"במשרדנו, המוביל בתחום עריכת דין, אנו מציעים שירותים לחתונה בקפריסין:

  • תרגום תמציות רישום בחינם.
  • חותמת נוטריון בעלות הממשלתית הקבועה.
  • חותמת אפוסטיל: שירות שליחים ללא תשלום.
  • משלוח מהיר דרך UPS לנקודות חלוקה מועדפות.
  • הכנת מסמכים לזוגות רווקים במחיר ממשלתי.


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    לאחר שליחת המסמכים הצוות המקצועי שלנו לחתונה בקפריסין יבדוק את המסמכים.
    ניצור איתכם קשר תוך זמן קצר לתחילת הליך מסודר.
    ההליך כולל הכנת המסמכים לקפריסין. תרגום תמציות הרישום + חותמת נוטריון ואפוסטיל.
    תשלום לחתימת מסמכים הוא לפי המחירון הממשלתי ללא פערי תיווך!
    תרגום מסמכים ושירות החותמת אפוסטיל ניתנים ללא תשלום
    שירות ללא תשלום למי שמבצע אצלנו את המסכים:
    הסבר מסודר על הרישום בעירייה
    מערכת לקביעת תורים ללא תשלום.
    הסבר מפורט של שלב אחר שלב ולווי מקצועי טלפוני
    הסבר ראשוני להסכם מוון לפני החתונה
    בכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון
    051-5544300
    או במייל

    חתונה אזרחית בלרנקה – חופים תכולים לצד עצי דקל ירוקים 

    Nikita Khalimonenkov
    Nikita Khalimonenkov
    2023-09-08
    אלופים אלופים אלופים !!!! כל התהליך נעשה באופן סופר זריז ומקצועי !! תודה רבה !!!
    avital bard
    avital bard
    2023-08-27
    עזרו לנו לקבל את כל האישורים הנדרשים במהירות רבה! שירות מצויין תודה רבה לכם!
    זהר רוגל
    זהר רוגל
    2023-08-03
    עדיין בתהליך אבל עד עכשיו, וואו שירות נדיר והכי שטוב שקיבלתי ever בהערכה זוהר ר.

     

    זו לא רק עיירת נופש יפיפייה עם מזג אויר מופלא ושמיים כחולים, זה המקום הכי רומנטי להגשים בו את החלום ולהתחתן בדרך שלכם – חתונה אזרחית בעיר לרנקה בקפריסין.  אז איך עושים את זה הכי פשוט והכי כיף? הכנו בשבילכם את המדריך היעיל והמפורט הזה – פשוט כדי שיישארו לכם הרבה זיכרונות מתוקים מכל החוויה…

    חתונה אזרחית בעיר לרנקה הקסומה – הנה כל מה שאתם צריכים להכין לפני שיוצאים לדרך

    הפעם אתם לא מתעסקים עם אולם, דיג'יי, קייטרינג, טעימות, רשימת מוזמנים אין סופית וכאב ראש אחד גדול – בטקס החתונה האזרחית שלכם הכול הרבה יותר פשוט כך שנשאר הרבה מקום לרומנטיקה.
    הנה רשימה קצרה של כל מה שאתם צריכים להכין ולקחת לפני שעולים על המטוס:

    1. מלבד תרגום לאנגלית של תמצית הרישום שקבלתם, בעיקר החלק שמעיד על מצבכם המשפחתי, אתם צריכים גם אישור התרגום על ידי נוטריון שיוסיף חותמת על התרגום שהוא עצמו הוציא או שתוכלו לפנות לחברת תרגום משפטי מוכרת שבקיאה בפורמט הרצוי בשביל תרגומים משפטיים לקפריסין.
      לאישור זה עליכם להוסיף חותמת אפוסטיל, כזו שמקבלים בבית המשפט. חותמת כזו הופכת את כל העניין לקביל וחוקי מבחינה משפטית בינלאומית.
    2. שתי טבעות נישואין
    3. תמונות פספורט של כל אחד מכם

    למדריך המלא לחתונה בקפריסין לחץ כאן

     

    עיריית לרנקה מציעה הליך ידידותי עם טקס רומנטי ופשוט

    עיריית לרנקה גאה לחלוק עמכם את הרגע המיוחד הזה בחיים, תתקבלו בזרועות פתוחות ועם הרבה חום ואהבה. במשרד לחתונה אזרחית שבלרנקה תוכלו לבחור מתוך שני הליכים שהעירייה מציעה לקביעת תאריך חתונתכם מראש:

    הליך מהיר – רוצים להתחתן תוך יום יומיים או תוך פחות מ 16 יום?  – סגרו תאריך במייל או בטלפון, החתונה תיערך ביום שבחרתם ותמורת דמי עלות של קצת פחות מ- 300 €

    הליך בהודעה מראש  – אם יש לכם זמן ואתם יכולים לשהות במשך 16 ומעלה מרגע הגשת המסמכים, כל ההליך יעלה לכם פחות מ-150€ . מיד לאחר טקס החתונה תקבלו את תעודת הנישואין שלכם! מזל טוב!
    כדי שתעודת הנישואין שלכם תהיה קבילה בארצות אחרות צריכה להופיע עליה חותמת ממשרד המשפטים או משרד החוץ, שניהם נמצאים בעיר ניקוסיה (51 דקות נסיעה מלרנקה). עיריית לרנקה נותנת שירות זה ביום חתונתכם תמורת תוספת תשלום סמלית. אתם מוזמנים לפנות עם כול שאלה או בקשה ישירות למשרד לחתונה אזרחית של לרנקה. מתקשרים בימים ב'- ו' בין השעות 7:30 עד 15:00 (זמן מקומי)
    CIVIL MARRIAGE DEPARTMENT ZENONOS KITIEOS 5 6023 LARNACA C/O ANDRY TZIONI / PARASKEVI ANASTASIOU

    לחצו כאן לכל הפרטים בעיריית לרנקה, המשרד לחתונה אזרחית.
    העירייה נמצאת רק 10 דקות נסיעה משדה התעופה של לרנקה. ריכזנו לכם כאן את כל הכתובות, המפות, האוטובוסים ובכלל, כל מה שצריך לדעת כדי להגיע ישירות למשרד לחתונה האזרחית בעיריית לרנקה ולהתחתן.

    בקפריסין ניתן להתחתן בכמה מקומות שונים ניתן לקרוא עוד על חתונה בעיריות: לימסול, איה נאפה, ניקוסיה, פאפוס

    קונים כרטיסים – טיסות ישירות וזולות ללרנקה

     

    הסכם ממון

    אחרי שהחלטתם אם אתם נוסעים רק בשביל טקס החתונה או שאתם משלבים ירח דבש עם תענוגות, הגיע הזמן לרכוש כרטיסים. אתם עומדים מול האפשרות לקחת לכם דיל של חבילת נופש הכוללת בית מלון וטיסה או להזמין כל דבר בנפרד, כשאתם בעצמכם בוחרים את חברת הטיסה ואת המלון הכי שווה שבא לכם להתפנק בו.  ריכזנו לכם כאן כמה מן היתרונות והחסרונות שיש בכל החלטה שכזו וגם לינקים לחברות השונות. לא משנה עם איזה חברה תבחרו לטוס, גוליבר, איסתא, אפ או איזיגו, הטיסות ללרנקה הן ישירות ומאוד זולות.

    בטיסה שנמשכת בערך 60 דקות לא תספיקו לנמנם לכם קצת ולהתענג על הנוף מהחלון והנה כבר הדיילת מבקשת להרים משענת ולהדק חגורה, זהו, הגעתם, ומיד נוחתים. איזו התרגשות.

    לרנקה

    לרנקה, הממוקמת בדרום מזרח קפריסין נחשבת לאחד מיעדי התיירות הפופולאריים והאהובים ביותר באי. בלרנקה מתגוררים קרוב ל-75,000 תושבים, שמרביתם מתפרנסים משירותי מסחר ותיירות שונים. שדה התעופה הראשי של קפריסין ממוקם בלרנקה, ולכן, כמעט כל תייר הפוקד את האי, מבקר בעיר לפחות למספר שעות. כמו כן, לרנקה ממוקמת במרחק של 45 דקות נסיעה מעיר הבירה –ניקוסיה, מרחק של שעת נסיעה מלימסול וחצי שעה מפאפוס, והיא מהווה למעשה נקודה מרכזית בין אתרי התיירות הבולטים של האי.

    לרנקה, הנחשבת לעיר הנמל השנייה בחשיבותה בקפריסין, מציעה למגוון התיירים הרבים כ-25 ק"מ של רצועת חוף מטריפה ומשגעת. לרשות התיירים עומדים מספר מתחמי תיירות מהמאכלסים את כל השירותים המפנקים שרק אפשר לבקש במהלך החופשה, לרבות, קלאבים ובתי מלון יוקרתיים, רצועת טיילת המאכלסת מסעדות, טברנות ובארים מקומיים, חופי רחצה מסודרים להפליא ושדרת דקלים המקיפה את כל אזורי התיירות הבולטים בעיר. כמו כן, בלרנקה ממוקמים מספר מוזיאונים ואתרי ארכיאולוגיה שיאפשרו לכם לגלות את ההיסטוריה רבת השנים של האי.

    אתרי תיירות בולטים בלרנקה

    Khirokitia- אתר ארכיאולוגי שהוכרז כאתר מורשת עולמי על ידי ארגון אונס"קו. באתר תוכלו להתרשם ממצאים ארכיאולוגיים החושפים את העיר העתיקה "קיטיון" משנת 6,800 לפני הספירה!
    PHINIKOUDOS מתחם הטיילת התיירותית של העיר הממוקמת בצפון העיר. ברחבי הטיילת תוכלו ליהנות מכל שירותי התיירות האפשריים, לרבות, בתי מלון, חדרי אירוח, מסעדות , טברנות, בתי קפה, מועדוני לילה ועוד.
    מנזר לרנקה- מבנה עתיק מהמאה ה-17, ממוקם בקצה הטיילת המרכזית של העיר. בתוך המנזר פועל כיום מוזיאון המציע חפצי אומנות מתקופת ימי הביניים, וברחבת המבנה נערכות הופעות רבות לקהל הרחב בעונת התיירות.
    אגם המלח – אגם ייחודי הממוקם מערב לעיר. באגם תפגשו עשרות זנים של בעלי כנף.
    HALA SULTAN- מסגד מרכזי בקפריסין הממוקם בסמוך לשדה התעופה בעיר ונחשב לאתר תיירותי פופולארי.
    חופי הרחצה- חופים קסומים עם מתקני רחצה הולמים ומסודרים להפליא, סירות שייט לצרכי דייג, צוללת שתיקח אתכם אל מעמקי הים, מגוון נרחב של פעילויות ספורט ימי (סקי, גלישה, צלילה), כל אלו ועוד ממתינים לכם ב-25 ק"מ של רצועת חוף בלתי נשכחת!

    התחתנתם בלרנקה? מזל טוב! עכשיו חוגגים…

    אם בכל זאת בחרתם להנות מהחיים ולשלב לכם ירח דבש קסום, זה השלב שאתם יכולים לבחור מתוך כל האפשרויות שהעיר הנהדרת הזו מציעה לכם. אם בא לכם לשכב על הים ולא לזוז בטן גב או שבא לכם להתהולל כל הלילה בבתי קפה שוקקים או בטברנות הומות ולאכול אוכל טוב. בלרנקה אפשר גם וגם.

    שווקים מקומיים ואוכל טוב –  המטבח הקפריסאי מציע אוכל ים תיכוני משגע- בדיוק כמו זה שאנחנו הישראלים אוהבים- גבינת חלומי מטוגנת, נקניקים מעושנים, סופלקי עסיסי צלוי על שיפוד והשווארמה היוונית ייארוס, מוגשת בלאפה או על צלחת, עם קצת אוזו שיוסיף לשיכרון החושים. לאורכו של החוף הכי פופולרי בלרנקה- חוף מקנזי, תוכלו למצוא שפע של מסעדות ובתי קפה מלאי חיים. אם תרצו להתרחק מעט מן החוף, אזור קסום להסתובב בו הוא הרובע הטורקי הנקרא סקאלה. ברובע הטורקי תוכלו להנות מחנויות קטנות, סדנאות אמנים אוטנטיות של קרמיקה, בתי קפה קטנים ואוירה מיוחדת במינה.

    מסע בזמן אל טירות עתיקות – אין כמו עתיקות ומבצרים כדי להרגיש כאילו הזמן עצר מלכת. בלרנקה תוכלו לטייל במבצר העתיק שנבנה במאה ה-12 וממוקם ממש בין הטיילת הפיניקית לרובע הטורקי. במוזיאון פיאדרידס לארכיאולוגיה תוכלו לנוע אל תוך מסע בזמן של 1000 שנות היסטוריה של האי. עוד אתר מרתק הנחשב כאתר מורשת עולמית מטעם אונסק"ו הוא הישוב כירוקיטיה מהתקופה הניאוליתית (6800 לפנה"ס) בו חיו אנשים נמוכי קומה בבתי אבן עגולים. האתר נמצא מחוץ ללרנקה, כחצי שעה נסיעה ברכב לכיוון לימסול ואפשר בדרך לעשות עצירה בסכר קלבסוס ובו תצפית יפיפייה על לרנקה.

    הפנטזיה שמתחת למים- חווית צלילה בזנוביה-  ספינה טרופה שטבעה אל מול חופי לרנקה ושקעה לקרקעית בעומק של 42 מטר נחשבת מאז 2003 לאחת מעשרת הסירות הטרופות היפות ביותר בעולם ומהווה מוקד עליה לרגל לצוללנים מן העולם כולו. גם אם אתם עדיין לא צוללנים מיומנים, תוכלו להנות מחוויית צלילה מרתקת באחד מבתי הספר לצלילה כשאתם מלווים במדריך צוללן מקצועי. השונית התת ימית המיוחדת הזו מושכת אליה מגוון של דגים ויצורי ים חיים הבאים למצוא בה מקלט.

    אוהבי ההרפתקאות ומרחיקי לכת- אתם מאלה שדווקא בא להם להתרחק מן העיר ולחפש הרפתקאות במעמקי האי? טיול לרכס הרי הטרודוס, העולים לגובה של 1952 מטרים הוא מסלול מרהיב ביופיו המצריך השכרת רכב בלרנקה ומאפשר כמה עצירות בעיירות ובכפרים הקטנים שבדרך בהם כרמי יין ובוסתנים פורחים.

     

    עד כאן אתם מסודרים עם כל הפרטים הקטנים והגדולים. גם אם אתם עושים נסיעה קצרה, מתחתנים וחוזרים, וגם אם החלטתם להשקיע ברומנטיקה וליהנות קצת יחד לפני שחוזרים להמולת היום יום של ישראל.  ככה, דמיינו לכם בעוד 50 שנה, כשתשבו לכם על כיסא הנדנדה עם שמיכת הפלנל ותספרו לנכדים  איך כשהייתם צעירים ויפים נסעתם לממש את אהבתכם ולהתחתן בעיר לרנקה בטקס פשוט אך משמעותי. יהיו לכם הרבה חוויות לספר.

    חתונה אזרחית בלרנקה

    מדריך מקצועי זה מספק סקירה מקיפה של חתונות אזרחיות בלרנקה, קפריסין לשנת 2024. הוא מציע לזוגות פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי הדרישות המשפטיות, המקומות הטובים ביותר, טיפים לתכנון ומנהגים מקומיים כדי לעזור להם לנווט את המסע הנישואין שלהם בים התיכון היפה הזה עיר.

    "הבנת החוקיות: מהן הדרישות לחתונה אזרחית בלרנקה?"

    כדי לערוך חתונה אזרחית בלרנקה, יש דרישות מסוימות שצריך למלא. להלן פירוט של ההיבטים העיקריים שיש לקחת בחשבון:

    • 1. תיעוד:
    • – דרכונים בתוקף:
      גם הכלה וגם החתן חייבים להיות בעלי דרכונים תקפים.
    • – תעודות לידה:
      תעודות לידה מקוריות עם תרגומים רשמיים, במידת הצורך.
    • – תעודת אי מניעה:
      מסמך המצהיר שאתה חופשי להתחתן, מתקבל מהשגרירות או הקונסוליה של מדינתך בקפריסין.
    • – תעודות גירושין או פטירה:
      אם מי מהצדדים היה נשוי בעבר, יש לספק תעודות גירושין או פטירה רשמיות.
    • 2. הודעת נישואין:
    • – הגשה:
      יש להגיש הודעת נישואין לפקיד הנישואין בלרנקה לפחות 15 ימים לפני תאריך החתונה.
    • – רישיון נישואין:
      עם קבלת ההודעה, פקיד הנישואין יוציא רישיון נישואין, בתוקף לשלושה חודשים.
    • 3. עדים:
    • – שני עדים:
      חייבים להיות נוכחים לפחות שני עדים במהלך הטקס.
    • – דרישות העדים:
      עדים צריכים להיות בני 18 לפחות ובעלי תעודה מזהה תקפה.

    תמונה המתארת זוג הרושם את נישואיהם במשרד אזרחי בלרנקה.
    תמונה המתארת זוג הרושם את נישואיהם במשרד אזרחי בלרנקה.

    "בחירת המקום המושלם: מה יש ללרנקה להציע?"

    לרנקה, עם מיקום החוף המדהים והאווירה התוססת שלה, מציעה שפע של מקומות לחתונה האזרחית שלכם. בין אם אתם מדמיינים טקס אינטימי לצד החוף או חגיגה מפוארת במלון מפואר, בלרנקה יש משהו שיתאים לטעם ולסגנון של כל זוג. הנה כמה מהאפשרויות הזמינות:

    • 1. מיקומים על חוף הים:
      לרנקה מתגאה ברצועות יפות של חופים חוליים זהובים, המספקים רקע רומנטי לחתונה שלכם. תאר לעצמך להחליף נדרים עם הים התיכון הצלול כעדך. כמה מלונות ואתרי נופש על חוף הים מציעים חבילות חתונה הכוללות ערכות טקס, אזורי קבלת פנים ולינה עבורך ועבור האורחים שלך.
    • 2. מקומות היסטוריים:
      למי שמחפש מגע של היסטוריה ותרבות, לרנקה מציעה מגוון מקומות היסטוריים. ההריסות העתיקות של קיטיון, עם האתר הארכיאולוגי המרשים שלה, מהוות תפאורה ייחודית לחתונה בלתי נשכחת. בנוסף, העיר העתיקה והמקסימה של לרנקה, עם הרחובות הצרים והבתים המסורתיים שלה, מציעה רקע מוזר לחגיגת חתונה אינטימית.
    • 3. מלונות יוקרה:
      לרנקה שוכנים מגוון מלונות יוקרה הנותנים מענה לחתונות ואירועים. מקומות אלה מציעים אולמות נשפים מעודנים, חללים חיצוניים אלגנטיים ומתקנים מהשורה הראשונה. עם רכזי האירועים המנוסים והחבילות הניתנות להתאמה אישית, מלונות אלו מבטיחים שכל פרט בחתונה שלכם יטופל בזהירות ובמקצועיות מירבית.
    • 4. הגדרות גן ווילה:
      אם אתם מעדיפים חתונה אינטימית ומבודדת יותר, בלרנקה יש מגוון של גנים פרטיים ווילות הזמינות להשכרה. המרחבים הירוקים השופעים הללו מספקים סביבה שלווה וציורית להחלפת נדרים ולחגוג עם יקיריכם.
    • 5. מקומות קפריסאים מסורתיים:
      טבלו את עצמכם בתרבות המקומית על ידי בחירת מקום קפריסאי מסורתי. בלרנקה יש טברנות ומסעדות מסורתיות המציעות מטבח קפריסאי אותנטי ואווירה חמה ומסבירת פנים, מושלמת לקבלת פנים נעימה ואינטימית לחתונה.

    "לתכנן את היום הגדול שלך: מה עליך לקחת בחשבון בעת ארגון החתונה שלך?"

    ארגון החתונה שלך בלרנקה דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים כדי להבטיח שהיום הגדול שלך יתנהל בצורה חלקה. הנה כמה גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון:

    • 1. תקציב:
      קבע את התקציב שלך בשלב מוקדם כדי להנחות את ההחלטות שלך לאורך תהליך התכנון. קחו בחשבון את העלויות של השכרת מקום, קייטרינג, קישוטים וכל שירותים נוספים שתדרשו. חפש והשווה מחירים כדי להבטיח שאתה נשאר במסגרת התקציב שהוקצה לך.
    • 2. רשימת אורחים:
      צור רשימת אורחים וקבע את מספר המשתתפים שאתה מצפה. זה יעזור לכם לבחור מקום מתאים ולתכנן עבור הסעדה וסידורי ישיבה. זכור לשקול כל הסדרי נסיעה ולינה עבור אורחים מחוץ לעיר.
    • 3. תאריך ועונה לחתונה:
      קחו בחשבון את הזמן בשנה ואת תנאי מזג האוויר בעת בחירת תאריך החתונה שלכם. לרנקה יש חורף מתון וקיץ חם, אז בחרו תאריך שמתאים להעדפות שלכם ולנוחות האורחים שלכם. זכור כי עונת החתונות שיא בלרנקה היא בדרך כלל ממאי עד ספטמבר, אז הזמינו את המקום והספקים שלכם זמן רב מראש.
    • 4. רישיון נישואין:
      הכר את הדרישות החוקיות לקבלת רישיון נישואין בלרנקה. בדוק את המסמכים הדרושים, תהליך הגשת הבקשה ותקופות המתנה כלשהן. מומלץ לפנות לעירייה המקומית או לשגרירות לקבלת מידע וסיוע ספציפי.
    • 5. ספקים ושירותים:
      חפשו והזמינו ספקים בעלי מוניטין לחתונה שלכם, כולל צלמים, מוכרי פרחים, קייטרינג ובידור. קרא ביקורות, בקש דוגמאות מהעבודות שלהם והיפגש איתם באופן אישי כדי להבטיח שהן תואמות את החזון והציפיות שלך.
    • 6. מתכנן חתונות:
      שקול לשכור מתכנן חתונות מקצועי שמתמחה בחתונות לרנקה. הם יכולים לסייע לכם בניווט בשוק המקומי, בתיאום ספקים, ולוודא שכל היבט של החתונה שלכם מתוכנן ומבוצע בקפידה.

    ציר זמן ממחיש המפרט את השלבים לתכנון חתונה בלרנקה.
    ציר זמן ממחיש המפרט את השלבים לתכנון חתונה בלרנקה.

    "אימוץ מנהגים מקומיים: כיצד שילוב מסורות קפריסאיות יכול לשפר את חווית החתונה שלך?"

    שילוב מסורות קפריסאיות בחתונה שלכם בלרנקה יכול להוסיף נופך ייחודי ואותנטי ליום המיוחד שלכם. הנה כמה מנהגים שאתה יכול לשקול לשלב כדי לשפר את חווית החתונה שלך:

    • 1. לבוש חתונה מסורתי:
      שקול לשלב אלמנטים של לבוש חתונה קפריסאי בתלבושת שלך או בלבוש של מסיבת החתונה שלך. לדוגמה, הכלה יכולה ללבוש שמלת כלה מסורתית תחרה המכונה "שמלת קרוואס", בעוד שהחתן יכול לבחור בחזייה קפריסאית מסורתית המכונה "ברקה". בגדים מסורתיים אלה יכולים להוסיף נופך של אלגנטיות תרבותית לחתונה שלך.
    • 2. ריקודים טקסיים:
      חתונות קפריסאיות מלוות לרוב בריקודים מסורתיים, כמו ה"סירטאקי" או ה"סוסטה". הריקודים התוססים והאנרגטיים הללו כוללים עבודת רגליים ותנועות ידיים מורכבות. אתה יכול לשכור רקדנים מקומיים או אפילו לקחת שיעורי ריקוד כדי לבצע ריקודים מסורתיים אלה בחתונה שלך, לספק בידור לאורחים שלך ולהטביע אותם בתרבות הקפריסאית.
    • 3. ענפי זית ובוגנוויליה:
      שלבו צמחייה מקומית בקישוטי החתונה שלכם על ידי שימוש בענפי זית ופרחי בוגנוויליה. ענפי זית מסמלים שלווה ושגשוג, בעוד הבוגנוויליה, עם הצבעים התוססים שלה, מוסיפה נופך ים תיכוני לעיצוב שלך. השתמש בהם בסידורי הפרחים שלך, בפריטים המרכזיים, או אפילו כהדגשים דקורטיביים ברחבי המקום שלך.
    • 4. מטבח קפריסאי מסורתי:
      פנקו את האורחים שלכם בטעם מקפריסין על ידי שילוב מנות קפריסאיות מסורתיות בתפריט החתונה שלכם. כמה אפשרויות פופולריות כוללות גבינת חלומי, סופלאקי, קלפטיקו (כבש בצלייה איטית) ולוקאומדס (סופגניות ספוגות דבש). עבוד עם הקייטרינג שלך כדי ליצור תפריט המציג את הטעמים העשירים והמורשת הקולינרית של קפריסין.

    תכנון חתונה אזרחית בלרנקה הוא בחירה נפלאה עבור זוגות המעוניינים בשילוב של פשטות, רומנטיקה ועושר תרבותי. עם תכנון קפדני והבנה של הדרישות המקומיות, החתונה שלכם לא רק תהיה מחייבת מבחינה משפטית אלא גם בלתי נשכחת להפליא. מדריך זה נועד לפשט את תהליך תכנון החתונה שלך ולהבטיח שתהיה לך חתונה פנטסטית בלרנקה בשנת 2024.

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד