"במשרדנו, המוביל בתחום עריכת דין, אנו מציעים שירותים לחתונה בקפריסין:

  • תרגום תמציות רישום בחינם.
  • חותמת נוטריון בעלות הממשלתית הקבועה.
  • חותמת אפוסטיל: שירות שליחים ללא תשלום.
  • משלוח מהיר דרך UPS לנקודות חלוקה מועדפות.
  • הכנת מסמכים לזוגות רווקים במחיר ממשלתי.


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    לאחר שליחת המסמכים הצוות המקצועי שלנו לחתונה בקפריסין יבדוק את המסמכים.
    ניצור איתכם קשר תוך זמן קצר לתחילת הליך מסודר.
    ההליך כולל הכנת המסמכים לקפריסין. תרגום תמציות הרישום + חותמת נוטריון ואפוסטיל.
    תשלום לחתימת מסמכים הוא לפי המחירון הממשלתי ללא פערי תיווך!
    תרגום מסמכים ושירות החותמת אפוסטיל ניתנים ללא תשלום
    שירות ללא תשלום למי שמבצע אצלנו את המסכים:
    הסבר מסודר על הרישום בעירייה
    מערכת לקביעת תורים ללא תשלום.
    הסבר מפורט של שלב אחר שלב ולווי מקצועי טלפוני
    הסבר ראשוני להסכם מוון לפני החתונה
    בכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון
    051-5544300
    או במייל

    חתונה אזרחית בעיר איה נאפה בקפריסין

     

     

    Nikita Khalimonenkov
    Nikita Khalimonenkov
    2023-09-08
    אלופים אלופים אלופים !!!! כל התהליך נעשה באופן סופר זריז ומקצועי !! תודה רבה !!!
    avital bard
    avital bard
    2023-08-27
    עזרו לנו לקבל את כל האישורים הנדרשים במהירות רבה! שירות מצויין תודה רבה לכם!
    זהר רוגל
    זהר רוגל
    2023-08-03
    עדיין בתהליך אבל עד עכשיו, וואו שירות נדיר והכי שטוב שקיבלתי ever בהערכה זוהר ר.

    חיי לילה סוערים, חופים וקדושה –  מי צריך יותר מזה בשביל חתונה אזרחית בחו"ל?

     

    איה נאפה שבמחוז פאמגוסטה בקפריסין מהווה מוקד משיכה לצעירים רבים בזכות חיי הלילה התוססים, המועדונים, הפאבים והדיסקוטקים הרבים בתחומה. החופים הקסומים מציעים מקום לבילוי יומי מרגיע אחרי לילות בילוי סוערים. לא רק צעירים ובליינים מגיעים לאיה נאפה, גם זוגות ישראלים המחפשים מקום נח לקיים בו חתונה אזרחית בחו"ל. בין אם אתם מסורבי חיתון יהודים, זוג מעורב או פשוט לא מעוניינים בקיום חתונה דתית – איה נאפה מהווה פתרון נח וזול.

    מה נדרש כדי להתחתן בחתונה אזרחית באיה נאפה?

    למדריך המלא לחתונה אזרחית בחו"ל לחץ כאן 

    יש שני מסלולים עיקריים בהם ניתן לארגן חתונה באיה נאפה: להתארגן באופן עצמאי או לבחור חבילה המציעה לטפל לא רק בטיסות והמלון אלא גם בכל הסידורים הבירוקרטיים הנדרשים. מסלול בחירת החבילה הוא מעט יקר יותר אולם הוא חוסך את כאבי הראש הכרוכים בביצוע השלבים השונים הנדרשים.

    גם אם תלכו על אופציית החבילה שימו לב שחבילות שונות מציעות הצעות שונות. חלק מההצעות מכסות עלויות של טיסה, מלון והעברות בלבד. חבילות שכאלו משאירות אתכם עם הצורך להתעסק בכל הנדרש לקיום החתונה בעצמכם. חבילות אחרות כוללות הכנת המסמכים (שתשיגו בכוחות עצמכם) לחתונה והגשת בקשה. לפעמים החבילות כוללות אספקת עדים לחתונה, צלם ואפילו מתורגמן. אם הלכתם על חבילה וודאו מראש מה מכל הדברים שנדרשים החבילה מספקת – ומה נשאר לכם לעשות בנוסף לחבילה.

    אופציה נוספת היא קיום טקס החתונה בלרנקה ומשך המשך לירח הדבש באיה נאפה. בית העירייה בלרנקה קרוב מאד לשדה התעופה אבל אז כדאי לדאוג מראש להחלפת בגדים כבר במטוס, לפני הנחיתה.

    המסמכים שתצרכו להשיג הם: אישור רווקות מרשם האוכלוסין (עדכני!, התוקף המוכר הוא לחצי שנה בלבד), תעודות לידה (לרב לא מקפידים על זה, אבל למה להסתבך?), דרכונים בתוקף, תעודות נוספות בהתאם לצורך (גירושין, פטירה, אישור שינוי שם או אישור מאפוטרופוס לבני 16-18). את כל המסמכים האלו צריך גם לצלם.

    את המסמכים האלו צריך  לתרגם, לתת לנוטריון לאשר אותם ולהחתים בחותמת אפוסטיל בינלאומית. מרבית החבילות ידאגו לבצע שלבים אלו, אבל צריך לשים לב גם להגבלות שמוגדרות בחבילות – למשל תרגום רק משפות מסוימות. למרות שאפשר לבצע את כל השלבים האלו בנפרד, אופציה זולה יותר היא לבחור בשירות המציע שילוב שדואג לכל נושא הכנת המסמכים במרוכז.

    כדי להתארגן באופן עצמאי לחתונה באיה נאפה יש לעקוב אחר השלבים הבאים  –

    השגת אישורי רווקות  תמצית רישום

    אזרחים רווקים ותושבי ישראל יכולים להשיג את האישור כאן: בקשה לתמצית מרשם האוכלוסין בחינם. הטופס מגיע לכתובת הרשומה במרשם האוכלוסין תוך כשבועיים. אישורי הרווקות צריכים להיות בני ששה חודשים לכל היותר.

    תעודת גירושין, פטירה, אישור על שינוי שם והסכמת אפוטרופוס – במידת הנדרש.

    תרגום, אישור נוטריוני וחותמת אפוסטיל

    ניתן לקבל את השרות אצלנו באתר במחיר מוזל 

    תרגום של מתורגמן מקצועי לכל המסכים הנדרשים. מתמצית הרישום אפשר לתרגם רק את החלקים של פרטי הזיהוי והמצב המשפחתי. כל נוטריון יכול לאשר את דיוק תרגום המסמכים. חתימת אפוסטיל אפשר לרכוש בבית משפט השלום. ללא חתימה זו למסמכים אין מעמד בינלאומי.

    שריון תאריך חתונה איה נאפה

    בקשה מעיריית איה נאפה לשריון תאריך חתונה. ניתן להוריד את הטופס שאותו יש למלא כאן, ולהחזיר בפקס 357 23723904+. בטופס כבר מפורטים מיקומים נוספים אפשריים לקיום הטקס בתשלום נוסף.

    ניתן להירשם אונלין לעיריית איה נאפה בלינק הבא :  הרשמה אונליין לחתונה בקפריסין

    רישום בבית העירייה

    לפני הטקס עצמו, צריך להודיע לעירייה ולשריין תאריך, לפחות שבועיים לפני החתונה עצמה. אפשר להוריד את הטופס לשריון התאריך כאן, ולהחזיר בפקס  357 23723904+. בטופס כבר מפורטים מיקומים נוספים אפשריים לקיום הטקס בתשלום נוסף.

    על שני בני הזוג להגיע לבית העירייה למילוי טפסים ותשלום אגרות. יש להגיע עם המסמכים המאושרים, שתי תמונות פספורט וצילום הפספורטים של העדים (מעל לגיל 18).

     

    טקס החתונה האזרחית בחו"ל 

    הטקס עצמו קצר ואורך 10-15 דקות. חובה להגיע כעשר דקות לפני המועד שנקבע. לאחר הטקס תינתן תעודת נישואין מאושרת. ניתן לרכוש העתקים מאושרים מראש ולבדוק אפשרות להחתים בחותמת אפוסטיל או להגיע לבית משפט לחתימת אפוסטיל.

    בקפריסין ניתן להתחתן בכמה מקומות שונים ניתן לקרוא עוד על חתונה בעיריות: לימסולניקוסיה, פאפוס ולרנקה 

    רישום במשרד הפנים לאחר חתונה בקפריסין

    יש להגיע עם הדרכונים, תעודות זהות ותעודת הנישואין המקורית.

     

    על מה מקפידים במיוחד באיה נאפה?

    כשמגיעים לבית העירייה כדי למלא טפסים ולשלם אגרות חשוב במיוחד להקפיד על הכללים הבאים: הטפסים מלאים בשלמותם, כל המסמכים (המקוריים והתרגומים) מצולמים, צירוף של תמונות פספורט עדכניות לבקשה ואם מביאים עדים מהארץ – גם צילום של הפספורטים של העדים.

    דגש מיוחד מושם באיה נאפה על נושא האיחורים: חובה להגיע כעשר דקות לפני המועד שנקבע לטקס, ולהגיע עם שתי טבעות נישואין. בלי הטבעות לא ניתן לקיים את הטקס.

    פרטי קשר עיריית איה נאפה

    • כתובת – 25 Ayia Mavri Street
    • כתובת למשלוח דברי דואר – O. Box 30026, 5340 Ayia Napa, Cyprus
    • דוא"ל – [email protected]
    • מידע – Maria Tofini Tsantila, Anna Zakheou
      [email protected]
      +357 23816309, 23816327, 23816307
    • פקס – +357 23723904
    • אתר – http://www.ayianapa.org.cy/weddings.php
    • שעות עריכת הטקס: שני-שישי 11:00 – 16:00
      בתשלום נוסף: שני-שישי 17:00-18:30, שבת 11:00-14:00

    חבילות לאיה נאפה

    אייה נאפה נחשבת לאתר התיירות הפופולארי ביותר בקפריסין, ומדי שנה נוהרים אליה מיליוני תיירים מכל רחבי העולם. עיירת הנופש הקסומה שוכנת במרחק של 40 ק"מ מהעיר לרנקה, והיא נמצאת בדרום מזרח קפריסין. ברוב המקרים, הגעה לאייה נאפה עוברת דרך שדה התעופה של לרנקה. עונת התיירות במקום נפתחת במהלך חודש יוני ונמשכת עד לחודש אוקטובר מדי שנה, אך מזג האוויר הנפלא השורר באייה נאפה מאפשר לכם ליהנות מחופשה מרעננת גם מחוץ לעונת התיירות.

    מרכז הבילויים של קפריסין

    מכפר קטן המאכלס פחות מ-3,000 איש (שרובם עוסקים בדייג), הפכה אייה נאפה בשנים האחרונות, למרכז הבילויים של קפריסין. מדי עונת תיירות מושכת אליה אייה נאפה תיירים מכל העולם המבקשים ליהנות מחופשה תוססת ואטרקטיבית במיוחד. הייחוד הבולט והמרכזי באיה נאפה הוא כמובן רצועת החוף המרהיבה והאטרקטיבית. החופים הבולטים באיה נאפה הם: חוף "ניסי ביי" וחוף "סנדי ביי". האטרקציות התיירותיות העומדות לרשותכם בכל אחד מחופי איה נאפה כוללים בין היתר: פעילויות ספורט ימי (צלילה, סקי מים,גלישת רוח ועוד), שייט בסירות דייג ללכידת דגי טונה, וכמובן, בטן- גב עם עוד אלפי תיירים מכל העולם!

    אתרים בולטים באייה נאפה

    אקווריום האוקיינוס- אקווריום ענקי המכיל למעלה מ-400 זנים של בעלי חיים החיים מתחת למים, כולל כרישים, תנינים ופינה מיוחדת של פינגווינים.
    פארק עולם המים –פארק מים ססגוני המעוצב על פי סיפורים שונים מהמיתולוגיה היוונית.
    פולק- המוזיאון לאומנות- מוזיאון המשמר את המורשת הטבעית של איה נאפה ומאכלס פריטי ריהוט וכלי זהב, כסף ונחושת רבים מהמאות ה-18 וה-19.

    מנזר אייה נאפה- מנזר עתיק הממוקם בלב מרכז הבילויים של העיירה. המנזר מרשים ביופיו והוא נבנה באמצע המאה ה-16.
    המוזיאון הימי- אחד המוזיאונים היפים והמיוחדים ביותר בקפריסין. ברחבי המוזיאון תוכלו לגלות את ההיסטוריה הימית של האי, ולהתרשם ממיצגים שונים המעניקות לכם שחזור של פני הים בתקופות שונות של ההיסטוריה.
    קייפ גרקו- פארק מרשים, ירוק ונרחב, הממוקם במרחק של 7 ק"מ ממרכז העיירה. ברחבי הפארק תוכלו ליהנות ממגוון אפשרויות בילוי, הכוללות בין היתר: צלילה, מסלולי רכיבה על אופניים, מסלולי הליכה ופיקניק.

    איה נאפה – מקומות שכדאי לבקר לאחר החתונה

    איה נאפה היא עיר נופש מהידועות בעולם. היא ממוקמת בקצה הדרום מזרחי של האי קפריסין וידועה בזכות חיי הלילה הסוערים, האוכל המשובח, ספורט ימי, חופים קסומים עם חולות זהובים וגם מקומות קדושים לנצרות היוונית האורתודוכסית.

    • חופים – החופים עם חולות זהובים, מים צלולים והרבה כיף. החופים המומלצים הם ניסי, חוף עץ התאנה ומקרוניסוס, אבל גם ליתר החופים, הידועים פחות, קסם משלהם
    • מנזר איה נאפה – עד למלחמה עם הטורקים, איה נאפה היה כפר דייגים שלו שבצדו מנזר. מאז הפכה איה נאפה לעיירת נופש שוקקת. המנזר, על חומותיו והמזרקה שבו, דווקא נותרו כשהיו.
    • פארק מים Water world park הוא מהגדולים באירופה ומציעה חווית מים אתגרית בסגנון מיתולוגי לכל הגילאים. בפארק סגור בין נובמבר למרץ.
    • חדר בריחה breakout למי שרוצה לברוח מחיי הלילה
    • קייפ גראקו ומפרץ קונוס – שמורת טבע סלעית
    • שיט חופים – הזדמנות להציף בנופים הקסומים של קו החוף מכיוון הים. חלק מהמשטים כוללים ארוחת צהריים, שחייה במפרץ קונוס, ספינות פיראטים או טיולים רגליים באזורים סמוכים. משך המשטים נע בין ארבע שעות ליום שלם.
    • טברנות ומסעדות – איה נאפה משופעת בהיצע קולינארי מרשים. מבין המסעדות המומלצות:
      • הפונדק של אייזיק – מסעדת דגים ופירות ים פתוחה מעשר בבוקר ועד אחת עשרה בערב. גם צמחונים וטבעונים ימצאו מה לאכול שם, ואפילו רגישים לגלוטן. האוכל טעים, האלכוהול זורם וה- Wifi בחינם.
      • Ocean Basket – רשת מסעדות דגים ופירות ים שמציעה מנות טעימות, מגוונות וגדולות בעלות סבירה. רצוי להזמין מקום מראש
      • גריל לבנטה – מסעדת סטייקים מומלצת עם אוכל טעים ומחירים סבירים
      • טברנת EnYevo – טברנה יוונית עם מאזטים של בשר או של דגים. אוירה ביתית, שירות מצוין ומוזיקה יוונית. פתוחה כל יום משעות הצהריים ועד שעות הלילה המאוחרות.
    • מועדונים – איה נאפה משופעת מועדונים, פאבים וברים הפתוחים משעות אחר הצהריים ועד לאור הבוקר. באפריל-אוקטובר המקומות צפופים יותר. מבין המומלצים: מועדון הטירה Castle club, ברקוד ייגרמייסטר וטיקי בר.
    • כפרים חקלאיים ומסורת – בקרבת איה נאפה ישנם כמה כפרים חקלאיים שמודעים היטב לתיירות סביבם. הצצה למסורות קפריסאיות חקלאיות וטבע. בין הידועים שבהם: סוטירה, פאראלימני ופוטאמוס.

    תחבורה

    מגיעים לאיה נאפה דרך נמל התעופה שבלרנקה ואז כשעת נסיעה מנמל התעופה. מונית לאיה נאפה מנמל התעופה תעלה כחמישים וחמישה יורו. ישנן מוניות שירות ושאטלים המופעלים על ידי בתי המלון בחינם. כדאי להזמין מקום מראש. אוטובוסים לאיה נאפה מנמל התעופה ואליו מסתיימים בשעה 17:30 כך שבמידה ואתם מגיעים עם ריינאייר שנוחתים מאוחר בערב – אי אפשר להסתמך עליהם.

    האוטובוסים באיה נאפה יחסית זולים, אך תכיפות הנסיעות היא נמוכה. דרך נוספת להתנייד היא במוניות – חשוב להקפיד שהנהג מפעיל מונה או להסכים על המחיר לפני הנסיעה. אפשר גם לשכור אופניים, רכב או אפילו קטנוע אולם כדאי לזכור שהנסיעה בקפריסין מצד שמאל של הכביש, והנהגים בקפריסין נוטים להיות פרועים. תחנות הדלק ברובן סגורות מיום שבת אחה"צ ועד ליום שני. באמצע השבוע, מרבית תחנות הדלק פתוחות עד לשעה 18:00 בערב. כדי לשכור רכב באיה נאפה יש להצטייד ברישיון ישראלי תקף וגם ברישיון בינלאומי.

    בשונה ממדינת ישראל, בה נוהגים בצד ימין של הכביש, התחבורה בקפריסין (ולכן גם באיה נאפה)
    מתנהלת בצד שמאל של הכביש. מספר לא קטן של תאונות נגרם כתוצאה מכך, מבלבול ומאי ריכוז אפילו של חצי שניה.
    אני לא אגיד לכם שלא מומלץ לנהוג לבד בקפריסין, כי זה גם חלק גדול מהכיף והחוויה,
    אך לאלו שאכן מתכוונים לנהוג שם, רצוי מאוד להיות מספיק מיומנים בכלי שעליו הם נוהגים.
    ובמילים אחרות, לא הייתי ממליץ למישהו לקחת קטנוע למשל, אם אין לו רישיון על קטנוע אפילו בארץ,
    או גרוע מכך, לא נהג על קטנוע בחיים שלו.
    אכתוב לכם כמה טיפים חשובים ביותר על מנת לסיים את הטיול שלכם ב"שלום" וללא נזקים מיותרים ברכוש ובנפש
    תוך כדי השכרת כלי רכב מכל סוג שהוא:
    הדבר החשוב ביותר בעת השכרת כלי רכב הוא בדיקה אם אכן יש ביטוח במקרה של תאונה ובמקרה של גניבה.
    יש מקומות שהביטוח לא מכסה על גנבות, אז לדעתי רצוי לחפש מקומות שבהם במקרה של גניבה לא תאלצו
    למשכן את הבית בשביל לחזור לארץ…
    בנוסף, בכל סוכנויות כלי הרכב מבקשים דבר חשוב המשמש כערבון. דבר שאותו כביכול אתם חייבים בדרככם לארץ.
    דבר זה משמש את בעל החנות ל"סחיטה" של כסף במקרה של פגיעות ברכב המושכר והוא אינו מחזיר לכם אותו עד להסדר תשלום הפיצויים בהתאם לרמת הפגיעה. ציינתי לכם את דבר זה כאזהרה – אל תשאירו בשום מקום, בשום מצב, בשום פנים ואופן, את הדרכון שלכם. אנשים יכולים לסחוט מכם מאות ואף אלפי שקלים רק בגלל שהם מנצלים את זה שהדרכון שלכם אצלם ואין לכם ברירה אחרת אלא לשלם, אחרת לא תוכלו לחזור לארץ. ולכן, השאירו אך ורק רישיון נהיגה, כך שמקסימום, מוציאים חדש בארץ. יש לציין שיש מקומות שכלל לא חובה להציג להם רישיון נהיגה, אבל שוב, לא מומלץ לנהוג שם ללא רישיונות.
    טיפ קטן נוסף – שימו עליכם קסדה בכל רגע שאתם על כלי הרכב (טרקטורון, קטנוע, אופנוע), גם כי זה מציל חיים וגם כי אם יתפוס אתכם שוטר נוהגים בלא קסדה תיקנסו ב500 שקלים (וחבל).
    בקיצור ולעניין, מהטיול שלי באיה נאפה שבו אני וחברים שלי שכרנו טרקטורונים, זו חוויה שאין כמוה.
    חרשנו את האיזור וגם מחוצה לו. דלק זה גרושים (שלוש פאונד מיכל מלא שהספיק לנו לחרישה של העיר לשלושה ימים) וזה יוצא הרבה יותר חסכוני ומשתלם ממוניות כל הזמן.
    מהניסיון שלי בהשכרה של הטרקטורונים מומלץ ללכת לחנות בשם Rainbow שנמצאת מימין לסקוור בשביל עד למטה (בהמשך למלון סלמארי ופטרוסאנה). הבעלים מאוד נחמד, הוגן וישר. אומנם המחירים קצת יותר גבוהים מבשאר המקומות, אבל שם לא צריך להשאיר דרכון, מה שכן צריך בהרבה מקומות אחרים.
    ועוד עצה קטנה שלי לדרך, כשעה לפני הזמן שאתם צריכים להחזיר את כלי הרכב לסוכנות, רצוי שתנקו ותצחצחו אותם, זה מכפר על הרבה שריטות ודברים קטנים שעשיתם גם בלי כוונה ובלי להרגיש.

    ולשאלה העיקרית והחשובה ביותר, מה המחיר של השכרות כלי הרכב שם?
    קטנועים – זה מתחיל מכ-35 יורו ליומיים ועד ל50 יורו ל 7 ימים (כך שכמובן רצוי להשכיר לשבוע)
    טרקטורונים – מתחיל מ40 יורו ליומיים ועד כ90 יורו לשבוע.

    בילויים באיה נאפה – מועדונים פאבים בארים

    אספר לכם קצת על הניסיון האישי שלי כאשר הייתי באיה נאפה.

    בילויים באיה נאפה תמצאו בשפע. לא תמצאו רגע אחד של שקט באיזור מרכז הבילויים, הסקוור באיה נאפה. במקום עשרות בארים, פאבים, מועדונים, בתי קפה, מסעדות, חנויות מזכרות ועוד שכל אחד ואחד מהם בנוי בצורה שונה, יפה ומושכת לעין. החל ממסעדות הבנויות עץ ועד לבארים בצורת העידן הקדמון והפליינסטונס.
    עוד לא יצא לי להיות במקום כמו הסקוור. מקום מטורף, מלא רעש, המולה ואלפי ואולי עשרות אלפי אנשים.
    מכל מקום שומעים מוסיקה אחרת בפול ווליום, מלא תיירים, מלא תיירות, מלא אלכוהול, מלא… מלא… מלא…….
    בקיצור, מקום שאסור לפספס בשום מצב שבעולם.
    במשך שהותי באיה נאפה הספקתי לבקר במספר מקומות בסקוור ואספר לכם על כל אחד ואחד מהם על מנת שגם אתם תהנו כמוני ואולי אפילו יותר ממני.
    זה התחיל ביום הראשון בבאר סניור פרוגס' – Senior Frog's – מקום מדהים, דיי גדול, מלא תיירים, אוהבים שם ישראלים ויש שם אווירה נהדרת. מוסיקה מקפיצה, במת ריקודים דיי רחבה ובר נחמד. המקום מאופיין באמצעות הכוסות אלכוהול המיוחדות שלו עם הקשים הארוכים והקוקטיילים השונים והטעימים להפליא. כל כוס כזאת מכילה ליטר קוקטייל והמחיר שלה הוא 25/50/100 שקלים (תלוי במה תבחרו לשתות). ואת הכוס, ניתן לקחת הבייתה למזכרת כמו שהישראלים אוהבים.
    באר הבדרוק – Bad Rock – באר של בריטים במקור, אך אין בעיה עם ישראלים. מוסיקה טובה, מקום גדול, מגוון משחקים, כיף וצחוקים. כמה עמדות מכירה של שתיה, מתנות ומזכרות, והייחוד, הצורה של הבאר כתקופת האדם הקדמון, הפליינסטונס.
    פאב הג'זמין – Jasmin – הייתי מגדיר אותו כמקום בנזונאפה. פאב דיי גדול, מכיל הרבה בליינים, די ג'יי פצצה ומוסיקה מקפיצה. במקום ישנם מופעי אש יפים ברחבת הבר והופעות קפוארה ואקרובטיקה במרכז הבמה. מומלץ להגיע למקום.
    באר המנגו – Mango Bar – שגם בו הייתי, מקום נחמד, קצת יותר שקט, יותר מבודד, אך גם בו מוסיקה דיי טובה, נחמד לשבת, הרבה תיירים ותיירות והרבה יותר רוגע וסתבלט.
    האוונה – באר עם מוסיקה שחורה, ראפ והיפ הופ. מוסיקה נחמדה ביותר שהישראלים אוהבים. גם שם הרבה תיירים מכל העולם, שתיה דיי בזול ותחרויות נחמדות שמזכות בפרסים, תחרות ריקודים, תחרות החולצה הרטובה ועוד.
    מועדון האייס – Club Ice – המועדון מספר אחד לישראלים באיה נאפה. מועדון גדול מתחת לאדמה, מוסיקה טובה, די ג'יים טובים, תיירים מכל העולם, והעיקר, מסיבות בלתי נשכחות, מסיבות קצף ומסיבות פופקורן. הקצץ נזרק מהתקרה ומגיע עד לגובה מטר ויותר. חוויה בלתי נשכחת, במיוחד למי שאוהב להתחכך באנשים ושאנשים יתחככו בו… 🙂
    בלאק אנד וייט – Black and White – מועדון גדול, מוסיקה שחורה בעיקר, אוהבים שם ישראלים. אומנם לא הייתי שם, אבל שמעתי עליו ביקורות טובות מאוד, על המוסיקה ועל האנשים.
    מועדון הקאסל – Castle Club – גם שם לא הייתי. אומרים שהוא אחד המועדונים היותר טובים באיה נאפה. המראה שלו בצורת טירה מושך תשומת לב ענקית, אך מאחר שיש בו לא מעט עימותים עם הישראלים, לא הכי הייתי ממליץ ללכת אליו.
    בקיצור, יש מלא מועדונים ומקומות בילוי באיזור. אי אפשר לפרט על כולם כי זה לא יגמר. אלו הם הראשיים והגדולים שם.
    כשתגיעו כבר תראו את כולם ותבחרו בכיף שלכם לאן להכנס ולאן ללכת. יש לציין שכניסה לבארים ופאבים היא חינם ולכן אפשר בכיף לעשות סבב בארים עם החבר'ה ולטעום קצת מכל אחד…

    פארק המים Water World

    פארק המים הוא אחד הדברים היותר יפים ומהנים שאפשר למצוא באיה נאפה בשעות הבוקר.
    פארק המים נקרא WaterWorld והוא בין הגדולים באיזור המזרח התיכון ואירופה.
    בפארק תמצאו כ20 מתקני מים המכילים בין היתר אבובים, גלשנים, גלגלי מים ועוד.
    בחלק מהמתקנים אפשר לעלות כמה אנשים יחדיו (על אבוב של שניים לדוגמא), דבר שמעצים את החוויה.
    מומלץ ללכת לפארק בבוקר החל מהשעה 11, לפני תחילת כל הלחץ ולהשאר עד הערב.
    צריך כמה שעות על מנת לעלות על כל המתקנים בכיף וברוגע. יש אומנם תורים דיי ארוכים, אבל לא בהגזמה.
    מבחינת מחירים, כרטיס רגיל ללא הנחות עולה 16 פאונד (160 שקלים), שזה דיי יקר.
    דרך הסוכנות נסיעות שתגיעו בטח יציעו לכם ב15 פאונד, אך לא להתפטות ישר, ניתן להשיג גם ב14 פאונד דרך
    הנהג מונית שמביא אתכם ולפעמים גם פחות דרך יחצנים של מועדונים שתראו בסקוור…
    אם תתאמצו מספיק תשיגו כרטיסים גם ב12 פאונד, אבל כמה שקלים לפה או לשם זה לא מה שימנע מכם להגיע לפארק.
    מקום מומלץ ביותר. לא לוותר על ה Water World, מלה שלי.

    עיר הנופש איה נאפה פותחת בפני המתחתנים בה אפשרויות רבות: חבילות של יום, שלושה ויותר שכוללות גם טיפול בפן הבירוקרטי של הטקס, ארגון עצמי וחופשת בטן גב טעימה או גיחה מקפיצה למועדונים הכי שווים בסביבה. העיקר שיהיה במזל!

    מדריך מקצועי זה מספק מידע מקיף על ארגון חתונה אזרחית בעיר הציורית איה נאפה בקפריסין בשנת 2024. הוא מציע הנחיות שלב אחר שלב, החל מהדרישות החוקיות ועד לבחירת המקומות, מה שהופך אותו למשאב הכרחי לתכנון זוגות חתונת החלומות שלהם.

    הבנת הדרישות המשפטיות: מה אתה צריך לדעת?

    כאשר מתכננים חתונה אזרחית בעיר איה נאפה בקפריסין בשנת 2024, חיוני להבין את הדרישות החוקיות הכרוכות בכך. קפריסין הפכה ליעד פופולרי עבור זוגות המחפשים חווית חתונה יפה ונטולת טרחה. כדי להבטיח טקס חלק ומוכר משפטית, יש לזכור כמה נקודות מפתח.

    ראשית, גם הכלה וגם החתן חייבים להיות בני 18 לפחות כדי להינשא כחוק בקפריסין. בנוסף, עליהם לספק דרכונים תקפים כהוכחה לזהות ולאום. חשוב לציין כי כל נישואים קודמים חייבים להתפרק או לבטל באופן חוקי לפני החתונה בקפריסין.

    מבחינת תיעוד, זוגות יצטרכו לקבל "אישור ללא מניעה" מהשגרירות או הקונסוליה של מדינת מולדתם בקפריסין. אישור זה מאשר כי אין מכשולים חוקיים לנישואין ויש לקבלו לא יותר משלושה חודשים לפני מועד החתונה. יתר על כן, זוגות יצטרכו לספק את תעודות הלידה שלהם, ואם רלוונטי, תעודות גירושין או פטירה של כל בני זוג קודמים.

    כדי לסיים את הדרישות החוקיות, זוגות יצטרכו לבקר במשרד העירייה באיה נאפה כדי להגיש את המסמכים שלהם ולהשלים את הניירת הדרושה. רצוי לפנות מראש למשרד העירייה לקביעת פגישה ואישור הדרישות והאגרות המדויקות.

    תמונה של זוג בודק מסמכים משפטיים הנדרשים לחתונה אזרחית באיה נאפה
    זוג בודק מסמכים משפטיים הנדרשים לחתונה אזרחית באיה נאפה

    בחירת המקום המושלם: איך איה נאפה מתאימה לחתונת החלומות שלך?

    איה נאפה, הממוקמת בחוף הדרום מזרחי של קפריסין, מציעה מגוון רחב של מקומות מדהימים כדי להפוך את חתונת החלומות שלך למציאות. בין אם אתם מדמיינים טקס חוף אינטימי, קבלת פנים באולם נשפים מפואר של מלון, או תפאורה מקסימה של גן, באיה נאפה יש משהו שיענה על הטעם והסגנון של כל זוג.

    • 1. אושר על החוף:
      איה נאפה ידועה בחופים החוליים המדהימים שלה, מה שהופך אותה למיקום אידיאלי עבור זוגות שחולמים להחליף נדרים על רקע מים כחולים נוצצים וחול זהוב. עם מגוון מקומות זמינים על החוף, אתה יכול לבחור לקיים את הטקס שלך ממש על החוף או לבחור במקום סמוך עם נוף פנורמי של החוף.
    • 2. מלונות מפוארים:
      אם אתם מחפשים חווית חתונה יוקרתית ויוקרתית יותר, איה נאפה מתגאה במבחר של מלונות חמישה כוכבים המציעים מקומות מעולים לחתונות בכל הגדלים. מאולמות נשפים אלגנטיים עם נברשות וגרמי מדרגות מפוארים ועד טרסות חיצוניות יפות המשקיפות על הים התיכון, מלונות אלו מספקים סביבה מתוחכמת ליום המיוחד שלכם.
    • 3. גנים מקסימים:
      לזוגות המחפשים אווירה רומנטית ואינטימית, איה נאפה היא ביתם של גנים קסומים המספקים רקע ציורי לטקס החתונה שלכם. ירוק שופע, פרחים פורחים וסביבה שלווה יוצרים אווירה שלווה המושלמת להחלפת נדרים ולצילום תמונות חתונה נצחיות.

    "היופי שבמסורות הקפריסאיות: איך הן יכולות להעשיר את החתונה שלך?"

    לטבול את עצמך במורשת התרבותית העשירה של קפריסין על ידי שילוב מסורות קפריסאיות בחתונה שלך באיה נאפה. מסורות אלו מוסיפות מגע ייחודי ומשמעותי ליום המיוחד שלך, יוצרות זיכרונות שיימשכו לכל החיים.

    אחת ממסורות החתונה הקפריסאיות האהובות ביותר היא "ריקוד הכסף". במהלך הריקוד המשמח והתוסס הזה, האורחים מצמידים כסף על הבגדים של בני הזוג כמחווה של מזל טוב ושגשוג. מסורת זו לא רק מביאה צחוק והתרגשות לחגיגה אלא גם משמשת כדרך לאורחים לתרום לעתיד הזוג המשותף.

    מסורת אהובה נוספת היא "טקס ההכתרה". בטקס זה, בני הזוג מוכתרים בזרים או כתרים עדינים, המסמלים את האיחוד שלהם ויצירת משפחה חדשה. מסורת יפה זו מלווה לעתים קרובות במוזיקה וריקודים קפריסאים מסורתיים, היוצרים אווירה חגיגית ושמחה להנאת כולם.

    בנוסף למסורות הייחודיות הללו, המטבח הקפריסאי הוא גולת הכותרת שיכולה להעשיר מאוד את חווית החתונה שלכם. שלבו מנות קפריסאיות מסורתיות בתפריט שלכם, כמו גבינת חלומי, סופלאקי וממתקים מסורתיים כמו loukoumades. הטעמים האותנטיים הללו ישמחו את האורחים שלכם ויספקו להם טעם אמיתי של קפריסין.

    איור של זוג המשתתף בריקוד קפריסאי מסורתי במהלך חתונתם
    איור של זוג המשתתף בריקוד קפריסאי מסורתי במהלך חתונתם

    ניהול התהליך: איך אתה יכול להבטיח שהכל יעבור בצורה חלקה?

    תכנון חתונה אזרחית באיה נאפה יכול להיות חוויה מרגשת ובלתי נשכחת. כדי להבטיח שהכל יעבור בצורה חלקה ביום הגדול שלך, חיוני לנהל את התהליך בצורה יעילה. הנה כמה טיפים חשובים שכדאי לקחת בחשבון:

    • 1. הזמינו מתכנן חתונות מקצועי:
      הפעלת שירותיו של מתכנן חתונות מקצועי שמכיר את תעשיית החתונות של איה נאפה יכולה להקל מאוד על הלחץ ולהבטיח תהליך תכנון חלק. הם יכולים לסייע בארגון הדרישות המשפטיות, בתיאום עם ספקים ופיקוח על הלוגיסטיקה, מה שיאפשר לך להתמקד בהנאה מהיום המיוחד שלך.
    • 2. מחקר והזמנת מקומות וספקים מראש:
      איה נאפה היא יעד פופולרי לחתונה, ולכן חיוני להזמין את המקום ואת הספקים הרצויים לך זמן רב מראש. חקור אפשרויות שונות, קרא ביקורות ותזמן ביקורים כדי להבטיח שהן תואמות את החזון שלך. בין אם תבחרו במקום על חוף הים, מלון מפואר או קפלה מקסימה, הבטחת המיקום הרצוי לכם מוקדם תעניק לכם שקט נפשי.
    • 3. תקשורת ברורה עם ספקים:
      תקשורת יעילה עם הספקים שבחרת היא חיונית כדי להבטיח שהם מבינים את הציפיות וההעדפות שלך. מחנות הפרחים ועד לקייטרינג, ספקו להם תקצירים מפורטים, שתפו תמונות השראה ודנו בכל בקשה מיוחדת. בדוק איתם באופן קבוע לאורך תהליך התכנון כדי לוודא שהכל על המסלול וכדי לטפל בכל חששות מיידית.

    4. יש ציר זמן ורשימת בדיקה מפורטים:
    יצירת ציר זמן ורשימת בדיקה מפורטת היא חיונית למעקב אחר משימות ותאריכים. חלקו את תהליך התכנון לשלבים ניתנים לניהול, משליחת הזמנות ועד לסיום התפריט. זה יעזור לכם להישאר מאורגנים ולהבטיח שלא תתעלמו מכל פרט חשוב. שתף את ציר הזמן עם מתכנן החתונות שלך ועם הספקים המרכזיים כדי להבטיח שכולם נמצאים באותו עמוד.

    להתחתן באיה נאפה, קפריסין, הוא הגשמת חלום עבור זוגות רבים. מהאזורים המדהימים שלה ועד להליכים המשפטיים הפשוטים שלה, העיר מציעה סביבה אידיאלית לחתונה בלתי נשכחת. עם תכנון והכוונה נכונה, החתונה האזרחית שלכם באיה נאפה יכולה להיות תהליך חלק ומהנה.

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד