לבחור שמלת כלה ולא להצטער

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

"עם הצלחה לא ניתן להתווכח", אומר הפתגם המוכר, ומעצבת שמלות הערב והכלה  היא בלי ספק סיפור הצלחה  שלושה מרכיבים עומדים בבסיס הצלחה זו – יחס אישי וחם, אכפתיות, אמינות ומקצועיות  "אני מתרגשת בכל פעם מחדש מהיכולת שלי להגשים לכלה את חלומה ולהפוך אותה לערב אד לסינדרלה מן האגדות", היא אומרת

ידידיה של מעצבת שמלות הערב והכלה מעידים עליה כי הרגעים המאושרים ביותר בחייה הם אלה בהם ניצבת בפניה אחת מלקוחותיה, הכלה העתידית, כשהיא לבושה לראשונה בשמלה שהיא עיצבה. התרגשותה ושמחתה , כך מאשרות גם הלקוחות-כלות, עולים לעיתים אפילו על אלה שלהן עצמן.

"זה נכון", אומרתבגילוי-לב, "מעבר לכך שכל כך אכפת לי מכל לקוחה – ומכאן גם ההשקעה המוחלטת שלי בכל אחת ואחת מהן –  אני נרגשת מהעובדה שאני מצליחה להגשים לכל אחת את החלום שלה. אחרי הכל, כל אחת מהכלות, אם תודה בכך בגלוי או לא, חולמת משך שנים על השמלה שתלבש ברגע החשוב ביותר בחייה. אנשים אולי לא יאמינו לי, אבל לראות את מבט האושר של הכלה כשהיא בוחנת את עצמה במראה, שווה לי לפעמים יותר מכל פיצוי כספי. לכל לקוחה הנכנסת אלי אני אומרת: 'אני כאן בשבילך, לכל אורך הדרך, עד החופה'".

עשור שנים עושה , בוגרת המכללה לעיצוב אופנה ואומנות במכללה למינהל, כמעצבת שמלות כלה. בתום לימודיה, יצאה לפרק זמן קצר לפאריז ועבדה כתדמיתנית בבית אופנה המתמחה בעיצוב וייצור שמלות כלה וערב כאשר חזרה ארצה,  החלה בשקט, כמעט בסוד, לעצב ולייצר בביתה שמלות כלה וערב. התגובות הנלהבות לא אחרו להגיע, מה שדרבן אותה לפתוח את הסטודיו ברחוב בלפור 44 בבת-ים, עיר מגוריה – מקום בו היא פועלת עד עצם היום הזה.

יחס חם ואישי, מקצועיות ואמינות

"עם הצלחה לא ניתן להתווכח", אומר הפתגם המוכר, היא בלי ספק סיפור הצלחה. העדות הטובה ביותר לכך הם מאות הנשים, הצעירות והצעירות פחות, שבחרו דווקא בה לעצב להן את שמלת הכלולות.

מה מושך את הכלות הצעירות (מכל רחבי הארץ!) דווקא cסטודיוניתן למצוא בדבריה של אלונה גלאי, 23, תושבת תל-אביב, אשר נישאה אך לאחרונה. לדבריה, עמדו בפניה שתי אפשרויות. האחת: לבחור לעצמה את שמלה מתוך מספר קטלוגים שהוצגו בפניה, או ללכת על הזמנה אישית. דהיינו: שיתפרו לי במיוחד שמלה ממבחר הבדים שהציגו בפניה.

לאחר שרפרפה שעה ארוכה בקטלוגים, ולאחר שמדדה חלק מהשמלות שהוצגו בפניה, החליטה לבסוף להזמין שמלה בהתאמה אישית. לאחר שבחרה בסוג הבד, ישבה  והציגה בפניה את "חזונה". "היה לי בראש שמלה ראיתי לפני מספר שנים בסרט וחלמתי שגם לי תהיה שמלה כזו בחתונה", היא מספרת בעיניים בורקות,

לדברי הכלה הטריה היא נפגשה מספר פעמים עד שהשרטוט תאם במדויק את אותה שמלת הכלה שראתה בסרט. מספר ימים לאחר מכן, חזרה אלונה לסטודיו כדי להתחיל במדידות. מספר שבועות לאחר מכן כבר הייתה השמלה מוכנה והחל שלב התיקונים וההתאמות, אשר התבצע בקומה העליונה של הסטודיו, בצוותא עם צוות התופרות הפועל במקום.

"מעבר לכך שלבסוף קיבלתי בדיוק את השמלה עליה חלמתי, ומעבר לאווירה הכייפית וליחס האישי והחם שקיבלתי לכל אורך התהליך, מה שהכי התרשמתי ממנו היה היחס המקצועי והאמין  וצוות העובדים שלה", משחזרת אלונה, "האכפתיות של אנשי הצוות גילו היו משהו שקשה לתאר במילים. אפשר היה לראות ולהרגיש שהן באמת עושות הכל כדי שאקבל בדיוק את מה שאני רוצה. לא סתם המלצתי עליה בפני שתי חברות טובות שלי שעומדות להתחתן בקרוב"!

מתרגשת בכל פעם מחדש

הקולקציה שהיא מציעה לכלות הנרגשות לקראת היום החשוב ביותר בחייהן, היא ייחודית ואטרקטיבית, וניתן למצוא אצלה דגמים המעוצבים בגזרות ייחודיות והמשולבים בציורי יד, ברקמות ייחודיות, וגם בשיזור אבני חן. מדובר בקולקציה צבעונית וססגונית, החל מהשמלות בלבן הקלאסי, שמלות בעיטורים של אבני חן (ביבוא מיוחד מאירופה) דרך שמלות בצבעי פסטל רכים ועד שמלות כלה בצבעי הזהב והכסף.

"למרות שאני כבר עשר שנים בענף, מבחינת ההתרגשות והלהט, אני מרגישה כאילו רק אתמול התחלתי לעבוד. אני מתרגשת בכל פעם מחדש מהיכולת שלי להגשים לכלה את חלומה ולהפוך אותה לערב אד לסינדרלה מן האגדות", אומרת .

מסגרת

מלכה ליום אחד

יום החתונה הופך אצל כלות רבות ליום לחוץ במיוחד, הפוגם לא מעט במה שאמור להיות היום המאושר בחייה. כדי למנוע את כל ההתרוצצויות המרגיזות סביב כל הפריטים הנלווים לשמלה,  חבילת "מלכה ליום אחד". ה"חבילה" כוללת בתוכה את כל הטיפול והטיפוח לו זקוקה הכלה ביום המאושר בחייה – תסרוקת, איפור, ארוחת בוקר, וגם תכשירים ואביזרים.

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה