חתונה בקפריסין – בגלל חופש הבחירה

צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

חתונה אזרחית – חתונה בקפריסין

המערכת ההלכתית המסועפת, הצורך בפגישות מקודמות ברבנות עבור החתן והכלה, הדרישות המשונות של הרבנים ושל תפקידי המפתח במשרדי הרבנות, להציג תעודות רווקות, להוכיח יהדות, ועוד מגוון רחב של דרישות שונות מצד הרבנים, יוצרת מצב בו זוגות רבים מבקשים לחגוג חתונה בקפריסין.

הסיבות העיקריות בגינן מבקשים בני זוג לחגוג באיי קפריסין, אינן בהכרח נגזרת של מקום יפה, איכות אולמות אירועים או איכות האוכל, אלא בדרך כלל מהסיבה כי בני הזוג מבקשים להנציח את הקשר ביניהם באמצעות חתונה אזרחית, אשר נכון לכתיבת דברים אלו, אינה אפשרית במדינת ישראל.

חתונה אזרחית המתרחשת בקפריסין או בכל מדינה אחרת בה ניתן לקבע חוזית את הקשר בין בני זוג, תקיפה גם בישראל, וכאשר יגיעו בני הזוג אל משרד הפנים כשהם נושאים בידיהם תעודת נישואין קפריסאית, יהיו הנישואים הללו תקיפים כלל ועיקר, ויהיה דינם כדין זוג נשוי לכל דבר במדינה.

חתונה בקפריסין – בגלל חופש הבחירה

העובדה כי במדינת ישראל לא ניתן, וככל הנראה גם לא יתאפשר בעתיד הקרוב, לחגוג נישואין אזרחיים מעוררת את חמתם של זוגות אתאיסטיים רבים במדינה. הדמוקרטיה הישראלית, נדמית כפגומה לנוכח העובדה כי ישנם תכתיבים הקובעים כי בכדי להתקיים כזוג בישראל, עלינו לפעול על פי ההלכה.

מדובר בסוג של כפייה הלכתית, שכן אין כל דרך לקיים שבועה אזרחית תקיפה חוקית במדינה, ובכדי להתגבר על המכשול הזה, יהיה על הזוגות המבקשים ליהנות מחתונה אזרחית כשרה, לבצע את רצונם במדינות רחוקות, מעבר לים.

הבחירה של בני זוג לחגוג חתונה בקפריסין אם כן, אינה נובעת מסיבות של חופש ושל הנאה – אלא מתוך רצון לממש את חופש הבחירה. בחירה באופן בו יתחתנו, בחירה באופן בו ינהלו את אורח חייהם, ובחירה בזרם אליו הם משתייכים, אתאיסטי, נוצרי, מוסלמי, או כל דת או היעדר דת אחרת.

עם זאת, הזוגות המתחתנים בקפריסין, זוכים לחגוג חתונה בסגנון אחר, ומעבר לעובדה כי הצליחות לממש את אהבתם לכדי נישואין מעבר למגבלות ההלכה היהודית הנכפית עליהם במדינתו, יוכלו ליהנות מחתונה רומנטית וקסומה במיוחד, באיים הנפלאים של קפריסין הלא רחוקה

 

שירותי תיירות בקפריסין

בטיסה או בהפלגה? בטיסה סדירה או צ'ארטר? ביאכטה פרטית או במסגרת קרוז מאורגן? כל הדרכים מובילות לקפריסין, האי השלישי בגודלו בים התיכון, ואחד היפים והמרתקים ביותר בעולם. בעשור האחרון עברו כל שירותי הקרקע בקפריסין מהפכה של ממש, וזאת על מנת להעניק מענה הולם למיליוני התיירים הפוקדים את העיר לאורך כל ימות השנה. שהות של ישראלים בקפריסין לצרכי חופשה אינה מחייבת אתכם בהסדרי אשרות כניסה למדינה, דבר שהופך את קפריסין ליעד קרוב, אטרקטיבי ואהוד בקרב ישראלים רבים.

טיסות

טיסות מישראל לקפריסין, יוצאות מדי יום והן כוללות בין היתר: טיסות שכר וטיסות סדירות. רוב הטיסות הממריאות מישראל לקפריסין נוחתות בשדה התעופה הלאומי של האי הממוקם בעיר לרנקה. שדה נוסף הקולט אליו את המוני התיירים ממוקם במרחק של 16 ק"מ ממתחם התיירות של העיירה פאפוס.
טיסות מישראל לקפריסין אורכות כ-50 דקות בממוצע, והן מוצעות לכם על ידי מספר חברות תעופה בינלאומיות.

השכרת רכב

השכרת רכב בקפריסין מתאפשרת עוד בארץ באמצעות סוכנות הנסיעות, או לחילופין, באמצעות חברות להשכרת רכב ישראליות. כמו כן, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של סוכנויות רכב בינלאומיות הממוקמות ברחבי קפריסין, ובעיקר באזורי התיירות הפופולאריים. ההיצע הרב של חברות ההשכרה מאפשר לכם לבצע סקר מחירים בטרם ההזמנה ולהבטיח לעצמכם שירות הולם במחיר משתלם. השכרת הרכב מותרת רק למחזיקי רישיון נהיגה בינלאומי ולנהגים מעל גיל 21. כמו כן, תוכלו לבצע הזמנה להשכרת ג'יפ, או לחילופין, להצטרף אל טיול ג'יפים המוצע לכם בנקודות התיירות המובילות במדינה.
טיולים מאורגנים
חברות תיירות רבות מפעילות מסלולי טיול אטרקטיביים ברחבי קפריסין במסגרת טיולים מאורגנים. ברוב המקרים, טיול מאורגן לקפריסין נמשך בין 5 ל-7 ימים, והוא כולל ביקור בכל אתרי התיירות המרכזיים בדרום ובצפון האי.
הפלגות
ברוב המקרים, הפלגות לקפריסין הן חלק מקרוז מפנק למספר יעדים בים התיכון, הכוללים בין היתר את טורקיה, יוון וקפריסין. ההפלגות לקפריסין מגיעות אל פאתי הנמלים המרכזיים באי הממוקמים בערים לרנקה ו-לימסול. בשני היעדים הנ"ל תוכלו ליהנות משפע של אטרקציות תיירותיות לכל מטרה.

חתונה בקפריסין – בגלל חופש הבחירה

    הכנת המסמכים לחתונה אזרחית בקפריסין

  • מחיר מוזל
  • תרגום תמציות רישום
  • חותמת נוטריון
  • חותמת אפוסטיל
  • משלוח מהיר
  • עלות מוזלת לגולשים באתר 
  • הדרכה למתחתן ע"י הצוות שלנו ללא תשלום
  • קביעת תור באחת העיירוית בקפריסין ללא תשלום דרך המערכת שלנו
  • עלות זוגית 878 ש"ח  
  • עלות יחיד 578 ש"ח

 

לקבלת השרות יש למלא את הטופס


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    תשלום לחבילת נוטריון:

    לאחר שליחת הטפסים יש לשלם על השרות.

    878 ש"ח תרגום זוגי

    578 ש"ח תרגום יחיד

    פוחדים לשלם כי אתם לא מכירים אותנו? אנחנו מבינים אותכם. אין לכם מה לדאוג יש לכם אחריות על השרות שלנו, בכל בעיה תוכלו לקבל את הכסף חזרה : הגנת הקונה של paypal

    בנוסף תוכלו לשלוח לנו רק את המסמכים ולאחר שניצור איתכם קשר תוכלו להשלים את התשלום. תמיד תוכלו ליצור איתנו קשר במייל 

    [email protected] בכל שאלה או בעיה.

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה