חתונה בחו"ל מחירים

צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

Nikita Khalimonenkov
Nikita Khalimonenkov
2023-09-08
אלופים אלופים אלופים !!!! כל התהליך נעשה באופן סופר זריז ומקצועי !! תודה רבה !!!
avital bard
avital bard
2023-08-27
עזרו לנו לקבל את כל האישורים הנדרשים במהירות רבה! שירות מצויין תודה רבה לכם!
זהר רוגל
זהר רוגל
2023-08-03
עדיין בתהליך אבל עד עכשיו, וואו שירות נדיר והכי שטוב שקיבלתי ever בהערכה זוהר ר.

להתחתן זה לא זול – כאן צריך ארגן מסמכים, פה לשלם אגרות, לשכור צלם, לקנות או להשכיר שמלה לחתונה, בגדים לחתן, טבעות, לדבר עם ספר, מאפר, צלם, להדפיס הזמנות, לעצב לשלם למוזיקאים, אולם, קייטרינג, פרחים, בר, וזו רק ההתחלה. חתונה אזרחית בחו"ל נשמע אפילו יקר יותר כי מעבר לכל ההוצאות הללו תמיד צריך לקחת בחשבון גם הוצאות של טיסה ומלון, מתורגמן, הסעות ועוד הוצאות לא צפויות. אפשר היה לשער כי חתונה אזרחית בחו"ל יקרה בהרבה מחתונה בארץ אבל הדברים אינם תמיד כפי שהם נראים במבט ראשון.

מה שונה בין חתונה בארץ לחתונה בחו"ל?

יש דברים שונים רבים בין חתונה בארץ לחתונה שמתארגנת בחו"ל. ההבדל העיקרי סובב סביב מספר המוזמנים, ועל כל הדברים המשתמעים מכך. לחתונה בארץ נהוג להזמין אורחים רבים בהרבה מהמוזמנים לחתונה המקיימת בחו"ל. לחתונה בחו"ל אפשר להזמין את המשפחה והחברים הקרובים בלבד. להגיע רשימת מוזמנים סבירה כוללת עד שלושים איש. בארץ חתונה של מאה מוזמנים נחשבת לחתונה קטנה. כיוון שעלות החתונה נקבעת במידה רבה כפונקציה של מספר המוזמנים, הרי שלפעמים חתונה קטנה, מושקעת ככל שתהיה בחו"ל עשויה לצאת זולה יותר מחתונה גדולה בארץ, במיוחד אם החתונה בחו"ל מתקיימת בארץ קרובה יחסית אליה אפשר להשיג טיסות זולות כמו קפריסין, הארץ שמרבית הישראלים בוחרים להתחתן בה במידה והם מתכוונים להינשא בנישואים אזרחיים בחו"ל.

נולה אוסטה ואפשרויות החתונה בחו"ל

כדי שישראלים יוכלו להתחתן בחו"ל כחוק, עליהם לעמוד בכמה כללים כאשר לכל מדינה כללים משלה. בחלק גדול מן המדינות דרוש להציג מסמך אשר נקרא נולה אוסטה. מסמך זה הוא מסמך שהמדינה אמורה להפיק ובו נאמר כי למדינה אין התנגדות שבני הזוג יתחתנו. עבור חלק גדול מהזוגות אשר בוחרים להתחתן בנישואים אזרחיים בחו"ל הדבר הזה אינו מתקיים. למעשה, מספר זוגות רב מאד אינו רשאי להינשא בנישואים חוקיים בארץ. כיוון שבמדינת ישראל של 2018 עדיין אסור להתחתן בנישואים אזרחיים ומי שקובע לגבי חוקיות הנישואים הם בתי הדין הדתיים דוגמת הרבנות – הרי שבני דתות שונות או כאלו שהרבנות אינה מכירה ביהדותם אינם רשאים להינשא בארץ כלל.  מלבד זוגות אלו, קיימים גם זוגות גאים שהיו שמחים להתחתן אולם המדינה גם אינה מכירה בנישואים חד מיניים מסיבה דומה – הרבנות אינה מכירה בהם.

מלבד זוגות אלו, ישנם זוגות יהודיים שאינם רשאים להינשא כיוון שהם מסורבי חיתון על פי חוקי הרבנות, למשל כהן וגרושה. מעבר לכל הזוגות האלו ישנם גם זוגות רבים אשר בוחרים לנסות ולהשאיר את הרבנות מחוץ לחייהם האישיים, דבר שיכול לעבוד בחלק מן המקרים. במקרה שזוג כזה מחליט להתגרש, חוקי הארץ עדיין יחייבו אותם להתגרש דרך הרבנות.

מדינת ישראל אינה מנפיקה את המסמך נולה אוסטה כלל. עובדה זו מגבילה את מספר המדינות בהן אזרחים ישראלים יכולים להינשא בהם, אלא אם כן אחד מבני הזוג גר מגורי קבע בארץ הזרה או שהוא אזרח של המדינה הזרה.

עלויות חתונה הכרחיות בחו"ל – עבור מרבית המדינות

לכל מדינה יש חוקים משלה לגבי המסמכים אותם יש להציג כאשר באים להינשא. ברוב המדינות מדובר במסמכים דומים: אישור והוכחה לכך שכל אחד מבני הזוג פנוי להינשא ואינו קשור בקשרי נישואין או בריתות אזרחיות לאחר, אישור והוכחה לגילם של בני הזוג וזהותם, אישורי הורים במידה ואחד מבני הזוג (או שניהם) צעירים במיוחד (סף הגיל משתנה ממדינה למדינה, ברב המדינות מדובר בצעירים שבין הגילאים 16-18). מקרה נפוץ נוסף הוא כאשר מדובר בנישואים שניים – במקרה זה בן הזוג שנישואיו פקעו יידרש להציג הוכחה לכך – תעודת גירושין או תעודת פטירה.

כיוון שמדינת ישראל אינה מנפיקה תעודת נולה אוסטה, התעודה המעידה על הסטאטוס המשפחתי של כל אחד מבני הזוג היא תמצית רישום ממרשם האוכלוסין. בארץ, אפשר להפיק תעודה זו ללא עלות דרך האינטרנט או באחד האוטומטים במשרדי מרשם האוכלוסין או משרד הפנים. תעודת לידה היא התעודה המהווה אישור לגיל המתחתנים. גם תעודה זו זמינה בחינם באמצעות האינטרנט במידה ובני הזוג נולדו בארץ. במידה וארץ הלידה אינה ישראל או שאחד מבני הזוג אינו תושב או אזרח ישראלי – יהיה עליהם להציג תעודה מקבילה מהארץ בה הם נולדו או הארץ בה הם תושבים. עלויות אלו משתנות ממדינה למדינה.

מסמך נוסף אותו תמיד יש להשיג הוא דרכון בתוקף. עבור חלק מהמדינות יש צורך להשיג גם ויזה, אגרות הוצאת ויזה גם הן משתנות ממדינה למדינה.

תעודות פטירה וגירושין אפשר להשיג בארץ, במידה והגירושין או הפטירה התרחשו בארץ. בארה"ב נדרש דרכון בלבד על מנת להינשא. בחלק מהמדינות ידרשו גם תעודות גירושים ופטירה אבל כל היתר אינו נדרש. האמריקאים מסתפקים בתצהיר משפטי שנערך במסגרת מילוי הטפסים ורכישת רישיון הנישואים.

תעודת גירושין שנקראת למעשה "מעשה בית דין" אפשר להשיג ברבנות שבה נערכו הגירושין בהצגת תעודת הזהות של המבקש, במידה והגירושין נערכו משנת 1998 והילך. לקבלת תעודה עבור גירושין שנערכו לפני כן יש לפנות לרבנות ולהביא מספר תעודת הזהות ולהוסיף גם צילום של תעודת הזהות של בן הזוג, את שם בן הזוג, את תאריך הגט ואת מספר הטלפון של בן הזוג. עלות הוצאת העתק: 223 ₪ (נכון ל 2018).

תעודות לידה, תמצית רישום ממרשם האוכלוסין, אישורי הורים והעתקים של תעודות פטירה ניתן להוציא באופן מקוון בחינם דרך האינטרנט.

עלות הוצאת דרכון ביומטרי חדש עומדת על 265 ₪ בלשכה. אפשר לחסוך אם משלמים דרך האינטרנט: בקיץ עלות תשלום עבור דרכון חדש \ הארכה עומדת על 245 ₪ ובחורף – 155 ₪.

הכנת המסמכים לקראת הנסיעה

לפני שקובעים חתונה בחו"ל יש להכין את המסמכים: לתרגם אותם לשפת המדינה שבה מתכוונים להתחתן, לקבל אישור נוטריון על תרגום המסמכים המאשר כי המסמכים המתורגמים זהים למקוריים, ולהחתים את המסמכים בחותמת אפוסטיל אשר מקנה למסמכים המתורגמים אישור בינלאומי.

אפשר ואולי אפילו רצוי לתרגם את המסמכים אצל הנוטריון שאצלו מתכוונים לאשר את התרגום. ישנם נוטריונים אשר אינם מוכנים לאשר תרגום אשר לא הם עשו. עליות נוטריון הם יחסית קבועות כיוון שהן מוגדרות ומקובעות במחירון אחיד שנוטריונים מחויבים אליו. החיוב עבור התרגום ואישור התרגום נעשה על פי קבוצות של מאה מילים. בכל מסמך הדורש תרגום ואישור יש על פי רב מעט יותר מ-200 מילים, כלומר יש לקחת בחשבון חיוב עבור 300 מילה למסמך.

עלות התרגום משתנה ממתרגם למתרגם ומנוטריון לנוטריון, והיא נקבעת על פי רב על פי קבוצות של 250 מילה.  עלות עמוד מתורגם של מסמך משפטי עומד בממוצע על כ- 175 ₪. עלויות אישור התרגום הנוטריוני הן: 242 ₪ למאה המילים הראשונות ו- 192 ₪ לכל מאה מילים נוספות עד ל-1000 מילה. בהנחה שכל מסמך הוא מעט יותר ממאתיים מילה – עלות האישור הנוטריוני עומדת על 626 ₪ לכל מסמך. במידה והשפה הנדרשת אינה אנגלית או ערבית תידרש תוספת של 102 ₪. (כל המחירים כוללים מע"מ). בחישוב פשוט, עלות תרגום תמצית רישום לשני אנשים: 350 ₪ + עלות אישור נוטריוני לשני מסמכים: 1252 ₪ כלומר עלות ללא חותמת אפוסטיל: כאלף שש מאות ₪ לזוג. חותמת אפוסטיל תעלה 34 ₪ למסמך. ניתן להחתים בחותמת אפוסטיל בבית משפט השלום או במשרד החוץ בירושלים. קיימות אפשרויות זולות יותר דוגמת תרגום קבוצתי מוזל שאפילו לא דורש חיפוש מתרגם ונוטריון.

עלויות טיסה ומלון

עלויות טיסה ומלון משתנות באופן משמעותי ממדינה למדינה ומהסידור המבוקש עבור החתונה עצמה: ישנן חתונות בהן האורחים משלמים עבור הטיסה ושהות במלון, באחרות ההזמנה נעשית על חשבון בני הזוג. למרות שמדובר אולי בעלות המשמעותית ביותר בארגון החתונה, אך ניתן להעריך עלויות אלו רק לאחר החלטה לגבי מספר האורחים, רמת המלון המבוקשת, המדינה בה הטקס מתקיים וסוג הטיסה.

אגרות נישואין חתונה בחו"ל מחירים

לאחר תשלום עבור כל המסמכים הנדרשים בארץ, ישנן עלויות חתונה אשר משתנות באופן משמעותי ממדינה למדינה. בקפריסין למשל, עלות האגרה לחתונה מזורזת (כזו שאינה דורשת שהייה בת חודש מראש בקפריסין) היא 280 יורו, ולזה יש להוסיף עוד כ-10 יורו לעותק של תעודת נישואין למי שמעוניין ו-15 יורו להחתמה בחותמת אפוסטיל בקפריסין למי שמעוניין שהעייריה תעשה זאת בשבילו.

עלויות נוספות – חבילה או לבד? מה עדיף?

כמו טיסה ומלון עלויות נוספות יכולות להיות מינימליות או לנגוע בשמיים – הכל תלוי במה רוצים לכלול בטקס החתונה וסביבו. קיימת אפשרות לארגון החתונה לבד – או דרך רכישת חבילת חתונה או ארגון טקס חתונה וכל הנלווה לכך דרך אחת החברות המתמחות במתן שירותים אלו.

עלויות החבילות הן לרב מעט יותר יקרות מעלות ארגון החתונה לבד אך לעתים השקט הנפשי שווה את הפרשי המחיר והידע כי כל הספקים איתם עובדים עברו איזשהו סינון על ידי החברה וההתעסקות מולם אינה ישירה.

 

חישוב גס מראה כי עוד לפני רכישת כרטיסי טיסה והזמנת מלון כדאי לקחת בחשבון כי עלות חתונה בקפריסין עבור זוג ללא אורחים או תוספות לטקס (ובלי לקחת בחשבון את עלות הטבעות והלבוש) מגיעה לכ- 850 ₪ על המסמכים לזוג רווקים רצל מי שעושה את השרות הנוטריון המוזל של האתר ובנוסף עוד 280 יורו עליות אגרת נישואים בקפריסין.

 

חתונה בחו"ל מחירים

    הכנת המסמכים לחתונה אזרחית בקפריסין

       למה להתחתן דרכנו?

  • אנחנו משרד עורכי דין מוביל בתחום
  • תרגום תמציות רישום ניתנת ללא תשלום 
  • חותמת נוטריון לפי העלות הממשלתית
  • חותמת אפוסטיל – שירות שליחת ללא תשלום
  • משלוח מהיר לנקודות חלוקה דרך UPS
  • הכנת מסמכים לזוג רווקים ב927 ש"ח בלבד  

לקבלת השרות יש למלא את הטופס


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    לאחר שליחת המסמכים הצוות המקצועי שלנו לחתונה בקפריסין יבדוק את המסמכים.
    ניצור איתכם קשר תוך זמן קצר לתחילת הליך מסודר.
    ההליך כולל הכנת המסמכים לקפריסין. תרגום תמציות הרישום + חותמת נוטריון ואפוסטיל.
    תשלום לחתימת מסמכים הוא לפי המחירון הממשלתי ללא פערי תיווך!
    תרגום מסמכים ושירות החותמת אפוסטיל ניתנים ללא תשלום
    שירות ללא תשלום למי שמבצע אצלנו את המסכים:
    הסבר מסודר על הרישום בעירייה
    מערכת לקביעת תורים ללא תשלום.
    הסבר מפורט של שלב אחר שלב ולווי מקצועי טלפוני
    הסבר ראשוני להסכם מוון לפני החתונה
    בכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון
    051-5544300
    או במייל

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה