חתונה אזרחית בקפריסין – דילים וחבילות

צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

Nikita Khalimonenkov
Nikita Khalimonenkov
2023-09-08
אלופים אלופים אלופים !!!! כל התהליך נעשה באופן סופר זריז ומקצועי !! תודה רבה !!!
avital bard
avital bard
2023-08-27
עזרו לנו לקבל את כל האישורים הנדרשים במהירות רבה! שירות מצויין תודה רבה לכם!
זהר רוגל
זהר רוגל
2023-08-03
עדיין בתהליך אבל עד עכשיו, וואו שירות נדיר והכי שטוב שקיבלתי ever בהערכה זוהר ר.

חתונה אזרחית בחו"ל הפכה בשנים האחרונות לאירוע ונפוץ, ויש היום לא מעט זוגות המתחתנים בחתונה אזרחית בחו"ל. חלק מהזוגות  נאלצים לערוך חתונה אזרחית בחו"ל משום שהרבנות לא מתירה להם לערוך חתונה בישראל, תחת חסות הרבנות, וחלק אחר של  הזוגות מחליט להתחתן בטקס חתונה אזרחית בחו"ל משום שהם לא מוכנים להתחתן בחתונה דתית אורתודוקסית כפי שהרבנות מחייבת.

זוגות רבים בוחרים לערוך חתונה אזרחית בקפריסין הן בשל הפרוצדורה הפשוטה הנדרשת לשם עריכת חתונה אזרחית בקפריסין, והן בשל העלויות הכספיות הנמוכות הנדרשות לשם טיסה לקפריסין ועריכת חתונה אזרחית בקפריסין.

הפופולאריות הרבה של חתונות אזרחיות בקפריסין, הביאה לכך שהיום בכל סוכנות נסיעות רצינית ניתן להזמין דיל של חתונה אזרחית בקפריסין. דיל של חתונה אזרחית בקפריסין כולל בתוכו כמה וכמה מרכיבים שהם:

  • טיסה לקפריסין הלוך ושוב
  • נופש בבית מלון בקפריסין בעיר לרנקהלימסולאיה נאפהובעיר פאפוס – בעיר שבה אמורה להיערך החתונה האזרחית בקפריסין
  • אנשי מקצוע כמו מתורגמן שתפקידו לתרגם מסמכים שונים הנדרשים לטקס החתונה האזרחית בקפריסין, ונוטריון שאחראי על חתימה על המסמכים הדרושים.

זוג שמעוניין להזמין דיל חתונה אזרחית בקפריסין, מסוכנות נסיעות כלשהי צריך לדעת שעליו להביא לסוכנות הנסיעות כמה וכמה מסמכים, שבלעדיהם לא ניתן להוציא לפועל  את טקס החתונה האזרחית בקפריסין. המסמכים שאותם תדרוש סוכנות הנסיעות לקבל הם:

  • תמצית רישום אוכלוסין ממשרד הפנים
  • תעודת לידה
  • תעודת גירושין במקרה שאחד מבני הזוג הוא גרוש.
  • תעודת פטירה במקרה שאחד מבני הזוג הוא אלמן
  • מילוי טפסי החתונה בשפה האנגלית.
  • צילום של דרכונים

סוכנויות הנסיעות השונות מציעות היום מגוון רחב של דילים המיועדים לזוגות המעוניינים להתחתן בקפריסין. יש זוגות שאינם רוצים להישאר בקפריסין לאחר החתונה ולכן הם יזמינו דיל של חתונה אזרחית בקפריסין וחזרה לישראל באותו יום, ויש זוגות שירצו ליהנות מנופש בקפריסין לאחר החתונה ולכן הם יזמינו דיל הכולל בתוכו חתונה אזרחית בקפריסין ונופש מפנק באחד מבתי המלון בקפריסין.

זוג שמעוניין לערוך חתונה אזרחית בקפריסין, מבלי שיצטרך להשקיע זמן ואנרגיות בכל ההכנות לקראת החתונה, מומלץ לו לחפש דיל של חתונה אזרחית בקפריסין, שמתאים להעדפות שלו, ולתקציב  הכספי שלו.

טיסות זולות לקפריסין לחופשת אקסטרים
טיסות זולות לקפריסין יכולות להיות לחופשה שהיא הרבה יותר מרביצה אינטנסיבית על החוף, או אכילה מתמדת בטברנות. חבילות לאי יכולות להיות לחופשה ספורטיבית אמיתית. מה לקפריסין ולספורט תשאלו? מסתבר שלא מעט ספורט אתגרי מתנהל באי, והמקום הכי טוב הוא בבעלות כמה ישראלים ועונה לשם "אקסטרים איה נאפה". ואתם יכולים לנחש איפה הוא נמצא. באתר תמצאו מדריכים מקצועיים מישראל ומאירופה, שישמחו לפתוח את ליבכם ורוחכם לרעיונות מוזרים כמו קייטסרף, טיפוס צוקים, סקטבורד מים, סקי מים, צלילה ובנג'י.

טיסות זולות לקפריסין ישר לאולימפוס של האי

טיסות זולות לקפריסין יש כל הזמן. בכל יום בשנה. חבילות רבות כוללות רכב שכור, למרות שיש אוטובוסים לכל מקום כמה פעמים ביום. אך אם אתם לא רוצים להיות תלויים בתחבורה ציבורית, ולא אכפת לכם לנהוג בצד שמאל, כדאי לכם לשכור רכב. גם לקפריסין, כמו ליוון, יש אולימפוס. אצלם הוא בהרי הטרודוס, וממנו תוכלו לראות את כל הנוף פרוס לרגליכם. מהפסגה הזו כדאי לכם להמשיך למנזר קיקוס, שנבנה בתקופה הביזנטית. במנזר תוכלו להצטייד בליקרים, עבודת יד של הנזירים. לידו יש כנסיה מאוד יפה, ומוזיאון עם יצירות אומנות.

טיסות זולות לקפריסין ממגוון יעדים באירופה

לקפריסין, האי הים תיכוני, יש מזג אויר נפלא כמעט בכל עונה, ועל כן הוא מושך אליו המוני תיירים מדי שנה. בעזרת טיסות זולות לקפריסין מגיעים תיירים ממגוון יעדים באירופה, כאשר גם מישראל הן יוצאות באופן סדיר, ונוחתות בשדה התעופה לרנקה. יעד נופש נפלא ושטוף שמש זה מציע לנופשים המעוניינים בחילוץ איברים מגוון רחב של פעילויות ספורטיביות שונות, המתמקדות בעיקר בספורט הימי כמו גלישת רוח וגלים, שייט מפרשיות, סקי מים וצלילות. בנוסף לכך ישנם ברחבי האי מספר מגרשי גולף שהמומלץ מביניהם שוכן באזור פאפוס.

טיסות זולות לקפריסין עם דילים לפאפוס

נופש בקפריסין כדאי לעשות בפאפוס, עיר חוף הממוקמת בדרום מערב האי. אמנם יש שדה תעופה בעיר, אך לרוב כאשר קונים חבילת נופש הן כוללות טיסות זולות לקפריסין הנוחתות בלרנקה, ממנה ממשיכים בנסיעה ליעד, הנמשכת כשעה וחצי. פאפוס, העיר הרביעית בגודלה בקפריסין, מציעה אתרי תיירות רבים ומלונות איכותיים. יש בעיר אתרים ארכיאולוגיים מעניינים כמו סלע אפרודיטה המפורסם, נמל עתיק ומרהיב ביופיו, קברי מלכים ובית דיוניסוס עם פסיפסים שמורים מרשימים. העיר שוכנת קרוב למים ומציעה חופי ים יפים וצלולים בגוון הטורקיז עם ספורט ימי מפותח, ואפשרות לסעוד בטברנות עם אוכל יווני משובח.

טיסות זולות לקפריסין לטיול עומק

לכל מי שכבר הגיע בעבר עם טיסות זולות לקפריסין, ורוצה להכיר את אופיו האמיתי של האי בצורה מעמיקה יותר, מומלץ בחום לצאת לאזור ההררי והכפרי באי. על דרכים פתלתלות שוכנים להם הכפרים הפסטורליים, שלכל אחד מהם אופי משלו. המעבר מאחד לשני מהווה מסלול בפני עצמו. מקקופטריה שבצפון הרי הטרודוס בו מתמחים בגידול דגי פורל, לטוצ'ני האומנותי בו ישבו סתתי האבן שנתנו לו את מראהו היפה. או מקלבסוס שבו אתר העתיקות tenta, לקתיקאס בו כדאי ללון אם מתכננים להיכנס לשמורת אקמס המרהיבה.
האי החצוי
הרבה אירועים יש לתושבי קפריסין. כיוון שהאי חצוי, בחלק היווני חוגגים את החגים הנוצרים עם דגש על חגים יווניים, ואילו בחלק הטורקי את החגים המוסלמים. טיסות זולות לקפריסין בחודשי החורף הם הזדמנות טובה לצפות בשחזור המשחקים האולימפיים, אירוע המתרחש בפאפוס במהלך חודש מרץ. אירוע נוסף בחודש זה הוא הקרנבל בלימסול שנמשך כל החודש. ובנוסף לכל אלו, באיה נאפה הרבה אירועים תרבותיים נוספים לימות החורף. טיסות לקפריסין מוזלות בקיץ לעומת זאת יזכו אתכם בצפייה בפסטיבל "בקצב האורות" שהוא פסטיבל מחול.

חתונה אזרחית בקפריסין – דילים וחבילות

במשרדנו, המוביל בתחום עריכת דין, אנו מציעים שירותים לחתונה בקפריסין:

  • תרגום תמציות רישום בחינם.
  • חותמת נוטריון בעלות הממשלתית הקבועה.
  • חותמת אפוסטיל: שירות שליחים ללא תשלום.
  • משלוח מהיר דרך UPS לנקודות חלוקה מועדפות.
  • הכנת מסמכים לזוגות רווקים במחיר ממשלתי.


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    לאחר שליחת המסמכים הצוות המקצועי שלנו לחתונה בקפריסין יבדוק את המסמכים.
    ניצור איתכם קשר תוך זמן קצר לתחילת הליך מסודר.
    ההליך כולל הכנת המסמכים לקפריסין. תרגום תמציות הרישום + חותמת נוטריון ואפוסטיל.
    תשלום לחתימת מסמכים הוא לפי המחירון הממשלתי ללא פערי תיווך!
    תרגום מסמכים ושירות החותמת אפוסטיל ניתנים ללא תשלום
    שירות ללא תשלום למי שמבצע אצלנו את המסכים:
    הסבר מסודר על הרישום בעירייה
    מערכת לקביעת תורים ללא תשלום.
    הסבר מפורט של שלב אחר שלב ולווי מקצועי טלפוני
    הסבר ראשוני להסכם מוון לפני החתונה
    בכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון
    051-5544300
    או במייל

    הסקירה מדגישה את ההיבטים השונים של שימוש בחבילות חתונה אזרחיות בקפריסין בשנת 2024. היא דנה בעסקאות ובחבילות השונות, ומציגה ניתוח מעמיק של השירותים, העלות-תועלת וההצעות הייחודיות.

    "למה לבחור בקפריסין לחתונה האזרחית שלך ב-2024?"

    קפריסין היא היעד המושלם לזוגות המעוניינים לערוך חתונה אזרחית בשנת 2014. עם הנופים המדהימים, החופים היפים והמורשת התרבותית העשירה שלה, קפריסין מציעה סביבה ייחודית ורומנטית להחלפת נדרים. האקלים החם של האי והסביבה הציורית יוצרים רקע אידילי לטקס חתונה בלתי נשכח. בין אם אתה חולם לומר "אני עושה" בטקס על חוף הים או בכנסייה מסורתית, בקפריסין יש הכל.

    בנוסף ליופי הטבעי שלה, קפריסין מציעה גם נוחות וקלות לזוגות שמתכננים את החתונה האזרחית שלהם. בארץ יש תעשיית חתונות מבוססת, עם מארגני חתונות מנוסים ומקומות המתמחים בהנחיית טקסים לזוגות בינלאומיים. הדרישות המשפטיות להתחתן בקפריסין הן פשוטות, מה שהופך את התהליך ללא טרחה ומבטיח שיום החתונה שלכם יהיה נטול מתחים.

    יתרה מכך, קפריסין בשנת 2024 מציעה גם מגוון פעילויות ואטרקציות מרגשות עבור זוגות ואורחיהם להנאתם לפני ואחרי החתונה. מחקור חורבות עתיקות ועד להתמכר למטבח ים תיכוני טעים, בקפריסין יש משהו לכולם. זוגות יכולים גם לנצל את חיי הלילה התוססים והאפשרויות הבילוי של האי, כדי להבטיח שחגיגת החתונה שלהם תרחיק מעבר לטקס עצמו.

    נוף עוצר נשימה של ערכת חתונה על חוף קפריסין.
    נוף עוצר נשימה של ערכת חתונה על חוף קפריסין.

    בירור החבילות השונות – מה הן כללו?

    כשמדובר בחבילות חתונה אזרחיות בקפריסין בשנת 2024, לזוגות יש מגוון רחב של אפשרויות לבחירה. חבילות אלו נועדו לתת מענה לתקציבים והעדפות שונות, מה שמבטיח שכל זוג יוכל למצוא את ההתאמה המושלמת ליום המיוחד שלו.

    אחת מאפשרויות החבילה הפופולריות ביותר כוללת שירות תכנון חתונה מקיף. חבילה זו כוללת בדרך כלל סיוע בכל הניירת המשפטית הדרושה, כמו גם הדרכה בבחירת המקום והספקים האידיאליים. זוגות יכולים לצפות לתמיכה בארגון הטקס וקבלת הפנים, כולל הקישוט וההגדרה של המקום הנבחר. בנוסף, חבילות אלו כוללות לרוב את שירותיו של רכז חתונות מקצועי אשר יהיה נוכח ביום על מנת להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה.

    למי שמחפש חוויה של הכל כלול יותר, ישנן חבילות הכוללות גם לינה לזוג ולאורחים. חבילות אלו כוללות לרוב שהות בבתי מלון או אתרי נופש מפוארים, המאפשרות לזוגות להירגע וליהנות מחגיגות החתונה שלהם ללא כל מתח נוסף. חלק מהחבילות אפילו כוללות הטבות נוספות כגון טיפולי ספא, ארוחות ערב רומנטיות או טיולים ברחבי האי.

    מבחינת הטקס עצמו, החבילות כוללות בדרך כלל את שירותיו של נושא משרה שיערוך את טקס הנישואין האזרחי על פי החוקים והמנהגים המקומיים. בהתאם לחבילה, זוגות יכולים לבחור בטקס על חוף הים, בחתונה מסורתית בכנסייה, או בגן נופי. החבילות עשויות לכלול גם שירותים נוספים כגון מוזיקה חיה, צילום ווידאו, סידורי פרחים והסעות לבני הזוג ולאורחיהם.

    "האם עסקאות חתונה בקפריסין 2024 יכולות להתאים לתקציב שלך?"

    תכנון חתונה יכול להיות משימה לא פשוטה, במיוחד כשמדובר בניהול התקציב שלך. עם זאת, עסקאות חתונה בקפריסין 2024 מציעות מגוון אפשרויות שיכולות להתאים לגדלים שונים של תקציב. בין אם יש לכם תקציב צנוע ובין אם אתם מוכנים לבזבז ביום המיוחד שלכם, יש חבילה שיכולה להתאים לצרכים הפיננסיים שלכם.

    אחד היתרונות בבחירת קפריסין לחתונה האזרחית שלך בשנת 2024 הוא סבירות העסקאות הזמינות. חבילות רבות מציעות מחירים תחרותיים, המאפשרות לזוגות לערוך חתונה יפה ובלתי נשכחת מבלי לשבור את הכיס. הגמישות של חבילות אלו מבטיחה שזוגות יוכלו לבחור את השירותים והתכלילים המתאימים לתקציב שלהם.

    יתרה מכך, קפריסין מציעה מגוון מקומות לחתונה, ממקומות מדהימים על חוף הים ועד קפלות מקסימות וגנים אלגנטיים. הגיוון הזה במקומות מאפשר לזוגות למצוא מיקום שמתאים להעדפות ולתקציב שלהם. בין אם תבחרו בטקס פשוט על החוף או בחגיגה מפוארת באתר נופש מפואר, ישנן אפשרויות זמינות שיכולות להתאים למגבלות הפיננסיות שלכם.

    בנוסף למחיר הסביר של החבילות, קפריסין מציעה גם תמורה לכסף. חבילות רבות כוללות מגוון שירותים ושירותים שיכולים לתרום לחוויית חתונה בלתי נשכחת. מרכזי חתונות מקצועיים ועד שירותי צילום ווידאו איכותיים, חבילות אלו מבטיחות שזוגות יקבלו תמורה מצוינת להשקעה.

    גרף המשווה את העלות של חבילות חתונה שונות בקפריסין בשנת 2014.
    גרף המשווה את העלות של חבילות חתונה שונות בקפריסין בשנת 2014.

    לחוות את הקסם – איך החבילות הללו הגיעו ביום הגדול?

    ביום הגדול, חבילות חתונה של קפריסין 2024 באמת סיפקו חוויה קסומה. ההקפדה על הפרטים הקטנים והמקצועיות שהפגינו רכזי החתונה הבטיחו שכל היבט של החתונה יעבור בצורה חלקה. מהרגע שהגענו למקום ועד הריקוד האחרון, הצוות דאג שהכל יתבצע ללא דופי.

    החבילות כללו שירותים כמו קישוט המקום, סידורי פרחים ונגיעות אישיות שהוסיפו נופך של אלגנטיות וקסם לטקס ולקבלת הפנים. הצוות עבד איתנו בשיתוף פעולה הדוק כדי להבין את החזון וההעדפות שלנו, והם הלכו מעל ומעבר כדי להגשים את החלומות שלנו. התוצאה הייתה מקום מעוצב להפליא שעלה על הציפיות שלנו.

    איכות השירותים שניתנו במסגרת החבילות הייתה יוצאת דופן. שירותי הצילום והוידאו תפסו את מהות היום, ושמרו על הזיכרונות בצורה מדהימה ואומנותית. המקצועיות והיצירתיות של הצלמים הבטיחו שכל רגע יקר הונצח.

    גם שירותי הקייטרינג שניתנו במסגרת החבילות היו יוצאי דופן. אפשרויות התפריט היו מגוונות, והתאימו להעדפות וטעמים תזונתיים שונים. הצגת האוכל הייתה ללא דופי, ואיכות המנות עלתה על הציפיות שלנו. האורחים שלנו התמוגגו מהתענוגות הקולינריים שהוגשו, והוסיפו להנאה הכללית מהחגיגה.

    בנוסף לשירותים, החבילות כללו גם אירוח לבני הזוג ואורחיהם. המלונות הנבחרים סיפקו שהות נוחה ומפנקת, מה שהבטיח שלכל אחד תהיה חוויה מרגיעה ומהנה לאורך כל שהותם בקפריסין.

    לסיכום, קפריסין הציעה בשנת 2024 מגוון מגוון של חבילות חתונה אזרחיות אשר עמדו על תקציבים והעדפות שונות. עם שילוב של מיקומים יפים ושירותים יעילים, הוא סיפק אפשרות משכנעת לזוגות המחפשים חווית חתונה ייחודית ובלתי נשכחת.

    נשמור על קשר

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה