איך לבחור את הצלם לחתונה?

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

התמונות מאלבום החתונה של כל אחד מאיתנו הם מזכרת לכל החיים מאחד האירועים המרגשים בחיינו, שלא לדבר על התיעוד הכמעט יחיד שיש לנו מהערב עליו הוצאנו את מיטב כספנו, והשקענו חודשים ארוכים בתכנונו. אחרי ההחלטה עם מי להתחתן, ההחלטה מי יתעד את המאורע ויהיה צלם החתונה היא אולי אחת ההחלטות החשובות ביותר סביב טקס החתונה, ואסור להקל בה ראש. אם לא תבחרו בצלם שיספק את הסחורה, אתם עוד עלולים במשך שארית חייכם למצוא את עצמכם עם אלבום חתונה מלא בתמונות מטושטשות. איך עושים זאת? איך בוחרים צלם חתונה? ומה ההנחיות שצריך לתת לו, אם בכלל?

  1. החליטו על סגנון– האם אתם רואים בעיני רוחכם אלבום חתונה מסורתי שבו רוב התמונות הן מבוימות ומתוכננות, או שאתם מעדיפים תמונות ספונטניות של החברים וקרובי המשפחה שיגיעו לחגוג איתכם? האם אתם רוצים שלצלם שלכם יהיה ניסיון בהפקות אופנה, ויוכל להעניק לתמונות שלכם, בעיקר התמונות הזוגיות לפני הטקס עצמו, מגע ייחודי וזוהר? או שאולי אתם מעדיפים דווקא תמונות שישקפו את חיי היומיום שלכם?
  2. רמת שירות– ישנם זוגות שמעדיפים לקבל לידיהם את כל אלפי התמונות הגולמיות שצולמו במהלך החתונה, כדי לבחור מתוכן את התמונות שייכנסו, בסופו של דבר לאלבום החתונה, בייחוד אם אחד מבני הזוג עבר קורס צילום בעצמו, ויש לו קצת ידע מקצועי משל עצמו בתחום. במקרה כזה טעמו האישי של הצלם הוא גורם כמעט חסר משמעות, מכיוון שלא תהיה לו כל אמירה בנוגע לעיצוב האלבום. אם אתם מעדיפים, לעומת זאת, שלא לעבור בעצמכם על כל מה שצולם, ולהפקיד את הבחירה בידיו של הצלם, תצטרכו למצוא מישהו שיקלע לטעמכם האישי, אחרת לעולם לא תדעו אפילו איזה תמונות לא נכנסו לאלבום, והאם הייתם אוהבים אותן יותר. דפדפו בכמה אלבומים לדוגמה של כל צלם – בין אם באתרים באינטרנט, בסטודיו שלו או כשאתם מבקשים עליו המלצות מזוגות אחרים, ונסו לחשוב האם אתם הייתם מרוצים לו הייתם מקבלים את אחד האלבומים הללו בתום החתונה שלכם.
  3. קבעו מראש תקציב– צלמי צמרת יכולים לגבות מכם אפילו עשרת אלפים שקלים עבור צוות צילום מלא של החתונה, ולא בטוח שיש לכך הצדקה. יכול להיות שבחתונה שלכם תסתפקו בצלם אחד, או לכל היותר צלם ועוזר צלם, בייחוד אם מדובר בצלם שכבר ראיתם את העבודה שלו בחתונות אחרות ואהבתם את התוצאה הסופית.
  4. לוקיישנים– האם אתם רוצים להצטלם רק באולם השמחות או בגן האירועים שבו תיערך החתונה? או שכמיטב המסורת הישראלית גם אתם רוצים סדרת צילומים מיום החתונה עצמו? האם אתם מוכנים להסתפק בלוקיישנים הקלאסיים כמו גן צ'רלס קלור בתל אביב או הגן היפני בחולון, או שאתם מעוניינים לקבל מהצלם שלכם רעיונות מקוריים יותר? ואולי יש לכם רעיונות מקוריים משלכם, ואז אתם צריכים לוודא שהצלם שבחרתם יהיה מוכן לזרום אתכם.
  5. תזמון– ואחרי כל זה, אל תשכחו לבדוק מראש שהצלם שהחלטתם עליו בכלל פנוי בתאריך שבו עתידה להיערך החתונה שלכם. למעשה, אולי כדאי להתחיל דווקא מהנקודה הזו, כדי שלא תתאכזבו אחרי שתחליטו כבר על צלם שאתם מתלהבים ממנו, ותגלו שאתם צריכים לעבור לבחירה השנייה שלכם, רק כי הוא כבר תפוס.

 

איך לבחור את הצלם לחתונה?

    הכנת המסמכים לחתונה בקפריסין

  • מחיר מוזל
  • תרגום תמציות רישום
  • חותמת נוטריון
  • חותמת אפוסטיל
  • משלוח מהיר
  • עלות מוזלת לגולשים באתר 
  • זוגי 868 ש"ח  
  • יחיד 568 ש"ח

לקבלת השרות יש למלא את הטופס


    שם + משפחה של צד א באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    שם + משפחה של צד ב באנגלית כמו שרשום בדרכון (חובה)

    האימייל: (חובה)

    צילום תמצית רישום צד א(גם צילום מהטלפון זה מצוין)

    צילום תמצית רישום צד ב

    קובץ נוסף

    קובץ נוסף

    מספר טלפון לבירורים

    כתובת לשליחת מסמכים (לא ניתן לשלוח למקום העבודה) ובקשות מיוחדות


    תשלום לחבילת נוטריון:

    לאחר שליחת הטפסים יש לשלם על השרות.

    868 ש"ח תרגום זוגי –

    568 ש"ח תרגום יחיד –

    פוחדים לשלם כי אתם לא מכירים אותנו? אנחנו מבינים אותכם. אין לכם מה לדאוג יש לכם אחריות על השרות שלנו, בכל בעיה תוכלו לקבל את הכסף חזרה : הגנת הקונה של paypal

    בנוסף תוכלו לשלוח לנו רק את המסמכים ולאחר שניצור איתכם קשר תוכלו להשלים את התשלום. תמיד תוכלו ליצור איתנו קשר במייל 

    [email protected] בכל שאלה או בעיה.

    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה