המדריך המקוצר לבחירת האשטאג חתונה מושלם

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

כל חתונה כובשת צריכה האשטאג חתונה מושלם וקליט.

תיוג זהה תחת האשטאג חגיגי לשלל תמונות החתונה שייפרסמו האורחים שלכן ברשתות החברתיות יעניק לכן הזדמנות ליצור ספריית תוכן מקורית, ייחודית ומרגשת המתעדת את היום הגדול שלכן מזווית הראייה של קהל האירוע. בכדי לעודד את האורחים לשמר לכן את הזכרונות אונליין עליכן לבחור האשטאג מיוחד ליום החתונה שלכן. בדיוק בשביל זה הכנו לכן את המדריך המקוצר לבחירת האשטאג החתונה המושלם- #מזלטוב!

שלב מס' 1: סיעור מוחות

בין אם מדובר בהתייעצות עם חברות שמכורות לאינסטוש, סקירת האשטאגים לוהטים ברשת או שיחת חשיבה יצירתית עם בן הזוג שלכן, סיעור מוחות בריא הוא חלק בלתי נפרד מבחירת האשטאג החתונה המתאים לכם. העלו אסוציאציות, שמות חיבה וכל רעיון אחר ומקורי שיש לכם ממנו תוכלו ליצור תיוג מיוחד. מנימליזם הוא שם המשחק- בחרו בתיוג קצר ואישי, שיהיה קליט ופשוט לשימוש על ידי אורחי האירוע.

שלב מס' 2: העבירו את זה הלאה

בחרתן את האשטאג החתונה המושלם שלכן?- נפלא. אל תחכו ליום החתונה שלכן בכדי להשיק באופן רשמי את האשטאג החתונה הנכסף שלכן. פרסמו ברשתות החברתיות, קבוצות וואטסאפ עם חברות ובשיחות סלון קלילות על כך שמצאתן דרך לרתום את אובססיית התיעוד העולמית להפקת החתונה המושלמת שלכן. אם המסר יחלחל מספיק זמן לפני האירוע, הקהל שלכן יתחיל להעלות תוכן עוד לפני הגעתו לאירוע עצמו- צילומי הזמנות חתונה יצירתיים, סלפי קבוצתי במכונית בדרך לאירוע וסרטוני ווידאו של התרגשות והרמות כוסית חגיגיות. הגיע הזמן שתעבירו את הבשורה הלאה.

שלב מס' 3: Love Signs

השלב המכריע להטמעת האשטאג החתונה המושלם שלכן מתרכז ביום האירוע עצמו. כמו כל פרסומת טובה בעולם, בכדי שקהל השמחה שלכן יזכור את התיוג המיוחד שמצטרף לכל תמונה שהם עומדים לצלם באירוע, עליכן לפזר שלטים מיוחדים עם ההאשטאג הנבחר. ליד עמדת הקוקטיילים, על כרטיסיות ההושבה ואפילו על הרחבה- ככל שתבצעו פריסה רחבה יותר, כך המסר יעבר בחדות כובשת, תוך חיבור לערכי המיתוג והסטיילינג של האירוע כולו.

שלב מס' 4: היום שאחרי:

זה קרה! התחתנתם. עכשיו הגיע שלב התמונות. ביום שאחרי תגלו כי קיבלתן תיעוד אותנטי ומרגש המסמל את עידן האינסטוש שכולנו אוהבות לאהוב. הרשת תהיה מלאה בתמונות ורגעים שפיספסתן כי הייתן עסוקות בלחיות כל רגע מהאירוע. קהל האירוע שלכן יצר ספריית אהבה חיה, שכל כולה מוקדשת לכם, הזוג המאושר. כל תמונה ופריים צולמו מתוך אהבת אמת ורצון להיות חלק פעיל ביצירת זכרונות נצחיים ובלתי נשכחים. כך זה מרגיש שטכנולוגיה איכותית פוגשת בני אדם מרגשים.

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה