טיפולים אסתטיים לקראת החתונה

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

מחקר חדש שערך אתר אינטרנט בריטי למתחתנים בקרב 5000 כלות לפני חתונתן העלה כי רבות מתוכן השקיעו סכומי כסף גדולים יותר על טיפולים אסתטיים לפני החתונה מאשר על שמלת הכלה. הנתון הזה ודאי אינו מפתיע את בעלי המקצוע בתחום הטיפולים האסתטיים, שנתקלים ביותר ויותר כלות לעתיד שמגיעות אליהם לטיפולים כדי לוודא שביום הגדול לא יהיה אף חלק בגופן שהן לא יהיו מרוצות ממנו.

הרצון להיראות במיטבך בחתונה הוא רצון טבעי, בכל זאת מדובר באחד הימים החשובים בחייה של כל בחורה, אם לא החשוב ביותר, והפנייה לטיפולים אסתטיים לשיפור המראה, בייחוד כיום כאשר טיפולים אלה זמינים וזולים מאי פעם – גם היא טבעית. מגוון הטיפולים האסתטיים שניתן לעבור לפני החתונה הוא רחב מאוד, וכך גם טווח המחירים עבור טיפולים אלה, אבל בהשוואה לכלל ההוצאות על החתונה, הוצאה של כמה מאות שקלים על טיפולים להלבנת שיניים, למשל, נראים זניחים. במחקר הבריטי, למשל, דיווחו קרוב ל-500 כלות כי עברו הזרקות בוטוקס בחלקים שונים בגוף ובפנים לקראת החתונה, אחרות סיפרו על המסת שומן באזור הסנטר שעברו, והיו לא מעט שהחליטו גם לעבור הגדלת חזה רק כדי שיוכלו להצטלם בשמלה עם מחשוף נדיב.

להיראות מושלם – גם לחתונה וגם לאחריה

הטרנד החדש, כך על פי המומחים, הוא רק שלב נוסף בטרפת החתונות שהולכת ומתפשטת עם השנים. פעם כלות היו מפנקות את עצמן ביום ספא או בפרנץ' מניקור לקראת היום הגדול, אבל חתונות הפאר של הידוענים בשנים האחרונות – החל מאסתי גינזבורג ועדי קייזמן ועד לחתונה המלכותית של קייט מידלטון והנסיך וויליאם. כל הכלות רוצות להיראות טוב לפחות כמו בצילומים המלכותיים, והדרך לצילום המושלם כוללת כמעט תמיד טיפולים אסתטיים כאלה או אחרים.

למרות זאת, במקרים רבים החתונה היא רק תירוץ, והכלות פשוט מנצלות את ההזדמנות לעבור טיפולים אסתטיים שחלמו עליהם ותכננו אותם כבר במשך זמן רב, עוד לפני הצעת הנישואין. בהתחשב בכך שתוצאות הטיפולים האסתטיים נשארות לאורך שנים, הרי שלפחות מבחינה כלכלית זו בהחלט השקעה משתלמת יותר מאשר שמלת הכלה, שתשמש את הכלה רק בערב החתונה.

טיפולים אסתטיים לקראת החתונה – רשימה חלקית

הטיפולים האסתטיים הנפוצים ביותר בקרב כלות, גם על פי הסקר הבריטי, וגם על פי אנשי המקצוע כאן בארץ, הם טיפולים להצערת עור הידיים (כך שייראה טוב יותר בכל תמונות הקלוז-אפ של הטבעות), טיפולי שיניים (החל מביקור שגרתי אצל השיננית ועד ציפוי והלבנת שיניים – הכל לטובת החיוך המושלם), טיפולים להסרת שיער (החל מטיפול אחד באמצעות שעווה, ועד סדרת טיפולי לייזר להסרת כל השיער הסורר מכל הגוף), וטיפולים להעלמת קמטים ולהצערת עור הפנים.

חשוב לציין שגם מקומם של החתנים לא נפקד, ויש כיום גם לא מעט גברים שבוחרים לעבור טיפולים אסתטיים לקראת החתונה (או לפחות מסכימים לעבור אותם בלחץ הארוסה), ואצלם הטיפולים הנפוצים הם גם כן טיפולי שיניים, אבל גם השתלות שיער באזור הקרקפת, וטיפולי לייזר להסרת שיער מכמעט כל חלק אפשרי אחר בגוף.

מילה של זהירות

אם גם אתם עומדים להתחתן ושוקלים לעבור טיפולים אסתטיים מסוג כלשהו, חשוב כמובן להתייעץ קודם כל עם מומחה כדי להבין את ההשלכות ומשך הזמן של כל טיפול, ולעבור את הטיפולים רק במכון מוסמך, שקיבלתם עליו המלצות. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא להגיע לחופה אחרי שנכוויתם, תרתי משמע.

איפור כלות

כל כלה חייבת למצוא איפור כלות לרוחה, שיוכל לספק את כל רצונותיה ביום המיוחל והמקוד הזה. איפור כלות נמצא בכל מקום ויש מבחר לא מבוטל. כל איפור כלות מציע דברים דומים לכלה,. אך כל איפור כלות שונה מחברו באופי ובסגנון הייחודי לו.

חשוב כי איפור כלות יתאים לאופי של הכלה וייתן לה את המענה הראוי בשעת הצורך ומעבר לכך. אל לנו לשכוח כי חתונה הינה מעמד מיוחד אך מלחיץ, ולעיתים הכלות לא נוהגות בהגיון ומרב התרגשות דורשות דרישות מוגזמות ובצורה לא נעימה במיוחד. איפור כלות איכותי הוא כזה המבין את הלכי הרוח הרגישים של הכלה ביום חגה ולכן יהיה מסוגל להכיל כל שיגעון או יחס לא הוגן שעלול לבוא מצידה. מקום בו מבצעים איפור כלות  והמאפרים רגישים ללקוחותיו ייתן את המענה הדרוש גם אם משאר הבחינות איננו המוביל בשוק.

כל איפור מקצועי לכלות חייב להחזיק בצוות מנצח וחזק של אנשים המתמחים כל אחד בתחומו. איפור כלות אמור לתת מענה כולל ורחב לכל הצרכים שיש לכלה ולכן רק איגוד ושילוב נכון ואיכותי של כל בעלי המקצוע תחת קורת גג אחת של איפור כלות אחד יתאים לכלה ביום חתונתה. איפור כלות מתהדר בעיצוב מושקע כיאה להשקעה והשירות שהוא מעניק לכל כלה וכלה. איפור כלות צריך לספק את האווירה הנכונה פרט לשירותים הפרקטיים שעליו לבצע. מהות איפור כלות הוא לתת תמיכה לכלה ולשדרג את הופעתה והרגשתה פי עשרות מונים ביום הכי מתועד בחייה.

איפור כלות איכותי הוא זה המציע מגוון רחב של שירותים וסגנונות שיוכלו להתאים לכל אישה ואישה ולכל כלה וכלה באופן ייחודי ומושלם. איפור כלות מציע שירות כולל ומספק את כל הצרכים של הכלה בהרמוניה נעימה. אין ספק כי כלה ללא איפור כלות לא תוכל להתכונן כיאות ליום הכי חשוב בחייה ולכן גם בחירת איפור כלות חשובה ברמה של בחירת חתן ממש.

איפור כלות מחזיק צוות שלם שאמור להנעים את השהות באיפור כלות ולתת מענה מיידי והולם לכל דרישה של הכלה.

טיפולים אסתטיים לקראת החתונה

    הכנת המסמכים לחתונה אזרחית בקפריסין

  • מחיר מוזל
  • תרגום תמציות רישום
  • חותמת נוטריון
  • חותמת אפוסטיל
  • משלוח מהיר
  • עלות מוזלת לגולשים באתר 
  • הדרכה למתחתן ע"י הצוות שלנו ללא תשלום
  • קביעת תור באחת העיירוית בקפריסין ללא תשלום דרך המערכת שלנו
  • עלות זוגית 878 ש"ח  
  • עלות יחיד 578 ש"ח

 

לקבלת השרות יש למלא את הטופס


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    תשלום לחבילת נוטריון:

    לאחר שליחת הטפסים יש לשלם על השרות.

    878 ש"ח תרגום זוגי

    578 ש"ח תרגום יחיד

    פוחדים לשלם כי אתם לא מכירים אותנו? אנחנו מבינים אותכם. אין לכם מה לדאוג יש לכם אחריות על השרות שלנו, בכל בעיה תוכלו לקבל את הכסף חזרה : הגנת הקונה של paypal

    בנוסף תוכלו לשלוח לנו רק את המסמכים ולאחר שניצור איתכם קשר תוכלו להשלים את התשלום. תמיד תוכלו ליצור איתנו קשר במייל 

    [email protected] בכל שאלה או בעיה.

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה