המדריך המלא לתקציב חתונה חכם ופשוט

מעוניינים בחתונה ללא הרבנות? צלצלו אלינו לקבלת פרטים נוספים 051-5544300

 

הסכם ממון

 

חתונה היא עסק יקר. החלום הנצחי על שילוב של תקציב מצומצם ותוצרים מופלאים ואיכותיים לא תמיד מצליח להתגשם. מילת המפתח בתפיסה הפיננסית של האירוע היא איזון. בגלל שאנחנו מבינות את חשיבות שלב תכנון התקציב וההוצאות, הכנו לכן מדריך שלם שיענה לכן על כל השאלות והלבטים בנושא.

להיות או לא להיות?

אם אתן מתלבטות בין ארגון חתונת החלומות שלכן לבין וויתור בגרסת "הכל או כלום", אנחנו ממליצות לכן לעצור ולחשוב על זה. כמו בחיים עצמם, גם החתונה שלכן לא יכולה להיות "מושלמת", פשוט כי אין דבר כזה בפועל. עדיף לא לשבור את הכלים ולוותר על יום בעל משמעות כזאת מיוחדת ואישית. ישנן המון דרכים לבצע משימות בתוך התקציב שלכן מבלי לשבור קופות חיסכון ולהתאבד על המטרה. פשוט להיות- זה אולי יהיה לא פשוט, אבל מגיע לכן יותר מאשר כניעה מול הנסיבות. שנסו מותניים וקחו את האתגר. לפחות יהיה אחלה סיפור לנכדים.

לחזור למקור

מהם המקורות הכספיים שלכם? האם אתם תלויים בהורים ובני משפחה למימון חלקי, או שיש לכם חסכונות ויכולת כלכלית לתמוך בעצמכם?. השאלות הללו הן לגיטימיות, כי הן יכתיבו את המשך ההתנהלות שלכם בתחום. לכל מקור יהיו את השיקולים שלו: חלקם ירצו לשלם מזומן, חלקם לפרוש לעשרות תשלומים. "ישיבות מקורות מימון" נשמע כמו משפט שלקוח מתחום הסטארט-אפ, אבל אנחנו ממליצות לשבת עם השותפים הפיננסים שלכם להוצאה הגדולה, לתכנן ולגשר על פערים. זה לא יהיה קל, אבל בסוף זה תמיד מסתדר.

חלוקת פרוסות העוגה

לצערנו עוד לא פגשנו בעוגה שנאכלת ונשארת שלמה. אנחנו ממשיכות לפנטז על זה, אבל חשוב להבין שאותו כלל תקף גם לגביי החלוקה הפיננסית של התקציב לאירוע. לכל זוג יש סדר עדיפויות משלו: פודייס קולינריים שלא יכולים להתפשר על ביסים של מזון שמימי או חובבי צילום שרוצים לתעד כל חלקיק של רגע מלכותי מהאירוע. 
חשוב שתבינו מה הם הדברים שחשובים לכם ומה אלו שפחות. נסחו רשימה קצרצרה של 2-3 תחומים בהם אתם לא מעוניינים להתפשר כלכלית, ולמולם רשימה של תחומים שבהם יש מקום לצמצום ומציאת פתרונות יצירתיים בכדי להגשימם. מיקוד ותעדוף יהיו הכלים המושלמים לחלוקת עוגת התקציב במקרה הזה.

לא לקפוץ מעל הפופיק

שבירת תכניות חיסכון והלוואות מוגזמות הן לא חלק מתמונת החתונה המושלמת כפי שאנו רואות אותה. אנחנו מאמינות שחתונה נפלאה היא חתונה בעלת ערך רגשי וחומרי כאחד. יום אחרי החגיגה המושלמת אנחנו חוזרות למציאות מלאת הוצאות והתחייבויות. נסו לחשוב על הערך הסמלי של היום הזה, ולא על הערך הכלכלי שלו. קפיצה מעל הפופיק התקציבי לעיתים אף תבוא לידי ביטוי בחובות לבנקים והחזרת הלוואות להורים וקרובי משפחה. החתונה שלכם לא אמורה להשאיר טעם רע בחשבון הבנק שלכם. הישארו במסגרת הכלכלית שתואמת לכן. צרו אירוע שמתאים למי שאתן- גם אם כרגע אתן לא שוחות במזומנים, הפואנטה היא מה שתרגישו עמוק בפנים.

סקר שוק

לפני כל החלטה פיננסית על בעלי מקצוע, ספקים ושירותים שונים, בצעו סקר שוק מקיף ומלא. תשאלו שאלות, תשלחו אי-מיילים, תגלשו בכל האתרים, תקראו פורומים ותקבלו המלצות. לא את הכל תבחרו ליישם ולקחת לשיקול דעתכן, אבל החשיפה למידע מגוון תחבר אתכן לשטח ולהלך הרוח המקובל בתחום החתונות בישראל. אל תתביישו לשאול בעלי מקצוע מה כלול במחיר, מהן הסיבות לתמחור הספציפי הגבוה/נמוך שהוצע לכן. ידע הוא כוח, רתמו גם אותו לצידכן במסע לעבר בניית תקציב חכם, פשוט וחסכוני.

 

חתונה בקפריסין בקלות ובזול

ניתן להתחתן ביום אחד

החתונה מוכרת במשרד הפנים

רק 40 דקות טיסה

שיירות יעוץ חינם 

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת פרטים

051-5544300

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך


    נשמור על קשר

    צור קשר חתונה בקפריסין

    יש לכם שאלות נוספות?

    עדכונים שצריך לעשות באתר

    נשמח לעזור במה שאפשר!

      השם שלך (חובה)

      האימייל שלך: (חובה)

      נושא

      ההודעה שלך


      הכותב אינו נושא באחריות עבור שימוש ברעיונות, דוגמאות ומידע שבמדריך. השימוש הוא באחריות הקורא בלבד

      כתיבת תגובה