מתנות מקוריות לחתונה, או מתנות קטנות ואישיות שאפשר להוסיף לצ'ק

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

חתונות הן כבר מזמן לא מה שהיו פעם. היום ההפקות גדולות יותר, המוזמנים רבים יותר והעלות גבוהה, למתחתנים ולאורחים כאחד. כבר שנים שנהוג לתת לזוג הצעיר כסף במקום מתנה. זוגות רבים מכסים כך את הוצאות החתונה, ואם הם מקבלים עזרה מהמשפחה, הם יכולים אפילו לחסוך את הכסף ולהשתמש בו למימון ירח דבש או לרכישת דירה, אוטו וכו'. כך שבסופו של דבר כל סכום שתתנו יהיה מגולם כמתנה בדרך כלשהי, וזה יפה.

ובכל זאת, יש מי שהמנהג הזה קצת מנוכר מדי בעיניהם, או שהם נוסטלגיים. ויש גם מי שפשוט אוהבים לתת מתנות. אז למה לא? אם אתם נמנים על חובבי המתנות, תוכלו לאזור אומץ ובמקום צ'ק לתת מתנה משפחתית שווה שתשמח את החתן והכלה. יש אפשרות נוספת: לא לוותר על הצ'ק המתחייב, אבל להוסיף לו משהו קטן, איזו מתנה מקורית שתבטא תשומת לב ואהבה. הנה כמה רעיונות שיעשו לכם חשק לתת מתנה, או להתחתן ולקבל אותה:

מתנה במקום צ'ק

אם החלטתם ללכת נגד הזרם ולתת רק מתנה, כדאי שתשקיעו: חשוב לבחור מתנה לא זולה (גם מבחינת המחיר וגם מבחינת האיכות), ורצוי לעשות זאת מתוך היכרות עם הזוג הצעיר. אם תדעו בדיוק מה חסר להם, מה הם רוצים או מה ישמח אותם – מובטח לכם שהם ישמחו במתנתכם. בכל מקרה חשוב לצרף פתק החלפה, אם אפשר.

  • משהו לבית:כדאי שזה יהיה משהו שהזוג הצעיר לא יפרגן לעצמו, כמו מכונת קפה מפנקת. אם אתם רוצים לקנות רהיט קטן או חפץ נוי, הנה רעיון מקורי: ארגז עץ בסגנון עתיק, המשמש כביכול כארגז נדוניה. חפץ כזה הוא גם שימושי וגם דקורטיבי, ומהווה מזכרת מתמדת בבית לאירוע המשמח. אפשר גם משהו עם ערך סימבולי הקשור בזוגיות, למשל סט מהודר של מצעים ומגבות.
  • חוויה זוגית: גם כאן אפשר להיות מקוריים, וכדאי לפנק את החתן והכלה במתנה שלא היו נותנים לעצמם. האפשרויות רבות ומגוונות: טיסה רומנטית בשמי הארץ בכדור פורח, יום פינוק זוגי הכולל עיסויים וטיפולים שונים, סוף שבוע בצימר במיקום רומנטי במיוחד, סדנה משותפת (משחק, בישול, יוגה, סדנאות העצמה או רוחניות ועוד ועוד – על פי תחומי העניין הרלוונטיים של בני הזוג) ועוד.

מתנות אישיות נוסף לצ'ק

זו משימה לא פשוטה בכלל – מצד אחד התקציב מוגבל (הרי הצ'ק הוא המתנה העיקרית), ומצד שני, המתנה צריכה להיות מדויקת. גם כאן כדאי להיצמד למוטיב הזוגיות, וכך לאחל באופן סימבולי חיי נישואין מוצלחים. הנה כמה רעיונות:

  • עיצוב אישי לכיסוי דרכון לירח דבש: ניתן לעשות היום עיצוב אישי של תמונות הזוג הנשואי ולהדפיס אותו בקלות על כיסוי לדרכון, הכיסוי יזכיר להם כמה אהבה יש בינהם בכל פעם שהם יטוסו לחו"ל ובמיוחד לירח דבש
  • מדבקות משפחתיות לרכב:אפשר לרכוש מדבקות מצוירות מדליקות שיוצרות יחד תמונה משפחתית. יש מגוון של דמויות – בנים, בנות, תינוקות, חיות מחמד, סבים וסבתות ואפילו מלאכים. את המדבקות אפשר להדביק על השמשה האחורית באוטו, על הדלת, על תיבת הדואר או בכל מקום שבו ירצה הזוג לצייר את דמות משפחתו. מתנה מלאת הומור ומקסימה, עם קריצה לחיי המשפחה העומדים להתחיל.
  • אביזרים "שלו ושלה": זוג חולצות עם כיתוב הומוריסטי תואם, זוג ספלים גדולים לקפה, זוג כיסויים מושקעים לסמארטפון או מתלים ייחודיים המיועדים למפתחות בכניסה לבית. למעשה, עם קצת מחשבה אפשר להפוך כל פריט נצרך למתנת "שלו-שלה", המושלמת לזוג שמתחתן.

בכל מקרה הבחירה לתת מתנה, בין אם במקום הצ'ק או נוסף לו, מעידה שאכפת לכם, וזה בפני עצמו שווה זהב.

 

מתנה לחתונה

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה