עלויות חתונה אזרחית בחו"ל

חתונה בקפריסין ביום אחד, מוכרת במשרד הפנים צרו קשר לפרטים 051-55-44-300

 

Nikita Khalimonenkov
Nikita Khalimonenkov
2023-09-08
אלופים אלופים אלופים !!!! כל התהליך נעשה באופן סופר זריז ומקצועי !! תודה רבה !!!
avital bard
avital bard
2023-08-27
עזרו לנו לקבל את כל האישורים הנדרשים במהירות רבה! שירות מצויין תודה רבה לכם!
זהר רוגל
זהר רוגל
2023-08-03
עדיין בתהליך אבל עד עכשיו, וואו שירות נדיר והכי שטוב שקיבלתי ever בהערכה זוהר ר.

חתונה זה עסק יקר – מצד אחד יש את כל הבירוקרטיה הכרוכה בנישואים ואת כל האגרות והעמלות שיש לשלם כדי להשיג את כל האישורים והמסמכים הנדרשים ומצד שני יש את עלויות הטקס עצמו על כל הנלווה אליו. ככל שיש יותר מוזמנים כך העלויות עולות. אפשר להתחתן בצנעה יחסית ואפשר להוסיף עוד ועוד אלמנטים – להגדיל את מספר המוזמנים, להוסיף צילומי וידאו וסטילס, מוזיקה חיה ודיג'יי, לרכוש שמלה יקרה במיוחד או אפילו לארגן אלמנטים מיוחדים שיהפכו את החתונה למיוחדת – ויקרה הרבה יותר.

כאשר מדובר בחתונה אזרחית בחו"ל הנושא הופך סבוך הרבה יותר. כשהחתונה מתקיימת בחו"ל זו הזדמנות מצוינת לקצץ בכמויות האורחים. חתונה קטנה ואינטימית במיקום קרוב כמו קפריסין יכולה להתגלות לא יותר יקרה מאשר חתונה שנערכת בארץ, וייתכן שאפילו זולה יותר. אפילו אם מארגני החתונה הם אלו הנושאים בעלויות הטיסה והלינה של כל האורחים – כאשר מספר האורחים מצומצם, בסביבות 20 נאמר, העלויות יצאו זולות יותר.

מה צריך לקחת בחשבון העלויות כאשר מתכננים חתונה אזרחית בחו"ל?

כאשר מתכננים חתונה אזרחית בחו"ל יש עלויות שהן בבחינת חובה, ויש עלויות רבות שהן בבחינת רשות. כיוון שלכל מדינה יש דרישות שונות במקצת למסמכים וההכנות שצריך לעשות וכן לעלויות החתונה באותה המדינה, ניקח כדוגמה את קפריסין. מרבית הזוגות בארץ הבוחרים באפשרות של נישואים אזרחיים בחו"ל בוחרים בקפריסין. הקרבה לקפריסין הופכת את הוצאות הנסיעה לזולות יותר והתהליך הבירוקרטי הנדרש הוא פשוט יחסית.

כל מה שקשור למסמכים, הכנות ואגרות שונות שיש לשלם במדינה שבה בוחרים להתחתן הם בבחינת עלויות חובה. כאשר מתכננים חתונה אזרחית בחו"ל ואחרי שבוחרים את המדינה שבה תתקיים החתונה, כדאי לשבת ולסכם מה יהיו עלויות החובה שאותן יהיה על הזוג להוציא גם אם יבחר להינשא בנישואים הפשוטים ביותר, ללא ביגוד או איפור, בלי צלם וללא אורחים או קבלת פנים כלשהי.

אחרי בירור עלויות החובה כדאי לקבוע מה הוא התקציב הקיים, לבחון עלויות טיסה ולינה ובהתאם לכך לתכנן את מספר האורחים ואת הפרטים האחרים.

עלויות חובה – הכנת המסמכים לחתונה בחו"ל

עלויות חתונה אזרחית בחו"לעלויות החובה בנישואים אזרחיים בקפריסין מסתכמים בעלות הפקת המסמכים והכנתם, ותשלום אגרות נדרשות. בקפריסין, יש להכין לקראת הנישואים תעודת רווקות כאשר תמצית רישום ממרשם האוכלוסין מספקת לצורך כך. רצוי להצטייד גם בתעודת לידה ובמידה והיו קשרים קודמים יש להצטייד גם בתעודות פטירה או גירושין – בהתאם לצורך. גם כאן, העלויות יכולות להשתנות ממדינה למדינה במידה שאחד מבני הזוג איננו ישראלי או שאחת התעודות שאותה יש להוציא (למשל תעודת לידה) הוצאה במדינה אחרת. בארץ, אפשר לבקש תמצית רישום מורחבת המכסה גם את נושא שינוי השמות בחינם אם בוחרים להפיקה באמצעות האינטרנט.

אחרי הצטיידות בתעודות, יש לתרגם אותן לאנגלית. ישנן כמה אפשרויות לתרגום התעודות. ניתן לנסות ולתרגם את התעודות בעצמכם. אפשר למצוא ברחבי האינטרנט תבניות מותאמות לתרגום שכזה אך מדובר בסיכון כיוון שתרגום שאינו מקצועי עלול שלא להתקבל על ידי הנוטריון שתבחרו בו לאשר את התרגום. עלויות התרגום משתנות ולרב נמדדות ב"קבוצות" של 100 מילים. המחיר הוא קבוע לעד מאה מילים,  ולכל דבר שבין 100-200 מילים יתווסף המחיר הקבוע וכן הלאה. על פי רב, תרגום של מסמך אחד הוא קצת יותר מ-200 מילה כך שהעלות כבר משולשת. בגדול, תרגום של מסמך אחד ינוע סביב ה-400 ₪. לתרגום 2 תמציות רישום כבר תגיעו ל-800 ₪, ואם יש צורך לתרגם מסמכים נוספים כגון תעודות לידה, גירושין או פטירה המחיר רק יעלה.

לאחר התרגום, יש לאשר את התרגום בחותמת של נוטריון. המחיר הוא קבוע לכל הנוטריונים לפי מחירון עו"ד. המחיר לקבלת אישור נוטריוני (גם הוא נקבע על פי מספר המילים) עומד על כ- 865 ₪ לזוג. אפשר להשיג תרגום ואישור מוזלים בדילים קבוצתיים, שכוללים כבר תרגום מוזל קבוצתי, אישור נוטריוני (ואפילו חתימה בחותמת אפוסטיל שעליה מיד אסביר). מחירון שירותים נוטריונים משתנה מדי פעם בפעם, ואפשר לבדוק מה המחיר הנוכחי כאן. כיום, המחיר עומד על 207 "ח לעד מאה מילים ו-165 ₪ לכל קבוצה של מאה מילים נוספות (המחירים הם ללא מע"מ). ישנם מספר יתרונות ברכישת חבילת הכנת המסמכים: לא צריך להתרוצץ: כל מה שנדרש הוא למלא טופס באינטרנט, לצרף צילום של המסמכים שאותם יש לתרגם (לא דרוש צילום מקצועי, מספיק לצלם אפילו עם הסלולרי), לציין את כתובת המגורים שאליה ישלחו המסמכים לאחר ההכנה הנדרשת וזהו. המסמכים מגיעים תוך כיום עבודה לכתובת המגורים ואתם חוסכים התרוצצויות וכאבי ראש, חיפושים והתקשרויות ואפילו מקבלים ביטוח מפיי-פל והבטחה לקבל את כספיכם בחזרה במידה ולא קיבלתם את המסמכים כנדרש. עלות השירות היא של 850 ₪ לזוג לתרגום, אישור והחתמת המסמכים או 550 ₪ ליחיד. מחיר זול מהמחיר בו תתקלו בניסיון לבצע כל שלב בנפרד.

אם בכל זאת אתם מתעקשים על ביצוע נפרד, השלב האחרון הוא החתמת המסמכים בחותמת אפוסטיל – חתימה נפרדת לכל אחד מהמסמכים הנדרשים. עלות כל חתימה כזו עומדת על 34 ₪ ( 68 ₪ לזוג על תמצית רישום בלבד).

עלויות חובה בקפריסין

אחרי קבעתם עם העירייה הנבחרת תאריך, והגעתם אליה במועד עם כל המסמכים הנדרשים, דרכונים בתוקף, שתי טבעות ושני עדים עם מסמכי זיהוי מגיעות עלויות חובה נוספות – קרי אגרת הנישואים. עבור מרבית הזוגות האגרה אותה ידרשו לשלם עומדת נכון למרץ 2018 על 281 יורו. נוסף על האגרה, יש להחתים את תעודת הנישואים בחותמת אפוסטיל. חתימה לבד תעלה לכם כ-5 יורו אבל ניתן לעשותה זאת בניקוסיה בלבד. אפשרות נוספת היא תשלום לעירייה על סך של כ-20 יורו נוספים להוצאת שליח לניקוסיה והחתמת התעודה. אם אתם זקוקים לעותק נוסף של תעודת הנישואים – העלות היא של כ-15 יורו לעותק.

סה"כ 316 יורו, או כ- 1400 ₪.

ללא טיסה, כלכלה או לינה, עלויות המסמכים והאגרות בלבד מגיעות לכ- 2250 ₪.

עלויות טיסה ולינה לחתונה בחו"ל

עלויות טיסה לקפריסין משתנות בין ימי השבוע, עיר היעד, עונות השנה, זמינות המושבים וחברות התעופה. ככלל, אפשר למצוא כרטיסי טיסה הלוך ושוב לקפריסין בעלויות של כ- 100$-150$ לאדם. תמיד כדאי להשוות מחירים של חברות תעופה שונות. יש באינטרנט מגוון של מנועי חיפוש לטיסות שעושים את עבודת ההשוואה ואפילו מאפשרים רכישה מכוונת של הכרטיס בסוף התהליך. מנוע חיפוש מומלץ הוא אליס – מאפשר חיפוש בטווח תאריכים, למספר יעדים שונים.

גם אם המדינה שבחרתם להתחתן בה אינה קפריסין יש כמה כללי אצבע שכדאי לזכור כדי למצוא כרטיסי טיסה במחיר טוב:

  1. הדקה האחרונה – אמנם ניתן לפעמים למצוא מציאות, אבל לרב מדובר בכרטיסים לשבוע הקרוב וכשזה מגיע לחתונות אזרחיות זו עלולה להתגלות כאופציה טובה פחות בגלל הצורך להזמין מראש תור לטקס בתאריך מסוים. חבל על העצבים.
  2. כרטיסי טיסה מושפעים מאד מהעונה – כרטיסים בעונת התיירות יקרים יותר, וגם כרטיסים בחגים (כולל חג המולד).
  3. כרטיסים עלולים להיות מושפעים גם מימות השבוע – כרטיסים לגיחה לסופשבוע עלולים להתגלות כיקרים יותר מכרטיסים לאמצע השבוע.
  4. מנועי חיפוש שונים מציגים את התוצאות בצורות שונות. אם המחירים זולים במיוחד, בדקו שהכרטיסים הם אכן כרטיסים הלוך ושוב לפני שאתם מזמינים ומגלים שהסיבה שהעלות היא של חצי מחיר היא כי מדובר בכיוון אחד בלבד – והכיוון השני יקר בחמישים אחוז ממחיר הכיוון הראשון.
  5. יש היום חברות רבות בשוק המציאות כרטיסים מוזלים בטיסות לא סדירות. לרב, לעלות הכרטיסים יש להוסיף תוספות שונות כגון עלות להעלאת מזוודה למטוס, סימון מקומות הישיבה, עליות ביטול ולטיסות ארוכות יותר – עלות ארוחות ושתייה על המטוס. כשבאים להזמין טיסה – אל תשכחו לבדוק כמה תעלה הטיסה לאחר כל התוספות הללו.
  6. לפני ההזמנה בדקו מתי המטוס יוצא מהיעד ומתי זמן ההגעה המשוער. בדקו כי יש לכם כיצד להגיע למלון ובחזרה בזמן הנחיתה.
  7. טיסות, במיוחד טיסות שהן לא טיסות סדירות, לפעמים מאחרות. כאשר אתם מחשבים את תאריך וזמן ההגעה, השאירו לעצמכם מרווח בטחון של איחורים לפני שתתכננו את הטקס בדיוק 42 דקות לאחר הנחיתה.
  8. טיסה הלוך ושוב לתקופה של פחות מ-3 ימים לרב יקרה מטיסה הלוך ושוב לתקופה ארוכה יותר.
  9. אם אתם מזמינים טיסה לתאריך בעתיד הרחוק – בדקו אפשרויות ועלויות ביטול, ליתר בטחון.
  10. לפעמים ניתן למצוא דילים משתלמים שמשלבים טיסה ומלון. יש היום בנמצא גם דילים שמשלבים את נושא החתונה האזרחית וכוללים הסעות לבית העירייה וממנו, או אפשרות להוספת צלם וכדומה. כדאי להציץ ולבדוק.
  11. אתר טוב למצוא בו דילים למלונות, כולל המלצות של נופשים קודמים הוא האתר בוקינג שבו אפשר לחפש גם מלונות וגם דילים – אם סינונים מרובים שיאפשרו לכם למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים.

עלויות רשות לחתונה בחו"ל 

בכל הנוגע לעלויות רשות – השמיים הם הגבול. בקפריסין, לדוגמה, ישנה אפשרות מובנת להוציא את טקס החתונה מבניין העירייה ליעדים נוספים – מלונות, חופים ואפילו יאכטות. עלות העברת הטקס במיקום שונה כרוכה באגרה המשתנה ממיקום למיקום.

מלבד עלות נוספת זו ישנן העלויות הרגילות הקשורות בטכסי חתונה – צילום, בגדי חתן וכלה, איפור, השכרת המקום לקיום הטקס ולקבלת הפנים, מוסיקה, עיצוב, פרחים, אלכוהול, עלות המנות, מסיבות רווקים ורווקות, הסעות וכדומה. בנוסף, מרבית המקומות מציעים שירותים מיוחדים למקום עצמו – לפעמים זו מתנה אישית לאורחים, מגנטים, הדפסת הזמנות, הקמת אתר חתונה וכדומה.

אפשרות נוספת היא לקיים את הטקס הרשמי בבית העירייה ולערוך קבלת פנים ואולי טקס אלטרנטיבי במיקום הנבחר. במקרה זה יש להוסיף לעלויות גם תשלום לעורך הטקס, בהנחה שלא מדובר בחבר. אפשר לשקול גם פשוט להזמין את כל החברה שהגיעו לחתונה פשוט למסעדה טובה אחרי הטקס ולחגוג עם אוזו מצוין.

עלויות חתונה אזרחית בחו"ל

    הכנת המסמכים לחתונה אזרחית בקפריסין

       למה להתחתן דרכנו?

  • אנחנו משרד עורכי דין מוביל בתחום
  • תרגום תמציות רישום ניתנת ללא תשלום 
  • חותמת נוטריון לפי העלות הממשלתית
  • חותמת אפוסטיל – שירות שליחת ללא תשלום
  • משלוח מהיר לנקודות חלוקה דרך UPS
  • הכנת מסמכים לזוג רווקים ב927 ש"ח בלבד  

לקבלת השרות יש למלא את הטופס


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    לאחר שליחת המסמכים הצוות המקצועי שלנו לחתונה בקפריסין יבדוק את המסמכים.
    ניצור איתכם קשר תוך זמן קצר לתחילת הליך מסודר.
    ההליך כולל הכנת המסמכים לקפריסין. תרגום תמציות הרישום + חותמת נוטריון ואפוסטיל.
    תשלום לחתימת מסמכים הוא לפי המחירון הממשלתי ללא פערי תיווך!
    תרגום מסמכים ושירות החותמת אפוסטיל ניתנים ללא תשלום
    שירות ללא תשלום למי שמבצע אצלנו את המסכים:
    הסבר מסודר על הרישום בעירייה
    מערכת לקביעת תורים ללא תשלום.
    הסבר מפורט של שלב אחר שלב ולווי מקצועי טלפוני
    הסבר ראשוני להסכם מוון לפני החתונה
    בכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון
    051-5544300
    או במייל

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה