הכנת המסמכים לחתונה בקפריסין

  • תרגום תמציות רישום
  • חותמת נוטריון
  • חותמת אפוסטיל
  • משלוח מהיר

לקבלת השרות יש למלא את הטופס


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    פסולי חיתון ומסורבי חיתון מעדיפים להתחתן בקפריסין

    מעונינים לבצע טקס חתונה בחו"ל צרו איתנו קשר עכשיו – 0515544300

    מתי אי אפשר להתחתן בארץ, ומה אפשר לעשות אם בכל זאת רוצים להתחתן?

     

    Nikita Khalimonenkov
    Nikita Khalimonenkov
    2023-09-08
    אלופים אלופים אלופים !!!! כל התהליך נעשה באופן סופר זריז ומקצועי !! תודה רבה !!!
    avital bard
    avital bard
    2023-08-27
    עזרו לנו לקבל את כל האישורים הנדרשים במהירות רבה! שירות מצויין תודה רבה לכם!
    זהר רוגל
    זהר רוגל
    2023-08-03
    עדיין בתהליך אבל עד עכשיו, וואו שירות נדיר והכי שטוב שקיבלתי ever בהערכה זוהר ר.

     

    בארץ ישראל נושא המשפחה נמצא תחת המטרייה החוקית של מוסדות הדת ובראשם הרבנות. כל דבר שקשור לנישואין וגירושין עובר דרכם ואמור לזכות באישורם. הבעיה מתחילה כאשר האישור הזה לא ניתן, והוא לא ניתן במקרים רבים מדי. מוסד של נישואים אזרחיים אינו מוכר בארץ ישראל, אז מה עושים במצב כזה? האם מוותרים על חלום החתונה או שפונים לאפיקים אחרים, נוקשים פחות, מקבלים יותר?

    עד כמה הבעית מסורבי חיתון נפוצה?

    רב הישראלים מאמינים כי לכל אדם זכות להתחתן. רובם לא יודע שבארץ ישראל הזכות הזו נמנעת בערך מעשרים אחוז מאזרחי המדינה.

    למרות שיש מצבים מקובלים חברתית שבהם האיסור להינשא מובן: נישואי קרובים מדרגה ראשונה למשל (כמו נישואי אח ואחות או אם ובן) או פוליגמיה (ריבוי בני זוג), המקרים אלו אינם הרב. רובם המכריע של המקרים בהם לא ניתנת אפשרות לבני זוג אוהבים להינשא סובב סביב שיוך דתי והלכות דת, אפילו במקרים בהם בני הזוג חילוניים גמורים.

    עולים חדשים, חסרי דת וזוגות מעורבים

    כיוון שמוסדות הדת מכתיבים מי יכול ומי אינו יכול להינשא, קיים איסור על בני דתות שונות להינשא. מלבד זוגות שהדת הרשומה בתעודת הזהות שלהם שונה ממש (יהודי ונוצרייה לדוגמה) החוק הזה מוכל גם על עולים חדשים המוגדרים כחסרי דת: כאלו שבתעודת הזהות שלהם לא רשומה דת כלל או שהם רשומים כחסרי דת בתעודת הזהות. משרד הפנים והרבנות מערימים קשיים על עולים חדשים רבים שאינם מסוגלים להוכיח את יהדותם או שהם בנים לאב יהודי ואם שאינה יהודייה ואינה רושמת אותם בתעודת הזהות כיהודים.

    המשמעות למעשה היא שאותם חסרי דת נחשבים כאילו היו בני דת אחת אחרת, שונה מהיהדות – וככאלו הם רשאים להינשא רק לחסרי דת אחרים.

    עגונות ומסורבות גט

    הפירוש הדתי ל"פוליגמיה" מחמיר במיוחד בכל הנוגע לנשים כיוון שעל פי הלכות הדת רק הגברים יכולים לתת גט ובכך למעשה לקבוע גירושין. המשמעות הפרקטית של הלכות אלו הן שיש לא מעט נשים עגונות (כאלו בהן הבעל נעדר בארץ או בחו"ל) או מסורבות גט (פרודות אבל הבעל מסרב לתת גט לאשה) – שבהן האישה נחשבת עדיין לנשואה ובתור שכזו הרבנות מסרבת לאפשר לה להתחתן בשנית עם בן זוג אחר.

    בני אותו המין

    נשואים חד מיניים אינם מוכרים בארץ באופן מלא, אפילו אם בני הזוג נישאו בחו"ל. יחד עם זאת, בני זוג חד מיני (אישה עם אישה או גבר עם גבר) יכולים להירשם במרשם האוכלוסין ובתעודת הזהות כנשואים – אם יש להם תעודת נישואין מארץ המכירה בנישואים כאלו בחו"ל.

    מי עוד מסורב חיתון בארץ?

    גם כאלו שהרבנות אינה מפקפקת ביהדותם נתקלים לפעמים בקשיים לקבל את אישור הרבנות להינשא. על פי ההלכה היהודית, כוהנים אינם רשאים לשאת גרושות, נשים שהתאלמנו ללא ילדים ועברו טקס חליצה (חלוצות), נשים שנולדו לאב כהן ואם אסורה לכהן, גיורות ועוד.  ממזרים (מי שנולדו לאם נשואה מגבר שאינו בעלה) הם פסולי חיתון עד דור עשירי ורשאים להינשא רק לממזרות או גיורות. אפילו גברים שעברו כריתת צינורית הזרע נחשבים לפסולי חיתון שהרבנות תתיר להם להינשא לגיורות בלבד. האיסורים על נישואי כוהנים אינם חלים על מי ששם משפחתו הוא "כהן" בלבד, אלא על כל מי שאינו יכול להוכיח שאינו כהן – מי שאינו יכול להוכיח כי הבן הבכור לאביו ולאמו עבר את טקס פדיון הבן.

    אז מה עושים כידי להתחתן?

    או! דווקא יש מה לעשות. אפשרות אחת שלא ממש נותנת פתרון היא לוותר על חלום החתונה ולחיות יחד, כזוג "ידועים בציבור". זוג כזה לא יהיה רשום בתעודת הזהות כנשוי ויקבל רק חלק מההטבות שמקבל זוג שהוא נשוי לכל דבר ועניין. אם לא רוצים לותר על החלום, אז קיימים שני פתרונות – גיור מחדש או חתונה אזרחית.

    גיור מחדש כדי שהרבנות תכיר ביהדותו של המבקש הוא פתרון מסורבל הנמשך זמן רב ולא מתאים לכל אחד. במסגרת התהליך, על המבקש ללמוד ולהבחן בנושאי יהדות ולהוכיח אורח חיים דתי. גם לאחר קבלת האישור מהרבנות, עלולים רבים להתקל בקשיים להינשא כיוון שהם מוגדרים גיורים ולמעשה פסולי חיתון לכוהנים, למשל.

    הפתרון המהיר והנח יותר הוא חתונה אזרחית. הבעיה היא שחתונה אזרחית אינה אפשרית על פי חוקי הארץ. למרות שלא ניתן להתחתן בחתונה אזרחית בארץ, פסיקת בית המשפט קבעה שבני זוג שנישאו בחו"ל כדין חייבים להיות מוכרים כנשואים גם על ידי המדינה.

    נישואין אזרחיים, אבל גירושין ברבנות

    אחד הדברים שלא תמיד ידועים לזוגות הנישאים בחו"ל בנישואים אזרחיים הוא שגם אם הזוג התחתן בחו"ל בנשואים אזרחיים לא כי היו חייבים אלא כי לא רצו לערב את הדת והרבנות בנישואיהם – במידה וירצו ביום מן הימים להתגרש – עדיין הגירושים יהיו דרך הרבנות.

    איפה אפשר להתחתן בחו"ל בנישואים אזרחיים?

    לכאורה, אפשר להתחתן בנישואים אזרחיים בכל מדינה שמותר להתחתן בה בנישואים כאלו. למה לכאורה? כי לכל מדינה יש כללים וחוקים משלה שקובעים מה צריך זוג לעשות כדי להתחתן שם. במקומות רבים בעולם הדרישה היא שהזוג יהיה במדינה פרק זמן כלשהו לפני שיהיו רשאים להינשא בתחומה. משך הזמן משתנה ממדינה למדינה אבל יכול להגיע גם לכמה חודשים ויותר.

    יש מדינות כמו קפריסין, שמאפשרת לזוגות להינשא בה בנישואים אזרחיים גם ללא שהות קודמת. טקס נישואין מזורז עולה 280 יורו לזוג אבל מאפשר חתונה אפילו ביום הטיסה לאי. ההקלה הזו מאפשרת לזוגות רבים להמנע מהסרבול הכרוך בשהות ממושכת בחו"ל וכמובן גם מוזיל מאד את עלויות החתונה שאינן כוללות כלכלה ולינה בארץ זרה למשך זמן.

    ראוי לציין עוד שתי מדינות שהחתונה בהן היא יקרה אבל יכולה להוות פתרון במידה ואחד או שני בני הזוג אינם יכולים לצאת מהארץ מסיבה כלשהי (מצב בריאותי, עיכוב יציאה מהארץ או מצב חוקי אחר). אם אחד מבני הזוג יכול והשני לא – ניתן להתחתן במעמד רק אחד מבני הזוג בפרגוואי, אם שני בני הזוג אינם יכולים לצאת מהארץ ומעוניינים להינשא בחתונה אזרחית בחו"ל הם עדיין יכולים לעשות זאת באל סלבדור באמצעות עו"ד מקומי שקיבל ייפוי כח.

    למה כדאי להתחתן דווקא בקפריסין?

    למדריך המלא לחתונה בקפריסין לחץ כאן 

    קפריסין היא המקום האידיאלי מבחינת רב הישראלים לקיום חתונה אזרחית בחו"ל מהרבה מאד סיבות. הסיבה אולי הכי ברורה היא הקרבה לארץ. בגלל שקפריסין נמצאת במרחק של שעת טיסה מהארץ קל וזול מאד להגיע ולחזור ממנה. מלבד הקרבה, הקפריסאים רואים בחתונה אזרחית מקדם משמעותי לתיירות ולכן תהליך החתונה האזרחית המוצע לזרים הוא מאד פשוט באופן יחסי. לא צריך הצהרות בבתי המשפט, שהות קודמת או מבחנים מסובכים. כמה מסמכים, תרגום, חתימה, שתי טבעות ואתם מוכנים לטקס.

    הסיבה השלישית והרומנטית מכולן היא שהקפריסאים מבינים עד כמה החתונה חשובה לזוגות שהבאים להינשא ומשקיעים מאמצים רבים להפוך את מיקום החתונה והטקס ולמיוחדים ומשקיעים מאמצים רבים להפוך את הטקס למונגש לכאלו שבאים מחוף לגבולות קפריסין. כל מלון ועירייה יכולים להציע מיקומים חליפיים לקיום הטקס, קישוטים, צלמים וכל מה שנדרש לקיים חתונה שהיא לא רק תהיה מוכרת בארץ אלא גם חוויה שלמה ומלאה לזוג הטרי.

    ניתן לקרוא עוד על חתונה בקפריסין, ניתן לבצע חתונות בקפריסיון ב:  עיריית פאפוס, חתונה בעיריית איה נאפה , חתונה בעיריית לרנקה, חתונה אזרחית בניקוסיה , חתונה אזרחית בלימיסול

    פסולי חיתון ומסורבי חיתון בחתונה אזרחית בחו"ל

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד