להפיק חתונה הדגשים שצריך לבדוק

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

חתונה מתחתנים? מזל טוב וסימן טוב. אין אושר גדול מזה. אם לדייק אין אושר גדול ויתר ואין כאב ראש גדול יותר, כי חתונה היא ההפקה הכי גדולה שתרימו בחייכם אלא אם כן אתם בעצמכם מפיקי חתונות. חתונה היא הרפתקה אליה אתם יוצאים מלאים בהתרגשות, חשוב כל כך לשמור על ההתרגשות הזו ולא ליפול לרגשות אחרים טעונים יותר בשל כל הלחץ הכרוך בתכנון החתונה. כדי להצליח להבין עד כמה מורכב הדבר נחשוב רגע על הפקת בת מצווה, אירוע קטן לכאורה אך מורכב דיו. בת מצווה בשרון נניח דורשת אולם, להקה או תקליטן, קייטרינג, צלם, איזה שהן אטרקציות, בגדים לכל המשפחה לא רק לכלת השמחה, מתנות לאורחים ועוד כמה דברים אבל נעצור כאן. לא נורא נכון?

עכשיו תמחקו את המשפט לוח הופעות ומה קיבלתם? חתונה לכל דבר. כי האירוע הקטן המכונה בת מצווה הוא די דומה להפקת חתונה רק בלי החתן והכלה, כמעט אותם נותני שירות, אותה רשימת מכולת. אבל בשונה מבת מצווה בחתונה יש פן נוסף והוא הכלה. וכלה דורשת הרבה יותר עבודה וטרטורים מבת המצווה.

נתחיל מההתחלה. כל הדברים שחובה להפיק עבור הכלה הם, שמלת כלה כמובן, מה שמוציא אותנו לסיור בכל סלוני הכלות האפשריים במקום מגוריכם וגם בערים אחרות אם אפשר. לאחר מכן טיפולים קוסמטיים, טיפולי ציפורניים, נעליים מתאימות, איפור הכולל לפחות שלוש ניסיונות איפור אצל מאפשרים שונים ולא פחות ניסיונות עיצוב שיער. תוסיפו כמה שיטוטי תכשיטים, פילינג, שיזוף וכדומה והגענו לאלף שעות הכנה ואנחנו רק עם הכלה עדיין. המומים? גם אנחנו.

חתן. כן גם הוא שייך לאירוע אפילו שנוטים לשכוח אותו לפעמים. גם החתן צריך בגדים, גם הוא ירצה לנעול זוג נעליים. המרתון הקצר הזה דורש אף הוא זמן. אמנם בלי איפור ניסיון אך מומלץ לפנק אותו בטיפולי פנים וציפורניים, מה יש גם לחתן מגיע קצת פינוק.

נותני שירות הם עקב אכילס. למה? כי כולם מבלבלים אתכם במידע. לכו על המומלצים של החברים שלכם, הם עברו את החוויה ויחסכו לכם טרטור. קפצו לאולמות בהם מופיעה הלהקה והקשיבו לה בצורה אובייקטיבית. לגבי הצלם דרשו לראות עבודות אחרונות. כל יתר הדברים ונותני השירות אותו דבר. בקשו לראות דוגמא ותנו ציונים, בסוף בחרו את מי שמתאים לכם ביותר.

חתונה היא אחלה אירוע אבל אל תבלבלו אותו עם הופעה. זה לא זמר שהשם שלו נופיע על לוח הופעות שאפשר פשוט לקפות להופעה שלו ולהתרשם. החתונה שלכם לא מופיעה על לוח הופעות אלא על הזמנה מיוחדת שנשלחת לקרובים ביותר שלכם, כבדו אותם באירוע קלאסי, עם אנרגיות חיוביות והפציצו כמו שאתם יודעים בחיוכים ואושר, כי זה הדבר הכי חשוב, לחייך.

החתונות של היום יקרות יותר מתמיד. ארגון האולם, העיצוב, הלהקה, תלבושות אורחים, קייטרינג, רבנות והרשימה רק התחילה.

ההוצאות על חתונות כיום מגלגלות לעסקי החתונות בישראל עשרות מליוני שקלים מדי שנה והעסק רק משגשג ופורח ונהנה לעשות הון על חשבון הנמהג הקדמון של איחוד זוג נאהבים.

הקונספטים המקובלים בחתונות של ימינו מתפלגות לשני מחנות: המחנה הנוצץ והמחנה הטבעי. המחנה הנוצץ הדוגל בהפקת חתונות במימדי ענק המתבטא בקייטרינג יקר ותאורה פירוטכנית עם להקות וזמרים מהשורה הראשונה. קיומם של חתונות אלה מופק לרוב באולמות פאר ויוקרה. והכל שם נוצץ, כל כך נוצץ שכבר המוזמנים שוכחים בכלל לשם מה הם באו.
המחנה הטבעי הוא המחנה המנסה להחזיר עטרה ליושנה בעסקי החתונות. חתונות בסגנון בראשיתי בטבע המתבטא בתפריט בסיסי כפרי וקליל עם עיצוב טבעי עם מוסיקאים שנראים שזה עתה סיימו את הופעתם בוודסטוק ובאו להשלים הכנסה.
רבים מהזוגות שאין לאל ידם להשאיר את חותם הזוהר והנצנוץ בקרב יקירהם המוזמנים נוטים באופן טבעי ליצור חתונה קונספטואלית בסגנון הטבעי בהנחה שיוכלו לקבל סגנון וסטייל במחיר עלות.

וכאן המקום לומר שהטבע בימינו מסתבר עולה הרבה כסף, ואפילו הרבה מאוד.
על מנת לארגן אירוע בטבע חשוב למצוא דרך מודעות פרסום חברת הפקה שתהיה אמונה על כל הפרוייקט. לבד לא נצליח לעשות זאת. שהרי על מנת שהארוע יהיה מושלם, ואכן ראוי שאירוע החתונה שלכם יהיה כזה. חשוב לדאוג לכל פרט מלגדול ועד קטן ולא כדאי להפקיד בידי הזוג את הסידורים שהרי בלאו לחץ ובלאגן לא חסר להם.

מארגני האירועים כיום מארגנים ציוד הגברה, תאורה, עיצוב האולם, פרחים סידור השולחנות, סכו"ם, מקומות גישה לשרותים ועוד. הפקת ארוע בטבע כרוכה בהתעסקות עם ציוד רב עוד יותר שיצליח לתחזק את כל ציוד החתונה באזור טבע לכן הפקתו כרוכה במאמץ יתר. כמו כן מארגני האירוע צריכים לדאוג לאישורים משטרתיים. זאת ועוד, יש להביא בחשבון את עלותם של הגנרטורים היקרים ושלטי הכוונה ועוד כל מיני נושאים קטנים שרק המארגנים יחשבו עליהם.

כיום ניתן אף למצוא דרך מקורות פרסום שונים או פרסום בגוגל מקומות בטבע בהם כבר קיימת תשתית ראויה לקיום חתונות בשטחם. הם אמנם אינם אמונים על ארגון החתונה והתשלום הנו רק על שירותי ההשכרה של המקום. לרוב, שיטה זו משתלמת הרבה יותר שכן היא מורדיה את הסיכונים והתסבוכות שכרוכות בקיום חתונה.

חשוב לזכור, בסופו של דבר שקיום חתונות במקומות אלו עולים לא מעט. לאמיתו של דבר לעיתים יקרות יותר מחתונות בפורמט הרגיל של חלל סגור. לכן אם העליתם על דעתכם לקיים חתונה כזו באווריה חופשית והיפית תצטרכו לזכור ששוי ההפקה עלולה להגיע לכ 100 אלף שקלים בקירוב. ובל נשכח את ההוצאות הנלוות כמו בגדים טבעות וכיוצא באלו.
פרט אחרון חשוב שעל מארגני החתונות בטבע לזכור שקיימת אופציה עדיפה המקלה על כל הארוע והוא קיומם של החתונות ביום שישי בצהריים. מנהג החתונות בצהריי יום שישי היה מנהג עברי קדום שהוזכר אף בקרב הפוסקים הקדמונים. הטעם במקורו היה להקל על המארחים להכין ארוחות רבות והכנה לארוחת החתונה שתיצמד לסעודת השבת הייתה מקלה על ההוצאות של המשפחה. אומנם טעם זה לא שייך בהפקות מסוג זה אך הנוחיות, הרומנטיות והקסם שיש בחתונות יום מושכות זוגות רבים לאמץ מנהג קדמון זה.

 

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה