אישורי נוטריון ומשמעותם

 

צרו קשר עכשיו להצעת מחיר ללא תשלום 051-55-44-300

אישורי נוטריון מהווים בעיני בית המשפט ראיה מספקת לנכונות המסמך אשר מאושר באישור נוטריוני. יותר מכך יש מסמכים וצעדים הנובעים מהם שנדרשים על ידי בית המשפט לאור אישור נוטריוני. לאישור נוטריוני כוח רב. כאשר בית משפט מיחס נכונות מוחלטת למסמך בשל העובדה שהמסמך אושר על ידי אישורי נוטריון זה מאפשר כתוצאה נלווית לצד אשר הציג אישור נוטריון לבצע פעולות שונות. פעולות אלה יכולות להשפיע על הצד עצמו, על הצד השני במשפט ועל צדדים שלישיים.

אחריות הנוטריון

כול כובד האחריות מוטל כאן על הנוטריון. הנוטריון צריך לבדוק את התיק או המקרה, להבין אותו על בוריו, לראות איזה השלכות יש לאישור נוטריוני כזה שהוא ייצור עבור הלקוח ולהחליט האם נכון וראוי ליצור אישור נוטריוני כזה. יש מקרים פשוטים יותר עבור הנוטריון כמו למשל אישור חיים לאדם או אישור תרגום. במקרים כאלה הנוטריון צריך גם לעשות בדיקות שונות אך הן בדיקות פשוטות יותר.

בדיקת כל תיק ומקרה

במקרה ונוטריון נותן אישורי נוטריון על נכונות של מסמך רובצת עליו אחריות כבדה ועליו לרדת לעומקו של התיק או המקרה לפני שהוא חותם אישור נוטריון עבור הלקוח. לכן הדרישות כלפי הנוטריון גבוהות מאוד. הנוטריון נבחר בקפידה וגם לאחר שמונה, הנוטריון צריך לעמוד בדרישות רבות וקפדניות. בית המשפט מפקיד בידיו של הנוטריון אחריות רבה והנוטריון צריך לעמוד באחריות זאת ולהצדיק בפני בית המשפט את הסמכות הנרחבת שהוענקה לו.

דרישות מהנוטריון

החוק דורש דרישות שונות מעורך דין שרוצה להיות ממונה לנוטריון, לא מדובר כאן רק בוותק נדרש אלא בדרישות שונות נוספות. דרישות לגבי דרך הפעולה של הנוטריון בבואו לאשר מסמכים שונים ומתן אישורים שונים לצדדים במשפט או ללקוחות שלו.

הדרישה המגוונת לאישורים של נוטריון

רובנו כבר יודעים שעורכי דין שעובדים בישראל יכולים לשרת אותנו לא רק בכל הקשור לתחום ההתמחות שלהם, אלא גם בעוד דרכים חשובות אחרות. או יכולים לראות זאת כשאנו מדברים על נוטריון שמציע את שירותיו החשובים לכל דורש. זאת בהתאם להסמכה ולרישיון החוקי שיש לו לעסוק בעוד דברים בהם לא עוסק כל עורך דין. כך למשל, אנו מדברים גם על אישורים מסוימים וחשובים מאוד ללא מעט אנשים אותם יכול לספק עורך דין שהוא גם נוטריון. אישורים אלו הם מגוונים ומתאימים לסוגים שונים של בקשות ודרישות מצדם של רשויות ושל גופים אחרים.

התייחסות נקודתית יותר למגוון מסמכים

נראה כי לא חסרות דוגמאות לגיוון של הבקשות לגבי אישורי נוטריון בכל עיר בארץ. איש מקצוע זה שהורשה לתת אישורים שונים יכול לסייע למי שצריך לאמת חתימה של אדם מסוים על מסמך כלשהו. בנוסף הנוטריון יכול לאשר שמי שחתום על המסמך בשמו של מישהו אחר אכן היה מוסמך לעשות זאת והמסמך אכן יכול להתקבל בערכאות שונות. גם נכונות של העתק מסמך היא דבר שלעתים מצריך אישור מהנוטריון, וגם נכונות של התרגום של מסמך מסוים יכולה להעלות את הצורך במי שמורשה לתת אישור לכך. זאת בזכות מקצועיות והרשאה שאין לעורכי דין אחרים.

עוד אישורים שרק נוטריון יכול לספק

המגיעים אל נוטריון מסוים בכל עיר או אזור בהם הוא מציע את שירותיו לציבור הרחב על מנת לקבל אישורים שונים, יכולים גם לראות כיצד הוא מקבל ומאשר תצהיר או הצהרה אחרת, כיצד הוא מאשר שאדם מסוים אכן נמצא נכון לעכשיו בין החיים, כיצד הוא מאשר נכונות של רשימת מצאי, כיצד הוא מאמת הסכם ממון שנערך בין שני בני זוג ועוד. כך אנו מבינים עד כמה אישורי נוטריון הם חשובים ביותר עבור מגוון רחב מאוד של אנשים פרטיים ושל גופים שונים בכל רחבי ישראל, וכך אנו גם מבינים עד כמה מגוונת היא עבודת האישור של נוטריון מורשה בישראל.

מחפש נוטריון לתרגום?

  • קבלו יעוץ טלפוני ראשוני ללא תשלום
  • לקביעת פגישה חיגו 0515544300

לקבלת פגישת יעוץ יש למלא את הטופס

    שם + משפחה (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צרף צילום של המסמכים(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    ספרו לנו קצת מה אתם צריכים



    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה