טיפים לארגון חתונה

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

הוא הציע לך נישואים ואתם מעוניינים להתחתן, עכשיו מגיע השלב האמיתי עבורכם – איך לצאת במינימום הוצאה ולשמור על האש בניכם מבלי לפגוע במערכת היחסים וליצור עצבים מיותרים.

כמה זה עולה – הגדירו כמה כסף תם מתכננים להוציא לכל ההוצאות הדרושות – אולם, בידור, ביגוד וכו',
זאת על מנת שתפעלו על פי תקציב קיים, לא תחרגו ותכנסו להוצאות מיותרות ומכופלות.

קביעת תאריך – ישנם זוגות שממהרים להתחתן, וישנם כאלה שמושכים את הזמן.
מומלץ לקחת זמן של כמה חודשים קדימה; ככול שהזמן עובר, רצונות בני הזוג יכולים להשתנות, מה שיכול לעיתים לפגוע בתכנון וברצונות של כל אחד מבני הזוג ובהחלטות שכבר בוצעו בעבר בנוגע לתכנון היום המיוחד. בנוסף, גם טרנדים בעולם החתונות יכולים להשתנות, מחירים יכולים להשתנות וכו'.

בחירת אולם – ראשית, חשבו על כיוון. האם תרצו גן או אולם סגור (בהתאם לעונה כמובן). חשוב להתרשם מכמה אולמות ומה כל אחד מהם מציע בחבילה. כמו כן, חשוב לבדוק האם האולם עומד בתקציב שלכם. אולמות רבים נותנים הנחות משמעותיות לזוגות שסוגרי ברגע האחרון, כמובן שמדובר בסיכון יחסית, אך גם בחיסכון של כמה מאות שקלים.

ביגוד – ביגוד לחתונה זה עסק לא זול, במיוחד כשמדובר בשמלות כלה. השוק רווי במעצבים שונים ומחירים גבוהים במיוחד. מומלץ להחליט על עיצוב כללי לפני שהולכים לסלון כלות ולחנויות המעצבים הרבות, על מנת שיהיה לכם כיוון ולא תתפתו לעיצובים גרנדיוזים, שלא בהכרח מתאימים לכלה ולכיס.
הנחה משמעותית תוכלו לקבל אצל תופרות שונות, שיעצבו לכם את השמלה מאפס, על פי רצונכן. זה אומנם תהליך יותר ארוך במקצת אבל חוסך כמה אלפי שקלים. כמו כן, תוכלו לקנות שמלות מיד שנייה או מעודפים של קולקציות קודמות אצל חלק מהמעצבים בשוק.

טבעות – טבעות נישואין תוכלו לרכוש על פי הזמנה ועיצוב אישי או מוכנות מראש. קחו לתשומת ליבכם שעיצוב טבעות על פי רצון אישי זהו עניין שלוקח זמן, על כן אל תחכו לרגע האחרון בבחירת הטבעות ואל תקלו ראש בנושא. ניתן לרכוש טבעות ברשתות המותגים השונות.

טבעות אירוסין

טבעת אירוסין היא טבעת מיוחדת. מה מיוחד בה? ההבטחה הגלומה בה- הבטחה לחיים טובים, לאהבה גדולה, לעתיד טוב יותר. טבעת האירוסין ניתנת לאשה במעמד הצעת הנישואין- מעמד שמלווה בהילה מאוד גדולה של ציפייה ותקווה. לכן, לרוב הנשים חשוב מאוד ש טבעת אירוסין תהיה מתאימה להן, אך גם גדולה מהחיים.

כיום יש מבחר מאוד מגוון של טבעות אירוסין . בעבר הטרנד הרגיל היה טבעות אירוסין סוליטר- כלומר שאבן החן נמצאת במרכז הטבעת. כיום יש המון אופציות, והמבחר של טבעות אירוסין מיוחדות הוא כמעט אין סופי. במידה והגבר בוחר לבד את הטבעת סביר להניח שהוא ממש הולך לאיבוד בין כל הצורות, הצבעים, הדגמים והרקעים. איך ניתן לעזור לגבר שלך לבחור טבעת היטב?

קודם כל, כל הנשים השוויוניות יאמרו ובצדק שפשוט ניתן לחסוך לו את הטרחה הרבה, ולמנוע מנגנונים של ציפייה אכזבה ופשוט ללכת איתו לקנות ביחד את הטבעת. מי שעדיין מרגישה שהיתה רוצה להיות מאוד מופתעת- יכולה לרמוז בזמן רלוונטי מה הסגנון שלה. אפשרות נוספת היא פשוט להיות מופתעת ולא לסייע לגבר ברמזים לגבי הטבעת הנכספת.

בנושא זה ניתן לומר שיש גם סוגיית אמון. נשים שלא סומכות על בני הסוג שלהם וחוששות מאוד להתאכזב- עלולות למצוא את עצמן במעגל מחשבתי סביב הנושא הזה, ולנסות לרמוז בצורות לא אלגנטיות עד כדי התערבות בנושא. מומלץ להמנע מאפיק תגובה זה, ומקסימום לשתף בצורה כנה את בן הזוג בקושי שכרגע עולה ומגלה את פניו.

כדאי גם לשמור על פרופורציות ולזכור שאחרי הכל מדובר רק בטבעת. לא פחות. לא יותר.

שמלות כלה מגוונות לכל הסגנונות

כיום, שוק שמלות הכלה חוצה גבולות. אם בעבר שמלות כלה היו רק בצבע לבן ורק בעיצובים מסוימים, כיום ניתן למצוא שמלות כלה קצרות, שמלות כלה ורודות, שמלות כלה לבנות עם נגיעות של אפור ועוד, כך שכל כלה יכולה למצוא את שמלת חלומותיה מבלי להתפשר.

שמלות כלה – מחוך או בלי מחוך זאת השאלה?

נשים רבות מתלבטות בשאלה האם לשים מחוך ביום החתונה או שלא. אין ספק כי מחוך משדרג כל אישה, בין אם הינה רזה או מלאה, מחוך מעצב את הגוף ועושה את האישה לנסיכה אמיתית מהאגדות. ואכן, רוב שמלות כלה מגיעות בשני חלקים: מחוך וחצאית מתאימה. אולם, מנגד ישנן שמלות כלה מדהימות ביופיין והרבה יותר נוח לפזז בהן בריקודים, ללכת איתן במהלך הצילומים וכו'. אז איך לדעת באיזו שמלות כלה לבחור? פשוט ללכת לחנות שמלות כלה ולמדוד. יש נשים שיעדיפו את המחוך ואף יהיה להן נוח ויש נשים שממש לא.

שמלה מיוחדת בגווני זהב

למה ללבוש רק שמלות כלה לבנות כאשר אפשר ללבוש שמלות כלה בגווני זהב מדהימים? כיום אפשר למצוא שמלה מיוחדת לחתונה שיש בה גם את הלבן כמובן שאי אפשר לוותר עליו לגמרי, אך יש בו גם גוונים של זהב ומלכות. שמלה מיוחדת בוחרים היום לא רק אצל מעצבים מסוימים, אלא שמלה מיוחדת בוחרים גם בזכות הגוונים שלה.

ישנם המון שמלות כלה מיוחדות במגוון צבעים, אך לפני שבוחרים צבע צריך למדוד כמה סגנונות, כיוון שצבע השמלה מאוד משמעותי בבחירת השמלה. ניתן להתרשם ממבחר כה רחב של סגנונות וצבעים מיוחדים שלא רואים כל יום. בנוסף חשוב לשים לב שהבד של השמלה איכותי.

שמלת כלה – לרכוש, להשכיר או לעצב?

על מנת להצליח לקלוע בעת חיפוש אחר שמלת הכלה ישנם מספר פרמטרים שעל פיהם יהיה הרבה יותר קל ומועיל למצוא את אשר את חפצה בו. רבים מדמים את חיפוש שמלת הכלה לחיפוש אחר טבעת אירוסין וזה בעקבות שתי סיבות מרכזיות: המבחר הרב של שמלות הכלה וכל טבעות האירוסין וגם מבחינת כובד האירוע.

שמלת כלה – אפשרויות רכישה

כפי שציינו קודם לכן, כמו שמלות הכלה גם רכישה של טבעות אירוסין קלאסיות או לחילופין רכישה של טבעות אירוסין וינטאג' היא רכישה שעלולה להיות מבלבלת בעקבות המבחר הרב. ניתן להפוך את הרכישה לברורה יותר כאשר לוקחים בחשבון את האפשרויות הבאות:

· תופרת – אפשרות מרכזית בעת חיפוש אחר שמלת הכלה היא למצוא תופרת שתתפור את שמלת הכלה. יש לחפש אחר סקיצה (כלומר, דוגמא של שמלת כלה) ולהביאה אל התופרת. התופרת תתחיל בעבודה ומדי פעם הכלה המיועדת תגיע אל בעלת המקצוע למדידות ותיתן לה נקודות שהיא מעוניינת לשנות בשמלה.

· יד שנייה – אפשרות נוספת היא רכישה של שמלת כלה יד מיד שנייה. ניתן כיום למצוא פורומים שעוסקים בנושא ומאפשרים למצוא בחורות המוכרות את שמלות הכלה כיד שנייה. מדובר על מגוון של אפשרויות וכן גם במחירים הרבה יותר זולים.

· אפשרות נוספת היא רכישה יד ראשונה של שמלת כלה. מדובר על רכישה שמאפשרת עיצובים עכשוויים יוצאים מן הכלל אך המחיר לכך, סביר להניח, יהיה בהתאם. חשוב לציין שתמיד ניתנת האפשרות למצוא מציאות על ידי מבצעים.

· השכרת שמלת כלה – השכרה של שמלת כלה היא השיטה הנפוצה ביותר בשוק שמלות הכלה והיא שיטה שדומה מאוד לרכישת שמלות הכלה מבחינת המבחר הרב אך שונה באופן משמעותי במחיר.

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה