מימון לחתונה – איך עושים את זה בלי לשקוע בחובות?

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

מזל טוב! הצעת הנישואין מאחוריכם, גם ההתרגשות הגדולה וההכרזה המרגשת לחברים ולמשפחה. עכשיו מתחילים לתכנן את החלום הגדול – החתונה עצמה. ובכן, מסתבר שזה לא זול להתחתן, בעיקר כשצד אחד לא מוכן לוותר על הדודים מבאר שבע, והצד השני מתעקש שהקייטרינג יהיה גם כשר וגם משובח במיוחד… אף אחד לא רוצה לוותר על אותו פרט קטן שיהפוך את האירוע הגדול לבלתי נשכח. אז איך עושים את זה? איך מממנים חתונה בלי לשקוע בחובות? אילו הלוואות ובאילו תנאים תוכלו לקחת מהבנק? או שמא תלוו מההורים? הנה כמה אפשרויות מימון:

  1. מימון עצמי. למרבה הצער, האפשרות הזו אינה עומדת בפני רוב הזוגות הצעירים. אבל אם יש לכם הון עצמי, חסכונות או נכסים – יש צעירים שמעדיפים להשקיע את הונם וחסכונותיהם מאשר להיעזר באחרים או לשקוע בחובות. מכיוון שרוב החתונות "מכסות את עצמן", בדרך כלל אין הפסד או שהוא לא גדול.
  2. מימון באמצעות ההורים.זו הדרך המשתלמת ביותר, בעיקר אם ההורים שלכם יכולים לממן את החתונה לחלוטין, כלומר מבלי לצפות להחזר. במקרה כזה הרווחתם פעמיים: גם זכיתם במימון וגם תוכלו ליהנות מהמתנות, כלומר מהצ'קים שתקבלו. אבל לא כל המשפחות יכולות להרשות לעצמן להוציא סכום של עשרות או מאות אלפי שקלים בלי החזר. במקרים כאלה ההורים הרבה פעמים ישמחו להלוות לכם את הסכום או את חלקו. הלוואה מההורים, או מבני משפחה קרובים, תוכלו על פי רוב לקבל ב"תנאים מועדפים" – ולחסוך לעצמכם את החזרי הריבית…
  3. הלוואה. כיום שוק ההלוואות למתחתנים מפותח למדי. אם החלטתם לקחת הלוואה, יש שתי אפשרויות עיקריות: הלוואה מהבנק או הלוואה חוץ בנקאית.
  • הלוואה מהבנקבנקים רבים מציעים מסלולי הלוואה מיוחדים לזוגות מתחתנים. לרוב תנאי ההלוואה טובים מכיוון שהסיכון נמוך וההחזר מהיר – רוב הזוגות הצעירים מחזירים את ההלוואה בטווח של חודשים בודדים לאחר החתונה. חשוב כמובן לערוך סקר שוק ולקבל לפחות ארבע או חמש הצעות מבנקים שונים. ככל שתוכלו להסתפק בסכום נמוך יותר ובמסלול הלוואה קצר יותר (שבו טווח ההחזר אינו עולה על כמה חודשים) – כך תוכלו להשיג תנאים טובים יותר. חלק מהבנקים מציעים תנאים מיוחדים כמו "הלוואת בלון" – שבה מחזירים את הקרן והריבית רק בסוף תקופת ההחזר, או תנאים נלווים כמו הפקדת הצ'קים מהחתונה ללא עמלות. חלק מהבנקים יאשרו גם הלוואות אקספרס, ללא דרישה של ערבויות או ביטחונות.
  • הלוואה חוץ בנקאית:במקרים רבים קל ומהיר יותר להשיג הלוואה חוץ בנקאית. מדובר בהלוואה מגופים רציניים, מוכרים ומבוססים, אשר לא דורשים ערבויות, ביטחונות או עבר בנקאי ללא רבב, כמו מרבית הבנקים. גופים כאלה לרוב גם מתמחים בהלוואות מהירות, או הלוואות אקספרס, אשר מאושרות בטווח קצר, לפעמים תוך יום עסקים אחד בלבד. זה כמובן יכול לשרת זוגות ספונטניים במיוחד, שמנסים לארגן חתונה בזמן קצר, אך גם מפשט ומקל את התהליך עבור כל זוג, שטרוד מן הסתם גם בעוד אלף ואחד סידורים אחרים. גם כאן חשוב לקבל כמה הצעות מחיר שונות ולהשוות את התנאים לפני שלוקחים הלוואה.

באופן כללי חשוב לזכור שכדאי לצמצם את הוצאות החתונה, בלי קשר למימון. כל שקל שתחסכו בארגון או באירוע עצמו יכול להתגלם אחר כך ככסף שיסייע לכם בבניית העתיד המשותף. זה לא אומר שצריך להתקמצן כמובן – רק לא להשתגע… אז שיהיה במזל טוב!

מימון לחתונה – איך עושים את זה בלי לשקוע בחובות?

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה