המלצות על ירח דבש

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

המלצות על ירח דבש בקפריסין

אומרים שפעם אחת מתחתנים, פעם אחת חוגגים מסיבת רווקות ופעם אחת טסים לירח דבש, לאן טסים? בחברת לי-קל אירועים, החברה המובילה בארץ בארגון חתונות ואירועים, הכנו עבורכם מאגר גדול של המלצות על חופשת ירח דבש חלומית.

זוגות רבים בוחרים לחגוג חופשת ירח דבש במקום קרוב, השיקול הכלכלי לעיתים מכתיב את יעד החופשה אבל לא רק, לעיתים הסיבה היא גם חוסר זמן, מה עושים? טסים למקום קרוב, לאן? לחופשת ירח דבש בקפריסין.

היכן אפשר לנפוש בקפריסין? הנה מספר המלצות על מקומות מיוחדים

ירח דבש בעיר לרנקה, עיר תיירותי המושכת אליה מאות אלפי תיירים בכל שנה, יעד אהוב על ישראלים וגם תיירים מכל העולם, מסעדות טובות, שמש ואתרי תיירות רבים.

ירח דבש באיה נאפה, מה לא מכיר או שמע על איה נאפה? מקום שמושך אליו ישראלים רבים אבל לא רק, תיירים מכל רחבי העולם מגיעים לנפוש באחד המקומות היפים בעולם- צעירים ומבוגרים כולם מגיעים ליהנות ולעשות חיים, אז למה לא גם אתם?, אגב, איה נאפה זאת חופשה נהדרת בכל זמן לא רק בירח דבש.

ירח דבש בעיר ניקוסיה, האקלים הנעים, האטרקציות, המחיר האטרקטיבי וזמני הטיסות הקצרים הופכים את ניקוסיה ליעד מבוקש.

ירח דבש בעיר לימסול, עוד עיר יפה בקפריסין ויעד מועדף על תיירים, אגב, המרכז הכלכלי של המדינה הוא התיירות לכן לא משנה היכן תרצו לנפוש, בקפריסין תחכה לכם חופשה מהנה.

 

ירח דבש ביעדים באירופה

לארגן חתונה זה דבר לא פשוט בכלל, עשרות ספקים ומאות החלטות חשובות, ריצה אחרי אולמות אירועים, ספקים וגם לא מעט מתח, לחץ והמון המון כסף… לארגן ירח דבש זה כיף! לאן טסים? בחברת לי-קל אירועים, חברת ההפקות המובילה בארץ לארגון אירועים וחתונות, הכנו עבורכם מגוון המלצות על חופשת ירח דבש באירופה.

ירח דבש בדאבלין, דאבלין בירת אירלנד, עיר מיוחדת מלאת היסטוריה היכולה להציע לכם ירח דבש בלתי נשכח. בעיר תמצאו מגוון גדול של אתרים היסטוריים לצד אטרקציות מודרניות.

ירח דבש באמסטרדם, אמסטרדם מציעה לתייר העולמי מגוון אפשרויות לטיול מוצלח, בתי הקפה המפורסמים {מישהו אמר גראס?} מוזיאונים, רחובות מיוחדים {אדומים…} שווקים תוססים ועוד.

ירח דבש במוסקבה הופכת בשנים האחרונות ליעד תיירותי, העיר מתפתחת בקצב מהיר וכך גם האטרקציות התיירותיות, מרכזי בילוי מהגדולים בעולם, אתרים היסטוריים ועוד.

ירח דבש בבודפשט, בודפשט בירת הונגריה והעיר המרכזית במדינה, העיר מהווה את המרכז הכלכלי והתרבותי של המדינה. בודפשט היא עיר גדולה המציעה מגוון פעילויות לתייר העולמי, אופרה, מסעדות איכותיות, מוזיאונים, גלריות ועוד אטרקציות רבות. עיר מיוחדת ובעיקר טעימה. על נפלאות האוכל ההונגרי שמעתם בעבר? עכשיו אתם יכולים גם לטעום אותו.

ירח דבש בזגרב, בירת קרואטיה והעיר המרכזית במדינה. בעיר מתגוררים כמעט מיליון תושבים והיא העיר הגדולה במדינה. זאגרב הופכת בשנים האחרונות ליעד תיירותי מועדף על תיירים מכל העולם, תרבות סגנונית, אתרי מורשת, מסעדות ועוד מגוון פעילויות.

ירח דבש בסופיה, סופיה היא אחת הערים העתיקות באירופה עם כמעט מיליון וחצי תושבים, בירתה של בולגריה והעיר המרכזית במדינה. העיר מציעה פעילויות רבות לתיירים מכל העולם, חי לילה, אטרקציות תרבותיות, מרכזי בילוי ובעיקר מחירים זולים לטיול ירח דבש מהנה.

ירח דבש בציריך, ציריך היא עיר מדהימה ומיוחדת, עיר המציעה לתיירים אתרי תרבות רבים ומגוונים, ציריך היא העיר הגדולה בשוויץ והתוססת ביותר במדינה. מסעדות טובות, בתי מלון איכותיים, חיי לילה ואתרי תיירות רבים, לא צריך יותר מזה לחגוג ירח דבש אחר ומיוחד.

ירח דבש בקאן, קאן צרפת, אחת הערים המפורסמות בעולם, בעיר נערכת בכל שנה פסטיבל הסרטים המפורסם, תוכלו למצוא בה לא מעט סלבריטאים ולהרגיש את הזוהר שמציעה העיר, המון אטרקציות ולא מעט אבק כוכבים… ירח דבש מהנה במיוחד.

באתר לי-קל תוכלו למצוא מגוון גדול של המלצות על יעדים

לירח דבש בכל העולם.

יעדי ירח דבש מומלצים

חתונה היא רגע חשוב בחיי כל אדם, בנוסף לאירוע, למקום ומאות אנשים יש לכם עוד פינוק אחד חשוב- חופשת ירח דבש, אז אם סיימתם למצוא גני אירועים ואולמות, צלמים תקליטנים.

ירח דבש בליסבון, העיר ליסבון היא בירתה של פורטוגל, יעד מועדף על תיירים מכל העולם. העיר ומבניה ישנים אך שמורים, לצד תרבות והיסטוריה רבת שנים העיר מציעה גם מגוון אטרקציות מודרניות. תחברוה ציבורית נוחה תיקח אתכם לטיול בכל יעד שתרצו ויש הרבה כאלה בליסבון, אירופה במיטבה, נהדר לחופשת ירח דבש.

ירח דבש במדריד, מדריד בירת ספרד והעיר הגדולה במדינה עם למעלה משלושה מיליון תושבים. מדריד מציעה אין סוף אפשרויות לירח דבש מהנה. אקלים ים תיכוני, מוזיאונים ארמון המלוכה, מלחמת שוורים, כדורגל טוב ועוד מגוון פעילויות.

ירח דבש במלאגה, עוד יעד בספרד, מלאגה הנמצאת בדרום ספרד נחשבת ליעד תיירותי מוביל, העיר מושכת אליה מיליוני תיירים מכל העולם בכל שנה ומציעה חופשים יפים ומגוון אטרקציות לירח דבש מפנק.

ירח דבש בברלין, בירתה גרמניה והעיר שאוחדה לאחר פירוק המשטר הקומוניסטי במזרח. בעיר מתגוררים כמעט שלושה וחצי מיליון תושבים והיא מציעה לתיירים אתרים רבים בהם אפשר לטייל ולבלות.בברלין תוכלו למצוא מוזיאונים רבים, מרכזי מסחר ותיירות, ארמונות, כניסיות עתיקות ועוד דברים רבים ומקומות מיוחדים.

ירח דבש בפרנקפורט, העיר החשובה בגרמניה ובירתה הכלכלית של המדינה. בעיר נמצא שדה התעופה הגדול במדינה וגם קהילה יהודית קטנה. עיר יפה מאוד שקו הרקיע הגבוה שלה מזכיר את ניו יורק.

ירח דבש בבריסל, עיר יפה מודרנית שרוב גדול של תושביה מדברים צרפתית. בריסל היא בירת בלגיה והמרכז הכלכלי של המדינה. בעיר תוכלו למצוא אזורי מסחר ותרבות רבים, מוזיאונים ועוד אתרי מורשת יפים ומיוחדים.

ירח דבש בפראג, האם גם אתם חלמתם על פרג כמו שירו של אריק אינשטיין? עכשיו פראג זולה וקרובה ומומלצת מאוד לנופש קצר בחו"ל, מחירים זולים אתרי תרבות רבים ועיר שנמצאת בהתפתחות, ירח דבש נהדר למתחתנים.

ירח דבש במרסיי, העיר הגדולה בצרפת אחרי פריז, עיר עתיקה בעלת נמל גדול וקסם מיוחד. בעיר יש מגוון תרבויות שנוצרו ממהגרים רבים שהגיעו לעיר במאה הקודמת ותוכלו למצוא בה מגוון פעילויות מעניינות.

ירח דבש בג'נבה, ג'נבה היא עיר יוקרתית וזוהרת, מילה נרדפת לאיכות חיים, מסעדות מפוארות ובתי מלון יוקרתיים לצד אטרקציות רבות, פסטיבלים ומרכזי קניות גדולים, כנסיות ומוזיאונים, אגם ג'נבה ועוד, ירח דבש יוקרתי ומהנה.

ירח דבש באודסה, אודסה היא עיר נמל עם מיליון תושבים ומאז נפילת ברית המועצות סופחה למדינת אוקראינה וזכתה לצמיחה כלכלית גדולה. העיר היא מרכז תיירותי מבוקש ומציעה לתיירים הפוקדים אותה שלל חוויות תיירותיות ותרבותיות.

ירח דבש בוינה, עיר מדהימה השוכנת על נהר הדנובה, וינה היא גם בירת המדינה וגם הבירה הכלכלית והתרבותית של אוסטריה. העיר מציעה מגוון גדול של אתרי תרבות, אטרקציות ופעילויות וכמובן- מסעדות איכותיות.

באתר לי קל  תוכלו למצוא מגוון גדול של המלצות על יעדים

ירח דבש במקומות מיוחדים

אתם מתחתנים וטורחים רבות בארגון החתונה, משקיעים כסף רב ובעיקר יצירתיות, למה שלא תשקיעו גם בחופשת ירח דבש מיוחדת? עכשיו הגיע הזמן להניח בצד את העיסוק בכל השאר, גני אירועים, תקליטנים, וכו', עכשיו מתחילים לארגן חופשה מהנה.

הנה כמה המלצות על מקומות מיוחדים:

ירח דבש בגואה, אולי בירת החופש העולמית, המקום בו תוכלו לבלות ולחגוג ימים ולילות שלמים, אוכל טוב ומסיבות אל תוך הלילה, אווירה מיוחדת והמוני צעירים מכל העולם- מקום נהדר לבלות בו ירח דבש.

ירח דבש בבנגקוק, אחת הערים התיירותיות בעולם ובירתה של מדינת תאילנד. מיליוני אנשים מגיעים לחופי תאילנד בכל שנה, מרכזי קניות, מוזיאונים מועדונים וחיי לילה סוערים, תאילנד תציע לכם את כל מה שאפשר לבקש על חופשת ירח דבש מעניינת במיוחד.

ירח דבש בבואנוס איירס, נשמע מוזר? הרי אמרנו שמדובר במקומות מיוחדים, אחת הערים היפות בדרום אמריקה, עיר המשלבת עושר ועני, היסטוריה ומודרניות- כל מה שצריך לבילוי של ירח דבש אחר.

ירח דבש בסיאול בירת דרום קוריאה ואחת הערים הגדולות בעולם, סאול היא המרכז הכלכלי והתרבותי של המדינה של דרום קוריאה, בעיר יש יותר מעשרה מיליון תושבים ותוכלו למצוא בה מרכזי בילוי רבים החביבים על תושבי העיר, מוזיאונים ואתרי מורשת רבים.

ירח דבש במונטריאול, מונטריאול היא עיר מיוחדת השונה משכנותיה, השפה, התרבות והמבנים המיוחדים נותנים לעיר אופי ייחודי שלא תמצאו בשום מקום אחר, מומלץ מאוד אבל כדאי לבדוק מעט על העיר באינטרנט, לא לכולם מתאים.

ירח דבש בונקובר, ונקובר, עוד עיר תיירות הנמצאת בקנדה, נכון ונקובר אינה מרתקת כמו טורונטו או מונטריאול אבל גם בה אפשר למצוא מגוון אטרקציות מהנות.

ירח דבש במומבי הודו, עיר יפה ומושכת המלאה ניגודים: מצד אחד תמצאו עושר רב ומצד שני עוני ודלות. הריחות והקסם שבעיר הם חלק קטן מההנאות שמחכות לכם בהודו.

ירח דבש בטוקיו יפן- אחת הערים הגדולות בעולם. טוקיו הפכה למרכז הכלכלי של יפן ומרכז התרבות של המדינה. העיר ששוקמה לאחר מלחמת העולם השנייה התפתחה להיות אחת הערים המשפיעות בעולם ואחת האטרקטיביות למי שמחפש לחגוג ירח דבש בסגנון אחר.

ירח דבש בהונג קונג, הונג קונג היא מושבה בריטית לשעבר הנהנית מעצמאות מוגבלת מבחינה שלטונית תרבובתית {יחסית לערי סין האחרות}, עיר יפה ומערבית שבה עדיין נוהגים בצד שמאל! העיר משלבת סגנונות רבים והיא בהחלט יעד מעניין למי שרוצה ירח דבש לא שגרתי.

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה