לבחור נוטריון באופן נבון

 

צרו קשר עכשיו להצעת מחיר ללא תשלום 051-55-44-300

שירותי הנוטריון הינם נחוצים כמעט לכל אחד מאיתנו, כיוון שלנוטריונים יש סמכום בלעדית לאשר את תוקפם של מסמכים משפטיים מסוגים שונים, וכן לאשר תרגומים משפטיים. למסמך רשמי שלא אושר על ידי נוטריון אין תוקף משפטי, ולכן הוא לא יוכל לשמש כראיה בהליך משפטי או לכל צורך רשמי אחר. עם זאת, כמו בכל תחום, קיימים בעלי מקצוע מתאימים יותר ומתאימים פחות. מאמר זה יספק לכם מידע אודות בחירה נבונה של נוטריונים.

בדיקת הרשיונות של הנוטריון

אין להסתפק בכל שהאדם אליו אתם פונים מצהיר על עצמו כעל נוטריון. כדי לוודא שבפניכם עומד נוטריון ולא עורך דין רגיל, כדאי לעיין במסמכי הנוטריון וברישיון שלו, כדי לוודא שהוא אכן קיבל את הרישיון הרשמי אשר מאפשר לו לבצע תפקיד זה. כך, תוכלו לוודא כי אישורים נוטריונים שתקבלו מאותו עורך דין אכן יהיו תקפים וכשרים מבחינה חוקית.

מחיר השירות

על פי רוב, אישורים נוטריונים אינם עסק זול, אך המחיר עשוי להשתנות מעט מבעל מקצוע אחד למשנהו. חשוב מאוד לדעת כי קיים מחירון רשמי אשר מגביל את המחיר אשר ניתן לגבות עבור כל שירות אותו מספק הנוטריון, כך שלא ניתן לגבות מכם מחיר חסר פרופורציה. המחיר נקבע לפי סוג המסמך ולפי אורכו. כדאי להתעדכן במחירים המקסימליים, ולוודא כי הנוטריון שאל שירותיו פניתם אינו דורש מכם מחיר גבוה יותר מן המחיר המקסימלי שנקבע במחירון.

התמחות

לנוטריונים שונים יש התמחויות שונות. באופן כללי, ההמלצה היא לפנות אל שירותיו של נוטריון אשר יש לו התמחות ספציפית בנושא בו אתם זקוקים לאישור, תרגום או אימות. נוטריון כזה יהיה בקיא היטב בכל התקנות והחוקים הנוגעים לאותו נושא, כך שתוכלו לדעת בוודאות כי המסמך לא צפוי לעורר בעיות בהמשך.

מיהו הנוטריון שניתן לעבוד מולו בראש שקט

במדינת ישראל פועלים לא מעט  נוטריונים שמספקים שירותים משפטיים שונים בערים רבות בארץ. מדובר על תואר חשוב מאוד אותו נושא איש מקצוע שקיבל מהמדינה רישיון לספק אישורים חשובים ושירותי משפט אחרים. אך כמובן שיהיו כאלו שיגידו בצדק כי יש נוטריונים שקצת קשה לקבל מהם שירות ברמה גבוהה שתענה על הציפיות של לקוח פרטי או מסחרי כאחד, ויש אנשי מקצוע שכל פנייה אליהם היא תחילתה של דרך מוצלחת להשיג מטרות שונות, ליהנות מתוצאה חיובית, לקדם עניינים משפטיים שונים, ולפתור בעיה משפטית מורכבת ככל שתהיה.

הרישיון שמאפשר מתן שירות אמין

נתחיל מכך שמי שמציע את שירותיו כנוטריון חייב להיות בעל רישיון מטעם מדינת ישראל. אחרי הכול, גם אם מדובר על עורך דין מנוסה מאוד או אמין מאוד, הרי שהוא לא יכול לבצע פעולות של נוטריון מבלי שהמדינה בדקה את נתוניו (כמו הסמכתו, שנות ניסיונו וכד'). עורך דין כזה שקיבל רישיון מהמדינה וכבר סיפק לא מעט פעמים שירותי ייצוג, תרגום וייעוץ עבור לקוחות רבים, הוא אדם מקצועי מאוד שניתן לעבוד מולו ללא כל חשש ולזהות כיצד בכל רגע ובכל שלב של השירות הוא עושה את כל מה שצריך על מנת לעמוד לצדו של כל לקוח שרוצה לקדם את מטרותיו השונות.

עבודה עם מגוון רחב של גופים

יש עוד נקודה חשובה שמראה עד כמה ניתן להיות רגועים כשבוחרים נוטריון מקצועי. איש מקצוע שמציג עבודה נרחבת עם מגוון גדול של גופים הוא כזה שיש לו יתרון עצום על פני מתחריו בתחום העיסוק שלו. במילים פשוטות אנו יכולים להבין עד כמה איש עסקים ישמח לעבוד מול מי שיש לו המון ניסיון בדיני עבודה, תאגידים, משפט מסחרי וכיו' בזכות כך שהנוטריון מספק שירותים לחברות ולעסקים במגוון רחב של דרכים רלוונטיות. כך ניתן ליהנות מליטיגציה מסחרית, מסיוע בעסקאות נדל"ן בהתאם לחוק, ומכל דבר שהנוטריון האיכותי יכול לספק.

מחפש נוטריון לתרגום?

  • קבלו יעוץ טלפוני ראשוני ללא תשלום
  • לקביעת פגישה חיגו 0515544300

לקבלת פגישת יעוץ יש למלא את הטופס

    שם + משפחה (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צרף צילום של המסמכים(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    ספרו לנו קצת מה אתם צריכים



    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה