חתונה בקפריסיןשירותי חתונה בקפריסיןחתונה בזק ביום אחד בקפריסין

חתונה בזק ביום אחד בקפריסין

צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

Nikita Khalimonenkov
Nikita Khalimonenkov
2023-09-08
אלופים אלופים אלופים !!!! כל התהליך נעשה באופן סופר זריז ומקצועי !! תודה רבה !!!
avital bard
avital bard
2023-08-27
עזרו לנו לקבל את כל האישורים הנדרשים במהירות רבה! שירות מצויין תודה רבה לכם!
זהר רוגל
זהר רוגל
2023-08-03
עדיין בתהליך אבל עד עכשיו, וואו שירות נדיר והכי שטוב שקיבלתי ever בהערכה זוהר ר.

זוגות רבים בוחרים להתחתן בחתונה אזרחית בקפריסין: לפעמים מדובר ברצון לחתונה שאינה כוללת סממנים דתיים, לעתים הטקס הרבני עצמו אינו תואם לרצון המתחתנים הישראלים ובמקרים רבים אחרים הרבנות היא זו המערימה קשיים על הזוג להתחתן. כיוון שקפריסין כל כך קרובה לישראל, מרחק של פחות משעת טיסה בודדת, ישנה אפשרות להתחתן בקפריסין ביום אחד, אפילו מבלי לשהות לילה אחד בקפריסין.

האם חתונת בזק בקפריסין ביום אחד זולה יותר?

למראית עין, חתונת בזק בקפריסין, כזו שבה טסים מוקדם בבוקר ומשדה התעופה נוסעים ישירות לבית העירייה הקרוב, נרשמים ומתחתנים, יוצאים לסיור קצר בעיר בזמן שהשליח עושה את דרכו עם תעודות הנישואין להחתימן בניקוסיה בחותמת אפוסטיל, וחזרה בשעות הלילה לישראל – לכאורה סידור כזה עשוי להישמע זול יותר מסידור בו שוהים לילה או שניים במלון מקומי אבל לרב ההפרש במחיר הוא קטן אם הוא בכלל קיים. טיסות הלוך ושוב עם מספר ימי שהייה הן לרב זולות מטיסות הלוך ושוב באותו היום ואז גם ניתן לבחור בטיסות שזמני ההגעה והחזרה שלהן נוחות יותר.

ישנן חברות המתמחות בארגון חתונות אזרחיות בקפריסין, חלקן מציעות חבילות חתונה ביום אחד. אם אתם לחוצים בזמן או מחפשים לא להחסיר ימי עבודה כמה שניתן, כדאי לשקול חתונה מסוג כזה, כולל ארגון חבילה אשר תעזור לכם "ליישר" בעיות שעלולות לצוץ ברגע האחרון – ארגון עדים לחתונה, מתורגמן בעת הצורך או לדאוג כי תעודות הנישואין יוחתמו בחותמת אפוסטיל.

איפה מתחתנים בחתונות בזק ביום אחד בקפריסין?

חתונות בזק ביום אחד בקפריסין מתקיימות בלרנקה מכמה סיבות. הסיבה העיקרית היא כי שדה התעופה הבינלאומי הראשי של קפריסין נמצא בקרבת לרנקה. קירבה זו משמעותה כי לא יתבזבז זמן נסיעות בתוך קפריסין על מנת להגיע לערים אחרות.

הסיבה השנייה היא כי בניין עיריית לרנקה, הבניין בו תרשמו לנישואין ובקרבתו גם מתקיים טקס החתונה האזרחית עצמו, נמצא כעשר דקות נסיעה משדה התעופה.

הליך חתונת בזק אזרחית בקפריסין ביום אחד

לחתונת בזק בקפריסין יש להכין את כל המסמכים הדרושים בדיוק כמו לכל חתונה אזרחית רגילה אחרת בקפריסין. הדבר כולל השגת מסמכים המעידים על המצב המשפחתי: תמצית רישום ממרשם האוכלוסין (תעודה השקולה פחות או יותר ל"תעודת רווקות"), תעודות המעידות על סיום קשרים קודמים אם היו כאלו – תעודות גירושין ופטירה ותעודות התרת איחוד אזרחי קודם. לאחר השגת התעודות יש לארגן את התעודות ולהכינן לרישום טקס הנישואין בקפריסין. משמעות הדבר היא תרגומן לאנגלית וקבלת אישור נוטריוני לדיוק התרגום. בנוסף, חובה להחתים את כל המסמכים בחותמת אפוסטיל בבית המשפט אשר נותנת תוקף חוקי בינלאומי לכל המסמכים. ללא חותמת כזו, עלולים המסמכים לא להתקבל בבית העירייה בלרנקה והנסיעה עלולה להיות לשווא.

במקביל להשגת המסמכים יש להגיש בקשה לשריון תאריך לחתונה אזרחית בקפריסין. אם כבר השגתם את המסמכים, התרגומים, האישורים והחותמות הנדרשות ניתן לצרף אותן לטופס הבקשה ולקבל אישור על בדיקתם מבית העירייה. הליך זה מומלץ מאד, במיוחד בחתונות בזק ליום אחד כיוון שבמרבית המקרים, אם קיבלתם אישור לכך שהתעודות נבדקו מראש – גם אם יתגלה בדיעבד כי שכחתם שלב כלשהו בתהליך יש סיכוי שיוותרו לכם עליו.

לאחר קבלת התשובה מבית העירייה, תקבלו תאריך שעבורו יש להתחיל לחפש טיסות מתאימות.

מה עושים כאשר מגיעים ללרנקה בשדה התעופה?

הטיסות ללרנקה שעליכם לחפש הן טיסות היוצאות בשעות מוקדמות מישראל. טיסה מתאימה היא טיסה היוצאת בסביבות השעה שבע בבוקר. קחו בחשבון כי עליכם להתייצב בשדה התעופה כשלוש שעות לפני הטיסה – בסביבות ארבע בבוקר. אם אינכם מתכננים להחליף בגדים לקראת החתונה, כדאי לנסות ולהימנע מעלייה למטוס עם מזוודה. תיק צד עם המסמכים הנדרשים וכל מה שתזדקקו לו במהלך היום יספיק ויחסוך לכם זמן בעלייה למטוס ובירידה ממנו. אל תשכחו לקחת אתכם את הטבעות!

קרוב לוודאי שתנחתו בלרנקה בשעות הבוקר. ניתן לקחת אוטובוס, מונית או שאטל אל בית העירייה. עלות נסיעה באוטובוס היא 1.5 יורו, במונית, הנסיעה תעלה לכם כ-15 יורו. קחו בחשבון כי אם נקבעה לכם שעה מסוימת, עליכם להתייצב בבית העירייה בדיוק בזמן, ורצוי אפילו לפני הזמן. אפשר להזמין שאטל (בשיטת מדלת אל דלת) מראש מהארץ או לשאול על אחד כזה בשדה התעופה.

אוטובוסים יוצאים מהמפלס העליון בשדה התעופה אולם הם יוצאים רק אחת לחצי שעה. קו 425 יעזור לכם להגיע לאן שאתם צריכים. אפשר גם לרכוש כרטיס יומי לאוטובוסים בלרנקה בעלות של 5 יורו. יש להגיד לנהג לפני הרכישה ולהציג את הכרטיס בכל עלייה לאוטובוס במהלך היום. קחו בחשבון שתחנות האוטובוס בלרנקה הן לרב אינן מסוככות ומסומנות בפשטות על גבי עמוד עם סימן של אוטובוס עליו. רצוי להצטייד מפת אוטובוסים מראש או בשדה התעופה. בבית העירייה תוכלו להחליף בגדים במידה ותרצו לקראת הטקס עצמו שמתקיים בבניין סמוך.

בבית העירייה תדרשו להירשם, למלא טפסים ולשלם אגרה. לאחר שהות קצרה תגיעו לבניין בו מתקיים הטקס עצמו. את הטקס עורך קצין חתונות או ראש העיר עצמו. במידה ואין אתכם עדים, תוכלו לבקש מעובדי העירייה להיות עדים ואפילו לצלם תמונות. קחו בחשבון שאם אחד מכם או שניכם אינו דובר אנגלית היטב תתבקשו לשכור מתורגמן שיעזור לכם גם במילוי הטפסים וגם בעת הטקס עצמו. אם זה הוא מצבכם, כדאי להתארגן על מתורגמן מראש כדי לא להיתקע ביום החתונה, לחוצים ועם כל משקלם של חוקי מרפי על ראשיכם.

לאחר הטקס תוכלו להזמין תעודות נישואין והעתקים מאושרים, כולל לבקש להחתימם בחותמת אפוסטיל. כדי לקבל את החותמת, שליח יוצא מבית העירייה עם תעודות הנישואין לעיר ניקוסיה ושם, בבית המשפט, התעודות מוחתמות ומחוזרות באמצעות שליח ללרנקה. התהליך כולו אורך מספר שעות. בשעות אלו תוכלו לטייל באזור, לבלות במסעדה טובה ברחבי העיר או לשכור חדר ליום במלון סמוך כדי לנוח מעט. יום החתונה הוא לא רק מרגש אלא גם ארוך מבחינת שעות הערות (אחרי הכל קמתם מוקדם מאד בבוקר כדי להספיק לטיסת הבוקר ותחזרו רק מאוחר בלילה) וגם מבחינת הלחץ לוודא שהכל מתנהל כמו שצריך. מנוחת צהריים במלון אולי תייקר לכם מעט את יום החתונה אבל יכולה לעזור לכם להירגע וליהנות מהיום הקסום הזה.

בשעה שקבעתם עם העירייה, וכלו לחזור כדי לקבל את תעודות הנישואין המוחתמות ואיתן לנסוע לשדה התעופה בשעות הערב המוקדמות כדי להתחיל של שלושת השעות הנדרשות לפני הטיסה חזרה ארצה. החזרה ארצה תהיה בסביבות חצות.

מה אפשר לעשות בלרנקה בשעות שמחכים בהן לתעודות הנישואין?

לרנקה היא עיר תיירות מודרנית המציעה לתיירים בה מכל טוב: מסעדות מגוונות בשלל מחירים, ששה מוזיאונים מעניינים בשלל נושאים ובעיקר חופי ים משגעים. שימו לב שאם אתם מתכננים על אחד החופים, קחו בחשבון טיסה חזרה עם חול בבגדים (אם לא התארגנתן על מקלחת במלון), דבר שאולי עלול להעיב על האושר ביום זה.

מעבר לאתרי התיירות הרגילים כדאי גם לבקר במקומות הקטנים יותר. ביקור קצר יכול לספק חוויה בלתי נשכחת שתשלים את היום המיוחד ותמלא אותו בזיכרונות ייחודיים. אוהבי אמנות ייהנו מביקור בסטודיו של תיאו מיכאל – בית הסמוך למרכז העיר שבו האמן תיאו מיכאל יוצר תמונות מקוריות המציגות את לרנקה כפי שהוא מכיר אותה: את הארכיטקטורה המקורית, האווירה והדמויות הציוריות המאכלסות את העיר. אם יהיה לכם מזן ותתקלו בתיאו עצמו הוא יספר לכם על הרקע לכמה מתמונותיו ותוכלו אפילו לרכוש הדפסי מזכרת מיום חתונתכם.

מקום נוסף שכדאי לבדוק הוא Kallinikeio Municipal Museum of Athienou. מוזיאון קטנטן על ההיסטוריה המקומית: תחרה, גבינת חלומי ולחמים מיוחדים. אם יש לכם מזל, תוכלו להצטרף לסיור מקומי, לצפות בהכנת גבינה או לטעום מהמעדנים המקומיים.

המלצה אחרונה היא אפות'יקי 79.  מקום ייחודי – שילוב של בר, בית קפה, ספרייה, גלריית אמנות ומקום מגניב ומתאים במיוחד להפגש עם אנשים, לשחק משחקי קופסה ובעיקר להירגע באווירה טובה על כוס בירה או יין, לימונדה, לנשנש חטיפים בר ולהעביר כמה שעות רגועות עד לקבלת תעודות הנישואים והחזרה ארצה.

חתונה בזק ביום אחד בקפריסין

במשרדנו, המוביל בתחום עריכת דין, אנו מציעים שירותים לחונה בקפריסין:

  • תרגום תמציות רישום בחינם.
  • חותמת נוטריון בעלות הממשלתית הקבועה.
  • חותמת אפוסטיל: שירות שליחים ללא תשלום.
  • משלוח מהיר דרך UPS לנקודות חלוקה מועדפות.
  • הכנת מסמכים לזוגות רווקים במחיר ממשלתי.


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    לאחר שליחת המסמכים הצוות המקצועי שלנו לחתונה בקפריסין יבדוק את המסמכים.
    ניצור איתכם קשר תוך זמן קצר לתחילת הליך מסודר.
    ההליך כולל הכנת המסמכים לקפריסין. תרגום תמציות הרישום + חותמת נוטריון ואפוסטיל.
    תשלום לחתימת מסמכים הוא לפי המחירון הממשלתי ללא פערי תיווך!
    תרגום מסמכים ושירות החותמת אפוסטיל ניתנים ללא תשלום
    שירות ללא תשלום למי שמבצע אצלנו את המסכים:
    הסבר מסודר על הרישום בעירייה
    מערכת לקביעת תורים ללא תשלום.
    הסבר מפורט של שלב אחר שלב ולווי מקצועי טלפוני
    הסבר ראשוני להסכם מוון לפני החתונה
    בכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון
    051-5544300
    או במייל

    פוסט זה בבלוג לוקח את הקוראים למסע מרגש כאשר אנו בוחנים את האפשרות לארגן חתונת בזק ביום אחד בלבד בקפריסין בשנת 2024. אנו מתעמקים בתהליך, מהשגת המסמכים המשפטיים הדרושים למציאת המקום המושלם ועד לפרטים המורכבים של הטקס וקבלת הפנים. בעולם שבו הזמן הוא המהות, אנו מדגימים כיצד קפריסין הפכה לנקודה חמה עבור זוגות המחפשים חתונה מהירה אך יפה.

    1. 'נישואים מהירים: איך קפריסין הופכת את זה לאפשרי?'

    קפריסין, הידועה בחופים המדהימים ובהיסטוריה העשירה שלה, הפכה ליעד פופולרי עבור זוגות המחפשים לקשור את הקשר במהירות. עם הליכי החתונה היעילים והביורוקרטיה היעילה שלה, קפריסין אפשרה לזוגות לערוך חתונת בזק ביום אחד בלבד.

    אחד הגורמים העיקריים שהופכים את קפריסין למיקום אידיאלי לנישואים מהירים הוא חוקי הנישואין שלה. הדרישות החוקיות להתחתן בקפריסין הן פשוטות ופשוטות יחסית. זוגות צריכים לספק מסמכים מסוימים, כמו תעודות לידה ודרכונים, ולעבור תהליך ראיון מהיר עם הרשויות המקומיות. לאחר עמידה בדרישות אלו, זוגות יכולים לקבל רישיון נישואין תוך מספר שעות.

    סיבה נוספת לכך שקפריסין מסוגלת לאפשר חתונות מהירות היא המבחר העצום של מקומות לחתונה. מאתרי נופש מפוארים על חוף הים ועד לקפלות כפריות מקסימות, קפריסין מציעה מגוון רחב של אפשרויות שיתאימו לטעם ולתקציב של כל זוג. המקומות הללו מצוידים היטב לטפל בסידורים של הרגע האחרון ויכולים לספק את כל השירותים הדרושים, כולל קייטרינג, קישוט ולינה, כדי להבטיח חווית חתונה חלקה.

    בנוסף, לקפריסין יש רשת מבוססת של מתכנני חתונות ואנשי מקצוע המתמחים בארגון חתונות מזורזות. למומחים אלו יש את הניסיון והידע לטפל בכל הלוגיסטיקה והחוקיות הכרוכה בתכנון חתונת בזק. הם יכולים לסייע לזוגות למצוא את המקום המתאים, להשיג את הניירת הדרושה, ולתאם את כל הפרטים כדי לוודא שהכל יתנהל בצורה חלקה ביום הגדול.

    2. 'בחירת המקום המושלם: האם זה אפשרי תוך יום?'

    כשזה מגיע לבחירת המקום המושלם לחתונה בזק בקפריסין, זוגות עשויים לתהות אם אפשר למצוא ולהבטיח מקום בתוך יום. החדשות הטובות הן שקפריסין מציעה מגוון אפשרויות לזוגות, מה שמבטיח שהם יכולים למצוא מקום שמתאים להעדפות ולסגנון שלהם.

    • 1. מגוון רחב של אפשרויות:
      קפריסין מתהדרת במגוון רחב של מקומות לחתונה, הנותנים מענה לטעמים ותקציבים שונים. בין אם אתם מדמיינים טקס חוף אינטימי, חתונת גן רומנטית או חגיגת אולם נשפים מפוארת, ישנם מקומות זמינים להגשים את החזון שלכם. מאתרי נופש יוקרתיים ועד לציוני דרך היסטוריים, בקפריסין יש הכל.
    • 2. מחקר ורישום קצר:
      כדי להפוך את תהליך בחירת המקום ליעיל יותר, זוגות יכולים לערוך מחקר מקדים ולקבוע את הבחירות המובילות שלהם מראש. למקומות רבים יש אתרי אינטרנט מקיפים עם גלריות ומידע מפורט על המתקנים שלהם, המאפשרים לזוגות לקבל תחושה של האווירה והשירותים המוצעים. בדרך זו, כשהם מגיעים לקפריסין, הם יכולים להתמקד בביקור בבחירות המובילות שלהם ובקבלת ההחלטה הסופית.
    • 3. מומחיות של מתכנני חתונות:
      עבודה עם מתכנן חתונות יכולה לעזור מאוד במציאת המקום המושלם תוך פרק זמן קצר. למתכנני חתונות בקפריסין יש ידע רב וקשרים בתוך התעשייה. הם יכולים לספק לזוגות רשימה אוצרת של מקומות שמתיישרים עם ההעדפות שלהם, ולבטל את הצורך בחיפוש נרחב. מתכנני חתונות יכולים גם לנהל משא ומתן על חוזים ולאבטח הזמנות ביעילות, מה שמבטיח שזוגות יכולים להבטיח את מקום החלומות שלהם במהירות האפשרית.

    3. 'הטקס: איך להפוך אותו לבלתי נשכח במהירות הבזק?'

    תכנון חתונת בזק בקפריסין אומר שצריך לארגן את הטקס עצמו ביעילות מבלי להתפשר על ההיבטים הבלתי נשכחים. הנה כמה טיפים שיהפכו את טקס חתונת הבזק שלכם בקפריסין לבלתי נשכח באמת:

    • 1. התאמה אישית היא המפתח:
      גם בטווח זמן קצר, חשוב להוסיף נגיעות אישיות לטקס שלכם. שקול לכתוב את הנדרים שלך או לשלב טקסים משמעותיים המשקפים את סיפור האהבה שלך. זה יגרום לטקס להרגיש ייחודי ומיוחד, וישאיר רושם מתמשך עליך ועל האורחים שלך.
    • 2. בחר מיקום מהמם:
      קפריסין מציעה נופי טבע עוצרי נשימה, אתרים היסטוריים ומקומות ציוריים שיכולים לשמש רקע לטקס שלכם. בין אם זה חוף מבודד, קפלה מקסימה או גן נופי, בחירת מיקום שובה לב מבחינה ויזואלית תשפר את האווירה הכללית ותיצור זיכרונות מתמשכים.
    • 3. תפוס את הרגעים:
      שכירת צלם וצלם וידאו מקצועיים היא חיונית כדי להבטיח שכל רגע מיוחד בחתונת הפלאש שלך יתפס בצורה יפה. לאנשי מקצוע אלה יש את המומחיות לצלם תמונות גלויות ומרגשות, מה שמאפשר לך לחיות מחדש את השמחה וההתרגשות של הטקס שלך במשך שנים רבות.
    • 4. כלול את יקיריהם:
      אמנם חתונה בזק עשויה להיות עניין אינטימי, אבל חשוב לערב את יקיריכם בטקס. בין אם מדובר בבני משפחה קרובים כעדים או בהזמנת כמה אורחים נבחרים, הנוכחות שלהם תוסיף חום ותמיכה לאירוע, ותהפוך אותו לבלתי נשכח עוד יותר.

    4. 'חוגגים בסטייל: איך לארגן קבלת פנים תוך זמן קצר?'

    תכנון קבלת פנים לחתונה בזק בקפריסין עשוי להיראות מאתגר בהתחשב בטווח הזמן המוגבל, אך עם ארגון קפדני וכמה בחירות חכמות, עדיין תוכלו לחגוג את היום המיוחד שלכם בסטייל. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לארגן קבלת פנים תוך זמן קצר:

    בראש ובראשונה, שקלו להזמין מתכנן חתונות מקצועי המתמחה בארגון אירועים בהתראה קצרה. המומחיות והקשרים שלהם בתעשייה יתבררו כבעלי ערך רב בהבטחת מקום מתאים, קייטרינג ושירותים חיוניים אחרים. הם יכולים גם לסייע ביצירת נושא מגובש ובהבטחת הטיפול בכל הפרטים.

    כשזה מגיע לבחירת מקום, בחר באחד שמציע חבילות הכל כלול. זה יחסוך לך זמן ומאמץ בתיאום בין ספקים מרובים. מקומות רבים בקפריסין מציעים חבילות מקיפות הכוללות קייטרינג, קישוטים ואפילו אפשרויות בילוי. בחירת מקום כזה תייעל את תהליך התכנון ותאפשר לכם להתמקד בהיבטים אחרים של החתונה שלכם.

    כדי להוסיף נופך של אלגנטיות לקבלת הפנים שלך, שקול לשלב אלמנטים של התרבות הקפריסאית המקומית. ממופעי מוזיקה וריקוד מסורתיים ועד הגשת מטבח קפריסאי אותנטי, אלמנטים תרבותיים אלה לא רק ישמחו את האורחים שלכם אלא גם ייצרו אווירה ייחודית המשקפת את רוח היעד.

    לבסוף, תעדוף את הדברים החיוניים ופשט את הקבלה שלך. במקום ארוחה מרובה מנות, שקול קבלת פנים בסגנון קוקטייל עם מתאבנים ותחנות אוכל שעברו. זה לא רק יחסוך זמן אלא גם יעודד מינגלינג בין האורחים שלך, יצירת אווירה רגועה ומהנה יותר.

    למרות האופי המהיר של חתונה של יום אחד, היופי והקסם של קפריסין, יחד עם הנהלים היעילים של המדינה, הופכים אותה ליעד אידיאלי לחתונה בזק. בין אם אתה לחוץ בזמן או פשוט מחפש חוויה מרגשת ומערבולת, קפריסין בשנת 2024 מציעה רקע בלתי נשכח ליום המיוחד שלך.

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה