מסביב לעולם עם הרכבים מוזיקלים לאירועים

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

מחפשים להרכבים מוזיקלים לאירועים? האירוע מתקרב ואתם לא יודעים במה ואיך לבחור? אולי כדאי להעביר לאורחים שלכם תחושה שהם נוסעים לטיול בעולם, מבלי לעבור בתור לדרכונים בכלל? ישנן כל כך הרבה אפשרויות להרכבים מוזיקלים לאירועים עם כל כך הרבה סגנונות של מוסיקת מרחבי העולם שאפשר להזמין לאירוע, שכדאי אולי להתחיל לחשוב על הרעיון.

נתחיל את המסע במקום קרוב אלינו: יוון. ישראלים רבים מאוד מתחברים למוסיקה היוונית. אולי בגלל הסגנון הים-תיכוני שדומה למה שאנחנו מכירים ואוהבים כאן, ואולי פשוט כי היא כל כך טובה. כנראה ששניהם. בכל מקרה, להקות של מוסיקה יוונית לחתונה יכולות לתת הרגשה חגיגית ומשמחת לכל אירוע. אם רוצים אפשר גם להפוך את כל האירוע לטברנה-סטייל, לשבור צלחות ו… יאסו!

מוסיקה תורכית: למרות מצב היחסים שלנו עם תורכיה בשנים האחרונות והחיבה (או החוסר שלה)  של רובינו לארדואן, המוסיקה שלהם מצויינת. כמובן שגם הסגנון הזה מוכר לאוזן שלנו היטב, ומזכיר מאוד את המוסיקה שנעשית בארץ.

מוסיקה בלקאנית היא גם אופציה טובה של הרכבים מוזיקלים לאירועים. אחרי שבכל העולם כבר מכירים אותנו בזכות ה'בלקאן ביט בוקס', אין שום סיבה שלא תהיה גם כאן תרבות יותר מפותחת של המוסיקה המשמחת הזאת. חוסר היציבות שבקצב במוסיקה הבלקאנית יגרום לכולם לקום על הרגלים ולהצטרף לחוויה מטרפת חושים. הבלקאן כבר כאן.

ואם כבר מדברים על הבלקן, למה לא לחשוב על סגנון שקרוב אלינו, היהודים. למה לא לסוע לסיור למזרח אירופה עם להקות לאירועים שמנגנות מוסיקת קלייזמר לאירועים? כשהכל הוא טרנדי, ועל כל דבר הולכים ללא צפוי, תתפלאו לדעת שיש כמה וכמה להקות לאירועים לא חרדיות שמנגנות קלייזמרים והאירוע מקבל אופי יהודי יותר, אבל גם שמח וחי. כן, גם יהודי אשכנז ידעו לפעמים לשמוח.

ואם גם ככה אנחנו לא באמת טסים, אלא רק עוברים חוויה בין לאומית בזמן האירוע, למה לא חוויה לטינית? הצלילים העמוקים והחודרים יחממו לכולם את הלב. ריקודי הזוגות ירגשו, וללא ספק כל אחד מהנוכחים בחתונה, בר\בת המצווה או כל אירוע אחר, ירגישו כאילו נסעו רחוק מאוד, בלי לשלם על כרטיס טיסה.

כשבוחרים להקות לאירועים בסגנונות בינלאומים זה יכול לתת השראה על עיצוב שאר האירוע. כמו שלהקה יוונית יכולה לגרום לאירוע להיות בסגנון טברנה, אפשר להפוך מסיבה עם להקת סמבה, למשל, לקרנבל ברזילאי או מסיבה בלקנית להיות בסגנון צועני.

הכנות לפני חתונה – עושים סדר בבלגן

ערב החתונה הוא, ללא ספק, אחד הערבים החשובים שתחוו במהלך חייכם. התקופה שלפני אותו הערב, וגם על כך אין עוררין, תכיל חודשים של לחץ רב במסגרת ההכנות ליום הגדול. הכנות ליום חתונה כוללות אלמנטים רבים, כגון בחירת אולם, רב ושאר האטרקציות שמסביב. בשורות הקרובות נסייע לכם לעשות קצת סדר בבלגן, כדי להפוך את התהליך המתיש לנעים, מסודר ופשוט הרבה יותר. מוכנים? יצאנו לדרך…

 

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה