הכנת המסמכים לחתונה אזרחית בקפריסין

       למה להתחתן דרכנו?

  • אנחנו משרד עורכי דין מוביל בתחום
  • תרגום תמציות רישום ניתנת ללא תשלום 
  • חותמת נוטריון לפי העלות הממשלתית
  • חותמת אפוסטיל – שירות שליחת ללא תשלום
  • משלוח מהיר לנקודות חלוקה דרך UPS
  • הכנת מסמכים לזוג רווקים ב927 ש"ח בלבד  

לקבלת השרות יש למלא את הטופס


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    לאחר שליחת המסמכים הצוות המקצועי שלנו לחתונה בקפריסין יבדוק את המסמכים.
    ניצור איתכם קשר תוך זמן קצר לתחילת הליך מסודר.
    ההליך כולל הכנת המסמכים לקפריסין. תרגום תמציות הרישום + חותמת נוטריון ואפוסטיל.
    תשלום לחתימת מסמכים הוא לפי המחירון הממשלתי ללא פערי תיווך!
    תרגום מסמכים ושירות החותמת אפוסטיל ניתנים ללא תשלום
    שירות ללא תשלום למי שמבצע אצלנו את המסכים:
    הסבר מסודר על הרישום בעירייה
    מערכת לקביעת תורים ללא תשלום.
    הסבר מפורט של שלב אחר שלב ולווי מקצועי טלפוני
    הסבר ראשוני להסכם מוון לפני החתונה
    בכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון
    051-5544300
    או במייל

    חתונה אזרחית – חתונה בקפריסין

    מעונינים לבצע טקס חתונה בחו"ל צרו איתנו קשר עכשיו – 0515544300

    Nikita Khalimonenkov
    Nikita Khalimonenkov
    2023-09-08
    אלופים אלופים אלופים !!!! כל התהליך נעשה באופן סופר זריז ומקצועי !! תודה רבה !!!
    avital bard
    avital bard
    2023-08-27
    עזרו לנו לקבל את כל האישורים הנדרשים במהירות רבה! שירות מצויין תודה רבה לכם!
    זהר רוגל
    זהר רוגל
    2023-08-03
    עדיין בתהליך אבל עד עכשיו, וואו שירות נדיר והכי שטוב שקיבלתי ever בהערכה זוהר ר.

     

    המערכת ההלכתית המסועפת, הצורך בפגישות מקודמות ברבנות עבור החתן והכלה, הדרישות המשונות של הרבנים ושל תפקידי המפתח במשרדי הרבנות, להציג תעודות רווקות, להוכיח יהדות, ועוד מגוון רחב של דרישות שונות מצד הרבנים, יוצרת מצב בו זוגות רבים מבקשים לחגוג חתונה בקפריסין.

    הסיבות העיקריות בגינן מבקשים בני זוג לחגוג באיי קפריסין, אינן בהכרח נגזרת של מקום יפה, איכות אולמות אירועים או איכות האוכל, אלא בדרך כלל מהסיבה כי בני הזוג מבקשים להנציח את הקשר ביניהם באמצעות חתונה אזרחית, אשר נכון לכתיבת דברים אלו, אינה אפשרית במדינת ישראל.

    חתונה אזרחית המתרחשת בקפריסין או בכל מדינה אחרת בה ניתן לקבע חוזית את הקשר בין בני זוג, תקיפה גם בישראל, וכאשר יגיעו בני הזוג אל משרד הפנים כשהם נושאים בידיהם תעודת נישואין קפריסאית, יהיו הנישואים הללו תקיפים כלל ועיקר, ויהיה דינם כדין זוג נשוי לכל דבר במדינה.

    חתונה בקפריסין – בגלל חופש הבחירה

    העובדה כי במדינת ישראל לא ניתן, וככל הנראה גם לא יתאפשר בעתיד הקרוב, לחגוג נישואין אזרחיים מעוררת את חמתם של זוגות אתאיסטיים רבים במדינה. הדמוקרטיה הישראלית, נדמית כפגומה לנוכח העובדה כי ישנם תכתיבים הקובעים כי בכדי להתקיים כזוג בישראל, עלינו לפעול על פי ההלכה.
    מדובר בסוג של כפייה הלכתית, שכן אין כל דרך לקיים שבועה אזרחית תקיפה חוקית במדינה, ובכדי להתגבר על המכשול הזה, יהיה על הזוגות המבקשים ליהנות מחתונה אזרחית כשרה, לבצע את רצונם במדינות רחוקות, מעבר לים.
    הבחירה של בני זוג לחגוג חתונה בקפריסין אם כן, אינה נובעת מסיבות של חופש ושל הנאה – אלא מתוך רצון לממש את חופש הבחירה. בחירה באופן בו יתחתנו, בחירה באופן בו ינהלו את אורח חייהם, ובחירה בזרם אליו הם משתייכים, אתאיסטי, נוצרי, מוסלמי, או כל דת או היעדר דת אחרת.

    עם זאת, הזוגות המתחתנים בקפריסין, זוכים לחגוג חתונה בסגנון אחר, ומעבר לעובדה כי הצליחות לממש את אהבתם לכדי נישואין מעבר למגבלות ההלכה היהודית הנכפית עליהם במדינתו, יוכלו ליהנות מחתונה רומנטית וקסומה במיוחד, באיים הנפלאים של קפריסין הלא רחוקה

    נישואין אזרחיים

    כידוע, במדינת ישראל הדרך היחידה למסד את הקשר הזוגי ולקבל מעמד של זוג נשוי עוברת דרך הרבנות. עבור זוגות רבים דרך זו אינה רצויה או אינה אפשרית והם מעוניינים למסד את הקשר בצורה של נישואין אזרחיים.
    מדינת ישראל הינה המדינה הדמוקרטית היחידה שאינה מאפשרת נישואין אזרחיים בגבולותיה, אך מנגד מכירה בזוגות נשואים שנישאו בחו"ל על פי דרישות החוק לצורכי רישום ברשויות המקומיות.
    זוגות רבים בישראל מעדיפים להינשא בנישואין אזרחיים מסיבות שונות, חלקם בוחרים בדרך של נישואין אזרחיים מסיבות אישיות ואידיאולוגיות – על מנת להימנע מהקשר למוסד הדתי בארץ וחלקם נאלצים להסתפק בנישואין אזרחיים מעצם היותם פסולי חיתון על פי הרבנות.

    עבור זוגות אלו, הליך הנישואין הינו מורכב יותר במקרים רבים ובהחלט דורש ליווי משפטי מקצועי ומיומן, על מנת להבטיח כי יזכו במעמד פורמלי של זוג נשוי ויהיו זכאים לכל התנאים הניתנים לזוגות נשואים בישראל.
    נישואין אזרחיים הינו תהליך משפטי וחוקי, הדורש תכנון קפדני ומחושב, על מנת להבטיח שאכן תוכר ברית הנישואין על פי החוק בישראל ואכן יקבלו בני הזוג מעמד של זוג נשוי.

    אם ברצונכם למסד את הקשר הדרך של נישואין אזרחיים מומלץ לפנות לשירותיו של עורך דין כבר בשלבים הראשונים לתכנון המיסוד. ליווי משפטי נכון ויעיל יסייע לכם לבצע את תהליך הנישואין בצורה תקינה וחד משמעית ויעזור לכם לזכות במעמד פורמלי של זוג נשוי.
    מנגד, כאשר בני זוג הנשואים בנישואין אזרחיים מחליטים להתגרש, גם כאן דרכם שונה מעט מזוגות נשואים שהלכו בדרך הקונבנציונלית. גירושין של זוג הנשוי בנישואין אזרחיים דורש ליווי משפטי צמוד וקפדני, על מנת להבטיח שכל זכויותיהם ימולאו כחוק.
    משרדה של עורך הדין נוטריון אירנה פיין פועל למעלה מעשור בתחום דיני המשפחה ומונה עורכי דין מנוסים ומיומנים מהשורה הראשונה. המשרד טיפל לאורך השנים במגוון רחב של זוגות נשואים וביכולתו לטפל ביעילות ומקצועיות בתחום הנישואין האזרחיים.
    אם הנכם מעוניינים להינשא בנישואין אזרחיים, או שאתם זוג הנשוי נישואין אזרחיים וזקוקים לטיפול משפטי, משרד עורכי הדין נוטריון אירנה פיין עומד לרשותכם לכל צורכיכם.

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד