כמה ישאירו לכם במעטפה החישוב המהיר

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

מתחתנים? קודם כל הרבה מזל טוב ובהצלחה! תכנון החתונה כולל בחובו אספקטים רבים, השקעה של זמן, טעימות ובדיקות של אולמות שונים, שירות קייטרינג, שירותי מוסיקה ועוד. אתם בתור זוג המתחתנים ודאי רוצים שהחתונה שלכם תהיה הכי מקורית, ייחודית ושמה! כמו זוגות מתחתנים רבים, אתם ודאי מחפשים רעיונות לאטרקציות מיוחדות- בלוני הליום, רקדנים, פעלולים ואפקטים נוספים, כל זאת על מנת לייחד את החתונה שלהם וליצור חוויה ייחודית ובלתי נשכחת בקרב האורחים והמשפחות.

בנוסף לכל הזמן הדרוש לתכנון האספקטים שצוינו לעיל, ישנו צורך בתכנון כלכלי מחושב על מנת לא לצאת עם הפסד גדול ממה שתכננתם או ממה שאתם מסוגלים לעמוד בו, ובכך להשליך על המשך חיי הנישואים שלכם. תכנון כלכלי לקוי יכול להביא להשלכות קשות ולהפסדים כלכליים כבדים בשל העלויות הגבוהות מאוד של האטרקציות השונות לחתונה. תכנון כלכלי לקוי יביא להשלכות על המשך חיי הנישואים שלכם, ויגרמו לקשיים בקניית בית בהמשך הדרך, ביציאה לירח דבש, ובתוכניות חיסכון להמשך החיים, בין אם לחופשות, ללימודים או לדברים אחרים.

על מנת לתכנן חתונה מבחינה כלכלית, עליכם קודם כל לחשב כמה כסף תקבלו מהאורחים, על מנת לתת אומדן יחסית מדויק, עליכם לערוך רשימת אורחים פוטנציאליים ולרשום ליד כל אורח האם לדעתכם הוא יגיע בוודאות לחתונה (חברים קרובים, קרובי משפחה), יש סבירות די גבוהה שהוא יבוא אך לא בטוחה (חברים רגילים, חברים מהעבודה, משפחה רחוקה), או סבירות בינונית או נמוכה שיבוא (מכרים, חברים שגרים רחוק, וכו'), כך תוכלו לדעת פחות או יותר כמה אנשים יגיעו, כמובן שכשמתקרב מועד החתונה תוכלו לשלוח הזמנות ולבקש מהמוזנים לאשר הגעתם, וכך תוכלו למחוק מהרשימה את הלא מאשרים שכנראה לא יגיעו.

כמות האורחים לבדה כמובן לא מספיקה כדי לחשב את כמות הכסף שתקבלו, עליכם לדעת פחות או יותר כמה כסף יביא כל אורח, או במילים אחרות כמה ישאירו לכם במעטפה? כמובן שלא מקובל לשאול ואין אפשרות לדעת בוודאות כמה יביא כל אורח, אך כמו שאתם וודאי יודעים, יש מוסכמות מסוימות לגבי הסכום שיש להשאיר. הסכומים עצמם משתנים בין אזורים שונים בארץ, באזור המרכז ותל אביב במיוחד מקובל להשאיר סכומים גבוהים יותר, בשל העלויות הגבוהות משמעותית יותר של האולמות והמנות, וכמובן שסכום הכסף תלוי גם ברמת הקרבה של האורח, התחשבו בכל הנתונים האלו וארכו אומדן של סכום הכסף שתקבלו, וכך תוכלו לתכנן את ההוצאות בהתאם, ולוודא שסכום ההפסד לא יעבור את הסכום בו אתם יכולים או מעוניינים לעמוד.

הכנות לפני חתונה – עושים סדר בבלגן

ערב החתונה הוא, ללא ספק, אחד הערבים החשובים שתחוו במהלך חייכם. התקופה שלפני אותו הערב, וגם על כך אין עוררין, תכיל חודשים של לחץ רב במסגרת ההכנות ליום הגדול. הכנות ליום חתונה כוללות אלמנטים רבים, כגון בחירת אולם, רב ושאר האטרקציות שמסביב. בשורות הקרובות נסייע לכם לעשות קצת סדר בבלגן, כדי להפוך את התהליך המתיש לנעים, מסודר ופשוט הרבה יותר. מוכנים? יצאנו לדרך…

 

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה