הכנת המסמכים לחתונה בקפריסין

  • מחיר מוזל
  • תרגום תמציות רישום
  • חותמת נוטריון
  • חותמת אפוסטיל
  • משלוח מהיר
  • עלות מוזלת לגולשים באתר 

לקבלת השרות יש למלא את הטופס


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    עשה ואל תעשה בחתונה בקפריסין

    10 טיפים למתחתנים בקפריסין

    מחפשים להתחתן בחו"ל בקלות, צרו איתנו קשר עכשיו 051-55-44-300

    שנייה לפני שטסים לחתונה אזרחית בקפריסין, טיפים אחרונים כדי שהכל יעבור בהצלחה

     

    אז החלטתם להתחתן בחתונה אזרחית בחו"ל? שיהיה במזל טוב. יש כמה טיפים קטנים שיכולים להפוך לכם את החיים להרבה יותר קלים ולהבטיח שהרגע המשמח יעבור בשלום ובהרגשה טובה. אז תעשו לעצמכם טובה, תשקיעו כמה דקות ותקראו. מי יודע, אחד מעשרת הטיפים האלו יכולים לעזור לכם ברגע האמת ולחסוך לא מעט כאבי לב ועגמת נפש, או שסתם להקל עליכם את החיים בדרך אל האושר.

    1.      חו"ל – אבל איפה?

    כבר מהכותרת ברור מה ההמלצה שלנו. קפריסין היא קרובה, זולה יחסית עם שמש רב ימות השנה. מלבד חופים משגעים, אוכל מדהים, קפה משובח והמון אווירה טובה – קפריסין גם מציעה את הנתיב הפשוט והקצר ביותר לחתונה עם הכי פחות בירוקרטיה ודרישות נלוות. אפשר להגיע אפילו באותו היום או יום לפני הטקס עצמו, בתי העירייה ערוכים לקיום חתונות אזרחיות ומרבית העובדים שם אפילו מתפקדים כצלמי חתונות לעת מצוא. למדריך המלא לחתונה בקפריסין לחץ כאן

    אם אתם זוג חד מיני ורוצים להיות רשומים בתעודת הזהות כנשואים (למרות שאין לרישום הזה תוקף חוקי בארץ) אז קחו בחשבון שאיחוד אזרחי בקפריסין לא מוכר כחתונה, גם לא לצרכי רישום בתעודת הזהות. המדינות היחידות בהן גם אזרחים זרים יכולים להתחתן בחתונה חד מינית הן: דנמרק, פורטוגל, קנדה, ארה"ב ואנגליה.

    2.      לא לשכוח אף חותמת!

    זה ממש לא נעים להגיע עד לקפריסין ולגלות ששכחתם מסמך בבית, שהגעתם עם מסמך לא מתורגם לאנגלית או שחסרה חותמת אפוסטיל או אישור נוטריוני. ארגנו את הכל מראש בתיק מסמכים שמיועד לחתונה. דאגו מראש לכל התרגומים, האישורים והחותמות הנחוצים. אפשר ורצוי להיעזר גם בשירותים של תרגום אישור וחתימה שיהפכו את כל התהליך גם למסורבל פחות וגם לזול יותר.

    3.      הכינותי מראש את הטבעות

    כדי להתחתן בקפריסין צריך שתי טבעות נישואין, בלי זה לא תוכלו להתחתן. נכון שרומנטי לקנות טבעת נישואין בחו"ל, אבל במקרה הזה זה לא מומלץ המחיר שתידרשו לשלם בקפריסין על טבעת נישואין לוקח בחשבון שאתם תיירים וגם שאין לכם ברירה או במילים אחרות – למרות שאין לכם מושג מראש מה יהיה היצע הטבעות, אתם יכולים להיות בטוחים שבקפריסין תשלמו עליהן יותר. ישראל היא מעצמה בכל הקשור לטבעות. ההיצע כאן גדול ואפשר להשיג טבעות שיענו בדיוק על הטעם שלכם ויכולות הכיס לספוג את העלויות. ומה יקרה אם תתקלו בטבעת המושלמת דווקא בפאפוס? תמיד תוכלו לקנות גם אותה…

    4.      לא חייבים טוקסידו, אבל בגד ים לא מספיק

    נכון שחתונה על החוף מקרינה קלילות וחוסר רשמיות, אבל שימו לב שבמקומות רבים בקפריסין, במיוחד באיה נאפה הידועה בזכות החופים המדהימים שלה, יסרבו לחתן אתכם ללא לבוש הולם, או לפחות לא בבגד ים או ללא חולצות. גם אם אתם ממש גאים בריבועים שיש לכם בבטן – ותרו על התצוגה במן טקס החתונה ובחרו באופציה שמרנית (קצת) יותר.

    5.      עדיף לדעת אנגלית

    חתונה זה לא עניין של מה בכך, בכל זאת מדובר בנדרים שמוחלפים, שבועה שאמורה להתחיל את יתרת החיים המשותפים שלכם ביחד. מארגני הטקס בקפריסין ישמחו לדעת שאתם מבינים את כל זה ובעיריות מסוימות ידרשו נוכחות מתורגמן במידה והם לא יהיו בטוחים שאתם מבינים את כל הנאמר. גם באותן עיריות שמקלות בעניין הזה, מתורגמן יכול לעזור לכם לצלוח בשלום משימות כמו הזמנת עותקים של תעודות הנישואים, מילוי טפסים, או תיאום מיקום של הטקס. שכירת שירותי מתרגם מקומי היא לא דבר יקר, אבל בזבוז זמן ועצבים הוא כן.

    6.      לשריין תאריך מראש

    העיריות דורשות שתמלאו מראש טפסים ותשלחו אליהן לפחות שבועיים שלושה מראש אבל כדאי לכם לעשות זאת לקראת תחילת התהליך כולו כי אולי אתם יודעים מתי שבועות, אבל לא בטוח שאתם יודעים מתי נחגגים החגים הלאומיים של קפריסין. מה שבטוח – העיריות לא בדיוק עובדות בתאריכים האלו – אפילו לא מי שאמור לארגן את טקס החתונה. אז אל תשכחו לבדוק מראש, לשריין את התאריך מול העירייה (ובעצם גם לקבל אישור שבתאריך הזה הם עובדים) ורק אז להתפנות לכל היתר כמו הזמנת טיסה ובתי מלון. להרשמה אונליין לחתונה בקפריסין לחץ כאן

    7.      לא לשכוח לצלם!

    צילום בחתונה בקפריסיןתמיד יש את האפשרות לשכור צלם מקומי שינציח את רגעי האושר שלכם, או להביא חבר צלם מהבית. גם אם לא התארגנתם מראש, ברב העיריות תמצאו את מי שישמח להנציח את טקס החתונה. לרב לא יהיה מדובר בצלמים מקצועיים אלא בעובדי בית העירייה עם ניסיון בצילום חתונות של תיירים. למרות הניסיון שיש להם, לא מדובר בצלמים מקצועיים אז אל תעשו להם את החיים קשים. אם לא שכרתם צלם מקצועי אז מצלמה פשוטה בהחלט תספיק גם להנצחת האירוע.

    8.      גם אם הדרכון בתוקף, אולי כדאי לחדש?

    לא צריך ויזה בשביל להכנס לקפריסין אבל החוקים שנוגעים לדרכונים זרים הם נוקשים למדי. לא מספיק להיות בעלי דרכון בתוקף בזמן הכניסה לקפריסין, הדרכון צריך להיות בתוקף גם שלושה חודשים אחרי שאתם מתכננים לצאת מקפריסין וצריכים להיות בו מספיק דפים פנויים בסופו לחותמות הנדרשות. אם יש לכם ספקות אם תוקף הדרכון הוא ארוך מספיק – חדשו אותו. אם תחדשו אותו דרך האינטרנט תחסכו זמן (וגם קצת כסף) אם תזכרו לחדש את הדרכון בחורף ולא בקיץ – תחסכו הרבה כסף.

    9.      לאחר זה מגניב, לאחר לחתונה בקפריסין זה לא

    הרבה מאד זוגות נישאים בקפריסין בחתונה אזרחית, כל כך הרבה זוגות שעורכי הטקס לא אוהבים איחורים. יש מקומות שבהם תקבלו רק מבט נוזף (שגם הוא לא נעים ביום החתונה), במקומות אחרים עלולים לקנוס אתכם, לבטל את הזמן המיועד ולצפות שתקבעו מחדש או פשוט לתת לכם להמתין עד שיתפנה זמן, לא חבל?

    10.  דאגו מראש להסעות

    התחבורה הציבורית בקפריסין זולה ונקייה אבל התכיפות שלה לא מאד גבוהה ואם אתם מתכננים פעילות לילית אתם עלולים לגלות שהאוטובוסים הלכו לישון לפניכם. בין אם אתם בדרך לחתונה או אחרי הטקס – לשבת לחכות בתחנת אוטובוס יכול להיות מורט עצבים ולא נעים בכלל. עליתם כבר למטוס כדי להתחתן בדיוק כמו שמתאים לכם, אז לא תדאגו לרכב צמוד? אפשר למצוא בכל עיר נהגים אמינים וידידותיים דרך TripAdvisor שלא רק שישמחו להסיע אתכם בצד הלא נכון של הכביש אלא אפילו יוכלו להמליץ לכם איפה כדאי לאכול, מה החופים הטובים ביותר ואיפה כדאי לבלות בערבים.

     

    קפריסין היא המקום האולטימטיבי לערוך בו את טקס החתונה המושלם, רק אל תשכחו את העצות האלו לפני שאתם נוסעים כדי שהדברים ילכו בצורה חלקה ובסוף תישארו רק עם טעם טוב וזיכרונות מתוקים שימשיכו ללוות אתכם כל החיים ביחד!

     

    טיפים לחתונה בקפריסין

    סקירה זו מספקת מדריך מקיף להתחתן מוצלח בקפריסין בשנת 2024. תוך הדגשת 10 כללי עשה ואל תעשה חיוניים, היא מציעה עצות מעשיות לתכנון החתונה הקפריסאית המושלמת, החל מהבנת המנהגים המקומיים ועד לניווט בדרישות החוק.

    1. 'הבנת מסורות חתונה קפריסאיות: יותר מסתם "אני עושה"?'

    חתונות קפריסאיות משופעות במסורות תרבותיות עשירות החורגות מחילופי נדרים פשוטים. מסורות אלו משקפות את ההיסטוריה, המנהגים והערכים של האי, מה שהופך אותם לחלק בלתי נפרד מחוויית החתונה. הבנה ואימוץ מסורות אלו יכולים להוסיף עומק ומשמעות לטקס החתונה שלכם בקפריסין.

    מסורת חתונות קפריסאית משמעותית היא נוכחותם של "קומבארוס" ו"קומברה". אלה הם האיש הטוב ביותר ועוזרת הכבוד, בהתאמה, שממלאים תפקידים חשובים בטקס. הקומברוס הוא לא רק עד, אלא גם משמש כמדריך רוחני לבני הזוג, ומציע עצות ותמיכה לאורך חיי הנישואין שלהם. הקומברה, לעומת זאת, מסייעת לכלה במשימות שונות ומתפקדת כאיש סוד. תפקידים אלו מסמלים את חשיבות הידידות והקהילה בתרבות הקפריסאית.

    מסורת ייחודית נוספת היא ה"סטפנה", או כתרי חתונה. כתרים אלה, העשויים לרוב מפרחים או מתכות יקרות, מחוברים יחדיו באמצעות סרט ומונחים על ראשיהם של בני הזוג במהלך הטקס. זה מסמל את אחדותם וכבודם ההדדי. הסטפנה נחשבות לקדושות ונשמרות כמזכרות אהובות מיום החתונה.

    חתונות קפריסאיות כוללות גם מסורת ריקודים תוססת הנקראת "קלמטיאנו". הריקוד היווני המסורתי הזה כולל אורחים יוצרים מעגל ומחזיקים ידיים כשהם נעים בצעדים מסונכרנים. הקלמטיאנו הוא חגיגה משמחת של אהבה ולעיתים קרובות מלווה במוזיקה מסורתית ובהופעות חיות. השתתפות בריקוד זה היא דרך נפלאה לעסוק בתרבות המקומית וליצור זיכרונות מתמשכים.

    2. 'ניווט חוקיות: איזה ניירת אתה צריך כדי להתחתן בקפריסין?'

    להתחתן בקפריסין נדרשת כמה ניירת חיונית כדי להבטיח שהנישואים שלך יהיו מוכרים מבחינה חוקית. כזוג זר, חשוב להבין ולנווט את הדרישות המשפטיות לפני היום הגדול שלכם.

    ראשית, תצטרכו לקבל רישיון נישואין מהעירייה המקומית או מהעירייה שבה אתם מתכננים להתחתן. הדבר כרוך במילוי טופס בקשה והגשת המסמכים הדרושים. מסמכים אלה כוללים בדרך כלל דרכונים תקפים, תעודות לידה והוכחות למצב המשפחתי שלך (כגון תעודות גירושין או פטירה אם רלוונטי).

    בנוסף למסמכים האישיים הללו, ייתכן שיהיה עליך לספק גם אישור ללא מניעה (CNI) או תצהיר סטטוס יחיד. מסמכים אלה מציינים כי אתה חופשי מבחינה משפטית להתחתן ואינו מחויב לנישואים קודמים או להתחייבויות משפטיות.

    חשוב לציין שדרישות אלו עשויות להשתנות בהתאם ללאום שלך ולתקנות המקומיות. לכן, ישנה חשיבות מכרעת להתייעץ עם הרשויות המקומיות או עם מתכנן חתונות שיוכל להדריך אתכם בניירת הספציפית הדרושה למצבכם.

    לאחר שאספת את כל המסמכים הנדרשים, יהיה צורך לתרגם אותם ליוונית ולאישור נוטריון. תהליך תרגום זה מבטיח שהרשויות המקומיות יכולות להבין ולאמת את תוכן המסמכים.

    כדי למנוע סיבוכים כלשהם של הרגע האחרון, מומלץ להתחיל את תהליך הניירת זמן רב לפני מועד החתונה. זה ייתן לך מספיק זמן לאסוף את המסמכים הדרושים, להשלים כל תרגום ולהבטיח שהכל בסדר.

    3. 'בחירת המקום המושלם: איך הנוף של האי משפיע על הבחירה שלך?'

    האי היפה קפריסין מציע נוף מגוון שיכול להשפיע רבות על בחירת מקום החתונה שלכם. בין אם אתם מעדיפים טקס על חוף הים, סביבה מקסימה של כרם, או רקע הררי ציורי, בקפריסין יש הכל.

    קו החוף המדהים של קפריסין מספק מגוון מקומות לחתונות על החוף, המאפשר לך להחליף את הנדרים שלך עם קול הגלים המתנפצים ברקע. החופים החוליים הזהובים והמים הצלולים יוצרים אווירה רומנטית ליום המיוחד שלכם. תארו לעצמכם שאתם אומרים "I do" כשהשמש שוקעת מעל הים התיכון, ויוצרים רקע עוצר נשימה לתמונות החתונה שלכם.

    למי שמחפש סביבה כפרית ומקסימה יותר, קפריסין מציעה שפע של כרמים ויקבים. מקומות אלו לא רק מספקים אווירה ייחודית אלא גם מציעים את ההזדמנות לשלב יינות מקומיים בחגיגות החתונה שלכם. הכרמים המתגלגלים והנוף הירוק השופע יוצרים אווירה רומנטית ואינטימית ליום המיוחד שלכם.

    אם אתם חובבי טבע, הרי קפריסין מספקים רקע מדהים לחתונה מהאגדות. הרי הטרודוס, עם הכפרים הציוריים והנופים עוצרי הנשימה שלהם, מציעים סביבה שלווה ושלווה לטקס שלכם. אוויר ההרים הקריר והנופים המדהימים יוצרים אווירה קסומה שתשאיר רושם מתמשך עליך ועל האורחים שלך.

    לבסוף, קפריסין ידועה גם באתרים ההיסטוריים והתרבותיים שלה שניתן להפוך למקומות חתונות ייחודיים. מטירות עתיקות ועד כיכרות כפר מסורתיות, המקומות הללו מציעים מגע של היסטוריה וקסם ליום המיוחד שלכם. המורשת התרבותית העשירה של קפריסין מוסיפה אלמנט של אותנטיות וייחודיות לחגיגות החתונה שלכם.

    4. 'גינוני חתונה בקפריסין: מהם המנהגים והמנהגים המקומיים?'

    חתונות בקפריסין משופעות במסורות ומנהגים תרבותיים עשירים המוסיפים נופך ייחודי לחגיגה. חשוב להכיר את כללי החתונה המקומיים כדי להבטיח חוויה חלקה ומכבדת.

    אחד המנהגים המרכזיים בקפריסין הוא נוכחותו של "קומבארוס" או "קומברה", שהוא נותן חסות דתי או סנדק של בני הזוג. הקומברוס ממלא תפקיד חשוב בטקס החתונה ואחראי להנחות את בני הזוג לאורך חיי הנישואין.

    בקפריסין נהוג שהכלה לובשת שמלת כלה מסורתית, מלווה לרוב בצעיף וכתר. החתן בדרך כלל לובש חליפה או טוקסידו. מקובל גם שבני הזוג מחליפים להקות חתונה במהלך הטקס, המסמלות את המחויבות שלהם זה לזה.

    מסורת חשובה נוספת היא ה"סטפנה", שהם כתרים המחוברים בסרט. כתרים אלו מונחים על ראשיהם של בני הזוג במהלך הטקס, המסמלים את איחודם ויצירת משפחה חדשה.

    אורחים המשתתפים בחתונה קפריסאית צריכים להביא מתנה כספית לזוג, שלעיתים מכניסים אותה למעטפה ומעניקים להורי הכלה. נהוג גם שאורחים מצמידים כסף על שמלת הכלה במהלך קבלת הפנים לחתונה. מחווה זו מסמלת מזל ושגשוג לבני הזוג.

    לאורך כל דלפק הקבלה, האורחים יכולים לצפות ליהנות מסעודה טעימה של מטבח קפריסאי מסורתי, כולל מנות כמו סופלאקי, גבינת חלומי ומוסקה. ריקודים, מוזיקה תוססת וריקודי עם מסורתיים, כמו ה"סירטוס", הם גם חלק בלתי נפרד מחגיגות החתונה הקפריסאיות.

    ניווט בין המורכבויות של ארגון חתונה בקפריסין יכול להיות משימה לא פשוטה. עם זאת, עם תכנון קפדני והבנה של המנהגים והתקנות המקומיים, אפשר לזכות בחוויית חתונה בלתי נשכחת. זכור את 10 הטיפים שנדונו בסקירה זו כדי להבטיח שהיום המיוחד שלך יתנהל בצורה חלקה וישקף את הסגנון האישי וסיפור האהבה שלך.

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה