איך למצוא נוטריון בתל אביב

 

צרו קשר עכשיו להצעת מחיר ללא תשלום 051-55-44-300

אם גם אתם זקוקים לשירותיו של נוטריון ושפר עליכם מזלכם שכן אתם גרים באזור המרכז, דעו כי אינספור משרדים מציעים שירותי נוטריון בתל אביב וניתן למצוא בקלות ובמהירות את המשרד שיספק עבורכם את השירותים הנחוצים, בין אם זהו תרגום נוטריוני או אישורי נוטריון.

כמובן שעצם העובדה שקיים מגוון כל כך רחב בתל אביב בפרט ובאזור המרכז בכלל עלולה להפוך את החיפוש למבלבל לעתים- וזו בדיוק הסיבה בגללה צריכים להיות ממוקדי מטרה, שכן הדבר החשוב ביותר הוא המטרה לשמה אתם זקוקים לשירותיו של אותו נוטריון בתל אביב. האם אתם זקוקים להנפקת ייפוי כח? אישור המוודא נכונות תרגום? או אולי אתם בכלל זקוקים לעבודת תרגום נוטריוני של מסמכים רשמיים על מנת שתוכלו ללמוד במוסד להשכלה גבוהה מחוץ לארץ?

בהתאם למטרה לשמה אתם מחפשים נוטריון, בדקו היטב את הניסיון וההתמחות של המשרד אליו אתם פונים. בעיקר כשמדובר בעבודת תרגום נוטריוני – שימו לב שהנוטריון אליו פניתם בקיא בידיעת שתי השפות על בוריין- השפה אליה הוא מתרגם כמו גם השפה ממנה הוא מתרגם- שתיהן צריכות להיות ברמת שפת אם, בכדי למנוע אי אילו בלבולים וטעויות.

כמו כן, חשוב לזכור כי עבודתו של נוטריון מוגדרת כמשרת ציבור המושתתת בחוק בהתאם לתנאים שנקבעו על פי משרד המשפטים ו-וועדת הנוטריונים בארץ. הנוטריון חייב להיות מוסמך, עו"ד בעל ניסיון של לפחות 10 שנים, אזרח ישראל וכזה שעברו נקי מכל רישום פלילי בעלת קלון. שימו לב כי אותו נוטריון בתל אביב אליו פניתם אכן מחזיק בתעודה המסמיכה אותו לביצוע העבודה כראוי. בנוסף, מאחר וזו משרה ציבורית, גם התעריף של עבודתו קבועה בחוק וחשוב לוודא כי התשלום עבור השירותים שמציע הנוטריון תואמים למה שקבוע בחוק, לא פחות ולא יותר.

מתי נחוץ תרגום נוטריוני?

לא מעטים הם הפעמים בהם זקוקים אזרחים מן השורה לשירותיו של נוטריון בתל אביב, אם בכדי להנפיק אי אילו אישורי נוטריון ואם עבור תרגום נוטריוני, ואכן, קיימים מגוון של מקרים שונים בהם תידרשו להציג או להמציא אישור או תרגום כלשהו. כך למשל, במידה ואתם מעוניינים ללמוד במוסד כלשהו בחו"ל- יבקשו מכם להמציא גיליוני ציונים מתורגמים על ידי נוטריון, או לחילופין במקרה שאתם ובני/ בנות זוגכם מעוניינים לחתום על הסכם ממון- רק הנוטריון יהא רשאי לאשר ולאמת אותו. לא בכדי, קיימים משרדים רבים ושונים של נוטריונים ברחבי הארץ, על אף שניתן להבחין בריכוז גבוה של משרדים בעיקר באזור גוש דן והמרכז.

תרגום נוטריוני, הוא למעשה תרגום של מסמך כלשהו משפת המקור לשפה מבוקשת אחרת, והצורך בתרגום שכזה נעשה במקרים בהם רשויות ומוסדות זרות שונות דורשות העתקי מסמכים רשמיים, כמו למשל תעודות לידה, תעודות נישואין, גיליון ציונים ועוד. במקרים שכאלה, יש צורך בשירותיו של נוטריון בתל אביב או ביתר מערי הארץ, שכן המוסדות השונים לא יקבלו שום מסמך בשפה זרה בלי תרגום נוטריוני, גם אם ביקשתם ממתרגם מקצועי לעשות עבודה זו. ישנם כללים ברורים הנוגעים לתרגום בידי נוטריון וכדאי לשים לב בטרם פונים אל הנוטריון כי הוא בקיא היטב בשתי השפות ומתמחה בעבודות התרגום השונות. בדומה לאותם תרגומים, גם אישורי נוטריון הינם ייחודיים לנוטריונים בלבד ושום בעל מקצוע אחר לא יכול להחליף אותם בתפקידם זה, בין אם זהו אישור צוואה, אישור חתימה ועוד.

בעקבות המקרים הרבים בהם זקוק הציבור לשירותים שונים שרק נוטריון יכול להעניק, ניתן היום למצוא בקלות נוטריון בתל אביב שיעשה עבורכם את העבודה, בין אם אתם זקוקים לשירותיו עבור תרגום נוטריוני כלשהו ובין אם אתם צריכים דווקא אי אילו אישורי נוטריון.

איסור עיסוק נוטריון כשכיר

אסור לנוטריון לעבוד בתפקיד נוטריון כשכיר של מישהו אחר. לעומת נוטריון, עורך דין כן רשאי להיות שכיר לא רק במשרד עורכי דין, אלא בכל גוף ציבורי או עסקי כלשהו.

הקביעה הזו, שנוטריון איננו רשאי לשמש כשכיר, ולעומתו עורך דין רשאי לשמש כשכיר, ללא שום הגבלה, מקוממת, ונראית שגויה.

קשה למצוא עוד מקצוע שבו נאסר על אדם להיות שכיר אצל מעביד כלשהו, ולכן הגזירה הזו, המונעת מנוטריון להיות שכיר, נראית כפוגעת באופן מהותי בזכויות יסוד, ובהן חופש העיסוק וכבוד האדם וחרותו.

מדוע רופא, מהנדס, עורך דין, רואה חשבון, קבלן בניין ואחרים יכולים להיות שכירים ונוטריון לא?

להלן הקביעה של החוק: "27. במילוי תפקידו לא יעבוד הנוטריון כשכיר".

יושם לב, שלהוראה החוקית הנ"ל אין שום יוצא מן הכלל. זו היא הוראה גורפת ןחד משמעית. אפילו לא הותר לנוטריון, שהוא עצמו שכיר במשרד עורכי דין, ומועסק במשרד הן כעורך דין והן כנוטריון- לא הותר לו לחתום על מסמכים נוטריונים, כשהמעביד שלו יקבל את התשלום. יש כאן אבסורד. יושב פלוני אלמוני כבר עשר שנים כשכיר במשרדו של עורך דין אחר, וכעת משקיבל את רישיון הנוטריון שלו, הוא בעצם מנוע מלבצע עבודות נוטריוניות, אלא אם כן יגבה את מלוא התשלום לעצמו. אבל אותו פלוני אלמוני יושב במשרדו של עורך דין אחר, ומקבל שם משכורת. אז כעת משקיבל את רישיון הנוטריון, אם ירצה לבצע גם עבודות נוטריונית, כי אז יהיה עליו לפרוש מהמשרד?

מחפש נוטריון לתרגום?

  • קבלו יעוץ טלפוני ראשוני ללא תשלום
  • לקביעת פגישה חיגו 0515544300

לקבלת פגישת יעוץ יש למלא את הטופס

    שם + משפחה (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צרף צילום של המסמכים(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    ספרו לנו קצת מה אתם צריכים



    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה