למה כדאי להיות נוטריון?

 

צרו קשר עכשיו להצעת מחיר ללא תשלום 051-55-44-300

אם בדיוק סיימתם את השירות הצבאי שלכם או שהחלטתם לעשות שינו באמצע החיים, יש לכם לא מעט אפשרויות. האפשרויות הללו נעות בין לימודים אקדמאיים לכאלו שאינם אקדמאיים אך מקצועיים ויכולים להביא לא פחות פרנסה, ואחת האפשרויות שיעלו על השולחן מן הסתם יהיו לימודי משפטים. לימודי משפטים אומנם מעניינים אך יש לא מעט עורכי דין היום וקשה להצליח בתחום הזה, אך ישנה נישה בעולם המשפט שאומנם צריך כמה שנים בשביל להגיע אליה אך היא מעניינת וטובה לפרנסה. מי שרוצה להשתדרג בתור עו"ד יהיה נוטריון.

מיהו הנוטריון?

נוטריון הוא זה שחותם על מסמכים , האישורים והתרגומים הנוטריונים בשפות שונות שלו מהווים אישורים שיכולים להיות קבילים בבית המשפט. מה זה אומר? זה אומר שאם יש עדויות כלשהן שצריך להביא לבית המשפט אך אי אפשר לעשות את זה מכל סיבה שהיא, הנוטריון הוא זה שיוכל לקחת את העדויות הללו או יותר נכון לקרוא אותן מן הכתב, ולאחר שווידא את מהימנותן הוא יחתום עליהן ובית המשפט יראה אותן כעדות לכל דבר. הנוטריון הוא עורך דין אך לא כל אחד שהינו עורך דין יכול להיות נוטריון אלא הוא צריך לעמוד בכמה קריטריונים שיאפשרו לו להיות במקום הזה.

מה צריך בשביל זה?

בשביל להיות נוטריון יש כמה דברים שצריך. ראשית, יש פרק זמן מסוים שחייבים להיות בו עורכי דין בשביל שניתן יהיה להגיש בכלל מועמדות ובקשה למקצוע, בנוסף צריך לעבור הסמכות שונות בשביל לעסוק בתחום, ולמי שיש את כל אלו הוא יוכל לעסוק בתחום הנוטריון. מדובר על מקצוע מעניין ומיוחד שלא כל עורך דין מגיע אליו, ומדובר גם על מקצוע מכובד אשר מהווה קידום משמעותי לכל עורך דין שהולך לכיוון הזה.

 

 

תרגומים, אישורים וקבילותם

במערכת המשפטית במדינת ישראל, כמו במדינות שונות בעולם יש צורך בהצגת ראיות אשר תהיינה קבילות מול בית המשפט. מדובר בתהליך אשר דורש את נוכחותו של נוטריון. אישורים נוטריוניים מעניקים למסמכים, תצהירים, תרגומים, ואף קיום של פלוני. התהליך המאפשר הפיכתו של עורך דין במערכת המשפטית לנוטריון, דורשת בין היתר 10 שנות עבודה, מינוי של ועדה מיוחדת המתכנסת רק פעמיים בשנה והעובדה כי לעולם לא הורשע בעבירה שיש עמה קלון – ברגע שאדם נעשה נוטריון ניתנת לו לגיטימציה להעניק אישורים ולאמת מסמכים ותצהירים שונים, כאשר הקשת היא רחבה.

כיצד נעשה אימות תרגום?

במקרים מסוימים, הנוטריון אשר נותן את שירות התרגום שולט בשתי השפות (המקורית המוצגת במסמך והשפה אליה מעוניין מבקש השירות לתרגם), במקרה זה האישור ייעשה אך ורק בעזרת הנוטריון. במקרה השני, בו הנוטריון אינו שולט באחת מן השפות, הוא ייעזר בשירותיו של מתורגמן. הנוסח המאשר את המסמכים יהיה שונה בין שתי האופציות הללו, כאשר לכל אחת יש יתרונות וחסרונות. עם זאת, שני המקרים מאפשרים את אימותם של התרגומים כך שלאחר מכן ניתן להשתמש ולהציג אותם מול בית המשפט ולהיות סמוכים ובטוחים בקבילותם.

מה עוד נוטריון מאשר?

בכל הנוגע למסמכים, תצהירים, חתימות, הסכמי ממון בין בני זוג, עריכת מסמכים ועוד – הנוטריון יכול לאשר את כלל הפריטים הללו על פי חוק, ולהעניק אישור וסמיכות לארגונים, אנשים פרטיים, חברות וכדומה בנוגע אליהם. חברות רבות נזקקות לקבל אישורים נוטריוניים על מנת לאפשר לעצמן עבודה בטוחה ורגועה מול לקוחות, מול בית המשפט במקרה של תביעות ועוד. הנוטריון מעניק קבילות משפטית למסמכים שונים ובעזרתו ניתן להשתמש במסמכים הללו בבטיחות מוחלטת, כי הם נכונים ומאושרים על פי החוק.

מחפש נוטריון לתרגום?

  • קבלו יעוץ טלפוני ראשוני ללא תשלום
  • לקביעת פגישה חיגו 0515544300

לקבלת פגישת יעוץ יש למלא את הטופס

    שם + משפחה (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צרף צילום של המסמכים(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    ספרו לנו קצת מה אתם צריכים



    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה