במשרדנו, המוביל בתחום עריכת דין, אנו מציעים שירותים חתונה בקפריסין:

  • תרגום תמציות רישום בחינם.
  • חותמת נוטריון בעלות הממשלתית הקבועה.
  • חותמת אפוסטיל: שירות שליחים ללא תשלום.
  • משלוח מהיר דרך UPS לנקודות חלוקה מועדפות.
  • הכנת מסמכים לזוגות רווקים במחיר ממשלתי.


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    לאחר שליחת המסמכים הצוות המקצועי שלנו לחתונה בקפריסין יבדוק את המסמכים.
    ניצור איתכם קשר תוך זמן קצר לתחילת הליך מסודר.
    ההליך כולל הכנת המסמכים לקפריסין. תרגום תמציות הרישום + חותמת נוטריון ואפוסטיל.
    תשלום לחתימת מסמכים הוא לפי המחירון הממשלתי ללא פערי תיווך!
    תרגום מסמכים ושירות החותמת אפוסטיל ניתנים ללא תשלום
    שירות ללא תשלום למי שמבצע אצלנו את המסכים:
    הסבר מסודר על הרישום בעירייה
    מערכת לקביעת תורים ללא תשלום.
    הסבר מפורט של שלב אחר שלב ולווי מקצועי טלפוני
    הסבר ראשוני להסכם מוון לפני החתונה
    בכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון
    051-5544300
    או במייל

    חתונה אזרחית בקפריסין – האופציה המועדפת ע"י זוגות המעוניינים להתחתן בחתונה אזרחית

    מעונינים לבצע טקס חתונה בחו"ל צרו איתנו קשר עכשיו – 0515544300

    Nikita Khalimonenkov
    Nikita Khalimonenkov
    2023-09-08
    אלופים אלופים אלופים !!!! כל התהליך נעשה באופן סופר זריז ומקצועי !! תודה רבה !!!
    avital bard
    avital bard
    2023-08-27
    עזרו לנו לקבל את כל האישורים הנדרשים במהירות רבה! שירות מצויין תודה רבה לכם!
    זהר רוגל
    זהר רוגל
    2023-08-03
    עדיין בתהליך אבל עד עכשיו, וואו שירות נדיר והכי שטוב שקיבלתי ever בהערכה זוהר ר.

    חתונה אזרחית בקפריסין

    כפי שכולנו יודעים במדינת ישראל אסור להתחתן בחתונה אזרחית, והממסד היחיד שרשאי לערוך חתונה בישראל הוא הרבנות , והחתונה שנערכת חייבת להיות חתונה דתית ע"פ ההלכה. מציאות זו מביאה לכך שיש לא מעט זוגות שאינם יכולים להתחתן תחת חסות הרבנות, (זוגות מעורבים, זוגות שבהם הבעל הוא כהן והאישה גרושה, זוגות שבהם יש ספק לגבי יהדותם ועוד.) כל הזוגות הללו נאלצים לערוך חתונה אזרחית בחו"ל .
    זוגות רבים שמעוניינים להתחתן בחתונה אזרחית, בוחרים לערוך את החתונה האזרחית שלהם בקפריסין, משום שחתונה אזרחית בקפריסין, יש לה כמה יתרונות ע"פ חתונה אזרחית בפרגוואי או בפראג.

    היתרונות של חתונה אזרחית בקפריסין הם :

    חתונה אזרחית בקפריסין אינה דורשת מהזוג לבצע יותר מדי פרוצדורות ועליהם להביא רק מספר מסמכים וטפסים .
     חתונה אזרחית בקפריסין עלותה זולה יחסית לחתונה אזרחית ביעדים אחרים, זאת משום שהטיסה לקפריסין אינה יקרה והשהות בקפריסין אינה יקרה כמו השהות בפראג או בפרגוואי.
     היות וקפריסין קרובה לישראל והטיסה לקפריסין מחירה אינה יקר, יש לא מעט מקרים שבהם אל טקס החתונה האזרחית בקפריסין מצטרפים גם בני משפחה וחברים קרובים של בני הזוג המתחתן.
     מנתונים רשמיים עולה כי כמעט כל שנה מתחתנים מעל 1000 זוגות בטקס חתונה אזרחית בקפריסין, וכל שנה עולה מספר הזוגות המתחתנים בקפריסין.

    העלייה המתמדת במספר זוגות המעוניינים לערוך חתונה אזרחית בקפריסין, הביאה לכך שיש היום לא מעט חברות המתמחות בארגון חתונות אזרחיות בקפריסין, ויש גם שפע של דילים וחבילות של חתונה אזרחית בקפריסין הכוללים בתוכם טיסה לקפריסין, ההכנות והארגון לקראת החתונה, ונופש בבית מלון בקפריסין.

    מי שמעוניין לבחור דיל של חתונה אזרחית בקפריסין, צריך להחליט קודם כל, היכן הוא מעוניין להתחתן האם הוא מעוניין להתחתן בעיר גדולה בקפריסין כמו לרנקה, או שהוא מעוניין להתחתן בישוב כפרי ופסטורלי בקפריסין, בנוסף לכך על הזוג להחליט האם הוא מעוניין ללון במלון יוקרתי ומפואר או במלון פשוט שעלותו זולה יותר.

    עוד פרמטרים שצריך להחליט עליהם הוא האם הזוג מעוניין לערוך אחרי החתונה טיול בקפריסין או שהוא מעוניין אחרי החתונה לחגוג במסעדה טובה או אולי הוא מעוניין לערוך בקפריסין אירוע מצומצם עם בני המשפחה והקרובים שיטוסו גם הם לקפריסין כדי להיות נוכחים בטקס החתונה האזרחית.

    נישואים אזרחיים

    החוק במדינת ישראל מאפשר להתחתן בנישואים דתיים בלבד וככאלה הינם ניתנים לרישום ע"י נציג רשות אזרחית ולא על ידי נציג מוסד דתי.
    ובאותה נשימה, החוק בישראל מעניק הכרה בנישואים אזרחיים בין בני זוג ששניהם אזרחי המדינה שנערכו כחוק בחו"ל, וזאת במטרה לזכות במעמד מול רשויות השלטון לצורכי מיסוי, ביטוח לאומי, הטבות רפואיות ואחרים.
    גם במקרה בו החליט הזוג להינשא בנישואים אזרחיים בארץ, לא יוכל להירשם במשרד הפנים כנשואים מבלי לערוך חתונה אזרחית מחוץ לגבולות המדינה.

    עו"ד נוטריון אירנה פיין מתמחה בדיני משפחה ובהם דיני נישואים אזרחיים.
    משרדה מעניק שירותי ייעוץ וייצוג בתיקים משפטיים הדנים בדיני נישואים אזרחיים, בכל ערכאות המשפט, תוך הפגנת ידע ובקיאות בפרטים הקטנים של תחום מורכב זה, דאגה למיצוי הזכויות המשפטיות, מציאת פתרונות יצירתיים, במקצועיות, שקיפות ומהימנות ללא דופי.
    זוגות רבים בישראל מעדיפים להתחתן בנישואים אזרחיים, מסיבות שונות.
    בראש ובראשונה רצונם לנתק את תהליך מיסוד הקשר שלהם מהממסד הדתי הנוקשה, שדורש לקיים הלכות דתיות, אשר אינן עולות בקנה אחד עם אורח חייהם או האידיאולוגיה של הזוג.
    לעיתים מדובר בזוג אשר הינם פסולי חיתון כדוגמת כהן וגרושה וכיו"ב.
    בשעת גירושין בנשואים אזרחיים – מבחינת החוק בישראל (בית הדין הרבני) אלו אינם קיימים כלל ואז לא נדרש גט, או שנדרש גט לחומרה למען הסר ספק.

    סקירה זו בוחנת את המגמה ההולכת וגוברת של חתונות אזרחיות בקפריסין, בוחנת מדוע האי הים תיכוני הזה הופך ליעד המומלץ עבור זוגות המעוניינים בחתונה אזרחית. מההליכים המשפטיים הפשוטים ועד להגדרות הרומנטיות, אנו מתעמקים בגורמים שהופכים את קפריסין לבחירה מובילה.

    "למה קפריסין?": לפרום את הקסם

    קפריסין, עם הנופים עוצרי הנשימה והמורשת התרבותית העשירה שלה, הפכה ליעד המועדף על זוגות המעוניינים לערוך חתונה אזרחית. הקסם של האי טמון בשילוב הייחודי שלו של יופי טבעי, אתרים היסטוריים ושירותים מודרניים. עם חופים ציוריים, הרים מדהימים וכפרים אידיליים, קפריסין מציעה רקע קסום באמת לזוגות לומר את נדריהם. האקלים הים תיכוני החם, עם חורפים מתונים וקיץ ארוך, מוסיף למשיכה של יעד זה, ויוצר את התפאורה המושלמת לחוויית חתונה בלתי נשכחת.

    יתר על כן, קפריסין ידועה באירוח ובאווירה מסבירת פנים, מה שהופך אותה למקום אידיאלי עבור זוגות ואורחיהם לחגוג את היום המיוחד שלהם. האי מתגאה במגוון רחב של מלונות מפוארים, אתרי נופש ומקומות לחתונה הנותנים מענה לכל הטעמים והתקציבים. מטקסי חוף אינטימיים ועד קבלת פנים אולמות נשפים מפוארים, קפריסין מציעה אינסוף אפשרויות כדי להבטיח שחתונת החלומות של כל זוג תהפוך למציאות.

    בנוסף ליופי הטבעי והאירוח שלה, קפריסין מציעה גם מספר יתרונות מעשיים לזוגות הבוחרים לערוך חתונה אזרחית. התהליך המשפטי להתחתן בקפריסין הוא פשוט יחסית, עם מינימום ניירת ודרישות בהשוואה למדינות אחרות. הפשטות הזו, יחד עם האפשרות לקיים טקס אזרחי מחייב משפטית באנגלית, הפכו את קפריסין לבחירה פופולרית עבור זוגות מכל העולם.

    האם זה באמת 'אני עושה' קל?: הבנת חוקיות

    תכנון חתונה יכול להיות משימה לא פשוטה, במיוחד כשמדובר בניווט בין החוקיות הכרוכה בכך. עם זאת, קפריסין צברה מוניטין של הפיכת תהליך הנישואין בטקס אזרחי לקל ופשוט להפליא. עם מינימום ניירת ודרישות, זוגות יכולים להתמקד בלהנות מהיום המיוחד שלהם במקום להיקלע לעניינים ביורוקרטיים.

    אחד היתרונות המרכזיים בקיום חתונה אזרחית בקפריסין הוא פשטות ההליך המשפטי. התיעוד הנדרש הוא מינימלי יחסית, כולל בדרך כלל דרכונים, תעודות לידה ותעודת חוסר מניעה. זוגות נדרשים גם להיות נוכחים בקפריסין למשך פרק זמן מינימלי לפני החתונה, בדרך כלל מספר ימים בלבד. לאחר הגשת הניירת הדרושה, ניתן להתקיים הטקס האזרחי, שייערך באנגלית, מה שהופך אותו לנגיש ומכיל עבור זוגות מרקעים שונים.

    יתרון נוסף בבחירת קפריסין לחתונה אזרחית הוא ההכרה והחוקיות של הנישואין. קפריסין היא חברה באיחוד האירופי, ונישואים אזרחיים שנערכו באי מוכרים באופן חוקי בכל העולם. המשמעות היא שזוגות יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהנישואים שלהם יהיו מחייבים מבחינה משפטית, מספקים שקט נפשי ומבטלים כל סיבוך אפשרי בעתיד.

    יתר על כן, מקומות החתונה בקפריסין מצוידים היטב לטפל בהיבטים המשפטיים של הטקס. למלונות ואתרי נופש רבים יש רכזי חתונות ייעודיים אשר מנוסים בהדרכת זוגות באמצעות הניירת הנדרשת ובהבטחת כל הדרישות. רמה זו של תמיכה מקלה על הלחץ ואי הוודאות הקשורים להליכים משפטיים, ומאפשרת לזוגות להתמקד בהנאה מהיום המיוחד שלהם.

    "איחוד תחת השמש הים תיכונית": הפנייה האסתטית

    קפריסין, עם הנופים הציוריים והאקלים הים תיכוני האידילי שלה, מציעה רקע מדהים לזוגות המעוניינים לקשור את הקשר בטקס חתונה אזרחי. האי ידוע בזכות החופים עוצרי הנשימה, המים הצלולים ועיירות החוף המקסימות שלו, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי לחגיגת חתונה רומנטית ובלתי נשכחת.

    • 1. אושר בצד החוף:
      קפריסין מתגאה במספר רב של חופים בתוליים המספקים סביבה חלומית לזוגות להחליף את נדריהם. עם חולות זהובים, מים תכולים ושקיעות מדהימות, חתונות על חוף הים בקפריסין הן בחירה פופולרית. בין אם מדובר במפגש אינטימי קטן ובין אם מדובר בחגיגה גדולה יותר, החוף מציע תחושת שלווה ויופי טבעי שמוסיפים לאווירה הכללית של הטקס.
    • 2. קסם היסטורי:
      מעבר ליופי הטבעי שלה, קפריסין גם עשירה בהיסטוריה ותרבות. האי זרוע חורבות עתיקות, טירות מימי הביניים וכפרים מסורתיים מקסימים, המספקים מקומות ייחודיים והיסטוריים לחתונות אזרחיות. זוגות יכולים לבחור לומר את נדריהם בכנסייה בת מאות שנים, בטירה היסטורית, או אפילו בחצר הקסומה של בית קפריסאי מסורתי. המקומות האלה לא רק מוסיפים נופך של אלגנטיות וקסם לטקס, אלא גם מציעים הצצה למורשת העשירה של האי.
    • 3. פאר ים תיכוני:
      קפריסין התברכה בנופים מדהימים המציגים את המגוון של אזור הים התיכון. החל מכרמים שופעים וגבעות מתגלגלות ועד הרים טרשיים ואזור כפרי ציורי, האי מציע מגוון הגדרות לזוגות ליצירת יום החתונה המושלם שלהם. בין אם זו חתונת כרם רומנטית המשקיפה על הים התיכון או טקס בראש הרים עם נוף פנורמי, קפריסין מספקת מגוון אפשרויות שיתאימו לחזון של כל זוג.

    העדויות: מה אומרים הזוגות?

    • זיכרונות בלתי נשכחים:זוגות שבחרו לערוך את החתונה האזרחית שלהם בקפריסין מתלהבים לעתים קרובות מהזיכרונות הבלתי נשכחים שהם יצרו. רבים מביעים את הערכתם למיקומים המדהימים והתפאורות הציוריות שהפכו את היום המיוחד שלהם לקסום באמת. הם מספרים על השמחה שבהחלפת נדרים על חוף חולי עם רעש של גלים עדינים המתנפצים ברקע, או על האווירה הרומנטית של מקום היסטורי מלא קסם ואופי. זוגות אלו מדגישים כיצד קפריסין סיפקה להם חווית חתונה ייחודית ובלתי נשכחת שהם יוקירו לכל החיים.
    • 2. תהליך חלק וללא מתחים:היבט אחד שעולה שוב ושוב בעדויות של זוגות הוא הקלות והפשטות של תהליך החתונה האזרחית בקפריסין. רבים מעריכים את הדרישות המשפטיות הפשוטות ואת הסיוע היעיל שניתן על ידי הרשויות המקומיות ומארגני חתונות. זוגות מרבים להזכיר כמה נטול מתחים זה היה לנווט בניירת ובתיעוד הדרושים, מה שמאפשר להם להתמקד בלהנות מהיום המיוחד שלהם. המקצועיות והמומחיות של מארגני החתונות זוכות לא פעם לשבחים על יכולתם לטפל בכל הפרטים הלוגיסטיים, מה שמבטיח חוויה חלקה וחלקה לזוגות.
    • 3. שירותים מותאמים ומותאמים אישית:זוגות שבחרו בחתונה אזרחית בקפריסין מרבים להדגיש את השירותים המותאמים והמותאמים שקיבלו. החל משלבי התכנון הראשוניים ועד לטקס בפועל, הם מביעים הכרת תודה על ההקפדה על הפרטים ועל יכולתם של מתכנני חתונות להגשים את חזונם. בין אם מדובר בהתארגנות לנושא ספציפי, שילוב מסורות תרבותיות או ארגון חוויות ייחודיות לאורחים, אנשי מקצוע בחתונה מקפריסין זוכים לשבחים על יכולתם ליצור חווית חתונה מותאמת אישית ומשמעותית באמת. עדויות אלו מדגישות כיצד נלקחו בחשבון ההעדפות והרצונות האישיים של הזוגות, והביאו לחגיגת חתונה שבאמת שיקפו את סיפור האהבה שלהם.

    לסיכום, קפריסין ביססה את עצמה כמיקום מעולה לחתונות אזרחיות. חוקי הנישואין הפשוטים שלה, המקומות המדהימים והקסם הייחודי שהיא מציעה, הופכים אותה לאופציה אטרקטיבית עבור זוגות המחפשים חווית חתונה פשוטה אך בלתי נשכחת. כפי שראינו, חתונה אזרחית בקפריסין היא יותר מסתם טרנד – היא עדות למשיכה של האי ולפיתוי הרומנטי הנצחי שהוא מגלם.

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד