תספורת לחתונה

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

חתונה היא מהאירועים המשמחים בחייו של אדם בוגר, התאחדות מאהבה והקמת ראשיתו של תא משפחתי, שינוי זה מסמל מעבר מחיי רווקות שבהם אנו לעצמנו בלבד, אל חיי אחריות ושיתוף. כולם רוצים להיראות טיפ טופ ביום חתונתם, זהו יום זוהר ואתם מונצחים בו לדורות, לעילעול נכדיכם באלבום התמונות, לכן גברים ובמיוחד נשים טורחים מאד ביום חתונתם על מראה זוהר ואסתטי ןלשם כך נעזרים במעצבי שיער מומחים, מאפרים, ומעצבי לבוש וסטייל. תחום האסתטיקה לחתונה הינו גדול ביותר ומכיל מקצוענים רבים בתחומים מגוונים, ישנם אותם ספרים מקומים ברחוב אשר ביכולתם לתת גם תספורת מיוחדת ליום המיוחד, וישנם מעצבי שיער מומחים וידועים שעושים רק עיצוב שיער לחתונה.

ההבדל בין תספורת חולין לתספורת חתונה לכלה ולחתן הוא שתספורת חולין היא סולידית, מוקפדת אך לא יוצאת מקו השגרה, תוצאת עיצוב שיער לחתונה הוא חד פעמי כמו האירוע עצמו, השיער מעוצב באופן דרמטי ויחודי, העיצוב נבחן ביחס ההרמוני שלו עם שמלת הכלה, ביחס לאיפור, הסגנון והעיצוב נבחרים בקפידה לאחר בחירה מתוך קטלוגים, ובעצת עינו בוחנת של מעצב השיער. עיצוב שיער לחתונה לוקח זמן ארוך ביותר ולעיתים כולל תוספות שיער לאשה, בנוסף זמן העבודה הוא ארוך מאד, אורכו כמעט יום עבודה בו השיער מנופח ועובר תהליכים עיצוביים נוספים המכינים אותו להיראות בשיא יופיו.

איפור להשלמת המראה

עיצוב שיער לחתונה הוא רק אחד מהאלמנטים העיצובים הנדרשים להשגת המראה היחודי והיפה באופן יוצא הדופן של כלה ביום חתונתה. כדי להשלים את העיצוב יש צורך בהכנת העור, קילופו העדין והזנת העור החדש, טיפול קוסמטי עמוק אשר מייצב מראה זוהר ונקי. איפור לחתונה ניתן על ידי קוסמטיקאיות מומחיות, לא מדובר רק בצביעת העור, תיחומו המיוחד והדרמטי, והקניית מראה מדוייק והרמוני לתווי הפנים והפרופורציות שלהן, מדובר גם בשלבים מקדימים ושונים של הבראת העור, המרת מראהו וכדומה. איפור לחתונה מתחיל כמה חודשים לפני החתונה עצמה ומסתיים כשבועיים לפני, אז העור בריא ומוזן מסגל מראה זוהר ובערב החתונה נעשה טאץ' האיפור הסופי והאחרון שעיקרו הדגשת תווי הפנים. את מראה האיפור הסופי מומלץ לבחור לאחר איפור נסיון שיעשה לפחות כיום יומים לפני ערב החתונה עצמה ע"י מישהי שעברה קורס עיצוב שיער, על מנת שבשעה החשובה תקבלי את המראה הרצוי ללא קונפליקטים והיסוסים. רצוי לבחור איפור לחתונה ממאפרים מקצועים ומומלצים בלבד, ועדיף לאחר היכרות ארוכה.

 

תסרוקות או לא להיות – הכל על הטרנדים לתסרוקות כלה

 

כשאת עומדת להתחתן, יש כל כך הרבה דברים שאת מרגישה שחשוב לתת להם את מלוא תשומת הלב שלך. את כמובן תרצי לבחור את השמלה המושלמת, את הנעליים היפות, וכמובן על הדרך צריכה גם למצוא את הבגד המתאים לחתן לעתיד. אולם, יש עוד נשוא אחד שחובה לשים לב אליו – והוא כמובן התסרוקת שלך. אנחנו מודעים לכך שלכל כלה, יש כמובן תסרוקת שונה באופן בסיסי וגם צורת פנים שונה, וידוע שלכל פנים יש גם תסרוקת שיכולה להתאים יותר או אחרת שתתאים פחות. למרות זאת, נציין בפניכם כמה טרנדים בולטים לאחרונה בתחום של תסרוקות כלה, כדי שתדעו מהן התסרוקות הטרנדיות ביותר, והדבר יקל עליכן מאד בתהליך הבחירה הסופי.

 

אז איזה טרנדים כדאי להכיר?

 

אחד הטרנדים הבולטים בקיץ האחרון, הוא השילוב של צמות קלועות בשיער. אם עד לפני מספר שנים הכלות היו צריכות לבחור בין הסגנון האסוף לגמרי לבין הסגנון הפזור, הרי שסגנון הצמות הקלועות מציע מעין דרך אמצע מעולה ויפה במיוחד. כמה צמות אפשר לקלוע? זה תלוי כמובן בבחירה שלכן – אפשר לבחור לקלוע צמה אחת, אפשר שתיים ואפשר אפילו יותר מכך. יש לציין שסגנון הצמות הקלועות יכול להתאים מאד לכלות עם שיער ארוך ועם פנים עגולות יחסית, וכך הצמה עוזרת ליצור את האיזון המתאים. היום אף קיים טרנד שבו משלבים צבע לשיער בתוך אחת מהצמות, וכך יוצרים מראה מושך במיוחד. סוג נוסף שנחשב לטרנדי, הוא הסגנון הקלאסי של השיער שאסוף בפקעת. נכון, זה נראה כמו סגנון שכלו תרבות בוחרות בו אבל לא יעזור – נראה שמדובר עדיין על אחת מהתסרוקות הטרנדיות ביותר.

בין השאר, התסרוקת האסופה יכולה להתאים ללא מעט כלות – כולל כאלו עם פנים מאורכות יחסית או כל כאלה צוואר קצר, שעבורן השיער האוסף משתלב בצורה נהדרת. גם כאן אם רוצים, אפשר לשלב צבע לשיער באזור שייאסף לפקעת, אף כי אין בכך חובה ואפשר גם לשמור על הצבע הרגיל והטבעי של השיער, ובכל מקרה מדובר על תסרוקת נהדרת שמדגישה מאד את תווי הפנים של הכלה, ונותנת יותר מקום לאיפור. טרנד נוסף שכדאי להכיר, הוא זה של אביזרי השיער.

לא מדבור כאן על תסרוקת ספציפית, אלא על שילוב יפה במיוחד של אביזרים בתסרוקות שונות. יש למשל כלות שחולמות לשלב אביזרים עם תחרה בשיער – הודבר בהחלט מקובל! אפשר לשלב זרי פרחים כמובן כדי לתת חיבור חזק לטבע, ואפשר כל אביזר אחר עולה בדעתכן.

מהי התסרוקת שתתאים לך יותר מכל?

סקרנו מספר טרנדים שונים ומספר תסרוקות אשר יכולים להתאים לכלות שונות. חשוב מאד לציין כמובן שמעבר לטרנדים, כדאי בכל מקרה לפנות למעצב שיער שאתן סומכות עליו, כדי להתנות במספר תסרוקות שונות, ולבחון אותן לעומק. הדבר יאפשר לכן לגבש את הדעה שלכן גם בהתאם לטרנדים -אבל גם בהתאם להעדפה האישית שלכן

 

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה