הכנת המסמכים לחתונה בקפריסין

  • מחיר מוזל
  • תרגום תמציות רישום
  • חותמת נוטריון
  • חותמת אפוסטיל
  • משלוח מהיר

לקבלת השרות יש למלא את הטופס


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    חתונה בקפריסין  – שירותים שניתן לקבל בנוסף

    מחפשים להתחתן בחו"ל בקלות, צרו איתנו קשר עכשיו 051-55-44-300

     

    חתונה זה עסק מורכב: שמלה, חליפה, מיקום, אוכל, צלמים ומוסיקה וזה רק ההתחלה… איזה שירותים כדאי לשכור לחתונה בקפריסין?

    אפילו כשמתחתנים בארץ צריך להתעסק עם המון פרטים: אולם אירועים או גן, איזה מנות לבחור?, בופה, תחנות  או הגשה, בר פתוח או מבחנות? איפה משיגים צלם? ואולי וידאו? דיג'יי, זמר ולהקה או רביעיית מיתרים ועוגב? ומי עושה עוגות חתונה ומקשט?

    כשטסים להתחתן בקפריסין, החתונות לרב מצומצמות יותר, לפחות בכל מה שקשור למספר המוזמנים. אבל מה לגבי הפרטים שבכל זאת צריך לדאוג להם? גם אם החלטתם להתחתן בלימסול או פאפוס עדיין תצטרכו לבחור בגדים, להתאפר, להצטלם – אפילו אם הצילום יכסה 10 איש ולא 200. בקפריסין תגלו שמעבר לדברים הרגילים יש עוד מספר שירותים שכדאי לשקול בחיוב לשכור כדי לעבור את החתונה בשלום.

    שרותי שיער, ציפורניים ואיפור בקפריסין

    אם חשקה נפשכם בחבילת פינוקים שתדאג שתראו ממש טוב ביום החתונה  יש כמה אפשרויות שתוכלו לבחור בינן. אפשרות ראשונה היא של מיקס אנד מאטץ' – בררו בעירייה או אצל נציגי המלון לגבי מאפרות או ספריות. הנציגים בעיריות ובמלונות מתורגלים בלעבוד עם זוגות זרים שבאים לחגוג את יום חתונתם בקפריסין ומגיעים מצוידים לא רק בידע מקומי אלא גם המלצות ורשימות של נותני ספקים מומלצים מקומיים שמהם תוכלו לבחור. דברו עם המאפרת או הספרית וסכמו איתה על המחיר והשירות עוד לפני הנסיעה.

    אפשרות שנייה היא מלכתחילה לבחור במלון שבו תתארחו ואולי גם תארחו בו קבלת פנים לכמה מחבריכם הקרובים ביותר או למשפחה. אם תבחרו במלון שגם יש בו ספא, ורצוי אחד כזה המציע חבילות טיפוח לכלות, זוגות ואפילו לגברים – תוכלו לזכות לא רק בסידור השיער ואיפור אלא גם במסג' מפנק, מני-פדי וטיפול פנים יסודי – ולרב גם בצ'ופרים שהמלון יוסיף כמו שמפניה וארוחת בוקר למיטה.

    אפשרות שלישית אם תבחרו דווקא בטקס בבית העירייה היא ללכת לספא עצמאי, כזה שלאו דווקא קשור למלון כזה או אחר. גם שם, באתרי ספא רבים, יציעו לכם חבילות מפנקות שמותאמות במיוחד עבור כלות. כדאי לברר מראש מה החבילות הללו כוללות שלא תגלו שעור הפנים רך כמשי, אבל השערות הן שיערות מדוזה.

    צילום החתונה בקפריסין

    צלם חתונות בקפריסיןעובדי העיריות מתורגלים היטב בבקשת הזוגות לתעד את טקס הנישואים, ולרב עושים עבודה מצוינת בכך. לפעמים רוצים, בכל זאת, משהו שהוא קצת מעבר. צילומים קודמים שלא בטקס עצמו למשל. גם כאן, העובדים בעירייה בה נרשמתם יוכלו להפנות אתכם לצלמי חתונות מקומיים מוכשרים. במקרים רבים אפילו תוכלו להכנס לאתרי הצלמים ולבחור על פי תיק העבודות שיציגו לכם. שיחת טלפון ומשא ומתן קצר לאחריו וגם בתחום הזה אתם מסודרים.

    מלווה אישי ליום החתונה בקפריסין

    אם תבחרו לרכוש חבילת חתונה או שתשכרו מתכנני חתונות שילוו את החתונה הסיכוי שממילא תזכו בליווי צמוד הוא רב – אבל תמיד כדאי לוודא מראש כדי למנוע חוסר הבנה. יש ספקי חבילות המציעים שירותים של מלווה מקומי לחתונה רק בלרנקה אבל לא בערים אחרות, לדוגמה. מלווה אישי יכול להפוך את החיים שלכם לנוחים בהרבה. לא רק שאותו מלווה מגיע עם שלל ידע מקומי ויוכל לעזור ולנווט אתכם לטברנה עם האוזו המוצלח ביותר, יידע איך לדבר עם הנהגים בעיר או היכן להחנות אם בחרתם לשכור רכב, המלווה גם מגיע עם יכולות תרגום מיוונית. אם אנגלית היא לא שפה שאתם שולטים בה, כדאי לוודא שהמקומי המלווה אתכם מדבר לא רק יוונית על בוריה אלא גם שפה שאתה אתם מרגישים בנח. ויוכל לשמש לא רק מלווה אלא גם מתורגמן לעת צורך.

    רכב חתונה צמוד בקפריסין

    רכב לחתונה בקפריסיןמוניות הן עסק מסובך בקפריסין. לפעמים קשה להשיג מונית, אבל גם כשמשיגים, צריך לפקוח עין ולשים לב לפרטים – למשל הפעלת מונה. גם אם הנהג העדיף להסיע אתכם ללא מונה, חשוב להגיע מראש להסכמה על מחיר הנסיעה ואולי הבעיה החמורה ביותר – לפעמים הנהגים יעדיפו לקחת אתכם למקומות שמהם הם מקבלים אחוזים על הבאת לקוחות ולאו דווקא למקום שאליו אתם בחרתם ללכת. אם לוטו יעדים מתאים עבורכם והכיס שלכם עמוק – המוניות בקפריסין הם בול הפתרון עבורכם. אם בכל זאת אתם רוצים לדעת מראש לאן תגיעו וכמה זה יעלה לכם, מוניות הם פתרון מסוכן למדי. אז מה עושים? אפשר לשכור רכב כל עוד זוכרים שבקפריסין נוהגים בצד שמאל, ושהנהגים המקומיים רגועים כמעט כמו הנהגים הישראליים. אפשרות נוספת היא נסיעה באוטובוסים: יפים, נקיים, לרב ממוזגים ו… לא תמיד מגיעים בזמן. או לעתים קרובות, או בשעות שהן לא שגרתיות.

    יש גם פתרונות אחרים. פתרון נוסף שיכול להיות משתלשם במיוחד הם לשכור שירותי הסעה – רכב עם נהג צמוד שכל כולו עומד לשירותכם. החברות שמציעות את השירותים האלו גם יוכלו לשדרג לכם את החוויה להסיע אתכם בכיף ברכבי יוקרה או בלימוזינות.

    גם אם תבחרו להתנייד באופניים, ברגל או בכל אמצעי אחר בכל יתר הימים, ביום החתונה מומלץ מאד להיעזר בשירותי ההסעות. שירותי ההסעות גם יתגלו כיעילים במיוחד בדרך אל ומשדה התעופה.

    טקס החתונה לא חייב להיות בעירייה 

    לכל עיריות יש חדר ייחודי שבו טקסי החתונה מתקיימים. לפעמים מדובר בחדר נפרד בבית העירייה, לפעמים בבניין הסמוך לבית העירייה. החדר הזה משרת זוגות רבים כל יום ומנסה להתאים לטעם רבים אבל לפעמים מה שמתאים להרבה אחרים לאו דווקא מתאים עבורכם. במיוחד בטקס החתונה המאד אישי ופרטי שלכם יש חשק למשהו שהוא קצת יותר ייחודי, יוקרתי או מותאם מחדר החתונות בבית העירייה. עיריות רבות פועלות בשיתוף עם אתרים ומלונות בעיר מאפשרות קיום טקס חתונות גם במיקומים חליפיים, בתוספת תשלום כמובן.

    אחרי שתבחרו את האזור והעירייה בה תרצו להתחתן, כנסו לאתר של העירייה ותראו האם העירייה עצמה מציעה מיקומים חליפיים לקיום חתונות אזרחיות. עיריות רבות כוללות רשימת מיקומים שכזו, לרב מלווה בתמונות ובדרכי התקשרות ישירים. החופים מהווים אטרקציה ומוקד משיכה לטקסים אך בין המיקומים השונים תמצאו גם לא מעט אתרים היסטוריים, גנים ועוד.

    אופציה נוספת למיקום טקסי חתונות הם במלונות סמוכים. קפריסין מודעת היטב לכח המשיכה שיש לפשטות החתונות בה עבור תיירים ומלונות רבים מציעים אפשרויות חתונה. בזמן בחירת המלון היכנסו לאתרי המלונות עצמם ובדקו האם הם מציעים מסלולי חתונה. תגלו עולם מלא אפשרויות – אפשרויות קיום הטקס במרפסות המלון, בחוף, בגנים או באולמות סגורים. באמצעות אתרים רבים תוכלו אפילו להחליט מה יהיה אופי האירוח ואילו מנות וקוקטיילים יוגשו.

    אפשרות נוספת קסומה היא השכרת יאכטה. אפשר לברר בעירייה או בבית המלון על יאכטה מקומית שאותה תוכלו להשכיר רק לצורך קיום טקס החתונה או ללכת על הרעיון בגדול ולשכור יאכטה וסקיפרים עוד בארץ ולשלב את הטקס עם הפלגה לקפריסין שמחליפה לא רק את הטיסה אלא גם את המלון.

    פרחים לטקס החתונה בקפריסין

    אין דבר המבטא רומנטיקה יותר מאשר פרחים, אולי מחוף זהוב אל מול שקיעה ומהי חתונה ללא זר כלה? להביא פרחים מהארץ זה לא רעיון טוב גם כי עד החתונה הם עלולים לנבול וגם כי במכס הקפריסאי לא יאהבו את הרעיון. גם כאן הפתרון הוא לשאול בעצתם של המקומיים, ואין כמו אנשי הקשר בעיריות ובמלונות. המלצה אחת שכבר אפשר לתת – משתלת הפרחים בלרנקה העונה לשם Mirella Flower Shop.

    סיורים, טיולים, טברנות וכל מה שבא אחרי

    אין כמו דעת ההמון כדי לקבל הצצה לטברנות המקומיות, הפאבים המועדונים וכן.. גם החברות המציעות שירותי סיור ותיירות, ואין מקום טוב יותר לקבל בו את ההמלצות הללו (דרך אגב – לא רק על אלו אלא גם ואולי בעיקר על מלונות) מאשר ב TripAdvisor. תגידו לאן, מתי ומה מעניין אתכם וההמלצות כבר יזרמו, ובשפע. שלושה טיפים קטנים לעבודה עם האתר: בדף המסעדה מתחת לתקציר יש לינק לפרטים המלאים. לחיצה עליו תגלה פרטים חשובים כמו שעות פתיחה, טווח מחירים ועוד. שני הטיפים הבאים מתייחסים לחלק של חוות הדעת בדף המסעדה. ראשית תגלו תגיות ממש מעל חוות הדעת עצמן. הצצה בהן יכולה לחסוך ולגלות לכן מה הן המנות שרובם של האנשים מצאו כטובות במיוחד.  שנית, כדאי תמיד לבחור בחוות דעת בשפות שלכם: עברית או רוסית כי בכל זאת הטעם הישראלי לאו דווקא דומה לטעם השוודי.

    קונפטי, בלונים וכל הטוב שבעולם (כולל מוסיקה)

    לא משנה על מה אנחנו נחשוב תמיד יש עוד משהו שלא חשבנו עליו שבדיוק סוגר לכם את הפינה. בדיוק בשביל זה יש את האתר המצוין הזה ש… סוגר לכם את הפינות. קפריסין יודעת שהרבה תיירים באים מבחוץ כדי להתחתן בה, ויודעת גם להציע ולחשוף ספקים מקומיים בכל כיוון שעליו תחשבו – מכרכרה ועד טבעות חרום לחתונה.

     

    שירותים לחתונה בקפריסין

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה