חתונה אירוע בוטיק

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

מכירים את זה שלאיורעים מזמינים כמה שיותר אורחים? שחתונות עם כמה שיותר מוזמנים מראות את המעמד של המארחים? שחובה להזמין כמה שיותר אורחים בשביל שכולם יראו עד כמה שהשמחה הספציפית הזאת היא הכי הכי גדולה, והכי הכי בלתי נשכחת?
יכול להיות אולי שהגיע הזמן לשנות כיוון. חתן כלה ובעלי שמחות אחרים מתחילים להגיע יותר ויותר להבנה שאירועים גדולים פחות מדברים אליהם או אל האורחים ושעדיף להשקיע באירוע קטן יותר למוזמנים שקרובים אל הזוג יותר. גם ככה חלק מהאורחים מתבאסים בכלל שהם צריכים להוציא על הצ'ק כל כך הרבה ועוד לסוע ל'גני' הכי רחוק שבני הזוג יכלו למצוא.
האפשרות שבה בוחרים צעירים רבים יותר ויותר לחתונה שלהם היא אירועי בוטיק. אירועי בוטיק הם אירועים שמאפשרים לעשות אירוע בצורה מצומצמת יותר, עם פחות מוזמנים, אבל עם השקעה בכל פרט ופרט. אירועי הבוטיק הם בדרך כלל הזדמנות לחוגגים להינות יותר מאלכוהול הכי משובח שיש ומהאוכל הכי איכותי ועם העיצובים הכי מדוייקים.
באירועים כאלה, אירועי בוטיק, בעלי האירוע משקיעים לפעמים אפילו יותר מבכל אירוע אחר בכל הפרטים הקטנים. נהוג לעצב גם בסגנון של DIY (עשה זאת בעצמך). המארחים, בעלי האירוע, מכינים פתקים מעוצבים לסידורי הישיבה, למשל, או מתנות קטנות לכל אחד ואחת מהאורחים והאורחות.
אבל מה זה אירוע בוטיק ומה ההבדל בינו ובין אירוע קטן שהוא לא בוטיקי? ההבדל הוא בעיקר בתכנון ובביצוע של האירוע. ככל שהפרטים יותר מלוטשים, ככל שהעיצוב יותר עדכני וככל שבעלי המקצוע שעוסקים בהכנות האירוע יותר מקצועיים, כך האירוע יחשב לאירוע בוטיק, ולא רק לפשוט אירוע קטן.
אירועי בוטיק מתמקדים במיוחד בתחום היצירתי. בדרך כלל, גם האוכל יהיה מוגש בקפידה. אפשר לפעמים לבחור גם את השפים כך שגם ההקפדה בהגשה ובצילחות יהיו מקסימאלים. אם לא, אולמות לאירועי בוטיק בדרך כלל מציעים בעצמם את השפים הטובים ביותר עם תפריטים שלא ייבישו אף מסעדת יוקרה. המוסיקה גם היא תהיה לפי הטרנדים הכי חמים ובעצם, בזכות העובדה שהאירוע מכיל רק מספר קטן של מוזמנים, אפשר באמת להשקיע רק בלשמוח ולבלות זמן עם כל אחד ואחת מהם. חתן כלה שבוחרים לערוך אירוע כזה, יוכלו לקבל את כל החלומות הקטנים עליהם תמיד חלמו, ושלא יוכלו להתגשם אם החתונה הייתה מתקיימת במתכונת מורחבת, והיו מזמינים אליה את החברים של ההורים מהעבודה או החברים מהצופים של האחות של הדודה.

 

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה