מאחורי הקלעים של הפקת חתונות

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

ישנם הרבה משפטים שיכולים לתאר את האמת המרה מאחוריי עסקי הפקת החתונות. אולי הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות, אולי אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו. בסופו של דבר זה שווה את זה, אבל רק אם אתם סוג מסויים של אנשים. בכל מקרה, כדאי לדעת מה עומד מאחוריי הפקת חתונה לא רק לאלה המעוניינים לעסוק בעתידם במקצוע זה אלא גם לאנשים המעוניינים להתחתן בזמן הקרוב. הדרך הכי טובה להכיר את המקומות הבעייתיים שיכולים ליצור כתם של זיכרון רע על אחת החוויות המשמעותיות ביותר בחיים שלכם, היא לנסות לחוות אותם דרך עיניו של בעל מקצוע. אז אם אתם מעוניינים לסכל את מרפי ולדאוג שהחתונה שלכם תהיה מושלמת עד הפרט האחרון. שאנשי הקייטרינג יגיעו בזמן ושהפרחים לא ישבו יותר מדי זמן, שהאנשים שמביאים במות הרמה לאירוע מוגבה לא יוכלו לדפוק את כל הסיפור ושהלהקה לא תתפרק – תקראו בעיון.

מחזון למציאות

אז הכל מתחיל במקום, נכון? לא נכון. הכל מתחיל בקונצפט, בחלום, באיך אתם רוצים שהחזון שלכם ייראה. אם נקודת המוצא שלכם תהיה מקום אתם תהיו חייבים להתאים את עצמכם למגבלות המקום בעוד שאם תבינו שלא המקום הוא זה שאתם רוצים להתחייב אליו, אלא תמונה מוגמרת, עדיף יהיה לו תעשו עם עצמכם חושבים ותבינו בדיוק מהו סוג החתונה שאתם רוצים ואליו תתאימו כמה שיותר אתרים מתאימים. באתר אחד יגבילו אתכם בשעה, באתר אחר בכשרות ובסופו של דבר, אחרי שיש לכם את הרשימה השלמה של אתרים שיכולים להוות מענה לצרכיכם – תוכלו לבחור את זה שהכי מתאים לכל שאר התכנונים.

אחרי שחשבתם על קונצפט וגיבשתם רשימה של מקומות, הצעד הבא יהיה לפרוט את הפנטזיה שלכם למרכיבים קטנים. אם אתם רוצים, אפשר לחלק את המרכיבים לשלוש קטגוריות – אוכל, בידור וסידור.

מבחינת האוכל, כמו המקום, יש לדאוג למספר חלופות. אין לכם מושג כמה דברים יכולים להשתבש עם שירותיו של קייטרינג מסויים. תזכרו שהאורחים שלכם לא בררנים כמוכם אבל תכוונו לאיזו רמה דרושה. באותה הרמה ואותו הסגנון, קיימות מספר חברות קייטרינג. דברו עם כולן, נסו להבין מי תוכל לעזור לכם בהתראה קצרה אם תהיה פאשלה.

מבחינת הבידור, כל מה שאתם יכולים לחשוב עליו כבר נעשה, לכן אין כזה דבר לכוון גבוה מדי. יש צורך להבין בדיוק מה אתם רוצים, אם אתם רוצים במות מוגבהות אתם צריכים במות הרמה, אם אתם צריכים במות הרמה אתם צריכים לדאוג לגישה מתאימה למקום ולביטוח מתאים – אין פרט קטן מדי.

מבחינת הסידור, התמונה האידיאלית שיש לכם בראש בוודאי ובוודאי נצרבה מתמונות שכבר ראיתם. לכן, על מנת להגיע אליה יש להתרגל לדפדוף בין עמודי עיתונים שבדרך כלל לא הייתם מרימים מחדר המתנה של רופא. אם זה מגזין אופנה, עיצוב בית וכמובן – חתונות, רעיונות מדהימים נמצאים בכל מקום, בדרך כלל עם הוראות מימוש.
פשרה ביום החתונה כואבת כמו הסרת שיער ובניגוד אליה – התוצאה לא חיובית כמו במקרה של הסרת שיער. פשרה של היום על מרכיב באירוע היא קביעת הנורמה לאירוע כולו. אל תמהרו לפסול.

כיצד נוכל להפיק אירוע ייחודי ללא השקעה מרבית

פריחת האוליגרכיה הרוסית אשר צצה במדינתנו הקטנה כנראה מבשרת על עידן חדש בתחום הפקת חתונות בישראל. שועי ממון אלו ידועים בהפקת אירועים בעלי איכות עולמית לחברי האלפיון העליון הגורמים לאנשים רבים להביט בהערצה ולעיתים בקנאה על העושר הרב שהם מציגים באירועים אלה.

אלא שלצד הקנאה הפרטית אנשים רבים המתכננים אירועים פרטיים ברחבי העולם נוהגים לצפות באירועים עולמיים כמו טקסים, חתונות וימי ההולדת של האוליגרכים , ומקבלים השראות רבות מהם.

בימינו רבים אשר זוכים להצצה בחתונות המפורסמים מהוליווד רצים להשיג את השמלות והחליפות אשר הם בעצמם לבשו או לפחות משהו דומה. יש איזה שהוא טרנד מסוים שכבר נכנס לדפוס קבוע שבהם אנשים רבים נוטים להמעיט בעצמם ומרגישים צורך להעתיק ללא הפסקה את הכישרון היצירתי של אנשים אחרים.

אנשים רבים כיום אינם מבינים כי ביכולתם לעצב את האירוע שהם חפצים בו בעצמם בעזרת כושר דמיון קצת מפותח. אך יחד עם זאת יש לזכור שלא כולנו ניחנו בזמן פנוי ובכישרון יצירתי.
כיום רבים מהאנשים אשר פונים למפיקי אירועים שראו פריחה ענקית בתחומם בשנים האחרונות. בזכות מתעשרים חדשים רבים.

אין זה בעצם משנה היכן נערוך את האירוע שלנו. עם קצת כושר חשיבה נכון גם אנחנו נוכל להפוך את האירוע שלנו למסיבת השנה בין אם אנחנו עורכים את האירוע שלנו בת"א או עורכים אירועים בשרון. כל מה שעלינו לעשות הוא להתעדכן דרך מגזינים ייעודים רבים שמציעים לנו עזרה בנושא זה או חברת הפקות מקצועית אשר תוכל להעניק לנו את כל מה שאנו צריכים. מבחירת השמלה והחליפה עד לבחירת המקום והקייטרינג .

אנשים רבים אשר התפרסמו מארגון חתונות וימי הולדת כיום עורכים מסיבות לתאגידים גדולים ולאלפיון העליון שנחשב לקוח טוב במיוחד.

מפיקים רבים אינם מתביישים להודות כי הם מקבלים גם עמלות שמנות על עבודות שהם מספקים לבעלי מקצוע רבים כשהם זקוקים להם.

אבל לדברים אלה לא צריכים להדאיג אותנו. לעיתים זה חשוב לנו לראות את החזון שלנו מתקיים ובשביל זה אנו צריכים את מפיקי האירועים שיכולים לעזור לנו לממש את חזוננו והאירוע החלומי שאני חפצים בו.

גברים רבים מודים כי הם נכנעים לנשים שלהם ביתר קלות כאשר הן רוצות להעסיק מפיק אירועים למרות העלות הכספית הגבוהה. רובם מגחכים וטוענים כי זה יחסוך להם יעוץ זוגי בעתיד הקרוב. כמובן שהם טוענים כי הם צוחקים לגבי נושא זה ומעדיפים לתת לכלה את חתונת החלומות שהיא חלמה עליה מאז שהייתה ילדה.

חשוב לזכור שישנם אולמות רבים המעסיקים מפיקים אמנם לא בסדר גודל של חברת הפקות אבל לאלו שלא יכולים להרשות לעצמם הם יכולים להיות לעזר רב. הטרנד החדש של ארגון האירוע לאירועים רבים תופס תאוצה גבוהה בשנתיים האחרונות ולפעמים שווה לנו לבדוק את האופציה הזאת לפני שאנו מתכננים את הכול לבדנו, לעיתים רבות העבודה המקצועית שמפיקים עושים יכולה לחסוך לנו הון לא קטן, כאב ראש גדול או יעוץ זוגי וזהו דבר יקר ערך.

הפקת חתונות – הפקת ענק

אם תשאלו זוגות שמתכננים להנשא או כאלו שזה עתה נישאו מה דעתם על החתונה שלהם, רובם ככולם יאמרו לכם שזו הייתה חתונה מיוחדת, אם תשאלו את האורחים, לעומת זאת, סביר להניח שאיש לא ימצא בחתונה ייחוד כלשהו, ובסופו של יום, חתונות, מטבען, דיי דומות זו לזו. למרות סכומי העתק שמושקעים באטרקציות כאלו או אחרות בהפקת חתונות , רוב האורחים לא שמים לב לזיקוקים, להפרחות היונים או לאפקטים שנוצרים באמצעות מכונת עשן, קרח יבש או מכונת בועות. אם אתם רוצים לעשות חתונה מיוחדת באמת, כנראה שתצטרכו להתאמץ קצת יותר…
איך תוכלו להפיק חתונה מיוחדת באמת, כזו שתרשים את האורחים ותחרט בזכרונם לאורח זמן? יש לנו כמה הצעות שיוכלו לסייע לכם להפיק חתונה באמת מיוחדת.

חתונה אקונומית

הזוגות של היום מתחרים זה בזה, מי יוציא יותר כספים על מנת לחגוג את החתונה. סכומים של חמש ספרות משולמים בלב חפץ עבור שמלות כלה, טבעות אירוסין, שירותי תקליטיה, בר וצילום כאשר אין כל קשר בין טיב השירות למחיר ששולם עבורו. אם אתם רוצים ליצור חתונה באמת מיוחדת, אתם יכולים לנסות לעשות זאת בכיוון ההפוך – חתונה אקונומית. חתונה שלא שולמו סכומים גבוהים בשביל להפיק אותה עשוייה לצאת מיוחדת יותר מחתונה מלוקקת ויקרה.

במקום לשלם שלוש מאות שקלים וצפונה עבור גן אירועים מפואר עם שם מפוצץ, תוכלו למצוא חוף ים יפה, קרחת יער או כל מקום אחר שיש בו נוף עוצר נשימה. החיסכון יהיה בהחלט משמעותי.

בנושא האוכל, מסתבר, שיש לא מעט היכן לחסוך. תקציב של מאה עד מאה וחמישים שקלים למנה יכול לכלול כל מה שחלמתם עליו ואפילו קצת יותר… נסו לחשוב כמה אוכל אפשר להזמין בארוחה עסקית של מסעדת יוקרה תמורת הסכום הצנוע הזה? ואם נהיה כנים, אוכל באולומות וגני אירועים לא עשוי מיהלומים ולא באמת כזה משובח… אין ספק שאפשר להגיש אוכל לא פחות טוב ואולי אפילו יותר טוב מבלי לפשוט רגל.

ומה לגבי תקליטן? צלם? זה בדיוק המקום למצוא מתלמדים צעירים שיעשו הכל בשביל להוכיח את עצמם ויגבו מכם מחיר צנוע במיוחד כאות תודה על ההזדמנות שנתתם להם. ביננו, זה בעיקר שם ולא צריך להיות גאון גדול בשביל להכין פלייליסט של חתונה או בשביל לצלם.

ובקצה השני של הסקאלה – הפקת ענק…

אם כבר החלטתם שחשוב לכם שהחתונה שלכם תהיה בלתי נשכחת ויש לכם את היכולת הפיננסית לממן את זה, מסתבר שכל נותני השירותים הרגילים בענף החתונות ממש לא יספיקו, אחרת זו תהיה עוד חתונה, בדיוק כמו של כולם, רק כזו שעלתה יותר יקר. איך אפשר להפציץ באמת?

בגזרת המזון, אל תסתפקו בפחות משף מוכר "סלב" בשפת העם, כזה שיגיע ויפקח אישית על ההסעדה באירוע.
התפריט חייב לכלול מנות גורמה בלתי שגרתיות, סטיק או פרגית זה ממש לא הכיוון… כמובן שמעבר לאיכות המזון, גם אופי ההגשה חשוב מאוד, הצוות יצטרך "לצלחת" כל מנה שיוצאת מהמטבח ולהקפיד על כך שכל המנות יהיו זהות זו לזו במראה ובטעם.

הבידור באירוע, חייב להתבסס סביב מופע מרכזי ואם אתם באמת רוצים להפציץ, אז חשוב שיהיה יותר ממומפע אחד, רצוי מסוגים שונים, כך שכולם יצאו מרוצים… הופעה של כוכב ים תיכוני בקנה מידה ארצי (דוגמת ליאור נרקיס, אייל גולן, שרית חדד וכו') היא בבחינת חובה, והמהדרין יכולים להכנס לחופה בליווי של ארקדי דוכין או רמי קליינשטיין. וכן, גם ריטה עושה חתונות תמורת המחיר הנכון.

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה