מתנות לאורחים בחתונה

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

מתנות לאורחים בחתונה

מתכננים חתונה? אין כמו לתכנן אירוע מרגש של פעם בחיים כמו חתונה, ובמיוחד כאשר החתונה היא שלכם. תעשיית החתונות בישראל פורצת כל גבול ולעתים נדמה כי אין סוף לכמות הרעיונות המקוריים הבאים לידי ביטוי באירועי חתונה. מופעי זיקוקים, להקות, תזמורות, מתופפים, מופעים שונים, צעצועים המחולקים ברחבת הריקודים או שרשראות פרחים- דבר אינו מוגזם מדי כאשר מדובר על חגיגות חתונה, ובשנים האחרונות ניתן לזהות טרנד של חלוקת מתנות לאורחים בסיומו של אירוע חתונה או אירועים אחרים.

מטרתם של מתנות לאורחים המחולקות בסיומה של חתונה או חגיגה אחרת היא כי האורחים יזכרו את האירוע עוד זמן רב. בדיוק כמו מוצרי פרסום, גם כאשר מדובר על מתנות לאורחים מטרתנו היא כי המתנות יישארו עם האורחים שלנו כמה שיותר זמן ונעדיף למנוע מצב בו המתנה שלנו מוצאת את דרכה לפח. המתנות הנפוצות ביותר לאורחים בחתונה כוללות מגנטים למקרר ומחזיקי מפתחות, אך בהחלט ניתן לקחת רעיונות מקוריים נוספים מעולם קידום המכירות. מטבעות שוקולד שעליהם מוטבע דיוקן בני הזוג ותאריך האירוע, מוצרי הלבשה וטקסטיל רקומים כמו כובעים, צעיפים, מגבות או חלוקים, מוצרים שונים הנושאים חריטה אישית כמו עטים או לוחיות ואפילו צעצועים שונים.

אין גבול לרעיונות שניתן להשתמש בהם לצורך יצירת מתנות לאורחים, וככל שתהיו יותר מקוריים כך תגדילו את ההתלהבות מהמוצר ותגדילו את הסיכוי כי הוא יישאר בידי האורחים. הקפידו ליצור מתנות לאורחים בעלי ערך מוסף אשר יזכיר להם את האירוע המשמח בו השתתפו ואת בני הזוג שהזמינו אותו אליו. מעבר לרעיונות הטריוויאליים למתנות חתונה ניתן לגוון ברעיונות מקוריים משלכם, וכן במתנות אשר יהוו חלק מסידור השולחן במהלך האירוע ויילקחו הביתה לאחר מכן על ידי האורחים כמזכרת.

כאשר לוקחים בחשבון את ההוצאות הכרוכות בהפקת אירוע משפחתי גדול כמו חתונה מחיריהם של מתנות לאורחים אינם מוסיפים על כך הרבה. מחיריהן של מתנו קטנות נעים סביב 2-5 ₪ ושל מתנות מושקעות יותר סביב 10-20 ₪. כתוספת להוצאות החתונה מדובר על סכום זניח יחסית, ובמיוחד ביחס לתמורה.

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה