כמה רעיונות להצעות נישואין יחודיות

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

דמיינו לכם הצעת ני שואין אי שם בלב מדבר יהודה כאשר ברקע נשמעות יללות הזאבים וחיות הבר, השמיים בהירים ואור הכוכבים צובע את השממה, שם ליד המדורה מתבצעת הצעת נישואין רומנטית ומיוחדת ללא כל קיטש פלצני.
בעמוד זה ננסה לעזור לכם להכין את הצעת נישואין זו בצורה הטובה ביותר שניתן לבצע, כדי שזאת תהיה חוויה ייחודית ובלתי נשכחת עבורכם.

ההכנות לפני הצעת הנישואין

אז החלטתם כי המדבר הוא המקום בו אתם רוצים לבצע את הצעת הנישואין ועכשיו כל שצריך הוא להוציא את הרעיון לפועל, בכדי שרעיון זה יהיה מוצלח יש מספר דברים בסיסיים אותם חייבים לארגן ולברר עוד בשלבים הראשונים והם:
לארגן רכב שטח- אחד הדברים הבסיסיים ביותר בהצעת נישואין במדבר היא הדרך בה תרדו לשטח, ניתן לרדת לשטח בצורה רגלית אך אז תאלצו לשאת את הציוד על גבכם והחוויה אולי קצת תהיה פחות מהנה ויותר קשה (תלוי בכם יכול להיות בדיוק ההפך), הדרך השנייה היא באמצעות רכב שטח שאותו צריך לארגן (השכרה או מחברים).

לחקור את האזור ולמצוא מקום מושלם להצעה- מדבר יהודה משתרע על שטח עצום ויפה, חשוב לדעת את המסלול מראש בכדי למצוא את האזור המושלם ביותר לביצוע הצעת הנישואין וכמובן גם בכדי להימנע מסכנות מיותרות ולא ללכת לאיבוד.
לתכנן את ההצעה בתקופה בה מזג האוויר מתאים- מדבר יהודה הוא אזור פראי אשר בתקופות מסוימות בשנה התנאים בו הופכים לקיצוניים, הקפידו לקרוא כל שאתם יכולים על הטיול, על מזג האוויר ועל התקופה המומלצת לטיול בו בכדי שחס וחלילה במקום להציע נישואין תמצאו עצמכם בסכנת חיים מוחשית. נסו למצוא מידע על המסלול שלכם כאן באתר רשות שמורות או שתצרו קשר עם מדריך טיולים מוסמך, אנו חוזרים ומדגישים אל תיקחו סיכונים מיותרים הכינו עצמכם בצורה נכונה ובטיחותית לטיול.

לשתף מספר חברים קרובים שיעזרו לבצע את ההפקה בסוד- ירידה לשטח של מדבר יהודה ושהייה של לילה שם עדיפה אם תתבצע בקבוצה, שתפו מספר מצומצם של חברים בכוונותיכם ובקשו עזרה בהפקת המאורע.
אם בחרתם בהצעת נישואין זו ואתם רוצים לשתף אותנו בחוויה או אפילו להוסיף לנו טיפים שימושיים להפקת הצעת נישואין זו מתוך ניסיונכם האישי, צרו עמנו קשר דרך עמוד צור הקשר שבאתר.

הצעת נישואין בכדור פורח

הצעת נישואין בכדור פורח היא אולי אחת הדרכים הרומנטיות, הלא צפויות והמרגשות ביותר שניתן להציע באמצעותן נישואין, אך בכדי שזה יהיה מושלם יש לתכנן זאת היטב ולכן הרשינו לעצמנו לתת מספר עצות שאולי יעזרו למי שמתכנן כזאת הצעה.

הצעת נישואין בכדור פורח מה צריך לברר בטרם ההצעה?

הצעת נישואין זו היא הצעה מושקעת ובכדי שהשקעה זו לא תרד לטמיון יש מספר דברים שמומלץ בחום לברר קודם לכן והם:
האם בן או בת הזוג אשר אותם אתם מפתיעים ועומדים להציע להם נישואין לא סובלים בפחד גבהים, בעיה אשר יכולה להרוס את החוויה ואפילו לטרפד אותה.

בררו מה יהיה מזג האוויר באותו יום, בכדי שלא תגיעו לאזור ההמראה ותגלו כי רוחות עזות, גשמים או חום כבד מונעים מכם להמריא.

הצעת נישואין בכדור פורח הצעה לביצוע

ובכן הצעת נישואין זאת בדומה להצעות נישואין אחרות אמורה להיות חשאית בכדי שבני הזוג יהיו מופתעים ולכן את כל ההכנות מאחורי גבם ונסו לשתף מספר חברים בכדי שיעזרו לכם להרים את ההפקה הדרושה לכך.
ובכן ראשית מצאו כמובן אדם או חברה אשר להם בלון פורח ומבצעים ריחופים תמורת תשלום, לאחר מכן תארגנו טיול עם עוד חברים (אלו שעוזרים לכם להפיק את ההצעה) ותארגנו ציוד ל"פיקניק", בפועל בת או בן הזוג לו מיועדת ההצעה יחשוב כי יוצאים לטיול עם פיקניק רגיל ולא יחשוד.

במהלך הטיול תגיעו לאזור ההמראה של הכדור הפורח ואז כבר יהיה קשה להסתיר כי משהו מתרחש אך עדיין אל תוציאו את הטבעת, חכו לסיום ההמראה ולריחוף בגובה עצום, אז כרעו ברך ושלפו את הטבעת, דאגו כי אחד החברים או המפעיל מצלמים את המאורע.

לאחר שההצעה נענתה בחיוב (אנו מקווים ) והריחוף בכדור הפורח מגיע לסיומו יופתע פעם נוספת בן או בת הזוג כאשר ארוחה תחכה באזור הנחיתה (החברים יערכו את השולחן בזמן זה) ובסיומה יורמו כוסיות לחיים עם כל המשתתפים בהצעה (אל תשכחו כי מי שנוהג לא שותה).

הצעת נישואין בטבע

הצעת נישואין בטבע יכולה להיות הצעה רומנטית ושורשית מאד אך היא איננה מתאימה לכל אחד ואחת ויש לוודא בטרם עת כי בת או בן הזוג לו מיועדת ההצעה בכלל אוהב את הטבע, במאמר זה נביא בפניכם מספר דרכים כיצד לבצע הצעות נישואין בטבע.

כיצד לבצע הצעת נישואין רומנטית בטבע?

ובכן ישנן שלוש דרכים רומנטיות לביצוע הצעת נישואין בטבע כאשר האחת היא במהלך היום על רקע נוף מרהיב, השנייה גם היא ביום בלוקיישן בו יחכו לכם חברים שערכו עבורכם שולחן עם כל טוב והשלישית היא במהלך הלילה לאור הכוכבים וחום המדורה.

הצעת נישואין ראשונה על רקע נוף מרהיב- לא חסרים נופים מרהיבים בארצנו, כאלו שכדי להגיע אליהם יש לצעוד מספר שעות בטבע מושלם או אפילו כאלו שניתן להגיע אליהם ברכב, בכל אופן בין אם זה בעין גדי, בים המלח או בגולן הצעת נישואין רומנטית זו מתבססת על אזור המשקיף על נוף מרהיב ומבודד ככל הניתן, מומלץ לקחת בתרמיל קטן בקבוקון יין קטן, שוקולד טעים ועוד כמה פינוקים שאתם אוהבים… ברגע שתגיעו ליעד שבו כמה דקות תנו לגופכם לספוג מעט את האווירה של המקום ואז הוציאו את היין מזגו לשתי כוסות, פנקו בעוד משהו טעים והוציאו את הטבעת….

הצעת נישואין שנייה בלוקיישן בו חבריכם יחכו לכם מבעוד מועד- הצעת נישואין זו מתבססת על שיתוף פעולה עם חבריכם או בני משפחתכם הקרובים, יש לאתר לוקיישן יפה בטבע שתהיה אליו גם גישה נוחה עם רכב, קבעו עם חבריכם הטובים ביותר שיחכו לכם בלוקיישן הזה עם שולחן ארוך ועליו ארוחה רומנטית עם כל טוב, קחו את בן או בת זוגכם לטיול טבע שיעדו הסופי הוא לוקיישן זה וכאשר תגיעו למקום ההפתעה תהיה מושלמת. לאחר ההגעה נצלו את ההפתעה של בן או בת הזוג שלפו את הטבעת מיד והציעו את הצעת הנישואין עוד לפני האוכל והפינוקים האחרים שמחכים לכם.

הצעת נישואין שלישית במהלך הלילה לאור הכוכבים ולחום המדורה- הצעת נישואין זו אמורה להתרחש בלילה מה שיצריך אתכם לצאת לקמפינג, את קמפינג זה יש לתכנן בקפידה ולבחור לוקיישן שתאהבו מבחינת המיקום והטבע שסביבו אך גם לוקיישן שאתם יודעים כי בו אין איסור מבחינת רשות שמורות הטבע ללינת לילה וביצוע מדורות, שימו לב!!! רשות שמורות הטבע מוציאה בכל לילה אין ספור פקחים לשמורות האסורות ללינה ולמדורות אשר מפנים מהאזור את העוברים על החוק ואפילו קונסים אותם, אתם לא רוצים שהצעת הנישואין הרומנטית שלכם תסתיים כך נכון??? לאחר שבחרתם לוקיישן שיתאים לכם מבחינת הנוף וגם יהיה מאושר ללינת לילה וביצוע מדורה, הקימו מאהל קטן עם מספר חברים קרובים, הדליקו מדורה ובעיתוי הנכון שכולכם תהיו סביב המדורה ולאור הכוכבים שלפו את הטבעת והציעו נישואין.

 

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה