ספר אורחים לחתונה

כמה היינו רוצים לשמור את כל הברכות, האיחולים והמלים היפות שכותבים לנו מכרינו וחברינו באירוע שלנו, לדפדף בהם בצורה נוחה ולהנות מהם שוב ושוב.

ספר אורחים זוהי מזכרת נהדרת המתאימה בדיוק לשם כך. ספר ברכות הוא דבר המשמח לא רק את בעלי השמחה, אלא גם את האורחים שזוכים לצפות בתמונות מחיי בעל השמחה מאז שהיה קטן, ויודעים שהברכה שיכתבו בספר האורחים תשמר תמיד ולא תיזרק.

גלגולו של ספר האורחים:

ספר האורחים התחיל בעבר כאלבום דפים עם תמונה אחת של בעל השמחה בכל עמוד, אולם בהמשך החליטו שזה לא מספיק והוסיפו לו עיצובים ידניים שונים כמו ציורים, המשכי תמונה, גזירות מיוחדות של התמונה, מדבקות ועוד. לאחרונה, מאז שנכנס לשוק האלבום הדיגיטלי, יותר ויותר אנשים בוחרים להדפיס את ספר האורחים של האירוע שלהם מאחר והאלבום הדיגיטלי נאה, מיוחד ונשמר לאורך זמן.

בספר הברכות ניתן לשלב – מלבד תמונותיו של בעל השמחה – גם את ההזמנה לאירוע, תעודות שונות שקבל (אפילו תעודת לידה), מלים משירים אהובים עוד ועוד. יש לקוחות הבוחרים לעצב את כל האלבום מהתמונות שלהם ולהשאיר רק בדפים האחרונים מקום לכתוב ואחרים רוצים להשאיר מקום בכל דף לכתיבה, כל אחד והטעם שלו.

את הספר מניחים על שולחן בולט בקבלת הפנים, כך שאף אחד לא יפספס אותו.

ניתן לעשות ספר אורחים לכל אירוע, מאחר ובכל אירוע האורחים רוצים לכתוב משהו כמזכרת שתשאר תמיד: ספר אורחים לבר מצווה, ספר אורחים לבת מצווה, ספר אורחים לחתונה, ספר אורחים ליום הולדת (וזה לא משנה באיזה גיל), ספר אורחים לברית, ספר אורחים לחתונת הזהב, ספר אורחים לחתונת הכסף וכו'…

מזל טוב!

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה