לתכנן ירח דבש ברגע האחרון

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

כל מי שאי פעם תכנן חתונה יודע שיש מאות פרטים שחייבים לדאוג להם לפני היום הגדול, ובכלל זה תכנון ירח הדבש. רוב הכלות מתכננות את החתונה שלהן חודשים מראש, וככל ששעת השי"ן מתקרבת המשימה הולכת ונראית כבלתי אפשרית. השבועות שלפני החתונה הם בדרך כלל תקופה לחוצה מאין כמוה, ונקודת האור היחידה (מעבר לחתונה עצמה) היא ירח הדבש שמחכה לזוג המאושר מייד לאחר הערב המרגש. אלא שיש זוגות שדווקא בגלל עומס האירועים, אינם מתפנים לתכנן את ירח הדבש מראש, ורק שבוע-שבועיים לפני החתונה נזכרים שגם להם מגיע להתפנק קצת. שמועות אומרות שיש גם זוגות שיכולים לתכנן את החתונה כולה כמה שבועות מראש, ועל הדרך גם את ירח הדבש, אבל הזוגות האלה קיימים כנראה רק באגדות.

אם גם אתם מצאתם את עצמכם מתקרבים אל קו הסיום המתקרא "חופה" ועדיין לא הצלחתם לפנות זמן לתכנון ירח הדבש – אל חשש, אתם לא לבד. עבור כל אותם זוגות שנאלצים מסיבה כזו או אחרת לתכנן את ירח הדבש ברגע האחרון הכנו את רשימת הטיפים הבאה, במטרה לסייע לכם להוריד לפחות דאגה אחת מהראש, ולהתמקד בהכנות לערב החשוב באמת של חייכם.

לפעמים דווקא הדילים הטובים ביותר לחו"ל הם אלה של הרגע האחרון. כמעט בכל אתרי התיירות באינטרנט תוכלו למצוא מדור מיוחד שמוקדש למבצעי דקה 90 המציעות טיסות מוזלות ליעדים אטרקטיביים, למי שמוכנים להזמין חבילת נופש שהיציאה אליה היא תוך 48 שעות. הדילים הללו הם תוצאה של מציאות כלכלית – חברות התעופה מעדיפות למכור את המושבים שנותרו על סיפונו של מטוס שעומד להמריא במחיר מוזל, מאשר להותיר אותם ריקים, וכך תוכלו לטוס לכל אחד מהיעדים הפופולריים – לונדון, ברלין, פראג, וינה או ברצלונה למשל, במחיר מוזל. כל עוד, כמובן, לא ממש אכפת לכם לאן אתם טסים.

אחרי שמצאתם דיל כזה של הרגע האחרון, אל תתפתו להזמין באתר הראשון שמציע אותו. גם אם יש לכם רק 48 שעות עד לטיסה, הקדישו חצי שעה לסקר שוק בין כמה אתרי אינטרנט ואפילו נסו להתקשר לכמה סוכנויות בטלפון. תתפלאו לגלות שגם במקרים האלה יכולים להיות פערי מחירים בין אתר לאתר, כי בסופו של דבר כל הספקים מנסים להתחרות על הכיס שלכם. גם אם לא תמצאו מחיר

זול יותר, לפעמים תגלו שאתר כזה או אחר מציע לכם על הדרך שדרוג לבית המלון, שוברי הנחה לדיוטי פרי, פריסה לתשלומים נוחים יותר או ביטוח נסיעות הכלול במחיר.

מצאתם דיל? סגרתם על מחיר? החלטתם לאן נוסעים? עכשיו צריך להתכונן גם לחופשה עצמה. ראשית חוכמה, בדקו מה מזג האוויר ביעד שאליו הזמנתם את הדיל, כדי שתדעו כיצד לארוז בהתאם – האם צריך ציוד חורף מסיבי, או אולי דווקא בגדי ים ומשקפי שמש? האם תוכלו לבלות את רוב הזמן בשיטוט ברחובות העיר, או שעדיף לתכנן בילויים במוזיאונים, גלריות ומרכזי קניות סגורים שבהם לא תהיו חשופים לרוחות ולגשמים?

השלב הבא הוא למצוא את האטרקציות שמעניינות אתכם ביעד. אם ממש אין לכם זמן, גשו לחנות הספרים הקרובה, ורכשו את אחד המדריכים המוצעים למכירה באגף ספרי התיירות. מדריכים של "לונלי פלנט" או "מישלן" הם מומלצים במיוחד, אבל כל מדריך אחר שימצא חן בעיניכם יעשה גם הוא את העבודה. אם משום מה יש לכם זמן פנוי בימים שנותרו לפני החתונה, נסו לשוטט בפורומים הרלוונטיים באינטרנט, וקראו המלצות של גולשים אחרים על אתרים ואטרקציות. ובמקרה הכי גרוע – סעו בלי לתכנן, ותנו לספונטניות למלא את ירח הדבש שלכם בחוויות.

לתכנן ירח דבש ברגע האחרון

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה