הכנה לחתונה מה חשוב לדעת?

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

חתונה כל אישה מדמיינת את יום חתונתה עוד שהיא ילדה קטנה. ברגע שכל החברות מתחילות להתחתן פתאום מד הלחץ גובר .. אז אפשר לומר שאת במצב טוב כי כבר החלק הכי קשה מאחוריך וזה היה למצוא משהו שיסכים לסבול אותך על כל הדברים הטובים והרעים וכמובן שאת מסוגלת לסבול אותו שזה אתגר לא קטן בכלל. אחרי שזה כבר מאחוריך את יכולה לפחות להיות קצת יותר רגועה.

אז ככה כמה דברים חשובים למי שמתכנן אירוע חתונה בקרוב.

ראשית , הדבר הכי חשוב לעשות מהרגע שהוא הציע זה למצוא אולם. אין הרבה זמן לבזבז ועכשיו את שעות הפנאי שלך בשבועיים הקרובים תפני מקניות בcastreo ושיוף ציפורניים ב- Laka למציאת אולם חתונה יפה, קרוב שיתאים למספר המוזמנים המשוער. החשיבות פה היא אקוטית במידה ויש לכם תאריך שאתם מעוניינים להתחתן בו. התאריכים הטובים כמו ימי חמישי בקיץ נתפסים מהר מאוד.

יש אולמות רבים ומגוונים , יש גני אירועים ולמי שיש בית קרקע תמיד יכול לערוך חתונה אינטימית בבית שמעניקה לזה גוון אישי ושונה מהנוף.
היתרון בחתונה באולם או בגן שלא צריך לדאוג לכל הקונסטרוקציה מסביב אלא לדברים הרגילים כמו צלם ודי גי וזה מוביל אותי לשלב 2 , צלם ודי ג'י .

למצוא צלם ודי ג'י יכול להיות מאוד קשה. אתם עלולים לטבוע בים האינפורמציה שיש היום לאינטרנט להציע ולא להיות בטוחים אם עשיתם בחירה נכונה ולכן אני ממליצה בחום לערוך סקר בין מכרים ולבחון את אלבומי התמונות שלהם, את הסרטון מהחתונה ולשמוע מה יש להם לומר על בעלי המקצוע. זה ייתן לכם תמונה יותר ברורה . לאחר שקיבלתם המלצות זה זמן טוב להיפגש עם הספקים ולבחון את הכימיה שיש לכם עימם. אם בכל זאת אתם בחרתם ללכת על משהו לא מוכר אני ממליצה לבקר אותו באירועי או שתיים כדי לראות איך בזמן אמת.

לאחר שסגרת אולם , צלם ודי ג'י נשארו הדברים הקטנים כמו שמלה , חליפה, ספר, מאפרת , בר אטרקציות שונות לשדרוג האירוע. את השמלה מומלץ לחפש כשלושה חודשים לפני האירוע . יש המון מעצבות מנוסות ומוצלחות וניתן למצוא אותם באמצעות אתרי האינטרנט שם תוכלי להתרשם גם מהקולקציה שלהן.

היום ברוב האולמות יש בר בסיסי ומומלץ לתחזק אותו עם בר נוסף חיצוני שתמיד משדרג.
ולסיכום ,הדברים החשובים לאירוע טוב הם : אלכוהול, מוזיקה ואנשים טובים שיעשו שמח.

הפקת חתונה

הפקת חתונות אמנם הוא פתרון נוח לרבים מאיתנו אלא שלא תמיד הוא הכי זול. הפקת חתונה מושקעת יכולה לעלות בסביבות 10 אלפים שקל מבלי לחשב את עלות רכיבי ההפקה. כלומר צלם עיצוב וכיוצא בזה. סכום זה כולל רק את שירות ההפקה ולכן יש כאלו המעדיפים לשכור שירותי הפקה זולים יותר המתמחים בהפקת אירועים קטנים. לרוב המחירים נעים בין 1000 ל3000 ש"ח להפקה. מחיר זה הוא מחיר מקובל ורבים מעדיפים להשקיע בסכום זה על מנת להסיר מעליהם את כאב הראש של ההפקה. אלא שיש כאלו שרוצים רק להפיק את החופה. לדידם האירוע שהכי חשוב לציון מבחינתם באירוע הוא רגע החופה. אך האם ניתן לשכור שירותי הפקה רק לאירוע זה? מסתבר שכן. שנים האחרונות קמו להם מפיקי אירועים המתמחים בהפקת אירועים קטנים. ומפיקי חתונות המתמחים בהפקת החופה לבדה. כיצד יש לעצב את החופה עצמה, מהי המוזיקה שתתנגן, כיצד יש לעצב את סידורי הכיסאות והפרחים מסביב. כיצד ינוהל הטקס וכיוצא בזה. האפשרות לערוך הפקה רק של החופה קוסמת לרבים והם מעדיפים לשכור את שירותי המפיקים לחלק זה של האירוע.

מה כולל הפקת החופה?

לכאורה מה כבר יש להפיק בחופה הנמשכת לא יותר מחצי שעה? מסתבר שהמון. בעבר חלק החופה היה חלק ברובו בבעל גוון דתי מסורתי שלא נטו לייחס אליו חשיבות יתירה פרט לאנשים דתיים שראו בחלק זה של האירוע ערך עליון.
אלא שכיום חדר טרנד החופה המושקעת לזוגות רבים שרומים להשקיע גם בחלק זה של האירוע ולעתים את מירב ההשקעה הם רוצים דווקא בשעת החופה ולא מחוצה לה.

מפיקי החופות מתייעצים עם הזוג לפני החופה ויחד הם בוחרים איזה סגנון ופורמט מוזיקלי יהיה בחופה. יש כאלו המעדיפים רביעיית מיתרים קלסית שינגנו יצירות קלסיות לפני החופה. ניתן לבחור כמה יצירות מהתקופה הרומנטית וכך להיכנס לחופה. אלא שיש כאלו המעדיפים שהלהקה תנגן שיר האהוב על הזוג וכך הם יכנסו לחופה ויש כאלו שיעדיפו מחרוזת של שירים מתוך לוח הופעות שהם ראו כשנפגשו לראשונה. איך שלא יהיה יש צורך לתאם כל זאת וזאת יעשו מפיקי החופה.
בנוסף לכך יש לארגן את מבנה החופה. חופה פשוטה אמנם נחשבת אף טלית מעל ראש החתן והכלה אך כיום יש זוגות רבים שרוצים מבנה חופה מרהיב ודקורטיבי למדי. החופה תהיה נשקפת אל נוף מרהיב עם במה שתפריד בינם לבין הקהל.

חתונה זהו ללא ספק האירוע המרכזי ולרוב גם המשמח והמרגש ביותר בחייהם של בני האדם המודרנים. נכון, מבחינת המובן הרגשי יכול מאוד להיות שעולים בחייהם של אנשים אירועים, רגעים וסיטואציות בהם הרגש חזק יותר ואף ההתרגשות גדולה הרבה יותר. אירועים כמו לידת תינוק למשפחה, קבלת תואר אצולה או פרס נחשף בתחום בו הושקעה הנשמה, זכייה בלוטו או הבקעת שער בגמר המונדיאל. עם זאת, מבחינת אירועים הפקתיים, חתונה זה בדרך כלל האירוע הגדול ביותר. הן מבחינת הכסף שמושקע בדבר, הן מבחינת כמות האנשים שמוזמנים ומגיעים, והן מבחינת גודל התשתית והמבחר אשר קיימים בתחום הפקת חתונות.

אם מסתכלים על לוחות האירועים של גני אירועים ואולמות בזמן עונת החתונו ממש מדהים לראות עד כמה אירועים מסוג זה מתקיימים, עד כמה הזמנים צפופים, זה ממש כמו לראות לוח הופעות של זמרת פופ מצליחה בשנת הפריצה שלה. אפשר בעצם לומר שאם לוח הופעות של זמר היה צפוף כמו הלוח של גני האירועים היה עליו לצרוך סמים מרץ רבים, לוותר לגמרי על שינה ולפצל את עצמו לשניים.

איך כל אותם ארגונים וגופים המתכננים ומפיקים חתונות עומדים בלחץ? ובכן, ראשית כל, מספר העובדים והמועסקים במקומות וחברות אלה הוא אדיר. ישנם מנהלים בכירים, תתי מפיקים המחלקים ביניהם אחראיות על תחומים שונים, מנקים רבים, מלצרים, טבחים, מסדרי פרחים, אחראיים על קופת האירוע ועוד אינספור תפקידים קטנים שמרכיבים את הפאזל הגדול בכדי שיהיה מוצלח וחלק.

מלבד לכמות כוח האדם, התופעה המקלה על הרציפות האכזרית היא שרוב האירועים והחתונות אינם מאוד שונים אחד מהשני. חתונה של זוג שהתחתן ברביעי כנראה שלא תהיה שונה בתכלית מחתונה של זוג המתחתן למחרת, ואם כך הדבר הרי שכל עוד הניקיון והכנת האוכל מתכוננים היטב מראש אפשר לקפץ מחתונה אחת לשנייה בעניין של פחות מחצי יממה של הפרדה לארגונים מחדש או הורדת מעט אבק שהצטבר על המיקרופון בזמן הופעות הלהקות וזמרי הטברנה שהופיעו.
זה אולי לא הדבר הכי נעים לשמיעה, הדמיון הכמעט מוחלט שבין חתונה אחת לשנייה, אך זו המציאות, ואם לא היה כך הדבר הצפיפות שבין אירוע לאירוע לא היו מתאפשרים בעולם בו טרם הומצאו רובוטים הממלאים את כל תפקידי הנקיון, ההקמה, הבישול ובעצם כמעט כל תפקיד בתחום.

אם זוגות מסוימים אינם אוהבים זאת, את הדמיון והזהות שבין חתונות, אפשר תמיד לפנות אל חברות העורכות אירועים במקומות שאינם קבועים, בטבע למשל, או בחצר האחורית של הבית (אם החצר גדולה דיה). העניין הוא שבמקרים רבים עריכת והפקת חתונה שכזו יקרות הרבה יותר מחתונה באולם או גן אירועים, מאחר ויש להקים את כל התשתית מאפס. בנוסף, קבלת ההחלטות של הזוג יכולה להפוך לסיוט כי הם בעצם מבקשים לארגן אירוע מהשלב הראשוני כמו בחירת מיקום ועד לשלב האחרון.

לאלה שאינם בררנים או רודפי מקוריות, ישנן חברות הפקת חתונות מסורות אשר ידאגו לכל הצרכים של החתן, הכלה והמוזמנים, ועל כן לעיתים קרובות אנשים בוחרים להשתמש בשירותים ולסמוך עליהם, גם אם נעשו במקום אלפי חתונות לפני כן.

 

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה