הפקת חתונה בצורה עצמאית

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

הרצון להיות מקורי הוא רצון שהולך וגובר בהתנהגות של בני האדם בעידן המודרני. שפע האפשרויות המוצעות בפנינו מאפשר לנו להתפנק על מה שאנו אוהבים, ולהשיג ביתר קלות את טעמנו האישי במידה ונשקיע בכך השקעה ראויה כמובן.
אחד מהתחומים בהם ניכר הרצון לעיצוב אישי ומקורי הוא בתחום הפקת חתונות. אם ההורים שלנו חגגו את יום נישואם באולם שמחות קטן וצנוע באזור התעשייה בעיר. לצד אורז צימוקים עם רבע עוף. הרי שכיום ניתן למצוא בחתונות של ימינו הרבה מעבר לרבע עוף המסורתי, אם ימחלו לנו העופות.

כיצד נוכל להפיק חתונה מקורית?

הרצון להפיק חתונה מקורית הולידה צורך בהקמת חברות המתמחות בהפקת חתונות. חברות אלו דואגות לספק לאירוע הכה מיוחד כל מה שצריך לפי טעמם של בני הזוג. אחר שבני הזוג יושבים עם המפיקים וסוגרים ביניהם על הקונספט ועל גודל ההשקעה, מתחילים המפיקים בהכנתם. המטרה היא להביא את החתן והכלה למנוחתם ונחלתם ביום חופתם ללא דאגות על ארגון וסדר. את כל ההכנות הם משאירים למפיקים שדואגים בין היתר לסידורי פרחים, להשכרת ציוד במה שיספק תשתית נוחה לכל הופעות חיות שיהיו באותו ערב. או לארגן אומנים שמופיעים במסגרת הופעות חיות בצורה אקסלוסיבית למדי עם פירוטכניקה ולדאוג לכל ההכנות להופעה מסוג זה.

אולם יש זוגות שאוהבים אתגרים. אומנם לא מן הסוג הרגיל שמוביל אותם חלילה אל ייעוץ זוגי, אלא לאתגרים בהכנת כל גבר בזכות עצמם. זוגות אלה אוהבים לבנות כל דבר בזכות עצמם בין אם זה יהיה בית בצפון או הקמת חצר פרטית. מדוע את חתונתם הם לא יארגנו בעצמם. האפשרות לכך היא מסובכת אך מי שיודע להסתגר עם כל דבר יסתדר עם זה.
כיצד ניתן לארגן חתונה בטבע בכוחות עצמך?

ראשית עלינו לדאוג לאישור משטרתי על קיום מסיבה שכזו בנוף הפתוח. אחר שהשגנו את האישורים הדרושים אנו פונים אל חברות הגבר השונות המספקות ציוד הגבר ובמות בטבע ללא חיבור למערכת החשמל אלא בגנרטורים. השלב הבא הוא להכין את האוכל בעצמנו בכך שנארגן כמות נכבדה של חברים שיעזרו בהכנת האוכל וקניית אוכל ומשקאות. שיתוף הפעולה עם החברים יכול לחסוך הוצאות אדירות בכל הקשור להסעדה. את כלי האוכל וכיוצא בזה ניתן להשכיר מחברות קייטרינג או לרכוש כלים חד פעמיים יוקרתיים. השלב הבא הוא לארגן להקה שאנו מכירים שיוכלו לשמח אותנו ולהנעים את החתונה בצורה נעימה לפי רוחנו וטעמנו.

יש כאלו שידירו עצמם משמלת הכלה המסורתית בסגנון הווקטוריאני וחליפת החתן המסורתית. וילכו אל תופרים מקצועיים שיתפרו להם בגדי חתן וכלה לפי טעמם וסגנונם. כך למעשה יצליחו בני הזוג ליצור חתונה מקורית למהדרין.

הפקת חתונות – תנו למקצוענים לטפל לכם בחתונה

מה האסוציאציה שעולה לכם לשמע המילה חתונה? בוודאי החופה, ההינומה, הלובן הרב, האוכל במזנונים והמתאבנים בקבלת הפנים. אלה הדברים הראשונים שאנשים נוטים לציין בהקשר של חתונה. היום, עם שפע אפשרויות לכניסה מיוחדת, אפקטים מרהיבים והגשמת חלומות, הפקת חתונות היא הדרך להוציא אל הפועל אירוע מרהיב ויוצא דופן. כזה שאנשים מזכירים כחוויה חד פעמית.

הפקת חתונות יוצאות דופן היא אומנות בפני עצמה. בדרך כלל מדובר בחתונות במיקומים ייחודיים או בעלי קונספט יוצא דופן. כך למשל, חתונה במדבר או במצפה רומנטי בגליל מחייבת שירותי הפקת חתונות אשר יקימו למעשה את התשתית לכל האירוע, ישנעו ציוד הסעדה ומטבח ויקימו תאורות ועיצוב. הפקת חתונות בטבע, עם מרחב הטעויות הגדול ואינספור הפרטים שיש לארגן – מחייבת רמה מקצועית גבוהה, יסודיות ויכולת ארגון.

הפקת חתונות היא תהליך ומתחילה משלב גיבוש הקונספט לחתונה, בחירת המקום הנכון ויצירת החוויה הרצויה. בשנים האחרונות או עדים למופעים ראוותניים ולפעלולים רבים. זוגות מבקשים להגיע למתחם בדרכים יצירתיות מאי פעם (מסוקים, כרכרות ועוד), מעוניינים בפעלולנים שילהיבו את הקהל, ומבקשים אפקטים מרשימים בחתונה דוגמת מסכי וידיאו מפלי שמפניות, מופעי זיקוקים ועוד. שפע היכולות הפתוחות להגשמת כמעט כל חלום מחייב הפקת חתונות מקצועית, שתדאג לאירוע מיוחד ושונה. ככל שהאירוע שונה ומורכב יותר, כך האחריות המוטלת על חברת הפקת חתונות גדולה יותר.

הפקת חתונות יצירתיות

כמו בכל מקצוע קריאטיבי (קופירייטינג, פיסול או ציור) – הפקת חתונות יכולה להגשים כל חלום. חלק מרכזי בתהליך הפקת חתונות הוא תהליך הרכבת הפאזל ושילוב החלקים הנכונים במקום הנכון. מומלץ להיעזר ביכולות היצירתיות ובניסיון הרב של המפיקים. אלה יכולים לכוון ולהתאים את האירוע לתקציב, לאופי המשתתפים ולקבוע את החוויה הרצויה. לדוגמה, הקפת אולם החתונה במסכי פלזמה והקרנת תמונות תת מימיות ליצירת תחושת אקווריום, הפיכת וילה למגרש כדורגל והפקת אירוע בסגנון הארי פוטר הם כולם הפקת חתונות שנעשו במציאות. ראוותני ומנקר עיניים ככל שיהיה, אירוע כזה הוא ערב בלתי נשכח.

הפקת חתונות מערבת גורמים רבים. ממתקיני במות, אנשי סאונד ותאורה, עיצוב פרחים, רקדנים ונגנים ועד קופירייטר לשילוט משעשע ומקורי. הערב המושלם שלכם תלוי במידה רבה בבחירת כל אחד מאנשי הצוות ובניהול של כולם. חשוב לעבוד לפי תרחיש אירוע ולהבין את ההשלכות של מרכיב על משנהו ועל הקהל. הקרנת סרט מצריכה מיקום נכון מול הקהל וכניסה מפוארת מצריכה שטח פנוי מכל צד. אלה ישפיעו על סידור המקום, על סוג התאורה ועל המוזיקה שתושמע. העובדה שלכל החלטה שלכם מספר השלכות תפעוליות ואמנותיות היא הבסיס לעבודת הפקת חתונות.

מעבר לרמה המקצועית, חשוב שיהיה חיבור וכימיה עם כל הספקים. הזמינות שלהם והרצון לתרום לאירוע מוצלח יכולים לתרום לשקט הנפשי ולהצלחת האירוע.

 

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה