כך תקיימו הצעת נישואין מושלמת

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

אולי אנחנו לא יכולים לעזור לך לבחור את הטבעת, אבל אנחנו בהחלט יכולים לעדכן אותך בהצעות הנישואין הפופולריות יותר של שנת 2021.

כשחושבים על הצעת נישואין חושבים "רומנטיקה". ואכן, קיימים מקומות ורגעים יפים ביותר במדינה הקטנה שלנו. מקומות מיוחדים, קטנים כגדולים, בלי סוף. אבל מקום אחד בולט יותר מכולם ברומנטיות שלו, ואי אפשר לעמוד בפניו.
כמובן שאנו מתכוונים אל הים.

וכשאנו אומרים "ים", ברור לכולנו שגם חוף הים הוא מפלט רומנטי וקסום. אבל מה דעתכם לצאת למסע קסום יותר בלב הים בין הגלים?

אז הרי לכם הטרנד של הצעות הנישואין לשנה זו, הצעת נישואין על יאכטה. זה יכול להשמע לכם קצת מפואר אך האמת היא שברוב מועדוני השייט המחירים מותאמים היטב לכל כיס (שמוכנה להשקיע). כמו כן, במועדוני השייט הנחשבים, יציעו לכם גם כיבוד ושתייה חופשיים במהלך ההפלגה, ואף יאפשרו לכם לבצע הזמנת אוכל ליאכטה לפני היציאה ללב הים.

הפלגה רומנטית יכולה להמשך מספר שעות ולאפשר לכם ליהנות מכל רגע. הפלגה רומנטית היא הרומנטיקה במיטבה. חוויה בלתי נשכחת של הפתעות ואהבה אינסופית המאפשרת לכם ליהנות מהשקיעה, מהגלים ומהתקדמותכם לעבר אופק החלומות שלכם.

כאשר תצאו יחד להפלגה או לשייט רומנטי לאור הכוכבים, לא תוכלו שלא לחוש בקרבה שהולכת ומתחזקת ביניכם ומציינת את האהבה הגדולה שלכם.

במועדוני השייט תוכלו להתרשם ממגוון יאכטות פאר וסירות איכותיות וייעודיות שמטרתן היא אחת, להגשים את החלומות שלכם ולחגוג את הרומנטיקה במיטבה!

להשקיע או לא?

כשדיברתם על חתונה, ממש מזמן כשרק התחלתם לצאת, אמרת לו שלא משנה לך איך תתחתנו, ושאת לא מהבנות שכל החיים שלהן חלמו על חתונה . אבל עכשיו כשהגיע הרגע והוא עומד להציע לך נישואין, ברור שהתמונה היא שונה, ואת מאוד תתאכזבי אם ההצעה תהיה סתמית וללא טבעת אירוסין .

אוקיי, אולי לא ממש תתאכזבי, את תגידי, אבל ביננו- ממש היית מעדיפה שיבוא אלייך בהצעת אירוסין עם טבעות אירוסין מיוחדות . את יודעת הרי שהרגע הרומנטי הזה הוא לא רק של שניכם. הרי מייד אחרי שתראו את טבעות אירוסין שלכם כל הסביבה תתחיל לשאול אתכם איך היתה ההצעה, מה הוא עשה ואיך הגבת.

עד כאן, בטוח שנשים רבות יכולות להזדהות עם המתח הזה בין חוסר הרצון לעשות מהומה מהצעת נישואין, לעומת הצורך הפסיכולוגי לספר אחר כך לסביבה איך היה הרגע הזה. וכמובן שככל שהוא מתואר יותר כקסום, כך הסיפור נשמע טוב יותר וגורר יותר תגובות מהאנשים מסביב. אז נכון, שזו לא הכוונה של חתונה, ואתם לא באמת מתחתנים כדי לקבל את תגובות הסביבה לנושא, אבל זה עדיין חשוב ורלוונטי ומסתובב איפשהו בתוך הראש שלכם, ובעיקר שלך.

לכן כדאי להשקיע מחשבה ברגע הזה, או להחליט שאתם באמת לא מתכוונים לעשות מהומה על שום דבר, ולהיות שלמים עם עצמכם כשתספרו לסביבה שקיבלתם החלטה להנשא ולא היתה הצעה רשמית ומסודרת. ובנוגע לטבעות? תחליטו אם זה בכלל מתאים לכם להחליף טבעות.

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה