי שמכיר את חוקי תרגום המסמכים הללו. מתוך כל דפי תמצית הרישום יש לתרגם רק את החלקים הכוללים פרטי זיהוי וסטאטוס מצב משפחתי.
    • אישור נוטריוני – על המסמכים להיות חתומים בחותמת נוטריון המעידה כי התרגום והמסמך המקורי זהים משפטית. כל נוטריון יכול לתת שירות זה. מחיר השירות קבוע לפי מספר המילים המאושרות.
    • החתמת המסמכים בחותמת אפוסטיל – החתימה מתבצעת בבית משפט השלום ומעידה על מקוריות ורשמיות המסמכים. ללא חותמת זו למסמכים אין מעמד בינלאומי. התשלום (35 ₪ למסמך) נעשה באמצעות כרטיס אשראי בלבד. ישנם נוטריונים המספקים גם חותמת זו בתשלום גבוה יותר.
    • בקשת אישור המסמכים מהעירייה ושריון תאריך חתונה – שליחת דואל בקשה לעירית שבה תרצו להתחתן במחוז פפוס. לכל עירייה כתובת שונה, והן מפורטות בהמשך. על הבקשה לכלול צילום כל המסמכים והחותמות, שמותיכם ואת התאריך המבוקש. ישנן עיריות אשר כבר עשו את העבודה עבורכם והכינו מסמך המפרט את כל הפרטים הנדרשים, מוכן למילוי ומשלוח.
    • הזמנת טיסה, הסעה ומלון – ניתן לפצל או להזמין כחבילה אחת. ישנן גם חבילות המטפלות גם בצד הבירוקרטי של החתונה, כמובן בתשלום נוסף.
    • רישום בבית העירייה – על שני בני הזוג להגיע לבית העירייה בין יום לשלושה לפני מועד החתונה על מנת למלא בקשת אישור החתונה ולשלם את האגרות הנדרשות. המסמכים הדרושים יבדקו בזמן זה. מלבד המסמכים הקודמים, יש להגיע גם עם תמונות פספורט, צילום דרכונים של שני עדים מעל לגיל 18 ודרכונים של בני הזוג. אפשרות נוספת היא רישום מוקדם בין 15 יום לשלושה חודשים לפני הטקס עצמו. הדבר מחייב שהייה קודמת בת שבועיים אך מוזיל את עלויות הוצאת האגרה מ- 282 יורו ל- 128 יורו.
    • טקס החתונה – טקס החתונה מתקיים לרב בבתי העיריות במחוז. מרבית הטקסים מתקיימים בבית העירייה אולם העיירות במחוז מציאות מיקומים חליפיים בתשלום נוסף. יש להביא טבעות נישואין לטקס החתונה.
    • קבלת תעודות נישואין חתומים בחותמת אפוסטיל – לאחר הטקס יקבל הזוג תעודת נישואין מאושרת. העתק מאושר ישלח לשגרירות. אפשר להזמין העתקים חתומים ומאושרים נוספים בעת הרישום בבית העירייה. חובה לוודא לפני החזרה לארץ כי המסמכים אכן מאושרים בחותמת אפוסטיל.
    • רישום במשרד הפנים – לאחר החזרה לארץ יש להציג את הדרכונים, תעודת הנישואין המקורית (באנגלית) ותעודות זהות במשרד הפנים על מנת שהנישואין ירשמו במרשם התושבים ותוכרו כזוג נשוי לכל דבר. במידה ולא נדרש שינוי שם, הרישום אינו דורש תשלום נוסף.
    • בקפריסין ניתן להתחתן בכמה מקומות שונים ניתן לקרוא עוד על חתונה בעיריות: לימסול, איה נאפה, ניקוסיה, פאפוס ולרנקה 

    בתי עירייה ואפשרויות חתונה במחוז פאפוס

    פאפוס

    פפוס היא עיר הבירה של מחוז פאפוס ושוכנת על החוף בחלק הדרום-מערבי בקפריסין. העיר מפורסמת בשל הממצאים הארכאולוגיים הרבים שנמצאים בה מהתקופה היוונית – רומית. העיר מוכרת כאתר מורשת לאומית מטעם אונס"קו ואף נבחרה לבירת התרבות האירופאית בשנת 2017. על פי המסורת היוונית, האלה אפרודיטה נולדה בים בקרבת סלע אפרודיטה והגיעה לחוף פפוס.  העיר והמחוז סביבו ציוריים ושלווים, מנוקדים בכפרים מסורתיים ובהרבה היסטוריה.

    אתר עיריית פאפוס מאפשר רישום מקוון לחתונה אזרחית. הרישום נעשה במשרד החתונות האזרחיות שבבית העיריה בימים שני-ששי בין השעות 8:30 – 10:30 בבוקר, לא נדרש לתאם את הרישום מראש.

     

     

    מיקום הטקסים בעיר פאפוס

    • תוספת אגרה של 100 יורו –
      • בית העירייה – המיקום הפופולרי ביותר לקיום הטקס. הטקסים מתקיימים ללא תשלום נוסף בשעות העבודה. האגרה היא לקיום הטקס לאחר שעות העבודה ובסופי שבוע (שבת -ראשון).
      • המוזיאון האתנוגרפי – טקס בניחוח מקומי באזור החוץ במוזיאון.
      • הפארק העירוני מרחק דקות מבית העירייה ומכיל פינות רומנטיות וחבויות
      • החמאם הטורקי – ליד אזור השוק הישן בשילוב ישן וחדש. החמאם מתפקד במרכז תרבות כיום ומכיל אזורים המיועדים לקיום טקסי חתונה גדולים יותר (בחוץ) וקטנים יותר (בפנים).
    • תוספת אגרה של 200 יורו –
      • מצודת פפוס – מצודה מתקופת ימי הביניים, משקיפה על הים ומוקפת בהיסטוריה.
      • חוף למבה – 15 דקות מבית העירייה באווירת חוף קסומה
      • ורסי של למבה – בפארק שבכפר התרבות למבה, משלב טבע, מראות חוף פנורמיים, טקס רומנטי וקבלת פנים נדיבה ומסורתית
    • תוספת אגרה של 350 יורו –
      • מלונות מובילים המלונות המובילים מציעים אזורי קבלת פנים מקושטים, אולמות, אזורי פנים וחופים פרטיים
      • יאכטות מושכרות – שילוב של טקס בנמל פאפוס ושיט רומנטי ביאכטה מפוארת

     

    Geroskipou

    עיר קטנטנה השוכנת ב-12 ק"מ מזרחית לפפוס וידועה כמקום המשכן של גני אפרודיטה וכעיר ייצור עיקרית של רחת-לוקום. הרישום נעשה בבית העירייה והטקס עצמו מתרחש בבית העירייה באולם מקושט מיוחד על ידי ראש העיר בין השעות 8:00 -14:00. באיזור מסעדות, טאברנות ובתי מלון בהם ניתן לערוך טקסי קבלת פנים לאחר הטקס. רצוי לשריין את התאריך טלפונית מול אחראית נושא החתונות האזרחיות – Mrs. Marina Polyviou . לעיר זו חובה להגיע עם תמציות רישום מקוריות + תרגום החתום ע"י נוטריון ואפוסטיל וטבעות נישואין.

    Pegegia

    עיירה ציורית המשתרעת על מדרונות הגבעות הנשקפות לים, כ- 14 ק"מ צפונית לפאפוס. בעיר בתי קיט רבים ופזורים, ובה מדרחוב קטן ובו שלל בתי קפה, טברנות, בתי מלאכה מקומיים וחנויות ייחודיות. המקום יכול להוות אתגר לאנשים בעלי מוגבלות ניידות ורצוי לשכור רכב כדי להתנייד באזור. ניתן להוריד טופס רישום לחתונה אזרחית. הטקס מנוהל בבית העירייה על ידי ראש העירייה או אחד מחברי המועצה בשעות העבודה, למעט בימי חג. אשת הקשר בנושא חתונות אזרחיות – Maria Yiangou.

    פוליס

    עיירה ציורית ואותנטית השוכנת בחצי האי אקמס כ-50 ק"צ צפונית לפאפוס בלב שמורת טבע ואזור חקלאי. העיירה ידועה כאחד המקומות האחרונים בו מטילים צבי המים את ביציהם בחוף לארה, ביצור יין ובשלווה המקיפה את בתיה. ניתן להוריד טופס רישום לחתונה אזרחית מאתר העירייה. את הטקס ניתן לערוך בבית העיריה או באחד מהאתרים הנוספים, בתופסת תשלום.

    מיקום הטקסים

    • תוספת אגרה של 100 יורו לטקסים לאחר שעות העבודה ובסופי שבוע
      • בית העירייה
      • פארק איוס אנדרוניקוס – פארק על שם הכנסיה היפה השוכנת בו. הטקס מתקיים בגזיבו מקושט בצמחי בוגונביליה ירוקים וורודים על רקע העצים בסביבה
    • תוספת אגרה של 350 יורו
      • נמל לטצ'י – מזח לאורך הטיילת שבנמל לטצ'י
      • תצפית אפרודיטה – נקודת תצפית מרהיבה המשקיפה אל נופי החוף
      • מרחצאות אפרודיטה – האמבט הפרטי בו אפרודיטה ואדוניס נהגו לשכשך על פי המסורת היוונית
      • אגם לימני באזור שנקרא מכרות לימני שוכן חוף לימני שם ניתן לקיים את הטקס על החוף עצמו או על המזח

    מחוז פאפוס – מקומות שכדאי לבקר בהם לפני הטקס או בירח הדבש

    שיט ללגונה הכחולה בפאפוס

    מחוף לאצ'י שליד פוליס ניתן לצאת לשיט קסום באזור הלגונה הכחולה בסירות עם קרקעית זכוכית. את השיט ניתן לשלב עם ארוחת צהריים, הסעה מ ואל העיר פאפוס ועצירה בלגונה לשחייה קצרה.  מרבית ההפלגות קורות בין אפריל לאוקטובר.

    בית החרס בכפר Yeroskipou

    התרשמות מקרוב בעבודת הקדרים היוצרים כלי חרס בהתאם למסורת העתיקה. בכפר גם תוכלו לבקר ולראות מקרוב ייצור רחת לוקום, שבו הכפר ידוע.

    הבית של סופיה בכפר Letymbou

    חדרים, ריהוט, עיצוב ותלבושות מסורתיות המלוות בהצצה לאופן הכנת מעדנים מקומיים – לחם כפרי בתנור חמר, גבינת חלומי ועוד. אפשר לקנח את הביקור בארוחת בוקר במקום שהתפרסם כאחד המקומות בהם האוכל הטעים ביותר.

    המוזיאון האתנוגרפי בפאפוס

    בית עתיק שהוסב למוזיאון בו אפשר להתרשם המחיים בקפריסין: חדרי מגורים, כלי חקלאות ומטבעות עתיקים

    אגורה, השוק העתיק בפאפוס ואאודאון

    ככר גדולה עם מדרגות המובילה לרחובות צרים וחנויות עתיקות לצד אמפי תיאטרון עתיק ומרשים. השוק המקורה במקום מכיל אפשרויות שופינג של מוצרים מובילים כמו רשת Next וסנדלי בירקנשטוק. השוק סגור בימי ראשון, ופתוח עד שעות הצהריים בימים רביעי ושבת.

    קברי המלכים בפפוס

    מבוך תת קרקעי של קברים ומערות קבורה. הוכרז כאתר רשמי על ידי אונסק"ו, חובה לחובבי ארכאולוגיה, בקיץ המקום נוטה להיות חם במיוחד.

    הפארק הארכאולוגי בפאפוס

    מתחם ארכאולוגי מעניין המשתרע על שטח גדול, מומלץ לבקר בעונה קרירה.

    הספינה הטרופה בפאפוס

    הספינה הטרופה מספקת תוספת לנוף המרהיב ממנו ניתן להנות בשעת השקיעה בבית הקפה הסמוך המשקיף על האיזור Oniro by the sea

    שוק אגם הברווזים (שוק פשפשים) בפאפוס

    –לחובבי העתיקות והמציאות, לצד דוכני מזון. השוק פועל בימים שבת ורביעי עד שעות הצהריים.

    פאבים, ברים ומועדונים בפאפוס

    מרוכזים ברחוב שנקרא Bar street אליו רצוי להגיע מכיוון הנמל (בטוח יותר בשעות הקטנות של הלילה).

    חופי ים בפאפוס

    במחוז פאפוס ישנם חופים מדהימים: חוץ אפרודיטה בו נמצא גם סלע אפרודיטה שעל פי המסורת היה המקום בו אפרודיטה נולדה מקצף המים, חוף לארה הפראי בו ניתן לצפות בחודשי הקיץ מהטלה של ביצי צבי הים, חוף פארוס (המגדלור) וחוף לאורו לאורכם ניתן ליהנות בתי קפה וטברנות מקומיות, או חוף קוראל ביץ על כל פעילויות הספורט הימי שבו. שימו לב, למרות שבחופים ישנו חול זהוב, הדרך אליהם לעתים מרוצפת חלוקי נחל שאינם נעימים לדריכה.

    תחבורה בעיר פאפוס

    בעבר ניתן היה להגיע רק דרך נמל התעופה של לרנקה במרחק של כשעה וחצי מפאפוס, אולם היום יש טיסות ישירות מהארץ גם לנמל התעופה בפאפוס, מרחק של 20-30 דקות נסיעה מהעיר. לנמל התעופה של פאפוס מגיעות טיסות של חברות הלו-קוסט ריינאייר וטוס. טיסות ריינאייר פועלות כל השנה, הטיסות בטוב פועלות בעיקר בעונה החמימה.

    טיסות ריינאייר מגיעות לפפאוס בסביבות שעה 23:00 בלילה. רצוי לדאוג מראש להסעה או שאטל למלון, כיוון שקו האוטובוס (612) מפסיק לפעול בשעה 1:00 בלילה ואיחורים הם מאורע נפוץ. הטיסות של טוס מגיעות בשעות נוחות יותר לאורך היום. בטיסות לו-קוסט  עלויות נוספות כוללות הושבה: ללא קביעת מקום ישיבה מראש עלולים להפריד בין הנוסעים. ניתן לעלות עם טרולי קטן למטוס אך יש לשים לב כי המידות המותרות אינן סטנדרטיות. מלונות רבים מפעילים שירותי שאטל לנמל התעופה – כדאי לברר מראש על אפשרות זו.

    דרך התניידות נוספת היא באמצעות השכרת רכב. שימו לב כי בקפריסין הנסיעה היא מצד שמאל של הכביש. מוניות זמינות אך יקרות מאד. נסיעה משדה התעופה, לדוגמה, תעלה כ-40 יורו.

    בפאפוס פועלים גם אוטובוסים חדשים, יחסית בזמינות גבוהה.

     

    מחוז פאפוס מציע למתחתנים שבו אפשרות לצאת לירח דבש של נופים, חופים והיסטוריה. בין אם בחרתם בחבילת נופש או ביצעתם את כל הסידורים לבד – אל תשכחו להנות, ושיהיה במזל!

    חתונה במלון בפאפוס

    המשבר הכלכלי מביא אנשים לעשות כל מיני מניפולציות כלכליות מעניינות. אין צורך בלימודים גבוהים של מנהל עסקים או כלכלה , די בקריאת מאמרים כלכליים באינטרנט . לדוגמה אם הם נישאים הם מעדיפים בחלק גדול מהמקרים לקצץ בעלויות: למשל לא לעשות את החתונה בגני אירועים אלא דווקא בבית, בגן פרטי, בחצר, לפעמים בחוף הים או בארווה. אנשים גם לא לוקחים מעצב אלא לוקחים את העיצוב של המקום AS IS אם כן בחרו לעשות את החתונה במקום ציבורי ולא בחצר ביתם. אנשים גם לא מביאים להקה כל כך, אלא שהוא חסכוני כי הוא גם עושה מוסיקה וגם תמונה, וזאת על מנת לא לחסוך בדברים החשובים כמו באוכל והאלכוהול. אבל יש אנשים שלמרות המשבר הכלכלי דווקא כן רוצים לשפוך הרבה כסף על העובדה שהם מתחתנים פעם אחת.

    אם אתם רוצים לעשות את זה, יש לנו רעיון עבורכם. זה אמנם יקר כמו הטיפול הכי יקר שקיים ברפואת שיניים אבל אם אתם אנשים שרוצים פינוק ויש לכם את הכסף לעשות זאת, זו אולי החתונה הרומנטית ביותר שקיימת בספרים. מלון טלסה בקורל ביי, פאפוס, קפריסין. מלון בוטיק מדהים שזוגות רבים נישאו בו – אל מול השקיעה, וכתבו על זה מאמרים רבים באינטרנט: אם אתם רוצים פינוק לחתונה שלכם,

    לא גני אירועים ולא בטיח – סעו לפאפוס! המלון הרומנטי, שמארח זוגות בלבד, מציע לאורחיו 58 חדרים וסוויטות מפוארות. המלון מציע איש צוות צמוד שמעניק לכם שירות VIP ונותן לכם כל דבר שרק תבקשו, במשך כל השהות שלכם. הוא צמוד רק אליכם. החדרים והסוויטות מאובזרים במיטב הציוד הטכנולוגי וכוללים חדרי רחצה מפנקים ומרפסות רחבות ידיים. העיצוב מודרני ונקי, והחלונות הענקיים מאפשרים לאור רב להיכנס לחדר ומעניקים לאורחים אפשרות להביט בנוף קסום של ים.

    במקום יש שתי מסעדות – אחת של מאכלי ים ואחת טברנה, אבל נקיה. ויש גם שני פאבים במקום, אחד ליד הבריכה ואחד ליד הים, שם אתם מקבלים על חשבון המלון משקה לילי קבוע. כמו כן ביחד עם החבילה המדהימה של הפינוק הזה אתם מקבלים ספא הוליסטי, היחיד באיזור קפריסין והסביבה, שמפנק אתכם בצמידות ומתי שאתם רק רוצים בכל השהות שלכם, עם מיטב בעלי המקצוע: מציע מגוון טיפולים שניתנים על ידי אנשי מקצוע מיומנים וכולל גם טיפולים בטכניקה יוונית עתיקה ומיוחדת. המקום מציע שירות חתונה מיוחד ויש גם חופות, למי שנישא כיהודי.

     

    פאפוס

    פאפוס, עיירת חוף הממוקמת בדרום מערב קפריסין, המונה כ-50,000 תושבים בלבד. חופשה ב-פאפוס תאפשר לכם ליהנות מרצועת חוף קסומה, מגוון מלונות נופש ובוטיק, אתרי ארכיאולוגיה שמקורן בסיפורי המיתולוגיה היוונית, נמל עתיק יומין, שפע של בתי קפה, מסעדות וטברנות מקומיות ועוד.

    הגעה ל-פאפוס מתאפשרת באמצעות טיסות ישירות הנוחתות בשדה התעופה השני בגודלו בקפריסין. שדה התעופה ממוקם במרחק של 16 ק"מ מהעיר, ומגוון תחבורה ציבורית תאפשר לכם להגיע לפאפוס ביתר קלות. בנוסף, תוכלו להגיע ל-פאפוס באמצעות כביש A6 המחבר בין לימסול ל-פאפוס. הנסיעה מ-ליסמול אורכת כשעתיים. המרחק בין פאפוס לשדה התעופה של לרנקה עומד על 140 ק"מ.

    פאפוס שנחשבה לבירת האי בתקופת יוון העתיקה, היא אחד מאתרי התיירות ההיסטוריים ביותר בקפריסין. ברחבי העיר תמצאו מגוון אתרי מורשת היסטוריים, והעיר עצמה הוכרה על ידי ארגון אונסק"ו כאתר מורשת עולמי.

    Kato pafos -באזור הנמל העתיק (קאטו פאפוס-העיר התחתית והעתיקה) תמצאו מספר רב של אתרי מורשת היסטוריים המעניקים לכם "כרטיס נסיעה בזמן", בתי קבורה תת קרקעיים, אולמות כינוס רומאיים (אגורה), פסיפסים עתיקים ומבנים עתיקים רבים מאכלסים את אזור הנמל העתיק. כמו כן, תמצאו במקום את המוזיאון הביזאנטי והמוזיאון הארכיאולוגי לשימור המסורת. הפסיפסים העתיקים שהתגלו במקום חושפים את בית דיוניסוס, בית איון ועוד והם נתגלו לאחר שהיו קבורות מתחת לאדמה למעלה מ-1,600 שנה.

    טירת פאפוס ממוקמת באזור קאטו פאפוס. בטירה תוכלו לחזות בשרידי מבצר עתיק שהגן על העיר בעבר וכיום משמש כנקודת תצפית על העיר והאזור.

    כנסיית סלומון הקדוש- כנסייה עתיקה המאפשרת לכם ליהנות משימור אותנטי של ציורי קיר מהמאה ה-12.

    סלע אפרודיטה PETRA TOU ROMIOU  אחד האתרים המפורסמים ביותר בקפריסין. האתר ממוקם מספר קילומטרים מהעיר פאפוס, ועל פי סיפורי המיתולוגיה היוונית הוא מקום עלייתה של אפרודיטה מהים.

    סיורים רגליים בסמטאות העיר יאפשרו לכם ליהנות  מהאותנטיות הרבה של תושבי המקום. כמו כן, הטיילת התיירותית של העיר ממוקמת באזור הנמל הישן והיא מאפשרת לכם ליהנות ממגוון נרחב של מסעדות, בתי קפה, טברנות מקומיות ועוד מגוון אטרקציות תיירותיות.

    קפריסין-טיולים מאורגנים וג'יפים

    קפריסין, האי השלישי בגודלו בים התיכון, היא ללא ספק שילוב מרענן של חופי רחצה, אתרים היסטוריים, נופים קסומים ומגוון עצום של מוקדי בילוי והנאה. חופשה בקפריסין מתאימה לכל מטרה, החל מחופשות משפחתיות, דרך חופשות רומנטיות ועד למסגרות שונות של טיולים מאורגנים. כיום, תוכלו למצוא מספר חבילות תיור מאורגנות לקפריסין, המציעות לכם להכיר מקרוב את כל האתרים הנפלאים והקסומים של האי הקטן- גדול הזה.

    מהחופים הקסומים ועד לרכסי ההרים…

    טיול מאורגן בקפריסין דואג לכסות עבורכם את כל שטחי האי, החל מחופשה חלומית ומפנקת באחת מערי החוף בדרום האי, ועד לטיולי ג'יפים וטיולי טבע ברכסי ההרים המרהיבים הנמצאים בחלקו הצפוני של האי. הטיולים המאורגנים לקפריסין מתקיימים לאורך כל השנה, ומאפשרים לכם לגלות מקרוב את כל נפלאות האי הקסום, המכיל בתוכו למעלה מ-9000 שנות היסטוריה.

    טיול מאורגן בקפריסין יאפשר לכם להכיר מקרוב את אתרי התיירות הפופולאריים (ניקוסיה, לימסול, לרנקה, פאפוס ואייה נאפה), כמו כן, הוא יאפשר לכם הצצה לעולמם של הכפרים האותנטיים הנמצאים למרגלות ההרים בצפון, וכמובן, שהוא יאפשר לכם ליהנות מכל האטרקציות הנמצאות באי, הכוללות בין היתר: טיולי ג'יפים, שייט מאורגן, ביקור במרחצאות אפרודיטה, בילוי בטברנה מקומית, סיורי שווקים אותנטיים, בילוי בקזינו, טיול למרגלות פסגת האולימפוס ועוד.

    לכל מטרה ובכל גיל!

    חתונה אזרחית בפאפוס

    מדריך זה נועד לספק סקירה מקיפה של תכנון חתונה אזרחית בפאפוס בשנת 2024. הוא מכסה כל שלב בתהליך מדרישות משפטיות ועד בחירת מקום, יחד עם טיפים מועילים כדי להבטיח חגיגה חלקה ובלתי נשכחת.

    "הבנת הדרישות המשפטיות: מה אתה צריך לחתונה אזרחית בפאפוס?"

    תכנון חתונה אזרחית בפאפוס דורש הבנה ברורה של הדרישות החוקיות על מנת להבטיח טקס חלק וללא טרחה. ראשית, שני הצדדים חייבים להיות בני 18 לפחות ולספק דרכונים או מסמכי זיהוי תקפים. אם מי מהצדדים היה נשוי בעבר, יש להציג תעודת גירושין או פטירה. זוגות חייבים גם לספק תעודת אי מניעה, שהתקבלה ממדינת מולדתם, המעידה כי אין חסמים חוקיים לנישואין.

    בנוסף, חשוב לציין ששני הצדדים חייבים להיות נוכחים פיזית בפאפוס לפחות שלושה ימי עבודה לפני טקס החתונה כדי להשלים את הניירת הדרושה. זה נותן זמן לבני הזוג להגיש בקשה לרישיון נישואין מהעירייה המקומית. רישיון הנישואין תקף עד שלושה חודשים, מה שמקנה לזוגות גמישות בבחירת מועד החתונה.

    כדי להבטיח את חוקיות הטקס, מומלץ לשכור את שירותיו של מתכנן חתונות או רכז אשר מכיר את הדרישות המקומיות ויכול להדריך אתכם בתהליך. הם יכולים לסייע בניירת הדרושה, שירותי תרגום ויצירת קשר עם הרשויות המקומיות.

    תמונה שבה נראה זוג חותם על מסמכי נישואיהם בעיריית פאפוס.
    תמונה שבה נראה זוג חותם על מסמכי נישואיהם בעיריית פאפוס.

    "בחירת המקום המושלם: איך אתה רואה את היום המיוחד שלך?"

    כשזה מגיע לבחירת המקום המושלם לחתונה האזרחית שלך בפאפוס, חשוב לקחת בחשבון את החזון שלך ליום המיוחד שלך. פאפוס מציעה מגוון מקומות מדהימים שיכולים לתת מענה להעדפות ונושאים שונים. בין אם אתם מדמיינים טקס חוף אינטימי, אולם נשפים מפואר של מלון, או תפאורה של גן מקסים, ישנן אפשרויות זמינות שיתאימו לטעמכם.

    אחת האפשרויות הפופולריות עבור חתונות אזרחיות בפאפוס היא אתרי החוף הציוריים. דמיינו את החלפת הנדרים שלכם עם הים התיכון הצלול כרקע שלכם, תוך יצירת אווירה רומנטית ואידילית. מקומות אלו מציעים לעתים קרובות נופים מדהימים, גישה לחוף פרטי ומרחבים חיצוניים אלגנטיים הן לטקס והן לקבלת הפנים.

    עבור אלה המחפשים סביבה מסורתית ורשמית יותר, פאפוס היא ביתם של מספר מלונות ואתרי נופש אלגנטיים. המקומות הללו מתהדרים לעתים קרובות באולמות נשפים מעוצבים להפליא, בכניסות מפוארות ובמתקנים מהשורה הראשונה כדי להבטיח חוויה בלתי נשכחת לך ולאורחים שלך. בנוסף, מלונות רבים מציעים חבילות חתונה הכוללות לינה, קייטרינג ואפילו סוויטות לירח דבש, מה שמפשט את תהליך התכנון.

    אם אתם מעדיפים סביבה כפרית וטבעית יותר, פאפוס מציעה גם אתרי גן מקסימים. מוקפים בצמחייה עבותה, פרחים פורחים ונופים קסומים, מקומות אלה מספקים אווירה שלווה ואינטימית. לרוב יש להם גנים מעוצבים להפליא, גזיבו מקסימים ופינות ישיבה בחוץ, המאפשרים לכם ליהנות מטקס רומנטי ואינטימי.

    "תכנון וניהול תקציב: האם אפשר לערוך חתונת חלומות בלי לשבור את הכיס?"

    כשזה מגיע לתכנון חתונת החלומות שלך בפאפוס, תקציב הוא היבט מכריע שיש לקחת בחשבון. חתונות אמנם יכולות להיות יקרות, אבל אפשר לערוך טקס יפה ובלתי נשכח בלי לשבור את הכיס. בעזרת תכנון וניהול תקציבים קפדניים, תוכלו להפיק את המרב מהמשאבים שלכם ועדיין לקבל יום נפלא ובלתי נשכח.

    • 1. קבעו את סדרי העדיפויות שלכם:
      התחילו בזיהוי ההיבטים של החתונה שלכם שהכי חשובים לכם. בין אם זה המקום, האוכל או הצילום, הקצאת חלק גדול יותר מהתקציב שלך למרכיבי מפתח אלו תבטיח שתעדוף את מה שהכי חשוב לך.
    • 2. מחקר והשוואת מחירים:
      קח את הזמן כדי לחקור ולהשוות מחירים עבור ספקים, מקומות ושירותים שונים. חפש עסקאות חבילות או הצעות מיוחדות שיכולות לעזור לך לחסוך כסף. מקומות וספקים רבים בפאפוס מציעים חבילות חתונה הכוללות שירותים מרובים, כגון קייטרינג, קישוטים ובידור, שיכולים להיות משתלמים יותר מהזמנת כל שירות בנפרד.
    • 3. היו גמישים עם התאריך והשעה:
      שקול לערוך את החתונה שלך בעונת השיא או בימי חול, שכן מקומות וספקים עשויים להציע תעריפים מוזלים בזמנים אלו. בנוסף, בחירה בטקס בוקר או אחר הצהריים במקום אירוע ערב יכולה גם לעזור לכם לחסוך בעלויות המקום וההסעדה.

    4. עשה זאת בעצמך והיעזר באנשים אהובים:
    הייה יצירתי ושקול אפשרויות עשה זאת בעצמך לקישוטים, טובות חתונה ואפילו היבטים של הטקס עצמו. היעזרו במשפחה וחברים שיש להם כישרונות או כישורים שיכולים לתרום ליום המיוחד שלכם. זה לא רק מוסיף מגע אישי אלא גם יכול להוזיל משמעותית עלויות.

    המחשה מפורטת של פירוט תקציב חתונה עם הערות על טיפים לחיסכון בעלויות.
    המחשה מפורטת של פירוט תקציב חתונה עם הערות על טיפים לחיסכון בעלויות.

    "עושים את זה מיוחד: איך אתה יכול לשלב את התרבות המקומית בטקס החתונה האזרחי שלך?"

    שילוב התרבות המקומית בטקס החתונה האזרחי שלך בפאפוס יכול להוסיף נופך ייחודי ומשמעותי ליום המיוחד שלך. אימוץ המסורות והמנהגים של האזור יכול ליצור חוויה בלתי נשכחת עבורך ועבור האורחים שלך. הנה כמה דרכים שבהן תוכל להחדיר תרבות מקומית לטקס החתונה האזרחית שלך:

    • 1. מוזיקה וריקוד קפריסאי מסורתי:
      שכור מוזיקאים מקומיים או להקה קפריסאית מסורתית להופיע במהלך הטקס או קבלת הפנים שלך. הצלילים הקסומים של כלים מסורתיים כמו בוזוקי וכינור יכולים ליצור אווירה חגיגית ושמחה. שקול לשלב בחגיגה שלך ריקודים קפריסאים מסורתיים, כגון סירטוס או סוטה, והזמנת את האורחים שלך להצטרף לכיף.
    • 2. מנהגי חתונה קפריסאים:
      גלו את מנהגי החתונה הייחודיים של קפריסין ושלבו אותם בטקס שלכם. מסורת פופולרית אחת היא "ריקוד הכסף", שבו האורחים מצמידים כסף על בגדי החתן והכלה כדי לעזור להם להתחיל את חייהם החדשים יחד. מנהג נוסף הוא "גניבת הכלה", שם חבריו של החתן חוטפים את הכלה בשובבות, והחתן חייב לבצע משימות או לשלם כופר כדי להחזיר אותה.
    • 3. מטבח ומשקאות מקומיים:
      פנקו את האורחים שלכם בטעם מקפריסין על ידי הכללת מנות ומשקאות קפריסאים מסורתיים בתפריט החתונה שלכם. ממגשי מיזה מעוררי תיאבון ועד גבינת חלומי טעימה וסוולאקי, המטבח המקומי בטוח ישמח את בלוטות הטעם של כולם. שקול להציע יינות מקומיים או קוקטיילים קפריסאיים ייחודיים, כמו יין קומנדריה המרענן או זיואניה הנפלאה, כחלק ממבחר המשקה שלך.

    תכנון חתונה אזרחית בפאפוס, עיר עשירה ביופי ותרבות, יכול להיות חוויה מתגמלת. מדריך זה נועד להקל על תהליך התכנון שלך על ידי מתן תובנות וטיפים מרכזיים. זכרו, המטרה הסופית היא לחגוג את האהבה שלכם בצורה המשקפת אתכם בצורה הטובה ביותר כזוג.

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד