הפקת חתונות – לבד או עם בעל מקצוע?

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

חתונה היא אחד האירועים הגדולים ביותר שיהיה עליכם להפיק בחיים שלכם, אירוע בן מאות מוזמנים הדורש לא מעט הכנות ותכנונים. לכן, הפקת חתונות הפכה להיות כזה תחום משגשג ופעיל, בו אינספור חברות מציעות את שירותיהם לזוגות המתחתנים.

בתור מישהי שעברה במהלך השנה האחרונה את חוויית החתונה, אני יכולה להמליץ בחום לב לכל מי שמתחילים לתכנן את החתונה שלהם, לעשות את זה באמצעות חברה מקצועית המתמחה בהפקת חתונות. יש כאמור הרבה מאוד חברות כאלו כיום בארץ, שמתמחות גם בהפקת חתונות וגם בהפקת אירועים אחרים – מסיבת רווקים, בר מצווה, מסיבה לסיום לימודים וכד'…

הסיבה שאני ממליצה כל כך על חברה מקצועית להפקת חתונות היא פשוטה – חתונה אמורה להיות אחד האירועים הכי שמחים ומשמחים בחיים של שני בני הזוג. ההכנות לחתונה יכולות להיות מאוד מלחיצות ומעייפות, ולמעשה הרבה זוגות מגיעים למצב של תשישות יתר בו הם בכלל לא נהנים, ורק רוצים שכל הסיפור ייגמר כבר, וחבל…
על מנת להיפטר מכל הלחץ הזה ולהעביר את החתונה בצורה הכי יפה ומכובדת שגם לא תלחיץ אתכם ולא תגרום לכם להחסיר שעות שינה, מומלץ "להפיל" את הכל על חברת הפקות מקצועית, שתעשה בשבילכם את כל העבודה השחורה, וגם תעשה אותה הכי טוב שאפשר…

הפקת חתונות – חשיבות הנטוורקינג

הפקת חתונות הוא תחום מאוד תובעני ותחרותי, במיוחד בישראל של שנת 2011. קיימות כיום בארץ חברות רבות העוסקות בהפקת חתונות ואירועים חגיגיים שונים, כאשר מי שרוצה להיכנס לתחום ולהצליח לעמוד בתחרות, חייב יותר מהכל נטוורקינג עסקי – להיות מקושר כמה שיותר בתחום ההפקות והאירועים, וגם בתחומים מקבילים ונלווים הרלבנטים לעבודה.

בעיקרון, נטוורקינג זה דבר חשוב עבור כל איש עסקים, עצמאי או פרילנסר. בין אם אתה עוסק בעולם האינטרנט, מכס, מסעדנות או אפילו חקלאות – קשרים מקצועיים, חברתיים ואישיים עם כמה שיותר גורמים רלבנטיים הקשורים לתחום בו אתה עוסק הם חשובים ומהותיים לרמת ההצלחה שלך.

בתחום של הפקת חתונות החשיבות הרבה והצורך בנטוורקינג רק הולך ומתעצם. על מנת להצליח להשיג כמה שיותר לקוחות ולהפיק עבורם חתונה כמה שיותר מושלמת וחלומית, חייבים הרבה קשרים והיכרויות – לא יעזור כלום. עבודה מול המון ספקים ונותני שירותים, בעלי גני אירועים, מתחרים מהתחום להם אתם נזקקים לפעמים ועוד – עבור כל אלו, נטוורקינג הוא יותר מסתם רצוי – הוא ממש נחוץ ואפילו קריטי. בלי קישורים טובים אתם פשוט תישארו מאחור, וזה כאמור נכון עבור תחומים רבים נוספים, החל מאירוח ומסעדנות ועד יבוא ויצוא.

וכיצד משיגים נטוורקינג עסקי מוצלח? ובכן, אי אפשר לקנות את זה בכסף. זה דורש זמן, התמדה וגם מזל – להכיר את האנשים והגורמים הנכונים בתחום, לאורך זמן ועם הרבה השקעה ומאמץ…

הפקת חתונות בתקציב נמוך

חתונות מובחנות ביניהן, בין השאר, בהיקף ואופי האירוע. ישנם זוגות הבוחרים בהפקת חתונות גדולות, הכוללות כמות לא מבוטלת של מוזמנים, בחירה מתוך גני אירועים ואולמות גדולים ומרשימים, השקעה אינטנסיבית ולפעמים גם מרחיקת לכת בבחירת הספקים ונותני השירות, לרבות צלם, תקליטן, עיצוב, ואחרים. לעומתם, אחרים מעדיפים לקיים את האירוע החשוב והמיוחד במסגרת מצומצמת, הכרוכה בתקציב נמוך ומוגבל מראש. כדי לארגן אירוע מהסוג השני, יש לקחת בחשבון את הדגשים הבאים, כדי אכן לא לחרוג מהתקציב ולהוציא לפועל אירוע מוצלח.

בחירת מועד לחתונה

ניתן להוזיל באופן משמעותי את העלויות של הפקת חתונות במידה ותבחרו לקיים את החתונה באחד מימי תחילת השבוע, למשל ראשון או שני וזאת לעומת בחירה במועד לאירוע באחד מימי החמישי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמלכתחילה, מקומות רבים מחייבים כמות מוזמנים מינימאלית באירועים המתקיים לקראת סופי שבוע, דבר היכול להוביל להוצאה כספית גדולה משתכננתם.

מה חיוני ועל מה ניתן לוותר

קחו בחשבון כי מאוד קל להתפזר, לאבד ריסון ולהוציא כספים רבים לטובת הפקת חתונות, וזאת מאחר ושוק האירועים מציע מגוון רחב ואינספור אפשרויות מבחינת מיקום, נותני שירותים, אטרקציות לאירועים, שדרוגים וכן הלאה. לכן חשוב שתהיו עם יד על הדופק מתחילת הארגונים, תשמרו על מיקוד והבחינו בין מה שאכן חיוני לטובת הרמת אירוע מוצלח לבין מה שהוא בגדר מותרות.יתכן שדווקא חופה מסורתית, הטובה ובעלת הקסם תעשה את העבודה בצורה המושלמת וזאת ללא צורך בהשקעת כספים רבים לטובת חופה מעוצבת ומאובזרת.

 

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה