חתונה רפורמית

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

לחגוג חתונה רפורמית

מרבית מהתושבים במדינת ישראל, מתחתנים בחתונה הלכתית קונסרבטיבית. הטקס הקונסרבטיבי מוכר לכולנו, החופה, הרב ושבעת הברכות, הקידושין כדת משה וישראל, וכמובן, שבירת הכוס המסורתית, בשביל המזל. עם זאת, לא הזרם הרפורמי בישראל הולך ומתחזק עם השנים.

זוגות המבקשים להתחתן בסגנון חתונה רפורמית, לא בהכרח משתייכים לזרם זה של היהדות, אלא מבקשים לחגוג בדרך אחרת, שונה מהדרך ההלכתית המסורתית, ועל הבסיס ההבנה כי הזרם הרפורמי, פועל על עקרונות של שוויון בין המינים, ומאפשר לא רק לגבר לקדש את האישה, אלא גם להיפך.

אם כן, האם חתונה רפורמית שונה בכל מובן מהחתונות הקונסרבטיביות? האם לא מתקיימת חופה כפי שאנו מכירים אותה? מה נרוויח כשנבחר בחתונות על פי עקרונות זרם זה, ומה נפסיד? ריכזנו עבורכם כמה אנקדוטות לבחינה, בבחירה בחתונה הרפורמית לזוגיות ולקראת חיי הנישואין שלכם.

טקס החופה של חתונה רפורמית

תחילה חשוב לזכור, כי הזרם הרפורמי, אינו שונה במיוחד מהזרם הקונסרבטיבי, למעט כמה שינויים אשר בוצעו בהלכות הקונסרבטיביות, ייתכן כי בכדי להתאים את היהדות לרוח התקופה. כמו כן, יש לזכור כי הזרם הרפורמי, אינו מוכר על ידי הרבנים ובעלי ההחלטות בזרמים הקונסרבטיביים.

עובדה זו, יוצרת לעיתים מחלוקות בין בני הזוג שכן על פי הזרם הקונסרבטיבי, לא ייחשבו בני הזוג כזוג נשוי, ואם וכאשר יעלו הנישואין על שרטון, תהיה בעיה לבן הזוג אשר יבחר להמשיך את דרכיו על בסיס עקרונות הזרמים הקונסרבטיביים, שכן לא יוכל לבצע את טקס הגירושין כהלכתו.

אך לא בנושא של החלטות קיומיות אנו עוסקים, אלא בתהליך החופה על פי הזרמים הרפורמיים. אם כן, במה שונה למעשה החופה, על בסיס זרם זה, מאשר החופה המוכרת לנו? ובכן, לא בהרבה. החופה תתקיים כסדרה, ותנוהל לכל אורכה על ידי רב, או רבנית, מהזרם הרפורמי.

החתן, יתבקש לברך את הברכות המקובלות, אך כך גם הכלה. כאשר יברך החתן על היין, כך גם הכלה, וכאשר יקדש הבעל את האישה ויענוד לה את טבעת הנישואין, כך תתבקש לפעול גם הכלה, ולקדש את בעלה. כך דוגל הזרם הרפורמי בשוויון בין הגבר לאישה, במהלך החופה.

חתונה רפורמית

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה