עצות לכלה לפני החתונה

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

עצות לכלה לפני החתונה

את עומדת בפני אחד הימים המשמעותיים בחייך. הנה כמה עצות שיכולות לתמוך בך בתקופה זו, החל ממה כדאי לאכול ועד לכיצד לשמור על יחסים טובים עם החותנת:

לשמור על איזון בתקופה שלפני

התקופה של ארגון החתונה מלווה בעומס רב. המון פרטים שיש לסגור לגבי האירוע הגדול כמו גם להיות נוכחת בהכנה לקראת הנישואין ברבנות או בחלוקת הזמנות. רצוי לזכור לנשום בתקופה הזו ולהמשיך בכל מה שמאפשר לך קצת אויר: פעילות גופנית, שיחות נפש עם חברות, הירגעות בים ועוד.

תזונה לפני החתונה

ביום שלפני החתונה כדאי לאכול מזונות קלים לעיכול, בריאים ומזינים- ירקות ופירות, דגנים מלאים, שקדים ואגוזים, פירות יבשים, מעט מזונות המכילים חלבון או שומנים. כמו כן, מומלץ להרבות בשתיית מים, כ-10 כוסות ביום.

מה לא כדאי לעשות:

–        דיאטת "רצח" שתגרום לך להגיע לחתונה עייפה ומורעבת

–        בולמוס אכילה לפני החתונה מתוך מתח ולחץ

–        אכילת מזונות עשירים בנתרן או בשומן מהחי, מזון מטוגן.

–        אכילת מזונות הגורמים לגזים- קטניות, כרוב, כרובית

–        זה לא הזמן להתנסות במזונות חדשים אקזוטיים שאינך יודעת כיצד הגוף שלך יגיב אליהם

סידורים אחרונים לחתונה

ארגון אירוע החתונה כולל לא מעט משימות וסידורים. מתוך התרגשות, את עלולה לשכוח משהו חשוב. לכן, מומלץ לעשות רשימה מסודרת של כל המשימות שנשארו "ברגע האחרון". כמו כן, רצוי לחלק מראש כמה שיותר משימות לאנשים אחרים שמוכנים לעזור. כך תוכלי להיות ביום האחרון רגועה יותר ותגיעי לחתונה פחות עייפה.

להיות שלמה עם ההחלטה

את מתחתנת בשביל עצמך, ולא כדי לרצות מישהו מבני משפחתך. זה צריך להיות הקו המנחה גם כשאת בוחרת אולם וסידורי פרחים, וגם כשאת בוחרת חתן. בתקופה שלפני החתונה, טבעי שיעלו גם ספקות וחששות לגבי ההחלטה להתחתן. למרות שזאת תקופה לחוצה, מומלץ לקחת זמן לעצמך, למשל זמן לבד בטבע, בו תוכלי להקשיב לקול הפנימי שלך ולהגיע להחלטה הנכונה. אם צריך, זאת לא בושה לבטל הכל ברגע האחרון, זה עדיף מלהיכנס לחיי נישואין לא מאושרים.

להשקיע בקשר עם החתן

התקופה שלפני החתונה מאופיינת בלחץ והרבה סידורים. תצטרכו לקחת הרבה החלטות משותפות- החל מבחירת אולם ורשימת מוזמנים ועד לצבע המפיות. יתכן שתגלו שבמקרים רבים אתם לא מסכימים ויש לכם רצונות שונים. זוגות רבים מגיעים בתקופה זו למצבי קונפליקט. טוב יהיה אם בתקופה שלפני החתונה תיקחו יחד זמן איכות, שמוקדש לרומנטיקה ולא לסידורי חתונה. יתכן גם כי טיפול או ייעוץ זוגי יכול לסייע לכם לפתח דפוסי תקשורת בריאים, להתמודד עם מצבי קונפליקט, לתאם ציפיות לקראת החיים המשותפים ובכלל להתחיל את החיים יחד ממקום טוב יותר.

קשר טוב עם בני משפחה

את בטח לא תרצי להסתכסך עם החותנת שבוע לפני החתונה, ומצד שני גם לא תרצי לוותר על מה שחשוב לך על מנת לרצות אותה. אז מה עושים? שמירה על יחסים טובים עם בני משפחה זה לעתים מעשה אמנות. הנה דרך אחת להתמודד כאשר את רוצה לומר "לא" לבקשה מסוימת: תוכלי לברר מהם הצרכים והרגשות העומדים מאחורי בקשה זו; לשתף ברגשות שלך ובצרכים שלך שאינם מתמלאים אם היית אומרת "כן" לבקשה; להבין יחד שה"לא" הוא לבקשה הספציפית, ואילו הצרכים שעומדים מאחוריה זוכים להכרה; לחפש יחד אסטרטגיה שתענה על הצרכים של שני הצדדים. זכרו שאין צרכים שעומדים בסתירה אחד לשני, ואם יש קונפליקט זה רק סימן שעדיין לא מצאתם את האסטרטגיה הנכונה. את אותה שיטה תוכלו כמובן לאמץ גם בקשר עם בן הזוג.

ומה יקרה אחרי החתונה?

החתונה אולי תעבור בשלום, אך זה לא הסוף, זאת רק ההתחלה. האתגר הבא הוא לשמור את האהבה לאורך השנים, למרות חיי השגרה. הנה טיפ אחד שתוכלי לקחת אתך לדרך: למרות שהתחתנתם, האחראיות לאושר שלך היא קודם כל בידיים שלך. אם תעבירי את האחראיות לאושר שלך לבן הזוג, מהר מאד תמצאי את עצמך מאוכזבת, כועסת ומאשימה את בן הזוג שלא עמד בציפיות. למרות שנאמר "חצי צלם", את אדם שלם בפני עצמך. אתם נמצאים אחד בשביל השני, בטוב וברע, כדי לתמוך בהגשמת החלומות והפוטנציאל האישי.

עצות לכלה לפני החתונה

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה