מידע חשוב לכל מי ששוקל חתונה אזרחית בקפריסין

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

ישראלים רבים עורכים היום נישואים אזרחיים, יש כאלו שמחליטים לערוך חתונה אזרחית משום שהם מחויבים לעשות זאת משום שהרבנות אינה מוכנה להכיר בהם כזוג ומבחינת הרבנות הם אינם יכולים להתחתן כי אחד מבני הזוג הוא רפורמי או שאחד מבני הזוג הוא חסר דת.

יש זוגות אחרים שמחליטים לערוך חתונה אזרחית משום שהם אינם מוכנים לערוך חתונה דתית אורתודוקסית אלא הם מעונינים לערוך חתונה יהודית חילונית, או חתונה אלטרנטיבית גמישה שיש בה שילוב של עקרונות וערכים שונים שאסור להכניס אותם בחתונה דתית שנערכת תחת חסות הרבנות.

החוק הישראלי אינו מתיר עריכת חתונה אזרחית ואינו מכיר בחתונה אזרחית שנערכת בישראל אלא רק בחתונה אזרחית שנערכת בחו"ל.

ואכן בשנים האחרונות יש יותר ויותר ישראלים שבוחרים לערוך בחו"ל חתונה אזרחית שתאפשר להם להירשם במרשם האוכלוסין כזוג נשוי  ולאחריה הם עורכים בארץ חתונה מסוג כלשהי.

אחד היעדים הפופולאריים לעריכת חתונות אזרחיות הוא קפריסין, ישראלים רבים מעדיפים לערוך חתונה אזרחית בקפריסין, הן בשל החוקים והתקנות הגמישות המאפשרות ערכית חתונה אזרחית בקפריסין בקלות ללא בירוקרטיה מסובכת, והן בשל הקרבה הגיאוגרפית והעלויות הכספיות הזולות של הטיסה לקפריסין.

כל מי שמעוניין לערוך חתונה אזרחית בקפריסין יכול להחליט האם הוא מעוניין לעשות זאת לבד או שהוא מעוניין להיעזר בחברות המציעות חבילת "חתונה אזרחית  בקפריסין" הכוללת בתוכה את כל השירותים הנדרשים לשם עריכת חתונה אזרחית בקפריסין, החל מטיסה ובית מלון בקפריסין וכלה בשירות של

תרגום לאנגלית ואישור נוטריוני של כל המסמכים, ניהול טקס נישואין מלא, מתורגמן לאנגלית, חותמת אפוסטיל ועוד.

יש כאלו שיערכו חתונה אזרחית בקפריסין ויחזרו כבר באותו יום לישראל, ויש כאלו שיצאו לקפריסין כדי לערוך שם חתונה אזרחית וינצלו את השהות שלהם בקפריסין כדי לערוך שם טיולים באתרי תיירות שונים.

חתונה אזרחית בקפריסין יכולה להיערך בערים שונות כמו לרנקה, לימסול, פאפוס, איי נאפה, פרלימני ועוד.

הנה מידע תמציתי על המקומות שבהם  ניתן לערוך חתונה אזרחית בקפריסין

לרנקה– עיר עם רצועת  חוף יפה ומרשימה , בעיר יש תושבים עם פולקלור של קבלת אורחים, בלרנקה ניתן למצוא שפע של אתרים ארכיאולוגיים ולצידם שפע של אתרים בילוי כמו בתי קפה, קניונים מוזיאונים וכד'.

פאפוס– עיר חוף  עתיקה שמחולקת היום לשני חלקים לחלק העתיק ולחלק החדש, העיר היא עיר תיירות ויש בה שפע של אתרי תיירות , מי שירצה יוכל לבקר באתרי תיירות עתיקים ומי שירצה יוכל לבקר באתרי תיירות חדשים כמו קניונים, מרינה, טיילת חדשה ועוד.

איי נאפה- באיי נאפה תוכלו להנות מחיי לילה תוססים, אז אם אתם מעוננים לערוך חתונה אזרחית במקום שיש בו חיי לילה תוססים , הרי שאיי נאפה היא המקום.

הצעת נישואין

כבר זמן רב אתה מעוניין לקדם את היחסים שלכם ולהציע לה נישואין, אבל לא ממש היית בטוח מתי ואיך להציע לה. ככל שהזמן חולף אתה מבין שאין רגע אחד מושלם שמחכה לך, ואתה מחליט לצאת מהפסיביות שאפפה אותך ולעשות מעשה- להתחיל לתכנן את הצעת הנישואין שלך.

השלב הראשון הוא כמובן לדאוג לנושא טבעות אירוסין . יכול להיות שתחליט שמה שמתאים עבורכם הוא טקס של החלפת טבעות אירוסין, אך מצד שני, יכול להיות שתרצה רק לחפש עבור אשתך לעתיד טבעת אירוסין ועוד אחד כזאת שתתאים לה בדיוק! אתה מתקשר לאחד החברים הטובים שלך ומתייעץ איתו על מנת להיות בטוח שהטבעת שעליה חשבת מתאימה. אחרי שאתם הולכים יחד לאחת מחנויות התכשיטים המתאימות, אתה רוכש את הטבעת או טבעות האירוסין ומתחיל לתכנן את הרגע המיוחד של הצעת הנישואין.

אתה עלול למצוא את עצמך מסתובב ימים או אפילו שבועות אם הטבעת אירוסין בכיס שלך או באחת המגירות, ומתקשה להחליט מתי ואיך בדיוק להציע. מצד אחד חשוב לך שהרגע יהיה מתאים ומרגש, אבל לפעמים עולה גם הרצון שההצעה תהיה מיוחדת ואולי אפילו קצת מוחצנת. אם אתה עונה לתיאור של השורות האחרונות הנה כמה עצות עבורך.

ראשית כל, הכי חשוב לעצור ולחשוב מה אשתך לעתיד תעריך ותאהב? האם היא מוחצנת בדרך כלל או יותר שקטה? תנסה לדמיין אותה על רקע כל אחת מההצעות נישואין שעברו לך בראש ותראה מה אתה מרגיש לגבי זה. התחושות שלך לגבי ההתאמה של הצעת הנישואין לאשתך לעתיד היא הנבא הכי חשוב להאם היא תהנה מההצעת הנישואין.

כמובן שחשוב להתאים את הצעת הנישואין לאשתך לעתיד, אך חשוב שהצעת הנישואין לא תהיה מנותקת מהקשר אלא אולי אפילו תתבסס עליו. למשל: יכול להיות מאוד מרגש שהצעת הנישואין תהיה קשורה לאירועים משותפים שעברתם או תערך במקום החשוב לשניכם.

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה