דרושה חתימת נוטריון

 

צרו קשר עכשיו להצעת מחיר ללא תשלום 051-55-44-300

כאשר אתם נדרשים להגיע לנוטריון

המושג נוטריון הוא מושג שאדם במשך חייו הבוגרים נתקל לא לפעם ואפילו נדרש במהלך חייו הבוגרים. מה זה אומר? בשביל מה צריך נוטריון? מדוע החתימה שלו כל חשובה? ובכן נוטריון הוא קודם עורך דין, אדם שסיים את לימודי המשפט ועבר את מבחני לשכת עורך דין  והוסמך במדינת ישראל להיות עורך דין. עורך דין שהוא נוטריון אומר שהוא הוסמך בהתאם לחוק לאשר, לאמת, להעיד ולערוך מסמכים חדשים.

החשיבות של נוטריון

בעצם מה שחשוב זה החתימה של הנוטריון. כאשר נוטריון חותם על מסמך הוא בעצם מאשר לבית המשפט שהמסמך שהובא בפניו הוא מקורי , חתימת נוטריון מאשרת את הזהות של האדם שחתם על המסמך, והכי חשוב, חתימת נוטריון מאשרת שהאדם חתם על המסמך מתוך רצונו החופשי וללא כל כפייה. בשל כך מסמכים עליהם חתם הנוטריון הם מסמכים שיכולים לשמש כראייה לכל דבר בבית משפט בתוך המדינה ובבתי משפט מחוץ למדינה.

על מה נוטריון חותם

פעולותיו של הנוטריון היא בדברים הבאים : אימות הסכם ממון שנחתם בין בני זוג לני נישואיהם, לאשר שאדם מסוים חי וקיים, לקבל ולאשר תצהיר של אדם או הצהרה של אדם כלשהוא, לאשר שתרגום של משפט הוא אכן נכון, לאשר נכונות של מסמך שהועתק, לאשר שאדם היה מוסמך לחתום על מסמך כלשהוא, לאמת חתימה של אדם על מסמך כלשהוא, לערוך מסמך או לעשות במסמך פעולה כלשהיא שרק נוטריון רשאי לעשות ועוד פעולות נוספות.

מסמך נוטריוני

מסמך נוטריוני הוא מסמך שנוטריון חתם עליו בחותמת לחץ אדומה שעשויה ממתכת. בחותמת יירשם שמו של הנוטריון ושם התואר נוטריון בארבע שפות. המסמכים החתומים יאספו ביחד ויכרכו ביחד בסרט אדום.

 

חשיבות אישורי נוטריון

נוטריון יכול ליצור אישור נוטריוני ללקוח לפי חוק 19 לחוק הנוטריונים. אישורי נוטריון הם בעלי משמעות משפטית חשובה. אישורי נוטריון מהווים אישור לנכונות של עובדות שונות בנוגע למסמך ובתוך המסמך. אישורים נוטריוניים יכולים להוות אישור שאכן האדם שכתב את המסמך חתם לפני הנוטריון וזוהה על ידו, אישורי נוטריון יכולים לקבוע כי העתק או תרגום נאמנים למקור ומייצגים את מסמך המקור. אישורי נוטריון יכולים אפילו לאשר כי מה שאמור בתוך המסמך נכון ומדויק לפי חתימתו ואישורו של הנוטריון.

 

אישורי נוטריון כראיה מספקת

 

כאשר בית משפט מקבל מסמך הוא בודק האם אותו מסמך הוא נכון ומדויק וקביל לפני בית המשפט. אישורים נוטריוניים מהווים ראיה מספקת לבית המשפט שהמסמך המאושר הוא נכון, תואם למקור או מהווה תרגום נאמן למקור. בית המשפט למעשה סומך את ידיו על הנוטריון ומניח כי הנוטריון מתוקף ובהתאם לחוק עשה את הבדיקות הנדרשות לפני שנתן למסמך כל שהוא אישור שהוא מסמך נכון ואמין ושניתן להציגו כנכון לפני בית המשפט.

 

אחריות רבה לנוטריון

 

על הנוטריון יש אחריות רבה ולכן הנוטריון מטעמים רבים עושה בדיקות רבות לפני שהוא מאשר מסמך בעזרת אישורי נוטריון באנגלית. האישור הנוטריוני הוא אישור חזק ואמין בעיני בית המשפט. אם המסמך מאושר באישור נוטריוני בית המשפט יכול להתייחס אליו כמסמך נכון ואמיתי. הצד במשפט שמגיש את המסמך שמאושר נוטריונית לא נדרש לקחת עדות מנוטריון שהמסמך נכון.

 

בדיקת נכונות המסמך

 

האישור הנוטריוני הוא כבר מהווה עדות שהמסמך נכון ומאושר והוא נתפס כך על ידי בית המשפט. נקודה זאת מראה איזו אחריות מוטלת על הנוטריון הוא למעשה צריך לאשר מסמך במקום בית המשפט. לכן על הנוטריון לעשות בדיקות רבות לפני שהוא מאשר מסמך וגם להבין ולקחת בחשבון את ההשלכות המשפטיות שיש לאותם אישורי נוטריון על צדדים נוספים וכיוצא בזה.

מחפש נוטריון לתרגום?

  • קבלו יעוץ טלפוני ראשוני ללא תשלום
  • לקביעת פגישה חיגו 0515544300

לקבלת פגישת יעוץ יש למלא את הטופס

    שם + משפחה (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צרף צילום של המסמכים(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    ספרו לנו קצת מה אתם צריכים



    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה