טיפים לחסכון בחתונת חורף

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

הימור על מיקום- כיוון שהתעריפים בחורף זולים יותר מהתעריפים בעונות האחרות של השנה ויש אפשרות להוזיל את התעריפים או סוגרים עם מקום בדקה התשעים. יש לקחת בחשבון שמדובר על הימור, אך פעמים רבות מדובר על הימור כדאי מאוד מבחינה כלכלית.
ספקים ואנשי מקצוע- אותו הטיפ שחל על המיקום של האירוע חל גם לגבי ספקים שונים ואנשי מקצוע. ככל שסוגרים עם אנשי מקצוע בקרבת תאריך היעד של החתונה, כך גם יש סיכוי טוב יותר למחיר טוב יותר. בעלי המקצוע יודעים שישלמו להם בתקופה הקרובה ולכן משתלם להם להסכים למחירים נוחים יותר. בנוסף, אין כל כך הרבה חתונות בחורף (בהשוואה אל הקיץ) ולכן בעלי המקצוע זקוקים לעבודה/פרנסה.
השכרת רכב- יש אפשרות של השכרת רכב אצל אחת מהחברות הגדולות במחירים משתלמים ביותר ובתנאי תשלום נוחים מאוד. הרבה זוגות יכולים לאפשר לעצמם רכב יוקרתי לחתונה בעונת החורף במחיר סביר יותר מזה שמוצע להם בעונת הקיץ העמוסה בחתונות.
לא מזיעים ונהנים מכל רגע אי אפשר להתעלם מהעובדה שאירועים שחלים בעונת החורף הם אירועים שמצליחים לשדר חמימות רומנטית וקסם, בייחוד כאשר מדובר על זוג שמתחתן. הקיץ עמוס בחתונות, מוזמנים רבים נלחצים מכמות החתונות ובוחרים להגיע רק למספר מסוים של חתונות בחודש, אנשים עייפים מהחום ולחוצים וכל אחד מנסה למצוא דרך להסתיר את אגלי הזיעה שמבצבצים בזמן הגרוע ביותר. בחורף כל אלו לא קיימים ורוב האנשים מגיעים נינוחים ובאווירה טובה לחתונה. לסיכום, היתרונות של חתונה בחורף רבים וכל שנותר הוא לתכנן ביעילות את החתונה וליהנות מהאירוע המשמח של חייכם.

חופה וקידושין בעונת הגשמים

ההחלטה על חופה וקידושין בחורף משמע קבלת החלטה לערוך חתונה לא שגרתית שתצליח לשדר אווירה חמימה ואינטימית לקהל המוזמנים. מאמר זה יעזור לכם לקחת בחשבון את הדברים החשובים ביותר של חתונה בעונת הגשמים וזאת על מנת שתוכלו ליהנות מאותו אירוע חתונה בחורף בצורה הטובה ביותר. טיפים לתכנון חתונה
מיקוד- יש זוגות שמתכננים חתונה שנה וחצי לפני ואילו זוגות אחרים מתכננים חתונה חצי שנה מראש ולפעמים אף פחות וזוכים לאותה תוצאה נפלאה או אפילו תוצאה טובה יותר. מילת הקסם כאן היא מיקוד. כלומר, הכנה מקדימה וכתיבת תכנים שמערבת את כל השלבים שצריכים לעשות בצורה מסודרת. כאן חשוב לרשום לעצמכם את הדברים הבאים ולהעביר אותם הלאה:
תאריכים- חשוב לרשום מהם התאריכים בהם אתם מעוניינים להתחתן בחורף.
קונספט- מהו הקונספט בו אתם מעוניינים לחתונה.
מיקום- מהו המיקום האידיאלי בו אתם מעוניינים לערוך את החתונה.
כמות מוזמנים- האם אתם מעוניינים באירוע קטן, בינוני או גדול.
רשימת בעלי מקצוע- מיהם בעלי המקצוע והספקים להם תזדקקו ומהי תהיה חלוקת התקציב לגבי כל אחד מהם.

 

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה